niedziela, 2 lipca 2017

Polka dots - kropki, groszki...

Małe i duże polka dots nadal są hitem sezonu. 

Pojawiły się na wybiegach u Dolce & Gabbana /białe kropki na czarnym tle/, Givenchy /w tęczowych kolorach/, Gucci / różowe grochy/.
Ten wdzięczny print na pewno odmłodzi o kilka lat 😏 i doda dziewczęcego uroku .
To połączenie elegancji i kobiecości. Sprawdzi się na co dzień, na wyjście oraz w zestawach biznesowych.

Wystarczy odpowiednio dobrać dodatki. 

Kropki w wersji zachowawczej /granat i biel/ - jestem na TAK,
w tęczowych kolorach nie przekonują mnie ale różowe - kuszą! 
Sukienkę kupiłam na komunię, nie pokazałam solo, bo było za zimno.
Dzisiaj przedstawiam moje polka dots.

O kroju ołówkowym, podłużne cięcia modelują sylwetkę.
Materiał dość cienki więc sukienka może służyć mi również w lecie.
Nie prześwituje i nie uwydatnia niedoskonałości. No po prostu sukienka ideał!

Z czym zestawiać?

Z monochromatycznymi elementami /jasna torebka ecru i szpilki nude/ 
lub z neonowymi kolorami /kopertówka w kolorze mocnego, prawie neonowego różu/.

Na komunię założyłam płaszcz-surdut, teraz na chłodniejsze dni jeansową kurtkę.
Pomimo szpilek zestaw lekko stracił na dostojności /takie jest moje zdanie/.

"Randka" z mężem czy spotkanie z koleżanką - myślę, że będzie w sam raz.
W samochodzie wożę "koła zapasowe" /koturny i baleriny/, nie zawsze chodzę przecież w szpilkach.
Teraz po kontuzji nogi coraz częściej w użyciu "koła zapasowe".
Za balerinami nie przepadam, za to koturny to obecnie moje najwygodniejsze buty.
Duża torebka worek, tym razem bez chwostów /odpięłam, bo trochę mi się znudziły/.

Kropka goni kropkę - lubię coś zamotać koło szyi.

Dzisiejsza pogoda nie zachęca do spacerów, od rana deszcz, mimo to życzę Wam miłej niedzieli. 
Od środy "znikam" na parę dni /krótki wyjazd/. Buziaki!

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-AJSO,kurtka-George,torebka-Zara,Cassi/Kraina Stylu/,zegarek-Gino Rossi,pierścionek-Orsay,buty-Aga,Alano

103 komentarze:

  1. Świetnie Basiu jak to u Ciebie....Zabawnie, bo ja tez nabyłam sukienkę w grochy,chociaż długo się wzbraniałam;-)
    Wariant z granatową jeansową kurtką znakomity. A apaszka w grochy to jest to ;-)
    Dobrego wypoczynku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki, grochy kuszą mnie od dawna, dwa lata temu zrobiło się o nich głośno /u mnie też były lecz w niewielkiej ilości/, teraz znów mnie zauroczyły i mam - sukienkę. Podobają mi się te romantyczne, zwiewnie sukienusie tylko to fason nie dla mnie. Ciekawa jestem Twojej, mam nadzieję, że niebawem ją pokażesz. Wariant z jeansową kurtką to całkowity luz /płaszcz-surdut był na komunie wnuka/. Apaszki to moja słabość. Pozdrawiam Elu serdecznie, od środy odpoczywam, szkoda, że będzie to tylko przedłużony weekend ...buziaki...

      Usuń
  2. Basiu podpisuję się obiema rękami pod komentarzem Eli ☺ Kropki i grochy uwielbiam choć w tym roku paski je u mnie przyćmiły 😕 Sukienka ideał pomyślałam tak o niej zanim przeczytałam ❤ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski u mnie w ilości nadmiernej! Co rusz - paski, rok temu mnie opanowały, są i całkiem dobrze się mają a ja kobieta praktyczna więc i ten sezon u mnie pod znakiem pasków, teraz doszły kropki /choć już rok temu miałam sukienkę na plażę, bo ja z tych co nie mogą się opalać - no chyba że w cieniu ha!ha!/. Sukienka ideał, tak o niej myślę i zdania nie zmieniam. Pozdrawiam Olu, buziaki...

      Usuń
  3. Nie mam jeszcze nic w grochy ale będę mieć..sukienka świetna,wyglądasz bardzo ładnie,zgrabnie i młodo a z płaszczykiem bardzo elegancko,pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już postanowione, będą kropki...
      Miło mi, że podoba Ci się moja sukienka.
      Z płaszczem elegancko, bo to na komunię wnuka.
      W okresie lata stawiam jednak na jeansowa kurtkę.
      Pozdrawiam serdecznie Joanno...

      Usuń
  4. Lubię groszki, suknia świetna .Bardzo podoba mi się zestaw z surdutem i kopertówką.Bardzo...
    Miłego wypoczynku i pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zestaw Olu z Komunii a sukienkę uwielbiam...pozdrawiam, miłej niedzieli...

      Usuń
  5. Piękna sukienka. Bardzo lubię groszki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej nas - miłośniczek kropek.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  6. Lovely post dear, I like it a lot :)
    I'm following you now #372, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropki są piękne:))Twoją sukienkę już kiedyś chwaliłam i dzisiaj nadal to robię:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego wyjazdu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam Reniu, są piękne. Sukienki nie pokazałam w całej doskonałości co niniejszym czynię.
      Pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...wyjazd krótki ale zawsze to coś, już odliczam dni...

      Usuń
  8. Poekna sukienka. Najbardziej mi się podoba z kurtką dżinsową.Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Uwielbiam grochy, groszki i kropeczki. Pięknie wyglądasz Basiu w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko się cieszyć, że wróciły do łask, bo był czas, że były zaniedbywane.
      Dziękuje za opinię. Pozdrawiam, miłego tygodnia...

      Usuń
  10. Basiu,sukienka jest genialna :) Grochy,fason oryginalne wszyte kieszenie :) Jest idealem :) a polaczona z apaszka w grochy to juz 2 ideal :) zachwycajaco wygladasz ,Basiu :)

    PS: odpoczywaj milo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kieszeniach miałam napisać, bo co rusz "lecą" mi tam rączki ha!ha! Zauważyłaś? Brawo! Ciekawie wszyte dodatkowo "wyszczuplają". Dziękuję Reniu za Twoją opinię. Serdeczności posyłam...buziaki...

      Usuń
  11. Groszki bardzo mi sie podobają i muszę nabyć w końcu coś z tym motywem ;-) Wyglądasz bardzo efektownie w tej sukience, zestaw z różową torebka podoba mi sie najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, groszki są super. Zestaw z różowa torebką - na elegancko, miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  12. Groszki są super twarzowe, a ten fason sukienki Basiu dla Ciebie rewelacja. Serdecznie pozdrawiam, udanego wyjazdu:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Tereniu, są twarzowe, to taki wdzięczny print. Fason w sam raz dla mnie, lubię taki i mam wiele sukienek właśnie w tym fasonie. Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego tygodnia...

      Usuń
  13. Grochy są takie trochę zawadiackie, lubię ;) Ten fason sukienki dobrze robi sylwetce, z kataną i w beżowych balerinach - najbardziej mi się podoba ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, dla sylwetki /mojej/ fason odpowiedni. Lekko modeluje. Dziękuję za Twoją opinię.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Lubię wszelkie grochy, kropki... Ty prezentujesz się w nich pięknie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ale nie mam ich dużo 😉 tak się jakoś nie składało 😊 serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Świetnie dobrałaś sukienkę Basiu, jest idealnie na CIebie skrojona! Ze szpilkami to mój faworyt, jak z apaszką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też też mój faworyt 😊 pozdrawiam serdecznie 😍😍

      Usuń
  16. Uwielbiam grochy i groszki. Basiu, w tej sukience wyglądasz fantastycznie, naprawdę bardzo mi się podoba:) I elegancko, i na luzie. I poważnie, i z przymróżeniem oka. Bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za Twoją opinię, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam 🌷😊

      Usuń
  17. Bardzo ładnie Ci Basiu w tych grochach. Lubię takie duże grochy.
    Faktycznie w czułenkach i koturnach świetnie. Baleriny niestety nie.
    Pozdrawiam kochana serdecznie.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bylam przekonana czy tak duże są dla mnie ale inne mi się nie trafiły a ta sukienka wpadła mi w oko /fason, jakość materiału / i już musiała być moja 😏😊😊. Oczywiście, że w szpilkach 👠 najlepiej ale jest "ale"...alternatywa to koturny /baleriny jednak nie moja bajka, mam i rzadko noszą /. Na dodatek nie potrafię w nich chodzić, może niektórym ich miłośniczkom trudno w to uwierzyć! Dziękuję za opinię 💕 pozdrawiam...

      Usuń
  18. Co za gracja pani Basiu- ta sukienka jest fantastyczna a pani wygląda w niej znakomicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że Ci się podoba 😊 pozdrawiam...

      Usuń
  19. Sukienka super. Szkoda, że nie dłuższa. Eksponuje Pani niepotrzebnie łydki.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka nie jest szyta "na miarę", muszę więc zaakceptować jej długość.
      Pozdrawiam Barbara...

      Usuń
  20. Basiu,analizując po kolei, co my tu mamy..... Na pewno piekną sukienkę, w której wyglądasz bardzo ładnie, zestaw z surdutem (płaszczykiem ) już nam przentowałaś wcześniej i oceniłam bardzo wysoko. W samej sukience ze szpilkami nude wygladasz bardzo dobrze. Świetnie, że nie są to białe szpilki, tylko właśnie w tym subtelnym kolorze. Dalej w połączeniu z kurtką dżinsową - no niestety wygląda to źle. Kurtka dżinsowa, która świetnie zagrała w poprzedniej propozycji modowej z długą kwiecistą sukienką, bo dodała jej pazura, lekkości, nowoczesności - tu niesty odbiera cały urok tej sukience. Pokazałaś jak niewłaściwie zestawione elementy garderoby daja nieciekawy, przeciętny look. Kolejna propozycja zatytułowana " kropka goni kropkę" ( coż za poetycki tytuł)- jest przepiękna, apaszka dodała lekkości i.... podkreśliła kolor pomodaki na ustach. Ta propozycja Basiu podoba mi się najbardziej. Basieńko pozdrawiam serdecznie. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka miała być pokazana solo, bo tak wygląda najlepiej. Mam nadzieję na ciepłe dni tego lata /dzisiaj zimno brr!!!/ i wtedy będzie okazja żeby ją wykorzystać maksymalnie. Szpilki nude to moje ulubione, białe - nie mam i nie wiem czy chcę mieć! Z kurtką nie jest źle /to moje zdanie, tu w komentarzach też zdania są podzielone/. Apaszki, gawroszki lubię i noszę /jak tylko przychodzi mi na to ochota/, cały zestaw w spokojnych kolorach choć jest kolor - w makijażu, bo dla mnie makijaż to uzupełnienie całości. Dziękuję za Twoją opinię Anno50+, zapraszam do dyskusji ponownie, miłego dnia życzę...

      Usuń
  21. Groszki to klasyka;) pięknie Pani wygląda.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę w wolniej chwili. Masz rację, to klasyka, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  22. Bardzo lubię grochy, groszki.... Kiedyś... dawno temu kupiłam materiał (wtedy szyły krawcowe, bo w sklepach niewiele było). Materiały były dwa, białe groszki na czarnym tle i czarne groszki na białym tle. Sukienka była odcinana z niewielką falbanką na dole... ach jaka kombinacja tych groszków. Ale nic nie było przerysowane. W zeszłym roku kupiłam gotową sukienkę w białe groszki. Uwielbiam te groszki.
    Basiu, Twoja sukienka jest fantastyczna, ma świetny wyszczuplający fason. Jest idealna, ślicznie w niej wyglądasz. Obojętnie z jakimi dodatkami stanowi doskonałą całość. Na każdą okazję :)
    Miłego, słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było, szyte na miarę leżały super i można było pokombinować, teraz trzeba się naszukać, żeby znaleźć odpowiednią, fajnie że taką znalazłaś Krysiu, ja zresztą też, dodatki zmieniam w zależności co mi w duszy zagra ha!ha! Buziaki 😍...

      Usuń
  23. A ja mam na sobie właśnie bluzkę w kropki , może troszkę mniejsze ale są. Sukienka idealnie leży i w każdej wersji mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę też mam w drobne kropli. Miło mi, że Ci się podoba, dzięki za opinię...pozdrawiam Grażynka...

      Usuń
  24. Basiu szalejesz z tymi sukienkami, nie ma co! Nie ma jednak co się dziwić, bo poprzednia jeansowa sukienka była fantastyczna, ale w tej to już wyglądasz FENOMENALNIE! Dla mnie najlepsza wersja bez dodatków - sukienka ma rewelacyjny krój i tym tkwi największa moc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej Magda solo ale jak chłodniej to trzeba coś na nią założyć. Nie mam ostatnio dużo sukienek tak się złożyło, że więcej w nich chodzę, dzięki za opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  25. Sukienka odważna :) ale pełna pozytywnej energii
    Takie szerokie porty w grochy chetnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerokie porty nie dla mnie 😏 Tobie będą pasować szukaj. Czy sukienka odważną? Chyba nie! Prosta sukienka ołówkowa...pozdrawiam...

      Usuń
  26. Fajne grochy. Takie duże lubię najbardziej. Sukienka leży idealnie. W każdej wersji bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  27. Och , grochy, groszki, kropeczki - uwielbiam !!! To jest taki wdzięczny wzór, a na dodatek pasuje na absolutnie wszystkie okazje :)Wszystkie Twoje propozycje mi się podobają, ale najbardziej chyba ta z apaszką. Myślę, że cudownie wyglądają grochy z grochami i właśnie coś takiego zaprezentowałaś. Do tego ten granatowy kolor - pięknie :)))))) Buziaki i serdeczne pozdrowienia - Margot :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowy mój ulubiony kolor, jest go u mnie dość dużo, kropki ostatnio pojawiają się w większych ilościach 😊 tak się jakoś składa, dzięki za opinię Małgosiu...buziaki...

      Usuń
  28. Oj tak, rzeczywiście jest dziewczęcy urok, bardzo!!
    Z apaszką super!! Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię Ewo i serdecznie pozdrawiam...miłego dnia...

      Usuń
  29. Fajne sukienka w grochy, to jest to co lubię i tego trochę mam w garderobie. Bluzki, koszule, sukienki...

    pozdrawiam serdecznie z zimnych Kaszub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też robi się zimno. Sukienka bardzo mi pasuje i lubię ją, mam trochę sukienek ale nie za dużo, trochę zmniejszyłam ich ilość. Teraz najwięcej mam bluzek...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Lubię kropki i grochy, to uroczy print , a Tobie wyjątkowo pasuje. najbardziej podoba mi się wersja solo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię Anno, masz rację -to uroczy print. Mam nadzieję na cieplutko to będzie solo. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  31. Maravillosa!!! Barbara tienes una elegancia impresionante, me encantan los lunares y tu has realizado un look maravilloso. Bss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma Gracias por su opinión. El silencio que te gusta. Puntos es una impresión encantadora. Besos ...

      Usuń
  32. Ta sukienka daje wiele możliwości aranżacji, jak pokazałaś Basiu. Wszystkie są takie energetyczne! Jednym słowem - Super kiecka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się sukienka dla mnie super 😊, nie tylko w wersji na elegancko ale też bardziej na luzie. Dodatki👕👛👠 tylko zmieniam i już...pozdrawiam Gosiu serdecznie 🌷🌷🌷

      Usuń
  33. Klasyczne grochy! Pięknie się w nich prezentujesz Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ava. Klasyczne grochy, bo ja😉 klastyczna jestem 😏. Pozdrawiam serdecznie 😎

      Usuń
  34. piękna sukienka, jest Pani w niej do twarzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, miło mi, że Ci się podoba 🌷💕...serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  35. Basiu, widze,że mój wpis pod poprzednim postem zaginął w kosmosie😱😱😱
    Mam nadzieje, że ten, po dostaniu upomnienia 😆😆znajdzie sie tam gdzie trzeba😃😯
    A pisałam tak dużo...w skrocie to tak, źe jeans faktycznie odmładza i pieknie Ci w nim!
    Sukienka w grochy śliczna Basik! Bardzo Ci w niej ładnie i świetnie sie układa!
    Cieplutko pozdrawiam i buziaki zostawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co się stało z Twoim wpisem, sprawdzałam w SPAM, bo czasami tam przenosi ale nie ma.
      Jest więc gdzieś w kosmosie ! Trudno...
      Co do jeansu całkowita zgoda, jak tylko lubimy to nosimy /wiem ze są osoby , które nie lubią więc nic na siłę/.
      Sukienka w grochy - dobrze odszyta /polska firma postarała się/, dobrze się układa a na takiej sylwetce jak moja nie
      zawsze tak jest /z racji dużego biustu coś tam odstaje albo się ciągnie a w większym rozmiarze to znów wisi na plecach/. Materiał też ma tu ogromne znaczenie /widziałam bardzo podobne sukienki, w znacznie niższej cenie, na oko to samo ale nie to samo, zdecydowanie nie to samo/.
      Miło mi Małgosiu, że Ci się podobają moje sukienki /ostatnio pańcia w sukienkach jestem ha!ha!/
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia, ja dzisiaj jadę na parę dni /kolejny krótki odpoczynek/...buziaki...

      Usuń
    2. Basiu, wypocznij. Naladuj akumulatory. W tym zabieganym zyciu baaardzo nam tego potrzeba😊
      Zauwazylam, ze jak pisze na komorce a czasami sa jakies zaklocenie z netem to tak sie dzieje. Zawsze sprawdzam czy wiadomosc została zamieszczona. Tym razem wydawało mi sie, że poleciała do Ciebie a tu taki kaprys losu😃
      Najwazniejsze, ze meritum wpisu doszlo do Ciebie😚
      Pieknej pogody kochana!!!

      Usuń
    3. Wypoczęłam, pozwiedzałam, akumulatory trochę naładowałam. Masz racje, to jest bardzo potrzebne, szkoda, że tak krótko. Jak piszę na komórce to też różne rzeczy mi się zdarzają. Czasami mi się skasuję, czasami coś się pokręci /dlatego unikam pisania na komórce ale niekiedy to jedyna możliwość/. Nie ma co się tym przejmować. Ważne, że jesteś...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia /dopiero odpisuję, bo po powrocie trudno mi się pozbierać/...buziaki...

      Usuń
  36. Mam jedną sukienkę w grochy, Twoja jest bardzo elegancka i pasująca na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Haniu, zgadzam się, pasuje na wiele okazji, można wykorzystać na wiele sposobów /jak już wisi w garderobie/.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  37. Rewelacyjna sukienka!!! Na dodatek ma kieszenie! Tym bardziej super:)
    Basiu, świetnie Ci w niej!
    Uwielbiam grochy pod każdą postacią i uważam, że dają duże pole do popisu!
    Fajnie wszystko pozestawiałaś!
    I cieszę się, że już jesteś zdrowa:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Tak dawno Cię nie było, zaszalałaś, tylko gdzie? Ha!Ha! Ważne, że znów jesteś /też trochę zaszalałam i teraz trudno mi się pozbierać, powoli zaczynam nadrabiać zaległości/.
      Wolałam drobniejsze kropki ale...nic nie mogłam znaleźć więc wybrałam te. Nie mam dużo groszków /kiedyś było ich więcej/. Sukienkę zamierzam wykorzystać na maksa. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  38. Bardzo fajna sukienka , bardzo pięknie w niej wyglądasz, Super Basieńko,Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  39. Ślicznie Ci w tych groszkach, jedna sukienka a tyle możliwości - super!!! :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest to, co lubię najbardziej, rzeczy z wieloma możliwościami...pozdrawiam Lilu...miłego dnia...

      Usuń
  40. Groszki to super opcja,zawsze świetnie wyglądają w wielu kreacjach :) Miłego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Basiu, wiem , że lubisz groszki ;) no bo kto by je nie lubił!? ;D sukienka i apaszka rewelacyjny duet, wyglądasz bardzo pięknie :) fajny fason, te cięcia świetnie wyszczuplają dzięki czemu te groszki wyszczuplają a nie, jak to bywa, dodają objętości :) jak zwykle - ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię choć ostatnio nie mam wielu rzeczy w groszki. Apaszki - zawsze lubiane przeze mnie więc jak tylko mam ochotę to zakładam. Ciecia robią swoje czyli lekko modelują i może dlatego groszki się "obroniły". Dziękuję Magda za Twoją opinię. Serdecznie pozdrawiam piękny Wrocław...

      Usuń
  42. Na swetrach najbardziej podoba mi się ten motyw aczkolwiek u siebie nic takiego raczej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  43. I love this romantic dress, with the casual denim jacket and in the elegant version. In both you look beautiful my dear Barbara.
    Hugs Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Sabine for your feedback. I'm glad you like it. Best wishes...

      Usuń
  44. Ta sukienka ma idealny dla Ciebie fason i długość. Masz rację grochy odejmują trochę lat i dodają blasku, dlatego ciągle powracają jako hity sezonu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu, ciągle powracają. Pamiętam grochy wiele lat temu /były modne, potem zapomniane - i tak to się w modzie kręci/. Dziękuję za Twoją opinię. Miłego dnia...

      Usuń
  45. Sukienka jest dla Pani za krótka. Niepotrzebnie eksponuje łydki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to pisałaś, nie warto się powtarzać. Odpisałam pod poprzednim komentarzem...pozdrawiam...

      Usuń
    2. Jestem nie tą Ewą. Po odpowiedzi do mnie nie pisałabym ponownie...pozdrawiam

      Usuń
  46. Basiu, nie wiem, co się dzieje. Komp nie chce mi otwierać stron, wszystkich zdjęć, znikają komentarze... :(
    Cudnie, super fason sukienki. Łubie grochy, Ania też lubiła...
    Moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem Basiu, nikt nie zgłaszał takich problemów.
      Kropki, groszki są super. Buziaki i trzymaj się kochana...

      Usuń
  47. Sukienka śliczna...na tym zdjęciu z chusteczką....podobasz mi się bardzo....to taki odmładzający strój....

    OdpowiedzUsuń