niedziela, 23 lipca 2017

Geometryczne wzory...

Oprócz kwiatów, pasków i groszków również one pojawiają się na ubraniach.
Głównie na sukienkach, bluzkach, spódnicach. Wzór wyrazisty, w takim nie sposób przejść niezauważoną.

Ze świata mody

Znakiem marki MISSONI jest kolorowy, zygzakowaty wzór a poncho Missoni to ponadczasowy zakup.
Dzisiaj u mnie sukienka w taki właśnie wzór.
/ jakiś czas temu pokazywałam bluzkę i chyba go polubiłam/

Kolor

Kolejny sezon, w którym na wybiegach tak wiele żółtego. Total look nie dla mnie, również  żółte dodatki to nie moja bajka.

Za żółtym nie przepadam, rzadko pojawia się u mnie coś żółtego, trudno mi powiedzieć dlaczego!

 Od pewnego czasu szukałam kolejnej sukienki na lato /cienkiej ale nie zwiewnej/, o odpowiedniej długości /nie maxi ale za kolano/.
Bawełniana, prosta, ołówkowa, nie krępująca ruchów ale lekko podkreślająca sylwetkę - taka miała być moja kolejna sukienka.
 
Znalazłam - w kolorystyce żółci, bieli i czerni. Dodatki mogą być w każdym z kolorów na  sukience. 

Czarna torebka i szpilki nude 

/wielokrotnie pisałam, że szpilki nude są idealne, żeby wydłużyć nie tylko nogi ale całą sylwetkę/

Wersja elegancka, na małe popołudniowe wyjście lub na uroczystości typu urodziny, imieniny.
Żółty kardigan na wypadek gdyby było chłodniej, dzisiaj nie założyłam, straszny gorąc u mnie.
/zdjęcia z wczorajszego dnia, dzisiaj pogoda dynamiczna, właśnie nadciąga huragan i deszcz, znów zmiana - teraz zaświeciło słońce/
W wersji mniej eleganckiej zamieniłam czarną, małą torebkę na torbę-worek. W tym sezonie jest moją ulubioną.

Do pracy sukienki nie polecam /ze względu na wzór ale to oczywiście moje zdanie, wasze może być całkowicie odmienne/.
Na luzie - duża torba-worek i ulubione klapki /spacer, popołudniowe spotkanie z koleżanką czy siostrą/.

Jakie sukienki lubicie na lato! Sukienki czy może spódnice albo spodnie!

Nie jestem fanką spódnic, moim nr 1 są sukienki, bez nich nie wyobrażam sobie mojej garderoby /zwłaszcza w lecie/.
Spodnie  mam i noszę, to mój nr 2 na lato /głównie białe ale również granatowe i ostatnio czarne z bawełny/. 
 

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-Bialcon,kardigan-Quiosque,naszyjnik-butik,torebka-Reserved,Cassi/Kraina Stylu/,buty-Aga,Alano

81 komentarzy:

  1. Basiu ta sukienka jest świetna, energetyczna, idealna na lato. Wyglądasz w niej niezwykle kobieco :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato idealna ze względu na jakość materiału, polska firma sprawdziła się znakomicie.
      Wzór - wyrazisty ale może właśnie latem warto go zastosować. Fason dla mnie idealny.
      Dziękuję Aneta za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Wyglądasz niezwykle elegancko w tej ślicznej sukience. Zygzaki dodają wigoru i nowoczesności. Nie moge się napatrzeć na Twój naszyjnik, chcę taki sam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik to takie dwa w jednym, jest to długi wisiorek ale ja go zamotałam i zrobiłam krótki. Uwielbiam tę moją kulkę /w każdej wersji/. Zgadzam się co do zygzaków - dodają wigoru i nowoczesności. Pozdrawiam serdecznie Alice...

      Usuń
  3. Basiu, piękna ta sukienka, zarówno kolorystycznie, jak i pod względem wzoru. Z tego co wiem jest bardzo modny, we wnętrzarstwie nazywa się go chevron:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem we wnętrzach też modny ten ciekawy wzór. W domu nie mam ale na sukience tak!
      Kolor- właściwie to mix trzech kolorów ale jednak wybija się tu żółty. Miło mi Iwonko, że Ci się podoba.
      Serdeczności posyłam...

      Usuń
  4. Basiu pięknie się prezentujesz w tej sukience, ja też bardzo lubię sukienki zwłaszcza latem pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem sukienka jest świetna, dla mnie o wiele lepsza niż spódnica i bluzka.
      Miło mi Tereniu, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  5. Całkiem przyjemna ta sukienka...zestaw kolorystyczny jest ciekawy, ale oczy bolą przynajmniej mnie od patrzenia na deseń....
    Serdeczności posyłam Ci Basiu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok tego wzoru, mocno daje po oczach /choć w realu o wiele mniej niż na zdjęciach/.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  6. Dobry krój jest tej sukienki, bardzo podoba mi się ten odcień żółci, trochę "gruszkowy", ciekawy.
    Całość jak zawsze u Ciebie elegancka, i bardzo dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krój "mój" Elu, w takim najlepiej wyglądam i najlepiej się czuję.
      Wzór i kolory - no trochę zaszalałam ale kiedy jak nie latem?
      Buziaki, pozdrawiam...

      Usuń
  7. Świetna ta sukienka,super krój robi bardzo zgrabną sylwetkę,wszystkie Twoje sukienki mogłyby być w mojej szafie ha,ha..za spódnicami nie przepadam,czuję się w nich jakoś nieforemnie ale uwielbiam spodnie i lubię sukienki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica i bluzka w odpowiednim fasonie też może świetnie wymodelować sylwetkę ale ja swobodniej czuję się w sukienkach /zwłaszcza jak za oknami ponad 30 stopni/. Nie rezygnuję ze spodni, bo też lubię.
      Pozdrawiam Jolanto i dziękuję za Twoją opinię, miłego dnia...

      Usuń
  8. Basieńko, cudownie wyglądasz w tej sukience, tak świeżo- to kolory i ten krój idealny Całuski, serdecznośc i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kolory, dużo ich u mnie ale czasami przychodzi mi ochota na wyciszenie. Wtedy jest spokojnie.
      Ten krój sukienek lubię najbardziej i takich właśnie szukam.
      Dziękuję Danusiu i pozdrawiam, miłego dnia /choć u mnie za oknami smutna pogoda/...buziaki...

      Usuń
  9. Sukienka ma piękny wzór i kolory:))ślicznie Basiu wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, trochę żółci nie zaszkodzi ha!ha! Buziaki...

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej sukience Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Basieńko, fantastycznie Ci w tym wzorze, i jak pięknie z tym trudnym żółtym!! Właśnie gdy zobaczyłam zapowiedź tego posta, przypomniałam sobie tę Twoją bluzeczkę, a Ty się do niej odniosłaś :) Ten wzór robi coś niezwykłego z sylwetką, jest czarodziejski :) Pięknie :) <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne wzory miałam, różne mam ale zygzaki to u mnie nowość, zaczęło się od bluzki i nie wiem jak to się stało, że jest ich więcej /za sprawą sukienki/. Tak się złożyło, że sukienka wpadła w moje łapki i gdyby była w innych kolorach czy w innym wzorze to może wybrałabym coś innego, tu duże znaczenie miał materiał i fason. Chińskie sukienki niby wyglądają podobnie ale...no właśnie ale...materiał to dużo sztuczności i słabe wykończenie i to nic, że tanio, wolę dąć więcej i mieć komfort w noszeniu. Masz racje, wzór dobrze robi dla sylwetki, wydaje mi się, że "ukrył" trochę moje duże "przody". Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę /nawet bez słonka/...buziaki...

      Usuń
  12. Uwielbiam kolory i wzory, więc Twoja propozycja jest dla mnie idealna. Podoba mi się każda wersja, tak jak piszesz każda na trochę inną sytuację, ale wersja z jasną torbą i szpileczkami nude wygląda absolutnie perfekcyjnie :))) Cudowna, wakacyjna, ale przecież nie tylko stylizacja, koło której nie da się przejść obojętnie - a to przecież lubimy najbardziej. ;) :)))) Buziaki - miłego dnia - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Małgosiu, przecież jak już coś kupujemy to musimy z tego zakupu korzystać, zmieniając dodatki sukienka będzie mi służyć w różnych sytuacjach. Wiadomo, szpilki robią swoje, w nich wyglądamy najlepiej /nie bez powodu we wszystkich metamorfozach panie ubierane są właśnie w szpilki/. Jednak nie da się tak, wygoda też ważna i są sytuacje, że nawet konieczna. Osobiście w lecie nie przepadam za ciemnymi torebkami, te jasne są o wiele fajniejsze /moim zdaniem oczywiście/. Buziaki...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  13. Wzór jest taki konkretny, rzuca się w oczy - na takim fasonie sukienki (prostym), wygląda idealnie. Bardzo mi się podoba ta sukienka, i Ty w niej. Super! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wzór bardzo konkretny i tu pasuje /moim zdaniem/ tylko taki prosty fason.
      Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Basiu świetna sukienka. Fantastycznie dopasowany fason podkreślający kobiecą sylwetkę. No i ten energetyczny wzór. Jest super. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Nad sylwetka muszę popracować, może uda się ją trochę poprawić.
      Wzór - jak szaleć to głównie latem ha!ha! Pozdrawiam...miłego dnia...

      Usuń
  15. Sukienka świetna i pieknie w niej wygladasz. Żóółć to jednak trudny kolor i chyba najłatwiej go zastosować w detalach, dodatkach. Tobie się to oczywiście bardzo udało. Pozdrawiam i miłego tygodnia zyczę oraz słonecznej pogody. Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żółć nie jest łatwa, mam do niej jakieś uprzedzenie. Nie wiem skąd to się wzięło, bo właściwie to ja jestem kolorowa dziewczyna. W dodatkach może być choć buty nie, torebka /miałam i nie byłam zadowolona/, wszelkiego rodzaju szale i apaszki - na tak. Jeszcze jest kardigan i to wszystko z żółci. Na sukience teraz mix kolorów i choć po równo żółć, biel i czerń to jednak ta żółć wybija się i jest najbardziej widoczna. Pozdrawiam Danusiu, miłego dnia /u mnie dzisiaj zmiana i nie ma słonka/...buziaki...

      Usuń
  16. Basiu, bardzo ładnie Ci w tej sukience, co do pracy, to zależy jaka tak praca jest i w jakim miejscu, spokojne biuro rachunkowe, jak najbardziej tak, urząd nie. Z workiem na luzie bardzo mi się podobasz, a szpilki nute, 100% racji, pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pracy to jak dla mnie nie, czy biuro rachunkowe czy inne, jest za bardzo "dająca po oczach", takie jest moje zdanie. Torebka typu worek to w tym letnim sezonie mój nr 1. Pokazuję różne wersje /tak dla porównania/ dlatego pojawiła się czarna torebka. Szpilki nude choć może nudne i banalne ale dla mnie najlepsze /naczelna Vogue Anna Wintour też ma swoje ukochane buty w kolorze nude, w których pokazuje się bardzo często/ więc chodźmy w tym co lubimy.
      Pozdrawiam Marzenko, miłego dnia...

      Usuń
  17. Ach, piękna sukienka Basiu - cudowny wzór i połączenie kolorystyczne. Kocham sukienki, to również nr 1 w mojej szafie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sukienki Jolu najlepsze. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Basiu, suknia cudna ale moje oczy chyba nie są zadowolone jak patrzę :) błędnik też. Pięknie wyglądasz
    Kiedyś nie cierpiałam żółtego a teraz nie wyobrażam sobie żeby go omijać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Olu, sukienka "daje po oczach" ale zapewniam, że w realu o wiele słabiej niż na zdjęciach.
      Żółty - trudny kolor, przynajmniej dla mnie. Coś tam w garderobie jest w tym kolorze ale skromnie ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  19. Basiu ta sukienka jest prześliczna. Cudowny wzór i fantastycznie leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za Twoją opinię, jest dla mnie ważna...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. Basieńko, sukienka jest super. Albo Ty zeszczuplałaś, albo ona tak Cię wyszczupla, wyglądasz
    bardzo ładnie.
    Mnie osobiście bardziej podoba się pierwsza wersja, jest taka elegancka. I choć lubię torby-worki, to jednak do tej sukienki zdecydowanie wolę u Ciebie małą torebkę. Ale można modzić różnie.
    Pozdrawiam bardzo ciepło. <3

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka wyszczupla, zdecydowanie, jeszcze nie wyszczuplałam ale ...kto wie...może...
      Tess, ta mała czarna torebusia nie zawsze i nie wszędzie, nie wyobrażam sobie z nią spaceru po molo nad wodą/ wtedy oczywiście jeszcze wygodne buty/. Po parku wczesnym popołudniem lub na kawę z koleżanką - też raczej worek. Tak więc w zależności od sytuacji możemy modzić ile tylko chcemy /dlatego pokazuję różne wersje/.
      Dziękuję za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  21. Ja też bardzo lubię sukienki. Nie wyobrażam sobie bez nich lata. Twoja jest bardzo fajna, wzór pomysłowy a kolory boskie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lato bez sukienek trochę ubogie choć są osoby, które nie noszą.
      Kolory nawet mi się podobają, chyba trochę przekonałam się do żółci.
      Pozdrawiam Tereso...

      Usuń
  22. Basiu, kolor żółty to zdecydowanie Twój. Pięknie Ci w tej sukience, urzekłaś mnie już wtedy, gdy fotka pojawiła się na FB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba 😊 żółty pojawia się w mojej garderobie rzadko sama nie wiem dlaczego 😏 pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Basiu, bardzo ładnie Ci w takiej kolorystyce. Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodobała mi się czarna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz , super zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. W tej sukience niewątpliwie wyróżniasz się w tłumie.Ma świetny wzór i bardzo dobrze w niej wyglądasz.Zakup jej był strzałem w 10-tkę.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Niewątpliwie widać mnie w tłumie, bo wzór bardzo wyrazisty.
      Miło mi, że Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Basiu sukienka bardzo kobieca. Fantastycznie podkreśla figurę. Bardzo ładnie Ci w niej i w tej kolorystyce.

    Mam w domu mały remont... Przy okazji mały rozgardiasz...
    Zadzwonię Basieńko, może nawet dzisiaj wieczorem.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jak lato to i sukienki /choć nie zawsze, zależy co robię i gdzie idę/. Ten fason jest dla mnie najlepszy.
      Kolory - trochę z konieczności, bo wcale nie jest tak, że zakupy są łatwe pomimo ogromu towaru, dla mnie nie są łatwe. Mało u mnie żółtego koloru, nie przepadam ale ta mieszanka nawet mi pasuje. Tak więc lekko dla odmiany zażółciłam się ha!ha! Wczoraj byłam w Częstochowie, wróciłam padnięta. Pozdrawiam serdecznie ...buziaki...

      Usuń
  28. Świetna sukienka! Podoba mi się i wzór i fason i to że jest tyle żółtego bo ja żółty po prostu uwielbiam!;);) Genialnie się Pani prezentuje bardzo kobieco i tak wyraziście! Też uwielbiam sukienki na lato wystarczy dobrać odpowiednie dodatki i look gotowy nie trzeba kombinować. Szkoda że w tym roku tak mało pięknych słonecznych dni żeby je wynosić. Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, przy sukienkach nie musimy dużo kombinować, jak piszesz, dobrać dodatki i już.
      Pogoda w tym roku w kratkę, znowu chłodno i zapowiadają deszcze ale lata jeszcze trochę zostało więc może nacieszymy się sukienkami. Mam taką nadzieję. Dziękuję za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  29. Energetyczna sukienka i kolory i wzór. Wyglądasz tak radośnie i kobieco, wspaniale! Wyobrażam sobie Ciebie w tym sweterki jeszcze i też mi się podoba. Żółty ma moc:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek zakładam jak jest chłodniej / rano albo wieczorem bardzo się przydaje/. Ma trochę inny odcień żółci, może się wydawać, że nie pasuje ale dobrze wygląda właśnie ta mieszanka koloru żółtego/moim zdaniem oczywiście/.
      W słońcu sukienka wygląda całkowicie inaczej niż w pochmurny dzień. To chyba sprawa światła. Wzór w realu też jest nieco łagodniejszy niż na zdjęciach. Zgadzam się, że żółty ma moc a dlaczego nie jest moim ulubieńcem? Tego sama nie wiem! Pozdrawiam Ewo, miłego dnia...

      Usuń
  30. Cudnie:)! Faktycznie to ponadczasowy styl:)!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie wyglądasz <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ale to bardzo podobasz mi się Basiu w tej sukience. kolorystyka, fason i wzór !!! Mam bluzkę w taki wzór tylko jest w inne kolory :-) Pozdrawiam i buziaki posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę też mam, pokazywałam - kolorach czerni i bieli, zauroczył mnie ten wzór a sukienkę uwielbiam, dzisiaj nawet siostra pochwaliła i wzór i kolor. Fason jest moim ulubionym. Czekam na stylizację z twoją bluzką Krysiu 😊😊😊pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  33. Sliczna sukienka, kolory fantastyczne i wygladasz w niej cudownie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno, czuje się w niej cudownie 😊 pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

      Usuń
  34. Fantastycznie wyglądasz Basiu. Jak Ela zauważyła fason Twój - ale Ty o tym doskonale wiesz;). Wzory geometryczne uwielbiam, a od kilku lat mam też słabość do odcieni żółtego (tych właśnie raczej ciepłych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mój fason, wiem o tym. Wzory geometryczne też lubię a te zygzaki bardzo mi pasują.
      Kolor - żółtego raczej unikam, sama nie wiem dlaczego ale coś tam w garderobie jest w tym kolorze.
      Tu spodobał mi się ten mix kolorów i może dobrze, że sukienka była tylko taka bo gdyby była w innych kolorach to kto wiec co bym wybrała ha!ha! Pozdrawiam Magdaleno, miłego weekendu...

      Usuń
  35. Wspaniale pani wygląda w tej sukience, ja sama ostatnio zakupiłam legginsy z geometrycznymi kształtami i bardzo je lubię, jak i pani sukienkę, cudowna jest, mogłabym w nią sama wskoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się moja sukienka. Leginsy nie dla mnie ale wzory na sukience jak najbardziej na tak.
      Pozdrawiam serdecznie i słonecznego weekendu życzę...

      Usuń
  36. Basiu jakie piękne zdjęcia i cudnie Ci w tej sukience. Dobrze Ci w takich wyraźnych wzorach,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czuję się w takich wyrazistych wzorach, spróbowałam i pasują mi. Sukienka w sam raz dla mnie 😊 buziaki...

      Usuń
  37. Ten fason i wzór na sukience bardzo korzystnie wpływa na Twoją figurę. Jest Ci także w niej bardzo do twarzy. Idealna długość sukienki, bo kończy się pod kolanem, gdzie łydka zwęża się i optycznie wyszczupla to nogę. Butki cudne. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason dla mnie najlepszy, wzór też. Nawet twarzowa choć nie przepadam za żółtym.
      Co do długości też się zgadzam. Jak kupuje się gotowe sukienki to nie ma tak łatwo.
      Buty - te szpilki to moje najwygodniejsze jakie miałam do tej pory a kolor może nudny ale dobrze robi dla sylwetki.
      Dziękuję Krysiu za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  38. odwazna
    ale co tam
    do odwaznych swiat nalezy

    a poza tym widze ze zaprzyjazniasz sie z zoltym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, do odważnych świat należy.
      Wiadomo, że taka sukienka /i wzór i kolor/ nie wszędzie ale na spacery - jak najbardziej na tak!
      Żółty - może polubię, co mi tam...pozdrawiam...

      Usuń
  39. Basiu, na pewno nie można przejść obojętnie obok tej sukienki. I o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację rzuca się w oczy 😆😆😆 i może wlaśnie o to chodzi 😉pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń