poniedziałek, 5 marca 2018

ART: Pop - art...

  Pop-art

Sztuka popularna, skierowana do masowego odbiorcy. 

Stylizacje w klimacie pop-art  - mocne kolory, geometryczne wzory, rysunki z bohaterami kreskówek,
 graficzne przedstawianie przedmiotów codziennego użytku.  Kolory, nadruki, wzory, grafiki. 
Miszmasz dla niektórych całkowicie niezrozumiały, dla innych stanowi spójną całość.  
Gra kolorów, wzorów to nasz żywioł - szalone stylizacje w stylu pop-art są dla nas. 
Mamy więcej odwagi i co jest chyba najważniejsze, taki spójny miszmasz pasuje do naszego stylu, możemy zaszaleć. 
A co jeśli to "nie nasza bajka"? 
Nie lubimy nadmiaru kolorów, wzorów i nadruków, bo czujemy się nie ubrane ale przebrane?

/style w modzie - Pop-art/

Jeden element wystarczy

Bluzka z wzorem inspirowanym kreskówką, trampki czy koszulka z głową Marilyn Monroe, bluza z buźkami czy puszką Coca Coli,
 zabawny breloczek, kolczyki, torebka z nadrukami i naszywkami - takie pojedyncze elementy podkreślą charakter zestawu.
Nie koniecznie trzeba wykorzystywać  wszystko ze stylu pop-art, możemy wybrać jeden dodatek lub oryginalnie zestawić kolory.
Warto go przemycić do swoich codziennych strojów stąd mój udział w  wyzwaniu, kolejnym w grupie PHENOMENAL US. 

Zapraszam więc na mój "delikatny Pop-art".

                                                                                                         
Trochę inspiracji


                                                                                                   Hot Moda NR 03 Marzec 2018

Całkowity miszmasz jest dla mnie niezrozumiały ale jeden element jak najbardziej na TAK.
Tym jednym elementem jest dla mnie torebka. Torebka z żartem o której pisałam w 2016 roku /tu klik/.
Na torebce mój przedmiot codziennego użytku czyli pomadka.

Żakiet zapinany na suwak, ciepły w sam raz na dzisiejszy dzień. Na szyi gawroszka w serduszka.
Czemu czerwone buty? To nawiązanie do czerwonych serduszek i kolorów kratki na żakiecie całkowicie nie w stylu pop-art'u.
Płaszcz już wiosenny ale sesja była krótka i nie zdążyłam zmarznąć.
Obiecałam, że nie będzie już zimowych postów, nadal "przywołuję" wiosnę.
Ze zdjęciami udało się, bo w południe temperatura  w granicach zera /nie wspomnę o nocy i o minus 17-tu/.


Miłej zabawy dziewczyny...

/miejsce na wspólne zdjęcie/

Jest i zdjęcie - dziękujemy Ola😃😍

Pozdrawiam! Do następnego!

torebka-Zara,apaszka,pierścionek-Orsay,żakiet-Gerry Weber,płaszcz-Carry,spodnie-Quiosque,buty-Morek,okulary-Vision Exspress

80 komentarzy:

  1. Dokładnie tak Basieńko jak piszesz, wystarczy jeden wyrazisty element i już jest charakter, a nawet charakterek ☺ Cieszę się, że jesteś i podziwiam za zdjęcia plenerowe ☺ Przywołuj tę wiosnę skutecznie Kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana, jest charakter ha!ha! tak myślę. Przy tej pogodzie musiałam zadowolić się torebką. Mam nadzieję, że dałam radę! Zresztą szalone stylizacje to nie JA. W plenerze udało się i nawet nie było najgorzej ale...jednak zimno...przywołuje tę wiosnę, oj! przywołuję, już jest tuż, tuż...
      Teraz o komentarzu - nie wiem co wyprawia blogger /to już nie pierwszy raz i nie tylko dotyczy Twoich komentarzy/ ale Twój komentarz powędrował do SPAM i co ciekawsze, pokazał się tam dopiero dzisiaj. Najważniejsze jednak, że jest i nie zginął w całym tym zakręconym wirtualnym świecie. Pozdrawiam Olu, buziaki posyłam...

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Basiu,świetna torebka.Całość I klasa.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torebka jest super choć bardzo malutka /jak dla mnie/. Dziękuję za Twoją opinię Kasiu, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Basiu, niełatwe mialyscie zadanie i widzę, że całkiem sympatycznie u Ciebie wyszło. Są kolory, wzory i torebka z aplikacjami. Śliczne zestawienie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie nie było łatwe, zwłaszcza dla osób, które nie lubią miszmasz. Wybrałam jeden element nawiązujący do pop-art, myślę, że się "obroniłam". Dziękuję Lilu, pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  5. Stylizacja elegancka a ta torebeczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I własnie o to chodzi, żeby pozostać sobą! Basiu świetnie podeszłaś do tego tematu! Jakbym Cię nagle w czymś szalonym ujrzała, to nie byłabyś Ty:D A tak jest z klasą, delikatnie na luzie, z nowoczesnym elementem, czerwony bucik dodaje pazurka... IDEALNIE!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, trzeba pozostać sobą, nic na silę. Taka myśl mi do głowy wpadła, żeby postawić na jeden element. Torebka świetnie się do tego nadawała. Coś bardziej szalonego to może jak się zrobi cieplej, kto wie 😉😤. Dzięki za opinię 😊buziaki posyłam...

      Usuń
  7. Osobiście nie przepadam za tym trendem i podoba mi sie, że do swojej stylizacji dobrałaś tylko jego szczyptę ;-)Wyglądasz niezwykle wytwornie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze to ja też nie przepadam ale pojedyńcze elementy to tak - akceptuję. Miło mi że Ci się podoba 😊 serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Ślicznie Basiu wygladasz:))torebka urocza:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka Reniu w roli głównej😉 😊 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  9. Basiu świetna całość. Tak mi się podoba, to taka troszkę zabawa modą:) super, pozdrawiam i uśmiechy przesyłam :):):)Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu, moda to trochę zabawa, ja "bawię się" na swój sposób, bez specjalnych szaleństw.
      Te wyzwania pokazują jak różne mamy podejścia do mody. To jest świetne, właśnie ta różnorodność.
      Miło mi, że się podoba, pozdrawiam cieplutko, buziaki...

      Usuń
  10. Barbara this outfit is one of my favourites ! Love the bag kisses 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am glad to Lesley that you like it. Thank you for opinion. Best wishes...

      Usuń
  11. Basiu przed wszystkim świetnie napisałąś o poparcie, Torebka calkowicie w tym klimacie, Nie wiem czemu nie widzę liter, także nie wiem, czy nie będzie błędów. Wdzianko w kratkę też bardzo fajne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na blogu zakładkę" ze świata mody" i myślę, że temat pop-art świetnie tam pasuje. Napisałam krótko, żeby trochę przybliżyć ten kierunek w modzie. Jest od dawna ale wydaje mi się, że w tym sezonie wrócił ze zdwojoną siłą /u projektantów, a jak zareaguje ulica to jedna wielka niewiadoma/. Torebka ma prawie dwa lata, wtedy też wprowadzano do mody elementy pop-art, w ubiegłym sezonie Mohito miało koszulki z twarzą MM, dużo by wymieniać.
      Błędami się nie przejmuj, robię je jak piszę na komórce. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Twoją opinię...

      Usuń
  12. Rozumiem o co Ci chodzi. U mnie też delikatny pop-art, bo zdaje się, że to nie moja bajka. I tak jednak świetnie podeszłaś do zagadnienia i stworzyłaś interesujący zestaw. Bardzo ładnie Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewo, u mnie delikatnie choć w okresie wiosna-lato mogę zaszaleć, myślę o sukience w jakieś pop-art'owskie wzory.
      Ta pora roku u mnie nie sprzyja takim zadaniom. Cieszę się, że podoba Ci się moje podejście do tematu. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  13. Jesteś mistrzynią pokazywania najnowszych trendów w taki sposób jakbyś po prostu tak właśnie chodziła ubrana całe życie. Lekkość z jaką prezentujesz tę torebkę jest niezwykła, a całe połączenie kolorystyczne wraz z czerwonymi butami do czarnych skarpetek zachwyca. Przepiękny sweter :))))) Kisses - Margot :))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bo chyba tak jest, od wielu lat mało się u mnie zmienia, góruje klasyka z odrobiną "szaleństwa" rozumianego "po mojemu". Torebka maleństwo, dla mnie za mała i tylko na wyjątkowe wyjścia /no wiesz, jak nic nie załatwiam tylko spaceruję ha!ha!/. No właśnie, teraz przeczytałam u Ciebie o połączeniach lekkich butów z czarnymi skarpetkami już po napisaniu tego posta i aż mi się buzia zaśmiała. U mnie jest ale do spodni bo z racji mojego poczucia estetyki do spódnicy czy sukienki nie wchodzi w rachubę, mogę podziwiać na innych, u mnie nie pasuje /zdecydowanie/. Sweter-żakiet, trochę w stylu chanelowskim, ma świetne połączenia kolorystyczne /dla mnie oczywiście/. Dziękuję za Twoją bardzo ciekawą opinię, buziaki posyłam...

      Usuń
  14. Basieńko butami zrobiłas całosć!!! Jeden mocny akcent czerwieni w swetrze,butach i torebce i zrobiłas cos niesamowicie pięknego. Delikatnosc w metamorfozie jest subtelna, pelna klasy i elegancji.
    Bardzo mi się podoba!😍
    I paznokcie jeszcze!!!:))))
    Cieplutko pozdrawiam....buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tu dodatek czerwieni ma istotne znaczenie. Ponoć buty w kontrastującym kolorze do spodni skracają nogi ale przy zastosowanie szpilek chyba nie jest najgorzej. Szminka na torebce też jest czerwona i jest tam jeszcze buźka ale w takim miejscu, że mało ją widać. Miło mi, że spodobał Ci się mój zestaw, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  15. Basieńko, potrafisz okiełznać nawet najbardziej szaloną modę w swoim stonowanym stylu. Taką właśnie Ciebie lubię i podziwiam. Ja jestem odwrotnością i bardzo często ponoszą mnie szaleństwa a złaszcza w tych naszych wyzwaniach haha :-)
    Pięknie Ci z tym akcentem Pop-Artu.
    Buziaczki... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Krysiu, przyznaję, że niektóre tematy w wyzwaniach naszej grupy są dla mnie trudne, nie chcę robić tego, czego nie czuję. Na tym właśnie to polega, żeby pokazywać po swojemu. Pora roku też nie sprzyja, więcej koloru, wzoru można zastosować w swoich zestawach jak jest ciepło. U mnie nawet pokazywanie tego co pod spodem ostatnio było niemożliwe, jednak ważniejsze było zdrowie więc nie było rozbieranek, na szczęście robi się coraz cieplej i nie
      będzie takich dylematów. Dzięki za opinię...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  16. Basiu Kochana, świetnie potrafisz bawić się modą i jak widać potrafisz bawić się w ogóle. No bo przecież ta Wasza prezentacja modowa na różną "nutę" to duże wyzwanie. Trzeba mieć dystans do wszystkiego i pokazać jak świetnie można się ubrać na nieprzewidziane sytuacje i doskonale się przy tym bawić. Basieńko jesteś na to żywym dowodem.
    Dzisiejszy zestaw bardzo fajny, zwłaszcza dodatki w formie akcentów. Pięknie wyglądasz :)
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu, to duże wyzwanie "konkurować" z dziewczynami. Myślę, że chodzi o to, żeby pokazać różnorodność, każda z nas jest przecież inna i ma swoje pomysły, swoją wizję na dany temat. Dla mnie najważniejsze to pozostać sobą.
      To jest zabawa modą, "wyciągnąć" z trendów /bo przecież w tych zadaniach są najnowsze trendy/coś dla siebie i na swój własny sposób w myśl zasady: z trendów biorę tylko to co MI odpowiada. W dzisiejszym wyzwaniu właśnie dodatki odgrywają główną rolę. Jednocześnie chcę podkreślić, że nie mam zamiaru kupować na potrzeby wyzwań, owszem może się zdarzyć, że będzie nowy zakup wcześniej planowany i fajnie zgra się z blogową zabawą.
      Pozdrawiam Krysiu, miłego dnia, cieszę się, że robi się coraz cieplej...buziaki...

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się całą idea i w ogóle pomysł na stylizację :-))) Świetna ta torebeczka :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, jeśli podoba Ci się idea naszych wyzwań to zapraszam, nie musisz brać udziału we wszystkich wyzwaniach, możesz sobie wybierać te, które Ci odpowiadają.
      Miło mi, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Zdecydowanie wolę popart w dodatkach niż od stóp do głów... fajna torebka:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie tylko Ty tak wolisz, to trochę szalony trend, nie dla wszystkich ale jeden akcent w klimacie pop-art jak najbardziej na tak! Dziękuję za opinię, miłego dnia, ja już po kawce...

      Usuń
  19. I bardzo fajnie Basiu okiełznałaś ten pop-art na swój elegancki sposób. Torebunia jest zabawna i cudna zarazem. Moim zdaniem może dodać pazura wielu spokojnym stylizacjom. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, taki miałam pomysł, tylko na dodatek z tym stylu. Torebusia malutka, jako "dodatek biżuteryjny",który prawie nic nie pomieści ale była taka urocza, że się zna nią skusiłam. Dziękuję za Twoją opinię, pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  20. Basiu torebkę pamiętam, jest słodka. Bardzo fajnie przemyciłaś pop - art. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja i takie słoneczne pełne energii zdjęcia. :)
    Moc pozdrowień i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torebka była i to w dwóch wersjach, z żartem i z beżową klapką /taka jest na zmianę/. Pop-art o tej porze roku u mnie zerowy, może jeszcze latem jakieś kolory, wzory, coś by się znalazło. Nie miałam pewności czy zrobię zdjęcia ale na szczęście pogoda poprawiła się i jakoś poszło /nawet było słonecznie/. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  21. To wyzwanie było chyba najtrudniejsze z dotychczasowych, a jednak poradziłyście sobie z nim po mistrzowsku. Jest modnie, ale z gustem i smakiem :)!!!
    Ślicznie Basiu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, przynajmniej dla mnie. Nie moje klimaty wiec trzeba było coś wymyślić, postawiłam na dodatki.
      Miło mi, że podoba Ci się moja propozycja. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Tak, jest świetna, też tak uważam 😉 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Pięknie! Jeden mały detal wystarczy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlaśnie tak uważam Jolu, jeden detal wystarczy 😊😉 pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  24. Odrobina szaleństwa nie zaszkodzi :) Uroczy zestaw Basiu, wyglądasz wspaniale.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że Ci się podoba a odrobinka szaleństwa jak najbardziej wskazana 😊😊😊. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  25. Przylatuję do Polski i dopiero tutaj widzę, że są jakieś trendy w modzie. Chyba i ja poszaleję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są Aniu trendy, można niektórymi się zasugerować. Lubię je śledzić, bo zawsze coś z nich wybiorę. Poszaleć warto choć trochę, bo czemu nie? Szalej Aniu, powodzenia 😊😊😊 serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Najważniejsze, to wyrazić siebie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda Sylwia 😊😊😊 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  27. Aby uzyskać efekt czasami wystarczy jeden szczegół Ty to wykorzystałaś moja Droga jest ciekawie i jednocześnie w trendach Super 👍😍😍pozdrawiam www.jappy/woman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam jeden drobny szczegół, taki miałam pomysł na to wyzwanie. Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊...dzięki za opinię...

      Usuń
  28. Mnie se ten trend podoba,jest w nim jakas radosc,energia...troche zartu :) Twoj look Basiu jest tego najlepszym dwodem :)super :)
    Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest w tym trendzie żart i dużo radości. O tej porze roku i przy takiej pogodzie nie było łatwo, nie mam nic ciepłego i z żartem w swojej garderobie a postanowilam, że nie będzie zakupów na potrzeby wyzwania. Jedynie torebka z żartem, o której już pisałam w 2016, postanowiłam wykorzystać ją ponownie. Najważniejsze, że wzięłam udział w wzywaniu. Mam nadzieję, że dałam radę /tak myślę😉😜/...pozdrawiam Reniu cieplutko...😍...

      Usuń
  29. Basiu, ja chcę te torebkę - i to tak działa - gdy widziałam ją w sklepie, w ogóle mnie nie zainteresowała. Gdy widze ja zestawioną z innymi elementami, na konkretniej, żywej osobie - na Tobie - to jest zupełnie inaczej i w dodatku bardzo, bardzo, bardzo zachęcająco. I hociaż sama wrzuciłam u siebie troche pomieszania z polątaniem, to bardzo mi odpowiada taka propozycja jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest jeszcze o tyle ciekawa, że posiada jeszcze wersje spokojną ha!ha! Wymienną, beżową klapkę. Takie dwa w jednym /jak ja to lubię/. Z racji tego, że jest malutka /jak dla mnie/ traktuję ją jako element biżuteryjny.
      Jak napisałam, miszmasz /nawet spójny/ nie jest dla mnie więc w ten sposób zinterpretowałam temat.
      Ciesze się, że odpowiada Ci moja propozycja. Pozdrawiam cieplutko, buziaki...

      Usuń
  30. Ja sama chyba miałabym problem ze stylizacją w tym stylu bo mało ( a może w ogóle) w mojej szafie takich rzeczy. Torebką fajnie " załatwiłaś" temat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem i dlatego postawiłam na jeden element 😜pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  31. U siebie mam jedynie spodnie w takim stylu, z naszywkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byś się"wpisałam"w ten styl tymi spodniami...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  32. Cudownie ogarnęłaś temat Basiu :) Piękna torebka :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba moja torebka. Myślę że jakiś się udało ogarnąć temat 😜😄 pozdrawiam Cię cieplutko...

      Usuń
  33. Basiu, a mnie się właśnie te czerwone buty do czarnych skarpet/rajtop jak najbardziej kojarzą z pop artem, czy choćby z takim małym szaleństwem, no bo przecież taka klasyczna elegancja na coś takiego nie pozwoli :) Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja, już u Reni pisałam, że takie delikatne elementy bardzo mi się podobają. Tego misz maszu też nie rozumiem, ja bym się w tym źle czuła, ale jeśli ktoś ma ochotę tak wyjść na ulicę to chętnie popatrzę :) Wyglądasz fajnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki efekt chciałam uzyskać, przełamać czarnymi skarpetkami do czerwonych butów tę elegancką klasykę / trochę w stylu pop-art/ a w roli głównej - torebka. Dla mnie też coś delikatnego, bo miszmasz nie dla mnie ale jak komuś odpowiada nie mam nic przeciwko. Miło mi, że Ci się podoba Asiu...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  34. Basieńko cudownie, wystarczyła torebka , cudownie, całuski, serdecznosci, uściski.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, masz rację...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  35. Pani Barbaro
    Przypominam się i moją stronę www.krystynaczarnecka.pl z moimi obrazami i zdjęciami .
    Chciałam podziękować za miłe słowa o moich obrazach.
    Jeszcze nie mam nawyku sprawdzania komentarzy ( a poza tym mam głowę "zapchaną" pomysłami dotyczące nowych pomysłów moich obrazów. Jestem pełna podziwu dla pani pomysłów dotyczących nowych strojów , nowych stylizacji ubiorów pani pomysłowości. Mi jeszcze umyka wiele spraw bieżących - przez tworzenie nowych moich malunków.
    Wpis pop-art jest pomysłowy , ciekawy. Pani jako osoba niekonwencjonalna bardzo dobrze wpisuje się w tą kreację.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Odwiedzę przez najbliższej okazji. Teraz mam dostęp tylko z komórki a to duże dla mnie utrudnienie. Dziękuję za opinię, jest bardzo ciekawa. Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  36. Podobają mi się Basiu Twoje doświadczenia z modą.Pasuje wszystko,dodatki świetne,cieszę się że jesteś i chętnie tu do Ciebie zaglądam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, że Ci się u mnie podoba, zaglądaj kiedy tylko masz ochotę 😊😍. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  37. Piękna torebka. Również szykuję stylizację pop art, wkrótce u mnie. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka to takie małe cacuszko, dla mnie stanowi element biżuteryjny. Ciekawa jestem Twojej wersji pop-art. Pozdrawiam, również miłego weekendu Ci życzę 😊😎...

      Usuń
  38. Śliczna torebka, ale mnie urzekła cała stylizacja, gdyż wszystko się świetnie zgrywa. Super Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba moja stylizacja, dzięki za twoją opinię 😊 serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  39. Tak, wystarczy akcent i mamy doskonały pop-art. Podziwiam Basiu twoje wyczucie elegancji i doskonałe łączenie całości, uściski. U mnie ...teraz muszę dwie sekcje robić, bo zmienniczka na urlopie, nic nie można poradzić. Zobaczę w czerwcu, syn kończy studia, a ja zaczynam się buntować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz mnie Jolu, odwiedzamy się przecież od dawna, więc wiesz, że nie lubię przesady a pop-art właśnie taki jest. Dla mnie tylko ten delikatny wchodzi w rachubę. Dziękuję za komplement, miło mi, że to doceniasz.
      Podziwiam Cię za twoją ciężką pracę na obczyźnie. Twój bunt jest całkowicie uzasadniony.

      Usuń