niedziela, 26 marca 2017

Trochę koloru i wzoru -czyli mój płaszcz na wiosnę...

Wiosna ☼ to doskonały moment, by wprowadzić do swojej garderoby więcej kolorów 😊😎. 

Mocne, czyste jak strażacka czerwień, mocny turkus i blue, intensywny oranż, fuksja.
Stonowane jak burgund, khaki, petrol.
 Jasne, nasycone jak turkus, róż, brzoskwinia, ciepła czerwień.
Pastele jak pudrowa róże, lila, błękity, często z metalicznym połyskiem.

 Czy Wasza wiosna będzie kolorowa? Na jakie kolory stawiacie?

Mocne czy stonowane a może na pastele?

A co z wzorami? Lubicie? Kwiaty, paski, kratkę?

Może macie swój ulubiony wzór 😉?

/z cyklu - kolorowa szafa 50+/
Nie unikam kolorów, lubię prawie wszystkie /z małymi wyjątkami/. Niebieski i pudrowy róż "zadomowił się" u mnie na dobre. 
Lubię również wzory/ przeważnie na jednej części garderoby/. Dzisiaj w roli głównej kratka.

Płaszcz

W kratkę z kapturem i paskiem, trochę przypomina trencz.

Dodatki

W kolorze pudrowego różu /mój ulubiony kolor z poprzedniego sezonu pozostaje i ma się całkiem dobrze/.

Buty

Z metalicznym połyskiem w kolorze blue / nie oparłam się  im tym bardziej, że mają niesamowicie wygodny, stabilny i niewysoki obcas/.

Spodnie

Tu panuje u mnie nuda, wybieram głównie gładkie czarne lub granatowe, unikam wzorów / stosownie do mojej sylwetki/.
W kwiaty czy pasy podziwiam na innych.

Okulary

Odkąd zostałam okularnicą są częścią mojej biżuterii. Dziś oprawki w kolorze blue.

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-Cecilia Classic,bluzka,spodnie-Quiosque,szal,torebka-Orsay,rękawiczki-Mohito,buty-Embis

119 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy płaszcz, w którym jest Ci do twarzy. Pastele to bardzo dobry pomysł na wiosnę dla Ciebie. Z jednym nie mogę się zgodzić. Zgodnie z Twoja figurą, jak najbardziej możesz nosić spodnie we wzorki (byleby nie duże), bo wtedy optycznie wyrównasz dysproporcje z dołem sylwetki. Butami wprost zachwyciłam się. Pozdrawiam Cię bardzo wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, płaszcz ciekawy, wpadł mi w oko i chyba słusznie. Pastele zostają, bo nadal w trendach.
      Co do wzorów na spodniach to jakoś nie mam przekonania, nie lubię choć mam jedne w drobną kratkę.
      Niebawem je pokażę. Buty uwielbiam, spodobały mi się i choć nie była potrzebna kolejna para to jednak skusiłam się. Moją panią z Embisa muszę chyba omijać "szerokim łukiem" ha!ha! Dziękuję Krysiu za opinię, pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  2. Płaszczyk i buciki rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, buty to moja słabość i chyba płaszcze też. Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  3. Płaszczyk bardzo elegancki:)))wygladasz bardzo ładnie wiosennie:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, nareszcie wiosna, dzisiaj słonko ale w sobotę to nie było tak wesoło.
      Pokazałam jednak wiosenną propozycję i udało się wyglądać wiosennie.
      Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  4. Kojarzysz mi sie z kolorami a szczególnie z niebieskim :)
    Chyba trochę koloru przemycam ostatnio ;) do swojej stonowanej szafy - czerwień ! O !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, lubię kolory choć mam nadzieję, że nie przesadzam.
      Czerwień też mnie opanowała w tym sezonie a to za sprawą czerwonej torebki.
      Będzie tej wiosny u mnie kolorowy misz masz.
      Fajnie, że przemycasz kolor, trzeba robić to tak, żeby było zgodne z naszymi oczekiwaniami.
      Powiem Ci, że też czasami wyciszam i jest mniej koloru, chyba w danej chwili mam taką potrzebę więc nie robię nic na siłę. Pozdrawiam wiosennie, miłego dnia...

      Usuń
  5. Basiu, ja też uwielbiam pudrowy róż, Tobie jest w nim nieodmiennie pięknie, a zestawiony z niebieskim takiej właśnie mocy cudnie, kolory i wzory lubię bardzo, nawet mieszać, tą kratą to rześmy się zdublowały na blogach nawet trochę :)
    Płaszczyk uroczy i buty świetne :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam u Ciebie kratkę to aż się uśmiechnęłam, pomyślałam: ja też szykuję kratkę choć całkowicie inną.
      Do butów to ja mam słabość ale spokojnie, nie mam ich za dużo. Wzory u mnie są ale...ja nie lubię mieszać, taka już jestem. Pudrowy róż - w zeszłym sezonie u mnie zagościł i jest nadal i bardzo go lubię i...wiele by wymieniać...
      Pozdrawiam Olu i miłego dnia Ci życzę...a słoneczko świeci...buziaki...

      Usuń
  6. ale świetne dodatki, a stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, miło mi, że podoba Ci się dobór dodatków...wiosennie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Ja Cię bardzo lubię we wszystkich odcieniach różu i błękitu, aprobuję więc ten płaszcz w stu procentach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Mar, że lubisz u mnie te kolory, ja też je lubię.
      Dzięki, serdecznie pozdrawiam, już wiosennie...

      Usuń
  8. Kocham wiosnę :) ,bardzo ciekawy płaszcz ,lubię kratkę :)
    ____________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratka jest spoko, nie dziwi mnie, że ją lubisz.
      Masz rację, płaszcz jest ciekawy. Wiosnę uwielbiam.
      Pozdrawiam więc wiosennie...miłego dnia Iwonko...

      Usuń
  9. Ciekawy płaszcz. Fajnie, że już się robi wiosennie i cieplej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy wiosnę, jest coraz cieplej, już możemy ciepłe płaszcze i kurtki zamienić na lżejsze, co za radość.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  10. Mozliwosci chodzenia w butach na obcasach zazdroszcze Ci od Twojego pierwszego wpisu na blogu...a bylo to lata temu..ja tylko baleriny ,plaskie mokasyny i espadryle.Mowi sie trudno..buty swietne a ten pudrowy roz uwielbiam w kazdej chwili i w kazdym wydaniu.Kratki ubieram, ale tylko krojone ukosnie ,bo jestem niska.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Ala, to już tyle lat...a ja cały czas w szpilkach choć coraz częściej zakładam niższe, stabilne obcasy.
      Baleriny nie dla mnie, nie potrafię w nich chodzić /choć mam ale rzadko zakładam/. Moje nogi nie nadają się do całkowicie płaskich butów. Tak mam. Pudrowy róż zagościł u mnie w zeszłym roku i pozostaje. Kratki mam mało ale toleruję. Pozdrawiam wiosennie, miłego dnia...

      Usuń
  11. Cały zestaw świetny, ale to buty przyciągnęły najbardziej moją uwagę. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty tak mnie zaciekawiły, że jak przymierzyłam to już musiały być moje.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  12. Basiu bardzo atrakcyjny płaszczyk, dodatki subtelne,jak zwykle super dobrane. A buty rewelacja.:) tak ja też na wiosnę zdecydowanie lubię kolory.pozdrawiam, Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kolory ale są takie momenty, że jest ich mniej /zwłaszcza zimą/, tak więc jak tylko słonko mocniej zaświeci od razu chcę być bardziej kolorowa. To dodaje energii a po zimie jest mi bardzo potrzebna. Buty - uwielbiam, te od razu wpadły mi w oko, muszę chyba omijać mój ulubiony sklep i moją ulubioną panią. Zawsze pokaże mi coś ślicznego. Płaszczy nigdy dość, lubię bo dobrze się w nich czuję. Dbam o dobór dodatków, są bardzo ważne. Pozdrawiam Tereniu...miłego dnia...

      Usuń
  13. Piękny płaszczyk! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że podoba Ci się mój płaszcz.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  14. Fajny ten płaszczyk, w zależności od dodatków może być elegancki lub sportowy. Fajnie, że ożywiłaś go Basiu tym pudrowym różem, zestaw nabrał lekkości. POzdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dodatki dużo zmieniają, może być i elegancko i sportowo.
      Też tak myślę, że pudrowy róż dobrze się tu sprawdził.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  15. HALO,Basiu, bardzo podoba mi się płaszczyk, buty, pudrowy róż i cała TY. ŚWIETNIE, POZDRAWIAM SERDECZNIE , całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za opinię, miło mi, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Kratę uwielbiam w każdej postaci. Twoj plaszcz Basiu jest nie tylko piękny, ale i oryginalny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Magdaleno, Ty uwielbiasz kraty i świetnie w nich wyglądasz.
      Miło mi, że spodobał Ci się mój płaszcz. Wiosennie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Duży kontrast czarnych spodni do wiosennych pasteli. Płaszczyk ciekawy jednak infantylnie prezentuje się na Pani sylwetce.Udanej wiosny Pani Barbara. Pozdrawiam słonecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie nie są czarne tylko granatowe, kontrast nie jest za duży.
      Ma pani swoje zdanie i może je na tym blogu wyrazić. Ja nie muszę się z nim zgodzić.
      Pani Ewo, ja również życzę udanej wiosny, byłoby miło, gdyby pani przedstawiła swoje propozycje, może mogłabym się czego od pani nauczyć.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
    2. Pani Barbaro - często obserwuję blogi modowe a bardzo rzadko zamieszczam komentarze. Chciałam wyrazić u Pani swoją opinię/obserwację ze pełną świadomością, bez oczekiwań zgody kogokolwiek. Rozumiem, że na blogach można zaprezentować swoje zdanie pod warunkiem, że nikogo nie obrażamy. Napisałam w ten sposób bowiem rodzaj kraty i kolorystyka przypomniała mi moje przeciwdeszczowe płaszczyki z lat wczesnej młodości.Spodnie u mnie wyglądają na czarne : ) i dalej podtrzymuję, że moim zdaniem nie sprawdzają się w zestawieniu z wiosennymi barwami. Granat jest super. Wybaczy Pani, ale gdybym chciała kogoś nauczać z dziedziny mody to na pewno musiałabym mieć inne przygotowanie i zapewne założyłabym swój blog o tej tematyce.Zaglądam czasem na blogi modowe Polek, kobiet 50+ w celu inspiracji i poczytania komentarzy.Przepraszam jeśli nie wpisałam się w konwencję Pani bloga.Pozdrawiam Ewa

      Usuń
    3. Każdy komentarz jest u mnie zamieszczany, nie robię selekcji. Jeśli natomiast ktoś będzie mnie obrażał to komentarz usunę.
      Co do płaszcza to nie mam takich skojarzeń jak pani.
      Jeśli ma pani ochotę u mnie komentować i czytać komentarze to zapraszam ponownie.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  18. Kapitalny płaszczyk. Nietuzinkowy. Świetnie pasuje do ciemnych spodni. Bardzo mi się podobają Twoje buty. I kolor i fason. Moja wiosna w szafie to jaśniejsze kolory niż w zimie. Nawet pokusiłam się i kupiłam spodnie w pepitkę. A, niech tam. Basiu, miłego słonecznego tygodnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, lubię ładne buty i zawsze wybieram takie, które mi pasują, muszą być wycięte, nie mogą być mocno zabudowane a ostatnio wybieram te na słupku, dla wygody. Nie planowałam zakupu płaszcza ale się zdarzyło ha!ha!
      W zimie też ubieram się mnie kolorowo, wiosna to dużo koloru i jasne kolory górą! Spodnie u mnie głównie gładkie choć mam w drobna kratkę. Dobrze zrobiłaś, że kupiłaś takie spodnie, jak tylko dobrze się w nich czujesz to czemu nie! Na pewno będziesz w nich świetnie wyglądać. Również słonecznego tygodnia Krysiu...buziaki...

      Usuń
  19. Pięknie Basiu i elegancko. Bardzo lubię te kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory są bardzo twarzowe więc nie dziwię się, że je lubisz.
      Pozdrawiam Dorotko, życzę Ci miłego i słonecznego tygodnia...

      Usuń
  20. Bardzo fajne i świeże połączenie kolorystyczne.W tym płaszczyku wyglądasz promiennie i niebanalnie.Cieszę się że na dobre zadomowiła się moda na masywne obcasy, możemy czuć się wygodnie i ciągle eleganckie .Udanego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bardzo dobrze, że są takie obcasy, nie tracimy nic na elegancji a jest o wiele wygodniej.
      Uwielbiam szpilki ale nie da się w nich chodzić od rana do wieczora /przynajmniej w moim wieku/.
      Dziękuję Alice za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam, już wiosennie...

      Usuń
  21. Gdyby nie przesłodzona torebka byłoby ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Dla mnie torebka nie jest przesłodzona.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  22. To uroczy, wiosenny płaszczyk Basiu. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu zestaw zgrany pięknie, buty i płaszcz, torebka, szal i rękawiczki. Pięknie i wiosennie, bardzo ładnie ci w bladym różu, młodzieńczo wyglądasz i bardzo bardzo korzystnie. Pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień różu towarzyszy mi od zeszłego sezonu i nie mogę się z nim rozstać.
      Dziękuję Marzenko za opinię. Pozdrawiam wiosennie, miłego tygodnia i dużo zdrowia...

      Usuń
  24. Wspaniale wyglądasz. W tych ciuszkach i z wiosną bardzo Ci do twarzy. Moja tegoroczna wiosna ma kolor zielony, a raczej powinna mieć kolor zielony. Chwilowo utknęłam w domu i nie pokazuję się światu, a tym samym nie ma szans że moje nowe zieloności wyjdą na miasto. Może w środę nastąpi debiut, bo zaplanowane kino, o ile nic na przeszkodzie nie stanie w ostatniej chwili. Wiosennie pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, z wiosną każdemu do twarzy. Czekamy na nią i jak już przyjdzie to zaczynamy wyglądać promiennie. Wprowadzamy więcej koloru a piękne słonko dodaje nam blasku i energii.
      Kolor zielony to kolor tego sezonu, nie mam teraz zieleni ale szukam, jak tylko coś wpadnie mi w oko to zaraz kupuję. Życzę Ci Danusiu, żeby debiut był udany, żeby nic nie stanęło na przeszkodzie.
      Pozdrawiam wiosennie, miłego tygodnia...

      Usuń
  25. Krata jest znowu bardzo modna, więc płaszczyk świetnie wpisuje się w obecne trendy. Moją uwagę bardzo przykuły buty, rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratka wpisuje się w trendy więc jest o.k. Buty są cudne, dla mnie cudne. Uwielbiam je za kolor i obcas.
      Pozdrawiam Haniu...

      Usuń
  26. Płaszczyk jest bardzo ładny, podoba mi się tak kratka i kolory :) ładnie kontrastuje z beżem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie spodobały mi się te kolory, kratki u mnie mało ale co tam, zaszalałam.
      Pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  27. Basiu płaszczyk super lubię kraty i paski też:) połączenie z pudrowym różem bardzo twarzowe i jest Ci w takim połączeniu pięknie. U mnie ciepło, kwitną kwiaty...no i mam alergie;)buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj u mnie też piękna pogoda, zrobiło się wiosennie, taka prawdziwa wiosna, czuć ją w powietrzu.
      Kwiatów jeszcze mało ale przyroda budzi się do życia. Na razie mam tylko kwiaty na balkonie /białe i fioletowe
      bratki/ i w mieszkaniu żółte żonkile i prymulki. Od razu lepiej na duszy.
      U mnie kraty nie za dużo ale za to pasków moc ha!ha! Pudrowy róż z poprzedniej wiosny, nadal w trendach więc zostaje. Pozdrawiam Jolu, miłego dnia...

      Usuń
  28. Basia,To moja kolorystyka :))) w takich kolorach widze siebie :)))))) W zwiazku z tym zazdroszcze Ci tej stylizacji :))) Polaczenie blekitu z rozem jest swietne,subtelne,delikatne i wygladasz w nim bardzo fajnie :)) buty cudownie domknely cala stylizacje :)) jestem na wielkie TAK,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ładna kolorystyka /dla mnie i jak piszesz, dla Ciebie również/.
      Buty to moja słabość ale muszę wybierać odpowiednie dla mnie /obcas, teraz niższy, wycięte, nie bardzo zabudowane/ a te właśnie takie są.
      Miło mi Reniu, że Ci się podoba...wiosennie pozdrawiam...

      Usuń
  29. A więc można dobrze wyglądać w tym wieku? Można! Naprawdę świetnie się Pani prezentuje. Na tę porę roku - cudowna kompozycja i świetny pomysł. Jest czego zazdrościć! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, można się dobrze ubrać, wiek nie ma tu znaczenia /choć nie do końca, bo musimy mieć go na uwadze/. Z wiekiem czasami zmienia się nam sylwetka i tu też jest problem. Na pewno trudniej niż osobie młodej.
      Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam wiosennie i zapraszam ponownie...

      Usuń
  30. Pięknie pani Basiu wygląda, jak dla mnie kratka zawsze będzie w modzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kratka czasami jest bardziej modna a czasami jest jej mniej.
      Jednak jak lubimy to nie musimy się tym przejmować, nosimy i już.
      Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  31. Ja lubię różnorodność więc na wiosnę będzie i kolor i wzór i tez trochę czerni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Grażynko, że lubisz różnorodność.
      U mnie też będzie różnie, takie małe misz masz, czerń również dopuszczam.
      Miłego, słonecznego dnia Ci życzę...

      Usuń
  32. Basiu, ten płaszczyk mnie zachwycił! cudny! a Ty wyglądasz olśniewająco! :) no i buty! są ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buty uwielbiam, są dokładnie takie jakie lubię.
      Dziękuję za Twoją opinię, opinię fachowca.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  33. Jak miła pani wiosna:). Własnie sobie uświadomiłam, że właściwie nie mam wiosennego płaszczyka, o tej porze roku noszę kurteczki i grubsze żakiety. Za to nabyłam dla mamy piękny błękitny płaszczyk, i ten Twój też jest taki... bardzo piękny. No i doskonale współgra z różowymi dodatkami. Całośc jest bardzo radosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę płaszcze, żakiet mam jeden, kurtka też się znajdzie, lubię jeszcze długie kardigany.
      Róż, ten pudrowy, pokochałam w zeszłym roku i tak już ze mną został. Błękity to też moje kolory.
      Zaświeciło słońce Anno, zrobiło się cieplej więc od razu jest radośniej!
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  34. Takie same buty ma moja mama i bardzo sobie je chwali! świetnie wyglądają w połączeniu z płaszczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są ostatnio moimi ulubionymi i też bardzo sobie je chwalę. Pozdrawiam serdecznie... 😊

      Usuń
  35. ten płaszczyk jest świetny - o razu przykuł moją uwagę!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, że Ci się podoba mój płaszcz Sandro 😊 pozdrawiam...

      Usuń
  36. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very happy that you visited me. I'm glad you like my blog. I will watch.
      Regards. Have a nice day...

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Z płaszcza jestem bardzo zadowolona a buty uwielbiam.
      Pozdrawiam wiosennie, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie...

      Usuń
  38. Tak, wiosna to więcej kolorów!!! W modzie tez... js sie staram ale nie zawsze wychodzi.. ukochane szarości i czerń wygrywają. A twoj płaszczyk kraciasty jest super!!! Wyglądasz swietnie Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aniu, że jak przyroda budzi się do życia po ciężkiej zimie to chętnie sięgamy po kolory, nie wszystkie z nas, bo każda ma swoje podejście do kolorów. Ty kochasz szarości i czerń więc tak przywitasz wiosnę i całkowicie Ci to wychodzi. Ja lubię kolory to będzie bardziej kolorowo.
      Miło mi, że podoba Ci się mój płaszcz, kratka jest dość ciekawa.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  39. Takim płaszczem bym nie pogardziła! Świetny jest Basiu! I super w całości wyglądasz!!!
    Ja wolę mocniejsze kolory. W pastelach jakoś ginę... Jedyny pastelowy, w którym dobrze się czuję, to szary:D
    Nareszcie mamy tę wiosnę:))
    Buziaki Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś wolałam mocniejsze kolory ale mi się zmieniło 😏 uwielbiam pastele 😜. Płaszcz tak jakoś przypadkiem się trafił 👚. Fajnie, że nareszcie wiosennie...pozdrawiam 🌷🌷🌷

      Usuń
  40. Basiu płaszcz jest cudowny a dodatki w kolorze pudrowego różu to strzał w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneta za Twoją opinią. Milo mi, że Ci się podoba mój płaszcz. Pudrowy róż lubię i dobrze się w nim czuję. Pozdrawiam 😊 serdecznie 😍...

      Usuń
  41. Ja też lubię kartkę, lubię paski, kwiatki, moro, kropki, zależy od nastroju. A kolory raczej spokojne i dlatego Twój zestaw trafia w mój gust:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mine z kolorami bywa różnie, spokojne i mocniejsze, zależy od nastroju. Wzory lubię ale nie do przesady, jedynie moro unikam, nie lubię. Milo mi, że podoba Ci się mój zestaw...pozdrawiam Ewo serdecznie 😊😊😊

      Usuń
  42. Sliczny plaszczyk i te dodatki w rozu sprawiaja, ze wygladasz bardzo wdziecznie i uroczo. Krateczka dodaje tu troche urozmaicenia i ozywia caly zestaw. Buciki bardzo mi sie podobaja, nie tylko ich olor, ale przede wszystkim ich wygodny obcas! Tkie bardzo lubie:-)
    Pozdrawiam Cie serdecznie,Basiu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kratka ożywiła spokojny zestaw /zresztą u mnie głównie jest spokojnie, bo tak właśnie lubię/.
      Zawsze bardziej lubiłam róż pink, ten bardziej zdecydowany, od zeszłego sezonu wprowadziłam pudrowy i na ten sezon zostaje. Ostatnio coraz częściej noszę wygodniejsze buty /choć szpilki nadal uwielbiam to rzadziej zakładam/. Kolor też bardzo mi się spodobał, nie dało rady się oprzeć, musiałam kupić ha!ha!
      Pozdrawiam Elu wiosennie...

      Usuń
  43. Zdecydowanie stawiam na kolor, trzeba jakoś ożywić ulice :) Świetne buty !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jak wiosna to i więcej koloru, niech ulice się ożywią.
      Buty to teraz moje ulubione.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  44. The perfect coat for spring! Classy and cool. Your Look beautiful fest Barbara
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Sabine for your feedback. I'm glad you like it.
      Regards. Have a nice weekend...

      Usuń
  45. Basiu, bardzo mi się podoba ta stylizacja, piękne kolory (jak mówię - moje), zarówno niebieski, jak i róż. Buty - fantastyczne, stabilny obcas choć dla mnie chyba nadal za wysoki. Całość - lekka, wiosenna, kobieca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, lubię tę kolorystykę i też mówię, że niebieskości i pudrowy róż /ostatnio, bo to może mi się zmienić/ to moje kolory. Lubię również i inne kolory, więc nie wiem co będzie dalej ha!ha!
      Rozumie, że dla niektórych ten obcas jest za wysoki /dla tych co kochają baleriny/, dla mnie w sam raz choć jak dłużej w nich chodzę to nogi się męczy /ale mnie, w moim wieku to nogi męczą się nawet na bardziej płaskim obcasie/. Dziękuję Iwonko za Twoją opinię, pozdrawiam wiosennie, miłego dnia...

      Usuń
  46. Basiu, pudrowy róż jest dla wprost dla Ciebie stworzony. Wyglądasz w nim świeżo i radośnie :)
    Cała stylizacja jest bardzo dopracowana, a okulary w niebieskiej oprawie dodają szyku.
    Elegancja na wiosnę, to właśnie Basiu - Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za takim odcieniem różu nigdy nie przepadałam dopiero rok temu zakochałam się w pudrowym różu i tak zostało.
      Mam trochę rzeczy w tym kolorze więc trudno się ich pozbywać /ja oszczędna jestem ha!ha!/ tym bardziej, że kolor cały czas jest w trendach. Co do elegancji to chyba za bardzo "luzacka" nie jestem. Ciągnie mnie to takich zestawów a buty na obcasach uwielbiam. Odkąd zostałam okularnicą okulary stały się częścią mojej biżuterii, mam dwie pary /w kolorze niebieskim i bordo - mocna czerwień/ i zakładam jedne lub drugie w zależności od reszty stroju.
      Pozdrawiam Gosiu, miłego, słonecznego dnia Ci życzę, u mnie zapowiada się piękny weekend...

      Usuń
  47. I'm glad you visited me. I will visit. I'm watching.
    I invite you again. Regards...

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne kolory - niebieski ma przepiękny odcień, a delikatne, pudrowe różowości to w ogóle mój ulubiony kolor. Rękawiczki i torebka są absolutnie idealne !!!! Muszę Cię skopiować, bo różowych rękawiczek nie mam, a wyglądają cudownie. Wspaniale wiosenna propozycja. Miłego dnia - buziaczki - Margot :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd wprowadziłam do garderoby pudrowy róż stał się moim ulubiony i jest i jest...
      Rękawiczki mam od jesieni, była torebka, zrobiło się zimno i ręce marzły, żadne rękawiczki nie pasowały, zaczęłam szukać i znalazłam różowe, idealnie pasujące kolorem w Mohito. Lubię kolorowe rękawiczki ale wszystkich kolorów nie mam np.żółtych. Ciekawa jestem Twojej wersji zestawu z pudrowym różem. Pozdrawiam Małgosiu, miłego weekendu...

      Usuń
  49. piękny płaszczyk w bardzo wiosennym już kolorze! ;)
    http://konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niebieskości bardzo wiosenne a nawet już letnie....
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  50. Ja stawiam na...siwy :D Ale jak trafię coś dziwnego albo zwyczajnie ciekawego w kolorze, to kupię. Nie planuję kolorów na wiosne i życie. Życie niesie swoje kolory ;) I chwalę płaszcz w kratkę, bo niespotykany i w pięknych niebieskościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że Ty uwielbiasz ten kolor, osobiście lubię szarości ale kolory również.
      Masz rację, życie niesie swoje kolory, oby były tylko te "pozytywne", dodające energii i siły /tego Ci życzę/.
      Też chwalę ten płaszcz a niebieskości to moje kolory.
      Pozdrawiam, miłej niedzieli...

      Usuń
  51. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, zapraszam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  52. buty przyciągają mój wzrok, świetne są! I płaszczyk piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, buty świetne, przyznaję, bardzo je lubię /tak jak płaszczyk/.
      Pozdrawiam serdecznie...miłego tygodnia...

      Usuń
  53. W tym sezonie stawiam na niebieski w różnych odcieniach, Twój zestaw Basiu- super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości u mnie dość dużo ale będą też inne kolory.
      Cieszę się Ula, że spodobał Ci się mój zestaw.
      Pozdrawiam wiosennie...

      Usuń
  54. Najbardziej podoba mi się płaszczyk. Kolor bardzo Ci pasuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor zdecydowanie "mój". Dziękuję Tereso za opinię i serdecznie pozdrawiam...miłego dnia...

      Usuń
  55. Podoba mi się ten płaszczyk....mimo krateczki jakby wyszczupla sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, mimo kratki nie poszerza. Lubię ten płaszcz ale rezygnuję z paska.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  56. Śliczny płaszczyk, pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń