poniedziałek, 29 maja 2017

Kosmetyki do makijażu...

Dawno nie było u mnie postów kosmetycznych, teraz trochę z konieczności.
Uziemiona w domu, i to jeszcze na parę dni, nie mam możliwości robienia sesji zdjęciowych.
Zapraszam więc, dzisiaj dwa ważne dla mnie kosmetyki.

/post z cyklu - uroda/

W makijażu panuje naturalność. 

Jego podstawą jest świetlista, transparentna skóra.

W okresie ciepłej wiosny i lata podstawowym moim kosmetykiem jest dobry podkład, całkowicie rezygnuję z pudru.
Moja skóra ma być rozświetlona /nie mylić z świecąca/, nawilżona, odżywiona i bez niedoskonałości.
Lekki makijaż na powieki /bardzo delikatnie/, tusz do rzęs i koniecznie idealne brwi.
Nie zapominam również o ustach, pomadka towarzyszy mi każdego dnia.

Podkład

Jeden z podstawowych kosmetyków do makijażu. Coraz więcej od niego wymagamy.
Ma nie tylko kryć niedoskonałości ale też dostarczać skórze dobroczynnych składników.
Ma się długo utrzymywać i nie dawać efektu maski.
Współczesna kosmetologia nieustanni poszukuje coraz to nowych i doskonalszych formuł.

Czy istnieje fluid idealny?

Taki, co idealnie kryje,  jest bardzo trwały i ma idealną konsystencję?


Na podkład ten trafiłam przypadkiem, właściwie to poleciła mi koleżanka i nawet dostarczyła do domu. 

Subli'mine Fluid Foundation

Perfekcyjnie odświeża odcień skóry, wyrównuje jej kolor,  koryguje drobne niedoskonałości.
Skóra jest matowa i naturalna przez cały dzień. 
 Delikatny efekt migotania - skóra jest rozświetlona i pełna blasku. 
Nie powoduje uczucia lepkości ani wysuszania.
Daje uczucie świeżości i komfortu. 
Filtr SPF 20 zapewnia ochronę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Lekka, płynna konsystencja sprawia, że łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.
/aplikator pozwala dozować odpowiednią ilość kosmetyku/
Idealnie wyrównuje koloryt, redukuje cienie pod oczami i dopasowuje się do koloru skóry.

 Cały czas szukam tego idealnego.

Macie już ten idealny, czy tak jak ja, szukacie nadal?

Eyebrow and eyeliner

czyli cień do brwi i eyeliner 2 w 1
Cień do makijażu brwi w kolorze ciemnego brązu umożliwia ich dokładne podkreślenie.
Korzystam z usług kosmetyczki, wyrównuję brwi i nadaję im odpowiedni kolor.
Po pewnym czasie brwi stają się jednak za jasne i muszę je malować.
To kosmetyk dla mnie idealny, teraz nie wyobrażam sobie dnia bez niego.

Opakowanie bardzo wygodne, nie zajmuje dużo miejsca.
Spokojnie można ten produkt nosić w kosmetyczce.
Ma nawet lusterko, ja jednak z niego nie korzystam, za małe, nic nie widzę.
Przy dobrym wzroku myślę, że wystarczy, żeby zrobić w ciągu dnia drobne poprawki.
Z eyeliner'a korzystam rzadko, bo za kreskami nie przepadam /tylko na wyjątkowe okazje/.

Korzystacie z takich kosmetyków?

Może macie inny sposób na "zapanowaniem" nad swoimi brwiami?

Lubicie kreski? Macie swój ulubiony eyeliner? 

Pozdrawiam! Do następnego!

49 komentarzy:

  1. Basiu,ostatnio naszło mnie na uzupełnienie kosmetyczki.Dawno nic nie kupowałam z kolorówki.Podkład...szukam chociaż coś prawie,prawie znalazłam coś.Chociaż ...szukam dalej.Może zainteresuje się tym co opisujesz Eyliner kupiłam ale to nie dla mnie. Na szczęście mam komu oddać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przychodzi taki moment, że musimy uzupełnić. Nie kupuję na zapas tylko jak się coś kończy. Zmieniam kosmetyki szukam nowych, tych idealnych dla mnie. Szukam też okazji i promocji, mam teraz czas, mogę powybrzydzać 😏😊. Dobrze, że masz komu oddać jak zakup nie jest trafiony...pozdrawiam Olu serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o podkład, to stosuję od dłuższego czasu najczęściej krem BB skin79 w różowym opakowaniu. Jestem z niego zadowolona. :)
    Kreski bardzo mi się podobają, ale nie mam do nich talentu. Czasem maluję, ale ogólnie nie są zbyt ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz taki podkład z którego jesteś zadowolona. Kresek nie lubię jeśli już robię to na wyjątkowe okazje i nie robię ich dobrze, pewnie dla tego, że robię je rzadko 😏...pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  3. Basiu piękne zdjęcia, pozdrawiam:)Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Tereniu, że podobają Ci się zdjęcia 😊staram się 😃pozdrawiam cieplutko 😍🌷

      Usuń
  4. Kosmetyki i ja to naczynia połączone hahaha więc niewątpliwie skorzystam z Twoich podpowiedzi przy następnych zakupach :)))) Myślę, że podkład jest bardzo ważny, a te z trochę wyższej półki potrafią zdziałać cuda :))))).
    Pozdrawiam Kochana - mam nadzieję, że noga już lepiej. Ściskam - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja 😉😆lubię i już choć z umiarem. Podkład wiele może, u mnie jest zawsze. Czasami z dolnej półki a czasem z górnej 😝☺. Noga lepiej, nie boli, jutro wizyta u pana doktora, zobaczymy co powie...pozdrawiam Małgosiu 😍😍😍

      Usuń
  5. Basiu, tego podkładu nie znam, nie miałam, ostatnio kupiłam 3w1 MaX Factor, i póki co jestem zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze jak Ci pasuje 3w1 nie miałam 😊pozdrawiam serdecznie Marzenko 😍

      Usuń
  6. ja nie uzywam podkladu wogóle
    chyba lubie moje piegi ;)
    ale kosmetykiem bez którego nie wychodze z domu jest róż , lubie z Bourgois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma swoje ulubione, lubię róż choć przy tym podkładzie nie używam...pozdrawiam serdecznie Aniu 😍😍😍

      Usuń
  7. Ciekawe te twoje kosmetyki Basiu. Lubię poprawiać brwi i masz rację dobry podkład to podstawa. Ja muszę uważać, bo jestem alergiczką i wiele mnie uczula...ale twój powinien mieć dobry sklad, bo to super firma. Ja użwam francuski , ale Burjois. Jest bardzo dobry coś w rodzaju BB. Kreski na oku to cala moja ozdoba, nie mogę mieć cieni, ani tuszu do rzęs. Są uroczystości, że chcę więcej, ale na drugi dzień mam zapuchniete, łzawiące oczy. Basiu zdrowiej, buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak brwi są widoczne i dlatego poprawiam a ten kosmetyk jest dla mnie idealnym. Nie jest alergikiem, mogę malować się praktycznie każdym kosmetykiem, jednak nie lubię ich nadużywać wszystko w granicach zdrowego rozsądku. To kłopotliwe /taka alergia /ale można sobie z tym poradzić 😊. Oferta jest duża a jak nie to i tak dobrze oby tylko oczy nie łzawiły nie warto ich narażać. Pozdrawiam serdecznie Jolu 😍😍😍

      Usuń
  8. Ja szukam, te które kiedyś były idealne teraz mi średnio pasują. Pewnie to też kwestia zmian w skórze z wiekiem. Obecnie używam lekkiego Bourjois krem CC i jest spoko. Najlepszym ze wszystkich natomiast był Drop Foundation z Gosha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że skóra zmienia się i trzeba szukać coraz to nowych produktów, zależy też od pory roku na lato wolę bardziej lekki podkład i z wyższym filtrem /choć na bardzo mocne słońce i tak potrzeby krem z bardzo wysokimi filtrami /. Z tego jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  9. Droga Basiu oba produkty to podróbki. Jest podkład Subli'mine ale oferuje go marka Givenchy! Również tego kosmetyku do oczu i brwi Chanel nie miało w swojej ofercie.
    Uważaj, co kładziesz na buzię, bo przy podróbkach nigdy tak naprawdę nie wiadomo, co jest w składzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za Twoje uwagi, muszę dokładnie to sprawdzić...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Nie znam tych podkładów Basiu, o ktorych piszesz, wypróbowałam już w swoim zyciu sporo marek i wciąz szukam... ostatnio jednak znalazłam przynajmniej podobny w kolorze mojej cery dobry i jestem zadowolona, to jest Diorskin Star, tego używam na codzień, a od święta (przyjęcia, spotkania) uzywam innego niestety... drogiego - La Prairie Skin Caviar Concealer-Foundation, uff nawet nazwa trudna, ale jestem z niego zadowolona. Jednakowoż kupiłam go przypadkiem na lotnisku, płaciłam kartą więc nie zdawałam sobie sprawy z ceny, dopiero potem zobaczyłam, że trochę przecholowałam :)
    Co do eyelinera, nie znałam tego Twojego, trzeba sie przyjrzeć bo chętnie bym taki kupiła.

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele już wypróbowałam, zmieniam co pewien czas, szukam, coraz nowe produkty pokazują się na rynku.
      Trzeba uważać z tym kupowaniem ale dobrze, że jesteś zadowolona.
      Eyelinera używam bardzo sporadycznie, zawsze tak było, bo jakoś nie lubię kresek.
      Pozdrawiam Aniu, miłego dnia...

      Usuń
  11. Przepraszam, "przeholowałam" powinno być, mój błąd, moja wina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, można popełnić błąd, mnie czasami się zdarza jak piszę na komórce.

      Usuń
  12. Ten podkład to dla mnie nowość zupełna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też Grażynko...serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  13. Co do podkładów - lubię te, które sa w opakowaniu z gąbeczką, nakładane na mokro. A kreski lubie, ale robię je kredką, takim ustrojstwem nigdy się nie nauczyłam. I tez mi sie wydaje, jak jednej z poprzedniczek, że to jednak nie jest Chanel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za kreskami, rzadko robię, na wyjątkowe okazje. Tylko trochę cieni i tusz /tusz obowiązkowo/.
      Gąbka w opakowaniu to duży plus, dla mnie nie ma to jednak większego znaczenia.
      Pozdrawiam serdecznie...miłego dnia...

      Usuń
  14. Ach, ja to w ogóle nie używam podkładu - okropnie mnie denerwuje cokolwiek poza kremem na twarzy. Kiedyś jeszcze kupowałam, ale i tak nie używałam. Lubię mieć kontakt ze skórą, nie przeszkadzają mi tak zwane niedoskonałości. A mam ich sporo. Ja chyba lubię siebię taka, jaka jestem ;) Czasem stosuję róż na takie gołe policzki. Profanacja :))) Brwi też nie robię, poza przyczesaniem. Kresek też nie, a dawno temu bez nich na świat nie wychodziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktuję podkład jak krem, jeśli ma lekką konsystencje to wcale go nie czuję /a może to przyzwyczajenie?/.
      Nie mam dużo niedoskonałości ale w moim wieku coś tak już jest. Róż też lubię ale ostatnio mniej używam.
      Brwi robię, trochę mi przybladły a ja lubię wyraziste /oczywiście nie do przesady, wszystko z umiarem dlatego stosuje nie czerń tylko ciemny brąz i tak jest od lat/./ Kreski zawsze "omijałam", nie lubię. Myślę, że każda z nas powinna wybrać to co lubi, to chyba najlepsze rozwiązanie...serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  15. Jeżeli chodzi o kosmetyki do makijażu to mam ich sporo. Uwielbiam testować i co raz kupuję nowe. Nie wszystkie mi się sprawdziły, ale mam kilka perełek. Dobranie idealnego podkładu to trudna sprawa. Pozdrawiam Basiu i życzę szybkiego powrotu do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za życzenia powrotu do zdrowia, tak mi się przydarzyło ale jest o.k. powoli wracam.
      Nie mam dużo kosmetyków do makijażu, jak jedne się kończą kupuje następne, cały czas szukam, zmieniam...
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  16. Ja bez podkladu nie funkcjonuje :(Jedynie latem od kilku sezonow uzywam Day Wear Estee Lauder to lekki krem ,ktory po utlenieniu nadaje skorze delikatny odcien opalenizny, moim zdaniem latem jest niezastapiony :) I tak jak Ty stosuje Chanel i ich najnowszy produkt Healthy Glow z serii Les Beiges.Poza tym wynajduje rozne nowosci,niektore sa fajne ale niektore..... szkoda o nich pisac :)Basiu badzo fajny post :)Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ja tak się przyzwyczaiłam, że podkład musi być, całkowicie niewidoczny, który lekko poprawia kondycję skóry i małe niedoskonałości. Jak nie nałożę podkładu to też nic się nie dzieje ale pewniej czuję się jak go mam na buzi. Może to tylko kwestia sugestii, to całkiem możliwe ha!ha! Są też zakupy nietrafione i nie jestem zadowolona. Rzadko ale są.
      Pozdrawiam serdecznie , miłego dnia...buziaki...

      Usuń
  17. Szkoda, że kupiłam wcześniej podkład, bo mi się skończył. Czasami warto coś zmienić i spróbować czegoś innego. Chociaż jestem zadowolona z tego, którego używam: VICHY Dermablend 3D Correction.
    Jeśli chodzi i brwi, to nie mam z nimi problemu i nie muszę ich "dopieszczać" kosmetykami.
    Basieńko, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do usprawnienia nogi. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy kiedyś używałam, nie tylko podkład ale i kremy, od jakiegoś czasu zaprzestałam ale kto wie, może wrócę to nich.
      Jak jesteś zadowolona to może warto powtarzać. Zazdroszczę, że nie masz problemu z brwiami, ja mam i muszę poprawiać.
      Noga coraz lepiej, po tygodniu /pan doktor stwierdził, że wystarczy/ szyna gipsowa zdjęta, noga jakaś taka "nie moja" ha!ha! ale dam radę, rozruszam i muszę trochę uważać. Mam za tydzień wyjazd więc nie było wesoło, na szczęście skończyło się na strachu. Pozdrawiam Krysiu cieplutko i miłego dnia Ci życzę...buziaki...

      Usuń
  18. Una maravilla, me encanta Chanel. Besos Bárbara.

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma, probablemente cada mujer ama de Chanel. Besos. Saludos ...

      Usuń
  19. Basiu przede wszystkim życzę Ci powrotu do zdrowia.
    Ostatnio jestem zabiegana i w pracy i w domu.
    Podkładu nie znałam. Od czasu do czasu stosuję z Avon lub z Vichy.
    Moc pozdrowień i buziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, już jest o.k.coraz lepiej, musi być, bo za tydzień wyjazd, na szczęście nic poważnego i mogę jechać. Stosowałam różne podkłady, szukam idealnego 😉 pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  20. Ja podkładów nie stosuję na co dzień, tylko od czasu do czasu. W ogóle nie przepadam za robieniem make upu (chyba dlatego, że nie potrafię go robić i nie mam cierpliwości). Przynajmniej dobrze, że mężowi podobam się bez makijażu:). ALE jest niestety to jedno wielkie ALE, że zawsze podkreślając brwi, usta czy rzęsy dodamy sobie urody i wyrazistości. Twój podkład prezentuje się świetnie, cienie do brwi również. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie makijaż to codzienność, bez niego czuję się źle, to uzupełnienie stroju, po prostu lubię i już 😉. Oczywiście to lekki makijaż tylko usta mocniejsze. Każda z nas robi tak jak lubi. Najważniejsze żeby dobrze się czuć 😊...serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  21. Och świetne kosmetyki, te z górnej półki! Zawsze sprawdzają się, piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My, kobiety lubimy kosmetyki /większość z nas /, trochę poprawiają urodę i samopoczucie 😏. Pozdrawiam serdecznie 😎miłego dnia...

      Usuń
  22. Odkryłam ostatnio, dzięki mojej kosmetyczce, podkład Jean d'Arcell - pięknie się rozprowadza, jest taki aksamitny i trwały. Ciekawe, czy go znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nie znam, a gdzie można go kupić?
      Mój niebawem się skończy i trzeba pomyśleć o zakupie nowego, może będzie zmiana.
      Serdecznie pozdrawiam Iwonko...

      Usuń
  23. Faktycznie kosmetyki te wyglądają bardzo fajnie i muszę przyznać, że jeśli będę miała okazję to jak najbardziej również ich spróbuję. Osobiście mi bardzo pasują kosmetyki do pielęgnacji ciała z https://eveline.pl/cialo i muszę przyznać, że bardzo lubię ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń