sobota, 3 czerwca 2017

Srebro i złoto...

Czy to duet doskonały?

Kiedyś ich łączenie nie było wskazane, teraz wręcz  przeciwnie. Nosimy złote i srebrne pierścionki, bransoletki, naszyjniki. 

Ale to nie wszystko!

Srebrne buty i złota torebka, srebrna kurtka i złote dodatki. Czemu nie!

Teraz takie połączenie jest dozwolone, zaleca się jednak, by intensywność tych kolorów była podobna.
Jeśli wyraziste złoto to również wyraziste srebro i na odwrót - jaśniejsze złoto to również jaśniejsze srebro.

Srebrne szaleństwo

W tym sezonie srebrne ciuchy pojawiły się na wybiegach miedzy innymi u Marca Jacobsa czy Isabel Marant.
Błyszczące tkaniny optycznie dodają centymetrów a więc uwaga - nosimy je  na tych częściach ciała, które chcemy powiększyć.
Jako, że ja niczego nie chce powiększać, nie noszę srebrnych ciuszków choć bardzo mi się podobają /na innych oczywiście/.

Srebrne akcesoria 😏- może wybrać coś z nich?

Wybrałam 😜 torebkę /to połączenie srebra ze złotem/ i srebrne klapki.

Torebka

Jest jasno srebrna ze zlotem choć na zdjęciu  wygląda raczej na białą.
Tu producent nie zastosował się do zasady intensywności kolorów, bo połączył jaśniejsze srebro z wyrazistym złotem ale zapewniam, w realu to połączenia wygląda dobrze.
Wiszące po bokach chwosty są złote. Można je odpiąć /jeśli mi się znudzą albo stwierdzę, że są kiczowate/, póki co - zostają.

Biżuteria

Kulka na łańcuszku w kolorze intensywnego złota.

Buty

Na odmianę w kolorze intensywnego srebra.


Po kontuzji nogi /na szczęście lekkiej kontuzji/ ten sezon wiosna - lato będzie u mnie pod znakiem wygodnego obuwia.
Za balerinami nie przepadam /choć mam/ więc może wygodne koturny?
Tak! Koturny zdecydowanie na TAK!



Pozdrawiam! Do następnego!

bluzka-Ginatricot,spodnie-Miko,torebka-Cassi /Kraina Stylu/,wisiorek-butik,zegarek-D&G,buty-nn,

94 komentarze:

  1. Piękna torebka, cały zestaw bardzo mi się podoba. Idealny na ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestaw dobry na ciepłe dni a torba będzie teraz moja ulubioną...serdecznie pozdrawiam Lidziu...

      Usuń
  2. Basiu, wygodne buty to podstawa :)
    Co do zestawień - złoto-srebro- tkwi we mnie przekonanie,że nie łączy się tych dwóch kruszców .Ostatnio rozglądam się za jasną torbą , i jak bym nie kupowała zawsze jest szara :) Żeby pogodzić moje zamiłowanie do szarych pomyślę o Twojej jasno srebrnej ale chyba jednak bez złota :)
    Cieszę się,że już dobrze
    Pozdrawaim










    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu, dla mnie po kontuzji to najważniejsze, na razie obcasy odstawiam, mam nadzieję, że nie na długo.
      Do tej pory nie łączyłam i nawet jak Horodyńska przekonywała, że to HOT ja nie byłam przekonana, zawsze było albo złoto, albo srebro. To taki mały eksperyment i jestem z niego bardzo zadowolona. Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  3. Basiu, piękny zestaw skomponowałaś, śliczna zygzakowata bluzka i super te metaliczne dodatki, idealnie ze sobą działają zresztą, no i modne, ale wygodne koturny są jak najbardziej na miejscu :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka Olu z sh /co ja za często go nie odwiedzam/, wpadła mi w oko właśnie przez wzór. Pomyślałam jak mi nie będzie pasowała / dokładnie pooglądam w domu/ to po prostu wyrzucę /4 zł nie majątek ha!ha!/. Pasi bardzo, bo fajny fason i materiał też fajny /95% bawełna/. Przez dodatki błyszczę się, oj! błyszcze, taką mam w tym sezonie fantazję. Buziaki, pozdrawiam...

      Usuń
    2. To jest największa zaleta sh, że nie żal wyrzucić, obciąć, bezwzględnie potraktować, nawet zniszczyć niechcący piorąc zamiast np. oddawać do czyszczenia ;)) Super zdobycz Basiu :))

      Usuń
    3. Tak, to wielka zaleta, czasami zaglądam ale jakoś nie umie szukać, nie mam cierpliwości. Bluzka udana, wiem, że będzie lubiana, pomimo długiego rękawa nawet na ciepło się nadaje, chyba ze względu na skład materiału.

      Usuń
  4. Mnie też bardzo podoba się Twoja bluzka:)))cały zestaw bardzo elegancki:))świetne buty:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za opinię, tak trochę miało być na luzie ale z błyskiem ...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Najbardziej rzuciły mi się w oczy Twoje srebrne klapeczki. Mam podobne i wiem, ze są bardzo wygodne. Fajne, że już doszłaś do siebie i możesz chodzić. Pozdrawiam Cię serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, na szczęście kontuzja nie za duża i noga wraca do formy ale muszę uważać /wygodne buty to podstawa/.
      Klapki takie są, mama nadzieje, że będę śmigać w nich że ho, ho...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  6. Basiu, bardzo mi się podoba cały zestaw...pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, spodnie stare ale bardzo wygodne i w gorące dni sprawdzają się, bluzka za grosze, wzór mi się spodobał, od dwóch dni się z nią nie rozstaję ha!ha!/właśnie się suszy, bo może jutro też założę/.
      Pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  7. Klapki mnie zachwyciły Basiu. I bluzka. A całość - super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klapki są super, bardzo wygodne a ja teraz muszę przyoszczędzić nogę, bo dopiero pozbyłam się szyny gipsowej.
      Miło mi, że zestaw Ci się spodobał, prosty i wygodny zestaw na ciepły dzień...pozdrawiam Iwonko serdecznie...

      Usuń
  8. Choćby takie połączenia (srebra i złota) były niesamowicie modne, to ja się do nich nigdy chyba nie przekonam ;P
    Na mnie, u mnie jakoś mi się to estetycznie gryzie - co nie znaczy, że u innych może mi się nie podobać ;P

    U Ciebie wygląda to super!

    Basiu, mam nadzieję, że z nogą już jest lepiej!
    Zdrowiej nam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maar, już dobrze, chodzę, noga boli coraz mniej. Należy się cieszyć, że tak to się skończyło, bo po haśle pana doktora "szyna gipsowa" miałam strach w oczach.
      Do tej pory zwracałam uwagę na złote i srebrne elementy /żeby tylko ich nie połączyć/. Teraz to eksperyment i powiem CI, że jak dla mnie udany.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  9. Pięknie Basiu wyglądasz! Bardzo elegancko, śliczna torba i buty :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, miło mi, że podoba Ci się moja torebka i buty. No widzisz! Sroczka ze mnie wyszła ha!ha! Świecę się! Buziaki...

      Usuń
  10. Doskonale dobrałaś tę bluzkę, nie nudna dodaje wigoru.Fason dobrany do sylwetki idealnie.
    Od dawna złoto ze srebrem się nie "gryzie" więc nie miej problemu ;-)
    dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nie mam problemu, chciałam poznać Wasze zdanie. Do niedawna miałam i złota ze srebrem nie łączyłam, biżuterie dobierałam do koloru okuć przy torebce. Zakup bluzki to przypadek /choć ja nie lubię takich przypadkowych zakupów/.
      Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  11. W sumie nigdy nie mieszałam srebra ze złotem ale koncepcja bardzo mi się podoba :-) Wyglądasz świetnie w tym weekendowym zestawie, klapeczki masz bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mieszałam, bardzo dokładnie dobierałam dodatki, albo srebro albo złoto.
      Teraz zaszalałam ha!ha! z torebką, która pasuje i do złota i do srebra.
      Klapki mega wygodne...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Świetnie, Basiu, wyglądasz, super bluzeczka i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu jak dobrze ,że są takie wspaniałe kobiety jak Ty:) uściski i buziole:) Wygladasz cudownie to połączenie złota i srebra i ta bluzeczka i spodnie, wygladasz w tym niesamowicie i pieknie i bardzo młodo. Uwielbiam twoja perfekcje i elegancje. Nie wiedziałam, o tych odcieniach , dziękuję za te informację, bo teraz wiem jak dopasować srebro do złota. Torebka jest boska i super z tymi frędzlami. Ty basiu masz zawsze ciekawe dodatki, bo ten wisior jest super. Niedzielne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu, taki komplement...również ściska i buziaki posyłam do Londynu...
      O odcieniach wyczytałam w mądrej prasie i to racja, trzeba dobierać odpowiednio odcieniami, żeby dobrze wyglądało.
      Wisior-kulka to takie "dwa w jednym" /jest długi ale odpowiednio zamotany robi się krótki/. Noszę tak i tak, zależy do czego. Torebka to teraz moja ulubiona, bo te małe trochę mi się znudziły więc mam torbę-worek.
      Jolu, mam 62 lata i nie mogę wyglądać na nastolatkę ale może choć trochę młodziej /to już sukces/.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Rewelacja! Bardzo fajny zestaw, wygodne i jakże stylowe buty. Podoba mi się <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. "To nie srebro , nie złoto, to nic chodzi o to by młodym być i więcej nic...". tak mi się skojarzyłaś z tą zapomniana już piosenką. Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że miałam zacytować tę piosenkę na końcu wpisu i...no cóż, nie młodość tylko starość zawiniła - zapomniałam ha!ha! Czyli chodzi o to by młodym być i więcej nic... ja jestem "młoda duchem", choć tyle...pozdrawiam Danusiu, buziaki...

      Usuń
  16. Ja w ogóle nie przepadam za złotem, więc nie mam problemu co do łączenia go ze srebrem. ale bardzo podoba mi sie złoto do opalonej skóry. Torebka bardzo ciekawa, a klapki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, złoto świetnie wygląda do opalonej skóry, za to srebro wieczorem przy sztucznym świetle.
      Kiedyś uwielbiałam złoto, potem miałam fazę na srebro a teraz lubię i to i to a nawet razem...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Jolu dzieje się u Ciebie! Super modny zestaw, klapki bardzo na topie! Młodzieńczo, wakacyjnie - bardzo podobasz mi się w nim! A tak osobiście jestem za łączeniem złota ze srebrem :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Lilu, trochę się dzieje, zaszalałam ha!ha! Chyba tak mnie nastraja wakacyjny czas.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  18. połączenie srebra ze złotem jest bardzo wysmakowane i nie każdy ma takie wyczucie modowe, żeby to zaprezentować, Ty zrobiłaś to doskonale, można z Ciebie brać przykład! :) Buziaki, Basiu a nóżka już zdrowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu, już zdrowa ale muszę uważać, jaka to ulga po zdjęciu szyny gipsowej, tylko kilka dni ją miałam /na szczęście to tylko skręcenie/ a już miałam dość. Na prostej drodze i w wygodnych butach, no cóż - bywa.
      Masz rację, takie połączenie nie jest łatwe, Ty jako stylistka dobrze o tym wiesz. Miło mi usłyszeć od Ciebie, że mi się udało i wyszło całkiem całkiem...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Bluzeczka bardzo podoba mi się, świetnie jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak noszę, znaczy srebro ze złotem mieszam. Samo tak wychodzi, bo pierścionki ślubne złote a bransoletka srebrna i tak jest, tylko ważny jest ten odcień, jak piszesz właśnie. Poza tym pisałam już na fb, że torebka śliczna i dalej tak uważam. Zresztą wszystko inne też mi się podoba. Ładnie bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, odcienie bardzo ważne, odpowiednio dobrane wyglądają ciekawie i na topie więc dozwolone /jak ktoś lubi/.
      Torebka świetna, zgadzam się. Miło mi, że Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  21. Jako rasowa sroka hahaah uwielbiam złoty i srebrny - kiedyś zdecydowanie bardziej srebrny, ale odkąd pojawiły się te ciepłe, jasne tony przyprószonego złota również złoto uwielbiam. Basiu - klapki są rewelacyjne i chociaż osobiście nie przepadam za koturnami , to tymi jestem zachwycona !!!! . Piękna biżuteria i piękna tunika, a do tego białe spodnie stworzyły cudowną letnią stylizację. Cieszę się, że z nogą już dobrze :)))))) . Buziaki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot, ja też rasowa sroczka /choć ostatnio przystopowałam ha!ha!/ lubię srebro i złoto a ostatnio nawet razem...
      Wiesz, że ja "babcia na obcasach" ale...teraz mam ale - muszę postawić na wygodne buty, padło na koturny.
      Pozdrawiam cieplutko, miłego tygodnia...buziaki...

      Usuń
  22. Wolę jednak nie łączyć srebra ze złotem, jakoś wolę tradycyjnie.
    Piękna, letnia i wygodna stylizacja.
    Żarówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia zdrówka, już jest o.k.
      Wolisz nie łączyć - dobrze, trzeba robić tak, jak dla nas najlepiej.
      Dla mnie to eksperyment i myślę, że udany.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  23. Kiedyś nie lubiłam srebra. Z czasem zaczęłam się do niego przekonywać. Zakładałam biżuterię raz złotą innym razem srebrną. Do czasu... jak dostałam zegarek w dwóch kolorach: złotym i srebrnym do tego srebrna bransoletka z delikatnymi złotymi paseczkami wzdłuż po obu stronach. Do tego pasuje mi pierścionek złoty lub srebrny. Więc już nie mam kłopotu.
    Co do Twojej dzisiejszej stylizacji powiem, że bardzo mi się podoba, bo masz świetne wygodne klapki/koturny i dobrałaś torbę, która mnie zachwyca. Świetna biżuteria i ... jest extra! Pięknie Basiu :) Dobrze, że Twoja noga ma się lepiej:) Serdecznie, cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu kochałam złoto, potem mi się zmieniło i było więcej srebra, teraz i to i to ale bez łączenia.
      Bardzo zwracałam na to uwagę aż do dziś. Za sprawą tej torebki łączę. Jedna torebka do srebrnych i do złotych bytów /bo ja w tym sezonie będę błyszczeć ha!ha!/. Popatrz Krysiu ile może zdziałać taki zegarek?
      Pogoda dopisuje, już "opanowały" mnie letnie klimaty. W tym sezonie stawiam na wygodę. Chyba, że mi się zmieni.
      Noga już o.k. musi być o.k. Krysiu, bo w czwartek wyjazd na parę dni...buziaki...

      Usuń
  24. Basiu wyglądasz cudownie :) Bluzka bardzo mi się podoba. Świetnie wygląda w zestawie z białymi spodniami i srebrnymi klapkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko za Twoją opinię, serdeczności posyłam...

      Usuń
  25. Świetna bluzka i torebka. Biel, czerń, metaliczne dodatki i graficzny wzór to strzał w dziesiątkę! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza Magda, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Pamietam jak pilnowalam,zeby zlota nie mieszac ze srebrem no ale to przeszlosc :))) dzisiaj lacze bez obaw i nawet lubie :)Caly look do kopiowania w kazdym szczegole ..bo top w idealny print ,bo biale spodnie i buty...marzenie:)Basiu bardzo lubie Twoje stylizacje sa takie ....fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam, zawsze pilnowałam, biżuterie dobierałam do okuć przy torebce. Aż do dziś - będę łączyć bez obaw ale z rozwagą. Buty bardzo wygodne a dla mnie teraz to jest najważniejsze. Dziękuję Reniu za opinię,
      pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  27. Ja od już od dłuższego czasu polubiłam złote i srebrne ubrania nie tylko dodatki. Piękna ta kulka , no i torebka również świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania nie dla mnie, podziwiam na innych ale dodatki srebrne i złote jak najbardziej na TAK.
      Pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  28. Bardzo ciekawy zestaw, ładne dodatki i dobrze skomponowane, a letnie klapeczki bardzo mi się podobają :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na wygodę Aniu, zrobiło się ciepło w garderobie lato na całego 😊 . Milo mi, że Ci się podoba, klapki polecam, bo bardzo wygodne 😍😍pozdrawiam serdecznie 😎😎miłego dnia...

      Usuń
  29. Basiu bardzo ładny zestaw stworzyłaś. Lubię złoto - szczególnie to stare i srebro najlepiej też nieco przydymione, ale w formie dodatków - biżuteria, złota lub srebrna nitka w tkaninie, aplikacja... Nie najlepiej czułabym się cała w błyskotkach, no chyba że na bal przebierańców :) U Ciebie Basiu wszystko jest na miejscu - elegancko i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błysk na ubraniach nie dla mnie, trzeba podejść do tematu poważnie i uwzględnić wszystkie "za" i "przeciw", u mnie odnajduję tylko "przeciw" ale w formie dodatków lubię błyszczeć. Tak "po mojemu". Zestaw całkowicie zwyczajny, do codziennego biegania choć złote i srebrne dodatki przełamują tę zwyczajność /takie jest moje zdanie/.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę...cieszmy się piękną pogodą...

      Usuń
  30. Bardzo dobry letni zestaw. Buty i piękne i modne. Twoje kolory, dobrze Ci w takich graficznych printach. Może bluzka jest trochę za krótka ale dobrze to ograłaś torebką zawieszając ją na tę stronę, gdzie bluzka ma krótszy brzeg. Pozdrawiam Basiu serdecznie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anno50+!!! Wiesz, że lubię Twoje komentarze, potrafisz dokładnie ocenić. Masz rację, bluzka z jednej strony jest krótsza, taki jest jej fason, asymetryczny i z jednej strony jest może nieco za krótka. Jak tu nabyć kochana tę idealną? Nie jest prosto, zawsze jest to "coś" co pasuje albo nie pasuje. Najlepsze rozwiązanie to szycie na miarę a tak to musimy sobie jakoś radzić. Słusznie zauważyłaś, torebka zasłania krótszy bok i wszystko /moim zdaniem/ pasi ha!ha! Zdrowie już O.K. Szyna gipsowa zdjęta, noga powraca do sprawności. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  31. Zgadza się, kiedyś się nie łączyło, dziś coraz cześciej się spotyka taką biżuterię. Na moje pasuje :) i bardzo lubię takie połączenie :) piękny zestaw!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że pasuje i zaczynam łączyć.
      Miło mi, że podoba Ci się mój skromny zestaw.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  32. Nie łączę ale jak ktoś lubi to jest OK..bluzka bardzo ładna,ja też jakoś nie umiem szukać w Sh a czasem można znaleźć ,,perełki'' życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas może robić tak, jak lubi najbardziej. Zawsze uważałam i nie łączyłam, teraz w ramach eksperymentu połączyłam, nawet mi się spodobało.
      Nie umie szukać w sh, nie mam cierpliwości ale czasami "wejdę" na coś co mi się podoba. Rzadko chodzę choć mam bardzo dobry w samym centrum miasta, jak butik wygląda i nie bardzo duży, tam jeszcze się odnajduję. Jak jest nowy towar to całkiem ciekawe rzeczy można spotkać.
      Dziękuję za życzenia zdrowia, serdecznie pozdrawiam Jolu...

      Usuń
  33. A ja sobie chyba pozwolę na srebrne lub złote buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pozwól sobie, będziesz zadowolona...pozdrawiam... 😊😍

      Usuń
  34. Very elegant dear Barbara! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach, moje klimaty spodniowe - ostatnio jestem zakochana w takim fasonie białych spodni. Świetnie dobrana góra i fajowe klapy! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason jest bardzo wygodny, takie spodnie w sam raz nawet na większe upały, bo z cienkiej bawełny.
      Nie mogę się z nimi rozstać. Klapki też super wygodne, na razie szlaban na obcasy ha!ha!
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  36. Widzę, że twoja noga jest już w szczytowej formie.
    Cieszę się, bo byłem zły ponad sześć miesięcy i nadal mieć konsekwencje.
    Masz rację, mieszanie złota i srebra jest możliwe
    Lubię, jak to wygląda na swój wygląd
    Platform sandały są bardzo wygodne, a nawet do kilku centymetrów.
    Z poważaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontuzja nie była poważna, tylko skręcenie więc szybko wracam do formy.
      Łączenie złota i srebra to u mnie eksperyment, myślę, że udany, bo do tej pory nie łączyłam.
      Klapki super wygodne. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  37. Basiu elegancko i z klasą. Rewelacyjna tunika i dodatki.
    Kiedyś w życiu nie zakładałam srebra ze złotem, a teraz na uroczystości rodzinnej - roczku założyłam 2 bransoletki te same, ale jedną srebrna a drugą złotą i fajnie to wyglądało.
    Moc pozdrowień Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że spodobał Ci się mój spokojny zestaw.
      Zawsze uważałam żeby nie połączyć srebra ze złotem.
      Teraz nawet mi to pasuje więc spróbowałam a to za sprawą torebki, która łączy srebro ze złotem, tak więc pasuje mi i do srebrnych butów jaki i do złotych. O to mi chodziło, takie dwa w jednym.
      Też będę kombinować z biżuterią.
      Pozdrawiam serdecznie Basiu ze Szczawna Zdróju...buziaki

      Usuń
  38. Cudna stylizacja! Jak umiejętnie dobrane to czemu nie, też czasem łączę,serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi,żeby było umiejętnie dobrane, wtedy to ładnie wygląda dzięki za opinię Ava 😊pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  39. Cieszę się, żę już Twoja noga jest w formie.
    Lubię srebro, ale niestety też nie mogłabym go nosić w postaci ciuszków, ale biżuterię już tak.

    Pozdrawiam Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie tylko w dodatkach i srebro i złoto i to wystarczy 😊. Noga już dobrze jestem na wyjeździe, dużo spaceruje i jest ok 😍pozdrawiam serdecznie 😎

      Usuń
  40. Basiu pozdrawiam, jak zwykle widzę Cię w eleganckiej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo przebojowo! Taki styl pop-art, na pewno wyróżniasz się z tłumu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, że trochę się wyróżniam /za sprawą bluzki/.
      Miło mi, że mnie odwiedziłaś, zapraszam ponownie.
      Pozdrawiam...

      Usuń
  42. Podoba mi się graficzny wzór tej bluzki. Lubię styl skandynawski a to topowy obecnie motyw. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wzór jest świetny, też mi się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  43. Basiu, widzę, że wisior kulka ma u Ciebie zastosowania do różnych stylizacji (wydaje mi się, że to ten sam) i bardzo dobrze, że można go tak wykorzystać :)
    Cała stylizacja jest taka letnia i bardzo Ci pasuje :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu, to jeden wisiorek raz jest długi raz krótki, stosuję do wielu zestawów jak wszystko, u mnie tak już jest, jak coś kupię to wykorzystuję na maksa. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam 😎

      Usuń