niedziela, 24 września 2017

Cętki dzikiego zwierza czyli mój płaszcz na jesień...

Kolejny sezon cętki dzikiego zwierza, od stóp do głów /w kolekcjach Dolce&Gabbana, Libertine czy Jeremy'ego Scotta/.
Dla mniej zagorzałych zwolenniczek - kocie printy w dodatkach.
Nie jestem zbytnią ich zwolenniczką ale zdarza mi się zaszaleć.
To nie jest inspiracja kolekcją z Lidla, płaszcz nabyłam dużo wcześniej.

Oryginalny, włoski 100% Cottone.
/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
Okazało się, że brakuje mi do niego dodatków / tych wokół szyi/.
Czerń jest dla mnie za smutna a ponoć ten print najlepiej wygląda z czarnym golfem.
Golfów nie lubię, czarnego szala nie mam. A może czerwień? Co mi tam - spróbuję!

Kolory 

Za beżem i brązem nie przepadam to może czerwień ożywi całość.

Postawiałam więc na czerwony szal

Można go zamotać w dowolny sposób - luźno puszczony albo przerzucony przez ramię.
Jak jeszcze? Sposobów jest wiele, wszystko zależy od naszej fantazji.

Reszta dodatków w czerni

Nieduża torebka listonoszka i zamszowe buty na grubym klocku.
Tak modne obecnie kaczuszki mnie nie przekonały ale przecież każda z nas nosi to co lubi.

Makijaż /szminka, lakier do paznokci/ w identycznej tonacji. Również "czerwono mi" w środku torebki /etui, portfel/.
 Nie jest to aż tak ważne ale lubię zwracać uwagę na takie drobiazgi. Dla samej siebie.

Pogoda w tym tygodniu nie rozpieszczała, u mnie lało każdego dnia, dopiero dzisiaj można było zrobić zdjęcia.

Cierpliwie czekam na złotą jesień pełną kolorów.

Trzymajcie się cieplutko!


Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-Sealup Made in Italy,bluzka,spodnie-Quiosque,szal-nn,torebka-Reserved,buty-Embis

102 komentarze:

  1. Bardzo odważna i wytworna stylizacja Basiu!!! Koło tak ubranej damy nie sposób przejść obojętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zwierzęcy wzór rzuca się w oczy a do tego czerwień więc jestem widzialna.
      Pozdrawiam Alice serdecznie...

      Usuń
  2. Basiu! Ten print najlepiej wygląda z czerwienią!!! :))) Wiesz to Ty i wiem to ja ;) Wyglądasz cudownie, świetnie, że szal taki długi, cudnie czerń kontrastuje, pięknie, elegancko i zawadiacko :) A w Lidlu się spóźnili bo już w zeszłym roku pantery szalały nie tylko po wybiegach :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, z czerwienią jest super. Taka myśl, może czerwień, bo czemu nie? Pod spodem na spokojnie, żeby tego zwierza lekko "wyciszyć" ale szal czerwony też trochę od niego odwraca uwagę. Pantery szaleją już kolejny rok, może teraz bardziej, mam jednak nadzieję, że mimo kolekcji z Lidla nie będzie jej na ulicach za dużo.
      Pozdrawiam Olu /ja widzisz opóźniona z odpisywaniem, ciężko się zaczął tydzień/...buziaki...

      Usuń
  3. Ciekawa stylizacja Basiu...najbardziej podoba mi się kolor dodatków....

    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantástica 😍 El abrigo es una preciosidad. Besos

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie w tym płaszczyku. I bardzo, ale to bardzo elegancko. Dodatki w kolorze głębokiej czerwieni trafione w punkt! Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wzoru, który nie uchodzi za elegancki, płaszcz jest bardzo elegancki, super odszyty i w dobrym gatunku, to od razu widać /jak się układa, jaki jest w dotyku/, jakość ma ogromne znaczenie. Dodatki czerwieni - bardzo mi pasują, od razu inaczej wszystko wygląda, robi się bardziej twarzowo, to chyba moje kolory. Pozdrawiam Magdaleno, dziękuję za opinię...

      Usuń
  6. Basiu,jestem zakochana w tej stylizacji :) Pewnie dlatego,ze udawadnia ,ze panerka odpowiednio podana moze byc elegancka,wytworna,absolutnie finezyjna :)))Ciesze sie na ten trend bo moj plaszcz z ubieglego roku jest ciagle na czasie i bede mogla za Twoim przykladem zestawic go z ......czerwienia :)) Baska,super :)))))))))))))Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że pantera jest nadal modna, bo płaszcz mam od jakiegoś czasu i chciałabym go wykorzystać na maksa choć chyba i tak bym w nim chodziła nawet gdyby nie było "szału" na panterę. Fajnie, że można dodawać kolory do pantery /widziałam też turkus/, bo staje się bardziej ciekawa. Odpowiedniego turkusu nie mam więc pozostaję przy czerwieni /no chyba, że wpadnie mi coś w łapki w kolorze turkusowym/...pozdrawiam Reniu serdecznie...buziaki...

      Usuń
  7. MIAŁ !!! MRU !!! MRU< MRU !!!! Ale kocica !!! Basiu - fantastycznie - płaszcz cudowny, a dzięki tym bordowym, tak niezwykle luksusowym dodatkom stworzyłaś stylizację w stylu największych gwiazd !!! Zachwycająco !!!! Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Masz rację, kocica ha!ha! Płaszczem jestem zachwycona /powiem nieskromnie/. Szal w kolorze mocnej czerwieni ale wiem, że na komputerach różnie wychodzi. Miło mi Małgosiu, że Ci się podoba...buziaki...

      Usuń
  8. Fantastyczny płaszcz!!! Wyglądasz pięknie i baaardzo wytwornie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię cętki zwierząt na ubraniach. Zawsze miałam jakąś koszulkę, t-shirt. Do tego koniecznie odpowiednie dodatki. Ty Basieńko doskonale poradziłaś sobie z dodatkami do tego ładnego płaszcza. Całość wyszła niezwykle elegancko. A Ty wyglądasz i modnie i niebanalnie. Bo szykownie. Miłych, kolorowych snów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cętek nie za dużo, była bluzka, kamizelka i płaszcz, teraz kolejny, jakoś nie ma jej w dodatkach ale jak na razie to płaszcz wystarczy. Fajnie, że wyszło elegancko, bo wiesz, że tak lubię najbardziej..pozdrawiam Krysiu, buziaki posyłam...

      Usuń
  10. Basiu, idealnie czerwony szal pasuje do tego płaszcza, moim zdaniem. Pomadka i lakier w tym kolorze uzupelniaja spokojny wbrew pozorom look. Centki dają pazura ale czerwień wypełnia pieknie całość. Bardzo mi sie podoba!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem również, zresztą wiele dziewczyn jest tego samego zdania. Z czernią przy buzi wyglądałam źle , ja zwolenniczka czerni teraz odsuwam ją od buzi jak najdalej a czerwień ożywiła mnie /choć pod spodem chciałam "na ciemno"/ żeby już nie działo się za dużo. Sama pantera na takiej powierzchni to dość dużo. Miło mi Małgosiu, że Ci się podoba...buziaki...

      Usuń
  11. Basiu, świetnie, wszystko na 5+. Płaszcz tak trudny w stylizacjach świetnie ujarzmiłaś czarnymi dodatkami. A czerwonym szalem podreśliłaś swoją osobowość. I to wystarczy nic nietrzeba więcej. Widzę, że doskonale wiesz, iż kobiety o pełnych sylwetkach w butach kaczuszkach wygladają źle (wytracają proporcję). A Twoje buty na "klocku" tak modne w tym sezonie są super. Poza tym czerwonym szalem podkresliłaś bardzo ładne oprawki okularów. Pozdrawiam serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, płaszcz w taki wzór jest dość trudny w stylizacjach, trzeba uważać, żeby nie działo się za dużo /no chyba, że ktoś lubi, żeby się działo, ja nie lubię, wiesz o tym/. Czerwień przy buzi i czerwony makijaż robi mi wiele dobrego ha!ha! Kaczuszki już były /no może ciut wyższe/, miałam parę tak temu /i parę kg/, wtedy było O.K. Teraz wybieram mocniejsze obcasy /szpilki mam i noszę ale do lżejszych rzeczy/ a słupki i klocki pokochałam za ich wygodę a dodatkowo dobrze wyglądają przy mojej pełniejszej sylwetce. Okulary stały się moją biżuterią i ich dobór jest bardzo ważny /mam jak na razie te w odcieniu mocnej czerwieni i granatowe/. Dziękuję Anno za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Z czerwienią to idealnie wygląda. W ogóle nie przytłacza. Świetnie sobie poradziłaś i bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, fajnie, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  13. Twój płaszcz jest bardzo elegancki Basiu a z czerwonym wygląda świetnie:)))masz niezwykłą prezencję co założysz wyglądasz dobrze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, z tym wyglądaniem to raz jest lepiej, raz gorzej, wszystko zależy od dnia i mojej dyspozycji.
      Za długo nie zastanawiam się co zakładam, robię to trochę intuicyjnie. Płaszcz jest elegancki, rzuca się w oczy. Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Uwielbiam cętki dodają pazura ;) Płaszcz naprawdę śliczny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, cętki dodają pazura, miło mi, że płaszcz Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  15. z tym odcieniem czerwieni wyglada niezwykle pieknie, dostojnie i elegancko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno za komplement, muszę przyznać, że tak właśnie się czułam, dobry dzień miałam. Pozdrawiam...serdeczności posyłam...

      Usuń
  16. Basiu, a ja tam bardzo lubię cętki i nie tylko :) zawsze mi sie podobał i nie musiałam sie do niego przekonywać ;) Płaszczyk fantastyczny a czerwone dodatki ze zwierzęcym printem zawsze fantastycznie sie komponują ! :) Świetnie wyglądasz! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Magda, że lubisz praktycznie wszystkie wzory i zawsze świetnie w nich wyglądasz. Natomiast ja do wszystkiego podchodzę z rezerwą, badam, testuje - czy do mnie pasuje, czy będę się dobrze czuła, taki charakter ha!ha! Czerwień to jeden z kolorów, który zawsze lubiłam i noszę od dawna. Dziękuję Ci za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. ja sama cętki i takie tam pozostawiam panterom, to akurat to coś, czego z mody nie zabieram, ale chętnie patrzę na kimś - pięknie z tym czerwonym szalem to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma swoje typy, akurat cętki zabieram ale są rzeczy, które też pozostawiam dla innych.
      Pozdrawiam serdecznie Anno...

      Usuń
  18. Basiu bardzo ciekawe zestawienie, a dodatki mnie szczególnie urzekły, bardzo ładnie się komponują:) też mam nadzieje na słońce, zatem życzę pogody w sercu i w przyrodzie:) pozdrawiam serdecznie Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu, dodatki robią wiele dobrego, ten odcień czerwieni zagrał tu idealnie /moim zdaniem/.
      Odpisuję z opóźnieniem /ciężko mi się tydzień zaczyna/ ale za to mamy piękną pogodę, od razu świat zrobił się ładniejszy. Tobie również słonka życzę i w przyrodzie i w sercu...buziaki...

      Usuń
  19. Czerwień szalika fajnie podkreśla cały ubiór :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, dziękuję za opinię. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. Ale śliczny płaszczyk, a z tym szalem swietny zestaw. Lubie te kocie wzorki od zawsze, też bym taki chciała...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, powiem nieskromnie, że płaszcz jest super. Do dzikiego zwierza musiałam się przekonać, bo raczej nie było go w mojej garderobie za wiele. Szal ożywił całość, zwraca na siebie uwagę a zwierza lekko "oswoił".
      Pozdrawiam serdecznie...dużo słonka Ci życzę, u mnie zrobiło się pięknie...

      Usuń
  21. Basiu: fantastyczny płaszcz, fantastycznie wyglądasz. ten szal - jesień twoja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, będzie się działo tej jesieni ha!ha! Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  22. super
    bardzo mi sie podoba
    ciesze sie ze tu trafiłam :)
    obserwuje :) bede wpadac czesciej :)

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Odwiedzę w wolnej chwili.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  23. Red and leopard look so classy together. Nicely worn.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne połączenie cętek z czerwienią. Jest moc! Ja nie jestem amatorką zwierzęcych printów, ale dodatki z takim dzikiem akcentem dlaczego nie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki też są świetne, u mnie ich akurat brakuje. Trafił się płaszcz więc reszta musi być spokojna.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  25. O, na pewno się wszyscy oglądali za Tobą w takim wytwornym płaszczu :) U mnie z dzikich printów na czymkolwiek, pozostały tylko kolczyki... Może uda się kiedyś jeszcze je do czegos dopasować ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uda się, coś wymyślisz. Płaszcz zwraca uwagę, czy u wszystkich pozytywne emocje, tego nie wiem.
      Ważne, że mnie się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  26. Fajny ten płaszcz! I bardzo ładnie zgrywa się z czerwienią, aż jestem zaskoczona, że to tak ładnie se sobą harmonizuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Asiu, ładnie ze sobą harmonizuje. Wyszło całkiem ciekawie. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  27. BASIU nie nadążam za Twoimi wpisami,co jeden to lepszy,świetnie wyglądasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, wpisy u mnie co tydzień, czasami co parę dni a czasami są dłuższe przerwy.
      Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  28. Zwierz obłaskawiony, więc jest cichutko i grzeje panią. Tylko nie mruczy do ucha...Więc te wiatry nie straszne dla ciebie. A czerwień jak najbardziej, bo dodaje koloru twarzy. Przyda się nie długo, bo przymrozki mają przyjść. Ciepłych myśli i chwil życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zwierza oswoiłam. Za przymrozkami nie tęsknię a zwierz to nie futro tylko lekki płaszczyk więc niech ta jesień będzie ładna, żebym go wykorzystała na maksa. Pozdrawiam serdecznie...miłego tygodnia a zapewne będzie miły, bo na niebie ma być dużo słonka...

      Usuń
  29. Ja cętek na sobie nie lubię, ale na Tobie wyglądają rewelacyjnie. I ten szal, dodaje takiej drapieżności, w sumie zwierz nie całkiem obłaskawiony. Suoer !
    Ps złota jesień przychodzi...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, złot jesień już przyszła a ma być jeszcze ładniej.
      Ze wzorów wybieramy tylko te, które nam pasują a jeżeli żadne nam nie pasują to też dobrze. Nic na siłę.
      Dziękuję za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Basiu płaszcz jest cudowny a Ty wyglądasz w nim elegancko i niezwykle wytwornie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, tak właśnie się czuję w moim dzikim zwierzu.
      Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  31. Szal świetnie ożywia stylizację. Płaszcz ciekawy,ale ja za cętkami nie przepadam, chociaż są szalenie modne w tym sezonie. Na Tobie wygląda bardzo wytwornie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, z mody i z trendów wybieramy tylko to co nam pasuje. Ty wiesz to doskonale.
      Czerwień bardzo dobrze robi dla mojej urody dlatego taki wybór. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  32. Basiu, piękny płaszcz, i bardzo ładnie w nim wyglądasz, czerwone dodatki super, choć i turkusowe bardzo się sprawdzają w przypadku panterki. Bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam. ps. sory, że dopiero dziś komentuję, ale cierpię na notoryczny brak czasu. Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że turkus też jest świetny ale nie mam dodatków w tym kolorze, może mi się coś trafi. Turkus to kolor, w którym dobrze wyglądam więc myślę, że byłoby spoko z turkusowym szalem.
      Miło mi, że podoba Ci się płaszcz, jest świetny i w bardzo dobrym gatunku.
      U mnie też czasu nie za wiele, pojawiam się i znikam, na blogach mam zaległości a u siebie odpisuje dopiero dzisiaj. Pozdrawiam Marzenko serdecznie...

      Usuń
  33. Świetnie się komponuje ta czerwień z całą resztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się, czerwień fajnie zagrała z całą reszta...pozdrawiam...

      Usuń
  34. Bardzo fajnie, klasycznie, ale jednak z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba, dziki zwierz ma pazurki więc jednak jest z pazurem...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  35. Własnie się zorientowałam, że jeszcze u Ciebie nie byłam Basiu!
    Tak więc spóżniona i od razu zachwycona! Bo ten szal, to strzał w dziesiątkę! Z czernią przy buzi byłoby rzeczywiście za smutno... A ta barwa pięknie rozświetla cerę:))
    Bardzo lubię takie zwierzęce wzory! Zazdroszczę płaszcza!

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Ty lubisz, ja tak trochę, coś się u mnie pokazuje ale jakoś zbytnią miłością do zwierzaków nie pałam. Płaszcz mi się trafił fajny /jeszcze przed kolekcją Lidla, bo może jakby później to bym nie kupiła/. Jakość świetna a ja zwracam na to uwagę /w moim wieku chyba trzeba ha!ha!/. Czerń - co widzę to z czernią a ja koło buzi unikam więc wpadł mi czerwony szal, który mam od wielu lat, od razu wiedziałam, że to jest "to", dla mnie kolor idealny. Z makijażem i moimi oprawkami od okularów zgrał się znakomicie.
      Pozdrawiam serdecznie i słonecznie, jesień się wybarwia, czekam na te grę kolorów, będzie się działo...buziaki...

      Usuń
    2. To prawda! Nagle pełno panterki:D Te z Lidla chyba są marnej jakości... A na to warto zwracać uwagę niezależnie od wieku:D

      Ja czerni też unikałam, ale jak się zafarbowałam na rudo, to już nie wyglądam w niej tak ponuro;) A też miałam taki problem.
      Musimy się jakoś ożywiać, jak te kremy nie działają;))

      Buziaki Basiu!!! Miłego weekendu!

      Co do włosów... Badałaś sobie Basiu poziom hormonów tarczycy? Moja mama ma z nią problem, więc wiem, że daje objawy też w pogorszeniu stanu włosów i skóry...

      Usuń
    3. Badałam te podstawowe bo na resztę nie chciała mi dać skierowania i stwierdziła, że jest O.K.
      Co do włosów to chyba za mało o nie dbam /dlatego te odżywki/, bo nie stosuje od jakiegoś czasu /chyba z lenistwa/. Kremy nie działają choć mnie trochę pomagają ale silniejsza ingerencja nie dla mnie. Więc jest jak jest. Mam nadzieję, że jednak panterki nie będzie aż tak dużo, bo nie lubię "mundurków", zresztą moja całkiem inna niż z Lidla. Czerń przy twarzy to nie dla mnie, za smutno, za ponuro a kiedyś było O.K. Metryka swoje robi ha!ha! Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
    4. To się cieszę, że jest ok:D Bo ta tarczyca, to masakra...
      Basiu o farbowane włosy trzeba trochę dbać, bo padają szybko... Ja non stop coś nakładam. Ale na zmianę różne odżywki, bo do jednej za szybko się przyzwyczajają:))
      Ostatnio polubiłam odżywki w sprayu L`oreal. Są łatwe i szybkie w użyciu:)) Wypróbuj:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  36. Osobiście nie lubię siebie w cętkach ale Ty Basiu pięknie wyglądasz w tym płaszczyku.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi Ewo, że Ci się podoba. Uważam, że jak coś nam nie pasuje to po prostu unikamy.
      Serdecznie pozdrawiam, słonecznego dnia życzę.

      Usuń
  37. Z czerwonym szalem wygląda bardzo dobrze, bo ta czerwień pięknie prezentuje się przy twarzy. Zwróciłam także uwagę na buty, bo ładne i pewnie bardzo wygodne. Lubię takie proste w formie średniej wielkości torebki, które można zawiesić na ramieniu. Pozdrawiam Cię Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło Krysiu, żeby tak było przez twarzy. Kolor płaszcza muszę"oddalić" od twarzy bo to nie mój kolor a czerwień jak najbardziej na tak! Podobnie jak Ty lubię czerwień i to od dawna niezależnie czy jest trendy czy nie. Buty noszę coraz częściej na wygodnym skupu czy klocku a torebki też lubię w prostej formie coraz bardziej te średniej wielkości choć nie tak dawno temu byłam zwolenniczką dużych, zmieniła się sytuacja i duże nie są mi aż tak bardzo potrzebne. Te do ręki też noszę, zależy od sytuacji. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

      Usuń
  38. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba to połączenie 😊pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  40. Oj centki i tym podobne to bardzo trudny motyw, faktycznie w Lidlu były ubrania w panterkowate wzorki. Są na topie :). Nie jest łatwo je zestawić, dodatki to też nie jest prosta sprawa. Jednak Basiu Tobie się udało, czerwone i czarne kolory są idealne!!! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to nie jest łatwy temat, trzeba uważać żeby nie przesądzić i choć trochę oswoić dzikiego zwierza. Dobrze wygląda z czernią ale przez twarzy czerń mnie przytłacza więc postawiłam na czerwień. Miło mi, że Twoim zdaniem udało mi się właściwie dobrać dodatki 😊😊😊. Pozdrawiam serdecznie..,

      Usuń
  41. Basiu idealnie współgra z Tobą,jest Ci w nim cudnie. Super dodatki do tego płaszcza. Powiedziałaby prawdziwa gwiazda i tak jest:)buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za Twoją opinię 😊 miło mi, że Ci się podoba. Płaszcz jest super bardzo jestem na Tak! Pozdrawiam serdecznie 😍 pięknej niedzieli życzę...

      Usuń
  42. Boję się takich printów, żeby nie przesadzić, ale Ty wyglądasz czarująco. Może i ja spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba uważać żeby nie przesądzić. Spróbuj, co Ci szkodzi. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  43. Piękny płaszczyk, LUBIĘ CĘTKI, fantastycznie wyglądasz. BARDZO MI SIĘ PODOBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że lubisz Danusiu, ja tylko trochę nie w nadmiarze a tu zaszalałam 😊😊😊. Miło mi, że Ci się podoba...buziaki 😍...

      Usuń
  44. Wspaniale oswoiłaś dzikiego zwierza. Wyglądasz ekstra. Powróciłam juz z turnusu rehabilitacyjnego. Przy okazji dziękuję Tobie Basiu za dobrą radę - postawiłam na sportową elegancje i to był dobry pomysł. Czułam sie dobrze, nie odstawalam od mojej eleganckiej mamy i miałam nawet sporo radochy z noszenia bardzo jasnych ciuszków. Oczywiście wykorzystywałam gawroszki i apaszki, żeby dodać koloru.Wiele sie nauczyłam podglądając moje ulubione blogi. słoneczka życzę w ten huraganowy, trudny czas Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musiałam tę moją panterę trochę oswoić i cieszy mnie, że się udało.
      Fajny taki turnus, chyba dużo daje dla zdrowia /ja trochę "wymasowałam" swój kręgosłup szyjny ale prywatnie bo wiadomo jak można liczyć na naszą służbę zdrowia/.
      Cieszy mnie Danusiu, że stawiając na sportową elegancję czułaś się znakomicie, to zapewne są Twoje klimaty i tego się trzymaj, musisz być ubrana a nie przebrana, wtedy sukces gwarantowany. Jasne kolory odmładzają i wcale nie jest prawdą /jak niektórzy sadzą/, że w pewnym wieku nie wypada. Nie każda z nas lubi dużo koloru na sobie ale trzeba go dodać choć trochę właśnie w dodatkach. Apaszki, gawroszki i szale świetnie się do tego nadają /i jeszcze dodam kolorowe rękawiczki jak już zbliża się na nie sezon, napiszę o nich posta, bo uwielbiam/. Cieszy również to Danusiu, że podglądasz i stosujesz u siebie, na zmiany nigdy nie jest za późno, całe życie czegoś się uczymy. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę...

      Usuń
  45. Nieco spóźniona, ale musiałam zobaczyć Twoje cętki. Wspaniały ten płaszcz i świetne czerwone dodatki:) Podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podobają Ci się moje cętki. Fajnie że jesteś tego samego zdania co ja /jeśli chodzi o czerwone dodatki / 😊😍

      Usuń
  46. Thank you. I'm glad you like me. I'm reposting again. Regards...

    OdpowiedzUsuń