niedziela, 5 marca 2017

Szyfonowa bluzka w kwiaty z falbaną...

Bluzki sezonu czyli góra rządzi!

Ozdobne mankiety, plisowania, wiązania, rękawy XXL ale bez kimonowego kroju.
Falbany małe i duże, zdobią ramiona i kołnierzyki.  Ściągacze przy rękawach, dekoltach i dołach bluzek.
Asymetria, bufki i marszczenia.  Ozdobne troczki, kwiatowe wzory i przezroczystości.

Znalazłyście już swoją idealną bluzkę na wiosnę?

Mój wybór - szyfonowa bluzka w kwiaty z falbaną.

Lekka i zwiewna bluzka w kwiatowy wzór z ozdobną krawatką.
Celowo nie wiążę jej pod szyją tylko puszczam luźno, ponieważ takie wiązanie dla posiadaczek większego biustu nie jest wskazane.
Transparentna szyfonowa tkanina na dzianinowej podszewce.
  Przezroczystości są ale nie za dużo, to dla mnie jest bardzo dobrym rozwiązaniem.
Długi rękaw na gumce z niewielką falbanką.
Skromna falbana na wysokości biustu i pleców nie powiększa ani ramion ani biustu.

"Kobieca bluzka w romantycznym stylu" -  dzisiaj z czerwoną spódnicą i szpilkami.
Jeszcze szal w energetycznej czerwieni / nadal mamy zimę a ciepło jest bardzo zdradliwe/.
 Z dodatków zegarek i pierścionek - wiecie, że lubię takie dodatki.

Na chwilę zdjęłam płaszcz ale nie było to zbyt rozsądne.

Rozsądek jednak wrócił ha!ha!

Chętnie założyłabym  cieńszy płaszcz np. trencz ale na to muszę jeszcze poczekać. 
Torebka "z żartem" dzisiaj w drugiej wersji.
Sztywna, z klapką, w niewielkim rozmiarze i na cienkim łańcuszku - oto moja hot torebka.

Powiało wiosną i to dość mocno, trudno zapanować nad fryzurą.

Pozdrawiam! Do następnego!

bluzka-Orsay,spódnica-butik,szal-nn,płaszcz-Verena H,buty-Alano,torebka-Zara,zegarek-Gino Rossi,pierścionek-Orsay

98 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Lekko powiało wiosną więc i zestaw prawie wiosenny.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie bluzki więc cieszy mnie taka moda:)))ślicznie wyglądasz i bardzo elegancko:)))u nas też słoneczko świeciło ale wiatr studzi wiosenne zapały:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, teraz modnych jest tak dużo rzeczy, że każda z nas coś dla siebie znajdzie /nawet we własnej garderobie/.
      Zdjęcia z soboty, miałam małe wyjście więc było "na elegancko".
      Wiatr jednak dość mocny, trochę popsuł wiosenne zapały jak słusznie napisałaś.
      Pozdrawiam cieplutko i już prawie wiosennie...

      Usuń
  3. Uwielbiam szyfon i uwielbiam też takie kwiatowe motywy!
    Cudna jest!

    I pięknie w niej wyglądasz - tak bardzo już wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, lekka, zwiewna i w kwiaty.
      Mam nadzieję, że będę z niej bardzo zadowolona.
      Dziękuję za komplement i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Basiu co tu dużo pisać bluzka jest piękna, ma wszystko to co trzeba jeśli mówimy o tegorocznych trendach, ma również wszystko to, co gdy trendy miną pozwoli pozostać jej ponadczasową. Jest delikatna, romantyczna, elegancka, ale też można nosić ją do luźniejszych, codziennych stylizacji. Wyglądasz w niej wspaniale i juz bardzo wiosennie! Sama bym taką bardzo chciała. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Magda, bluzka ma w sobie wiele trendów i choć trendy traktuję lekko z przymrużeniem oka to jednak śledzę.
      Jak trendy miną też będzie o.k. Ze spodniami klasycznymi i z jeansami świetnie wygląda.
      Pozdrawiam i dziękuję za opinię...

      Usuń
  5. Basiu, jak zawsze stylowo i elegancko. Lubię twój styl

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, cudowne całe zestawienie, bluzka przepiękna, wspaniale w niej wyglądasz, cudnie z tą czerienią i jaśniutkim pięknym płaszczem i szpileczkami, torebka też idealnie dobrana, jestem zachwycona! :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze Olu, że Ci się podoba. Bluzka bardzo mi przypadła do gustu i dobrze się w niej czuję, mam na nią wiele pomysłów. Płaszcz zawsze się sprawdza, póki jeszcze nie jest zbyt ciepło chodzę w nim na maxsa. Torebka to takie dwa w jednym, tę z żartem już pokazywałam. Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

      Usuń
  7. Basiu bardzo ładnie wiosennie i kolorowo. Podoba mi się :) Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklinam wiosnę Tereniu, mam nadzieję, że zima już nie wróci.
      Czerwony kolor daje mi dużo pozytywnej energii.
      Pozdrawiam, miłego tygodnia...

      Usuń
  8. Basiu jest cudnie, radośnie, wiosennie i romantycznie. Stworzyłaś taki klimat, że pojaśniało i zapachniało wiosną. Miło patrzeć na Ciebie na tych zdjęciach,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za opinię, cieszę się, że Ci się podoba.
      Marzymy o wiośnie i przywołujemy ją ubraniami w kwiaty i w kolorze.
      Zdjęcia nawet udane choć był mocny wiatr i silne słońce.
      Musiałam zmienić miejsce do zrobienia zdjęć, tam już tak ładnie nie wychodzą /nie to światło, nie ta przestrzeń/. Najważniejsze, że czuć na nich wiosnę. Pozdrawiam ....

      Usuń
  9. Bardzo ładna; podoba mi się, że kwiaty na ciemnym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak najbardziej lubię - kwiaty na ciemnym tle.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. ALe CI pięknie w tych kolorach i kwiatowym wzorku Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat, czerwień i delikatny róż czyli kolory, które lubię.
      Pozdrawiam Paulina...miłego dnia...

      Usuń
  11. Tak znalazłam taka idealna bluzkę i nawet pokazuję ja dzisiaj na blogu. Śliczna masz fryzurę Basiu. Dzisiaj jesteś taka elegantka, że nie mogę się napatrzeć :). Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam...
      Fryzura "uczesana" wiatrem.
      Ten weekend był pod znakiem elegancji /było trochę wyjściowo/.
      Pozdrawiam Krysiu serdecznie...

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pani Wiosna, tak, marzę o niej.
      Weekend był elegancki. Pozdrawiam Ava...

      Usuń
  13. Gdy tylko się ociepli, to z pewnością przejrzę moje wiosenne bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne niebawem będzie coraz cieplej więc będziesz miała okazję na taki przegląd.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Very elegand dear! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, bluzka jest cudna, ale ja zachwycam się twoim przepięknym płaszczem. Wyglądasz bardzo elegancko i tak wiosennie i bardzo radośnie. Podoba mi się wszystko !!! Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za Twoją opinię. W weekend były wyjścia i piękna pogoda więc było i elegancko i wiosennie.
      Płaszcz uwielbiam, zawsze się sprawdza w takich wyjściowych sytuacjach.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Ci życzę...buziaki do NY posyłam...

      Usuń
  16. Kolorowo,radośnie i bardzo optymistycznie!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, po zimie potrzeba mi dużo optymizmu.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  17. Przy tak gigantycznym wyborze fasonów trudno zdecydować się na tylko jedną bluzkę;-) Minimalny krój Twojej bluzeczki doskonale uzupełnia jej bogaty wzór. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fasonów jest wiele, trudno się zdecydować tylko na jedną bluzkę, można wybrać więcej ha!ha!
      Dziękuję za opinię. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Basiu czuć u Ciebie wiosnę. Bluzka we wspaniałej kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko, czuć wiosnę. Kolory całkowicie "moje".
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę...

      Usuń
  19. Ładnie witasz się z wiosną. Szykownie, lekko i zwiewnie. Pięknie wyglądasz Basieńko.
    W zeszłym roku kupiłam bluzeczkę w kwiatowy wzór z wiązaną aksamitką pod szyją. Ma krótki rękawek, więc musi trochę poczekać. Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, witam wiosnę choć jeszcze tak całkowicie nie zawitała, zaklinam Krysiu, bo zimy mam dość.
      Na krótki rękaw trzeba jeszcze poczekać ale jak tylko temperatura lekko się podniesie to pod płaszczyk będzie można założyć taką bluzeczkę.
      Miłego tygodnia Krysiu, pozdrawiam...

      Usuń
  20. Świetna kolorystyka. Szal idealnie się komponuje z całością i pięknie wydłuża sylwetkę. Myk z rozpiętą bluzeczką bardzo dobry. wiosna Ci służy. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, wiosna mi służy, poprawia nastrój i humor.
      Szal nie tylko do wydłużenia sylwetki ale też do celów grzewczych.
      Myk z rozpinaniem dobrzy dla mnie, posiadaczki znacznych "przodów".
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Wiosna juz coraz bardziej pokazuje swoje oblicze, ale tak jak piszesz rzeczywiście to ciepło jest jeszcze zdradliwe więc trzeba uważać. Bardzo ładna bluzeczka z fajnym wzorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciepło jeszcze zdradliwe, trzeba uważać, zbyt szybko się rozbieramy a potem chorujemy.
      Miło mi, że podoba Ci się moja bluzka. Serdeczności posyłam...

      Usuń
  22. oj Basiu Basiu w czerwonosci cie nosi tego przedwiosnia ;)
    ladnie, nawet bardzo i bardzo energetycznie

    bluzka- nie bede szukac w sklepach, znajde taka we wlasnej szafie- lekko transparentna ; w kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, coś mnie na czerwono wzięło ha!ha!
      Masz rację, poszukaj w szafie.
      Pozdrawiam Aniu, buziaki...

      Usuń
  23. Bardzo elegancko i wytwornie, piękny ten płaszcz, torebka, a koszula fajna, i na wiosnę i na lato. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za Twoją opinię.
      Bluzka w sam raz na wiosnę i na lato.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  24. Basiu pięknie Ci w takich żywych barwach! Pomadka dopełniła całość!
    Prześlicznie wyglądasz! Bluzka wspaniała! Mogłabym ją mieć w szafie:)))
    Całość bardzo kobieca i elegancka!
    Poczułam dzięki Tobie powiew wiosny!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jestem wielokolorowa ha!ha! W pastelach też dobrze się czuję.
      Na pożegnanie zimy dużo u mnie czerwieni. Bluzka z Orsay nowa kolekcja /jak mi się coś spodoba to nie czekam na wyprzedaże tylko biorę/.
      Nie przepadam za spódnicami ale pomyślałam - co mi tam, jak już mam w garderobie to wykorzystam /w weekend było trochę wyjściowo/.
      W weekend powiało wiosną, teraz jest różnie /dzisiaj padał grad, dobrze, że nie śnieg/.
      Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  25. To urocza bluzeczka, ładnie się prezentuje.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że bluzka Ci się podoba.
      Również serdeczności posyłam Ewo...

      Usuń
  26. Juz czuje, ze wiosna nadchodzi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te nowe bluzki - duże rękawy, falbany, jakieś kokardy. Twoje kwiaty - śliczne, a do tego ten szal - elegancka, kolorowa DAMA. Pięknie - pozdrawiam cieplutko - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Małgosiu, w weekend byłam kolorowa, taka przyszła mi ochota.
      Bluzki różnorodne, jest w czym wybierać, zdobne w mniejszym lub większym stopniu.
      Dla tych co lubią prostotę też coś się znajdzie.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  28. Jak pieknie Basiu wyglądasz, świetny płaszcz, szal idelanie dopasowany, no no, podobasz mi się :)) A bluzeczki takie uwielbiam, falbanki, kwiatki, kolory... chyba wszyscy czekamy na wiosnę, stąd ten ciag ku wesołej kolorystyce i ku kwiatom, nawet w Japonii dość chłodno i choć jest nieco cieplej jak w Polsce to jednak szału nie ma i doczekac sie nie moge cieplejszej aury :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz uwielbiam, zawsze się sprawdzi i wygląda elegancko. Szale to moja słabość, lubię się opatulać.
      Kolorowe, w kwiaty i z falbanami - te bluzki są takie romantyczne i chętnie je zakładam na powitanie wiosny /bo wiosna przecież tuż, tuż choć dzisiaj u mnie padał grad/. Mówią w marcu jak w garncu, różnie jeszcze może być.
      Póki co przywołuję wiosnę, tak jest każdego roku, czekamy na nią z utęsknieniem. Pozdrawiam Aniu i byle do wiosny...buziaki...

      Usuń
  29. Basiu wiosnę pięknie witasz!!! Bluzeczka przeurocza, delikatna i kobieca!!! Bardzo ładnie i super elegancko!!! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilu za Twoją opinię. Masz rację, bluzka bardzo kobieca a kwiatowym wzorem przywołuje wiosnę.
      Miło mi, że Ci się podoba. Serdeczności posyłam...

      Usuń
  30. Piękny płaszcz :) Śliczna bluzeczka... bardzo lubię takie mgiełki i zawsze chętnie uzupełniam w nie swoją szafę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Lekkie, zwiewne bluzki zawsze dobrze mieć w swojej szafie, zwłaszcza na wiosnę i lato.
      Nigdy ich nie jest za dużo ...pozdrawiam...

      Usuń
  31. Basiu,,.no wiosennie i juz...plaszcz to moj nr 1 w tym poscie.Elegancja!!!Toberusia super , dla mnie za mala ,bo ja targam w mojej torbie caly dom!!!!..haha...Bluzunia sliczna, mgielkowata. pasuje kolorystcznie do twarzy.Buty to nie moja brocha, ale Ty wiesz, ze ja tylko moge plaskie.Wiec Twoje sa bardzo eleganckie, ale nie dla mnie.Bo wiesz, ja ogladam zawsze Twoje posty i mysle ,co by tu podkrasc dla siebie:kolor jakis, moze fason, albo caly zestaw...Pozdrawiam milo i czekamy na wiosne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ala, już wiosennie, przywołuję wiosnę, może się uda /wczoraj padał u mnie grad brrr!!! ale dzisiaj słońce choć tylko 7 stopni/. Torebka bardzo mała, rzadko takie noszę ale teraz o wiele mniejsze niż jak pracowałam / wtedy nosiłam ze sobą "połowę domu"/. Kolory bluzki to "moje kolory", lubię takie choć ostatnio u mnie więcej spokoju w kolorach. Buty - kocham szpilki, kiedyś po nawet 10 cm, teraz niższe 8 cm. Bardzo często zamieniam je na wygodne słupki 4-5 cm, całkowicie na płaskim chodzić nie umie. Wprawdzie mam baleriny ale...nie lubię.
      Ala, ja tu pokazuje to w czym chodzę, nie mam żadnych przebieranek ani zestawów specjalnie na potrzeby bloga.
      Co do płaszcza to wielokrotnie pisałam, że to na elegancko, wyjściowo, nie chodzę na co dzień w takich długich płaszczach, bo to nie jest wygodne. Jednak mamy wiele takich sytuacji kiedy chcemy być elegancki ale uwaga Ala, do tej długości dla osób nie bardzo wysokich tylko wysoki obcas, inaczej nie wygląda to dobrze. Kolorów u mnie dużo i to różne, bo ja chyba jestem wielokolorowa. Te spokojne też się pokazują, czasami mam taką ochotę, "nie krzyczeć" ale być mocno wyciszona a szarości uwielbiam. Podkradaj co tylko chcesz ale myślę, że Ty wiesz czego chcesz i potrafisz wybrać najlepiej dla siebie. Ale się rozpisałam...pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  32. Basiu, śliczna bluzka i bardzo Ci w niej do twarzy :) bardzo mi sie u Ciebie podoba, że zawsze stylizacje tworzą całość to co jest pod spodem z tym co jest na wierzchu :) a to bardzo ważne! :) no i całość znowu wyszła cudownie! i ten szalik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Magdaleno, że to co pod spodem musi tworzyć całość z tym co na wierzchu. Nawet zimą kiedy się zapinamy, na wiosnę coraz częściej będziemy się rozpinać więc jest to jeszcze bardziej ważne. Bluzka w "moich kolorach", bardzo mi się podoba. Dziękuję za Twoją ciekawą opinię. Serdecznie pozdrawiam piękny Wrocław...

      Usuń
  33. Maravillosa Barbara, eres un ejemplo para vestir con elegancia y clase sea cual sea la edad. Besos.

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma Gracias por su colaboración. Estoy muy contenta de que te gusta. Besos ...

      Usuń
  34. Osobiście lubię bluzki, ale dobrze czuję się tylko w jednokolorowych.
    Natomiast płaszczyk mi się ogromnie podoba....szaliczek w tym kolorze pięknie kontrastuje z jego jasnym kolorytem.

    Pozdrawiam Cię Basiu cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, każda z nas ma swoje ulubione, ja jednokolorowe bluzki też lubię. Płaszcz sprawdza się w wielu sytuacjach. Milo mi, że Ci się 👗podoba.😊😏 Serdecznie pozdrawiam..

      Usuń
  35. Bluzeczka to wisienka na torciku w calym tym zestawie. Jak cudownie rozwesela i rozswietla klasyczne polczenie czerwieni z bezem, nie mowiac juz o Twoim radosnym samopoczuciu. Jedna taka radosna bluzeczka, a potrafi poprawic humor nie tylko przy slonecznym dniu, ale tez na pewno i w niepogode!
    Pozdrawiam cieplo i zycze milego dna, Basiu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, miałam dobre samopoczucie choć ostatnio różnie z tym bywa.
      Bardzo podobają mi się kolory bluzki, to "moje kolory".
      Na pewno rozweseli mnie i w mniej radosne dni.
      Dziękuję za Twoją opinię. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Tak, już wiosennie, przywołuje wiosnę, można się uda 😎. Pozdrawiam...prawie wiosennie...

      Usuń
  37. Basiu, gratuluję, wiosenna bluzeczka bardzo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula, zgadzam się, bluzka twarzowa, moje kolory 😊😍. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  38. Śliczna ta bluzeczka Basiu. Czerwony szał pięknie ożywił całość. Wyglądasz rewelacyjnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, w sam raz na nadchodzącą wiosnę. Szal konieczny, bo jeszcze chłodno więc się opatulam😊, dzięki za opinię i serdecznie pozdrawiam 💛...

      Usuń
  39. ja jeszcze nie znalazłam idealnej bluzki na wiosnę, ale Twoja jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci się uda znaleźć tę idealną, wybór jest duży.
      Bluzka w "moich kolorach", mam nadzieję, że mi się nie zmieni i nadal będę z niej bardzo zadowolona.
      Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  40. Bardzo elegancka stylizacja! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię Basiu 😊😍 . Serdecznie pozdrawiam 🌷🌷🌷

      Usuń
  41. Baska :))) w tej stylizacji jestes taka ......idealna :)))bluzka w kwiaty w polaczeniu z czerwona spodnica i szalem jest wulkanem energii ale bardzo umiejetnie ostudzilas ja bezowym plaszczem :)))) Zawsze jestem pod ogromnym urokiem twojej zabawy kolorami:))) zawsze wplatasz cos ciekawego kolorystycznie...efekt jest rewelacyjny bo taki nietuzinkowy :)No i zawsze jest cos z najbardziej goracej polki z trendami :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję za opinię i tyle milych slów.
      Masz rację, czerwień daje dużo pozytywniej energii jednak dobrze jest ją trochę zgasić, płaszcz doskonale się do tego nadaje. Nie lubię być zbyt kolorowa. Śledzę trendy ale wybieram tylko to co do mnie pasuje. Pozdrawiam 😊😍 serdecznie...miłego weekendu...

      Usuń
  42. Lovely blouse. A beautiful look, Barbara. xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Lisa for review. I am pleased that blouse you do like. Regards...

      Usuń
  43. Basiu zrobiło się u Ciebie tak cudownie wiosennie :)
    Bluzka jest śliczna, bardzo kobieca. Całość zestawu idealnie ze sobą współgra. Klasa i szyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aneta, zeszły weekend był bardzo ładny, lekko powiało wiosną to i u mnie wiosennie.
      Masz rację, takie bluzki w kwiaty są kobiece a ponieważ kolory również "moje" to bluzka jest w mojej garderobie.
      Dziękuję za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  44. Bardzo mi sie podobają takie bluzki, rozglądam się w sklepach i kilka już sobie upatrzyłam. Pozdrawiam. Śliczny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dużo jest ładnych bluzek, jest w czym wybierać.
      Miło mi Haniu, podoba Ci się mój płaszcz, ostatnio "męczę go" do znudzenia ha!ha!
      Serdeczności posyłam...

      Usuń
  45. Cudowny ten płaszcz. Bluzka tez bardzo mi sie podoba, jest taka romantyczna. Super, Basiu :)
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz bardzo lubię choć noszę na wyjątkowe okazje, na co dzień nie jest zbyt wygodny ze względu na długość. Zabiegana jestem, muszę mieć dużo swobody ale okazuje się, że jest wiele okazji żeby go założyć.
      Bluzka ma w sobie ten romantyzm ze względu na kwiatowy wzór, kolory jak najbardziej "moje".
      Miło mi Soniu, że Ci się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  46. Wiosenna, kobieca bluzka. Sama nie mam takich kwiecistych, a u kogoś zawsze się zachwycam, bardzo ładna. Wpadła mi w oko tez czerwona spódnica, chyba się za taką rozejrzę:) Ślicznie jest! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w garderobie nie ma wielu kwiecistych bluzek, ta bardzo mi się spodobała, myślę, że na wiosnę jest idealna.
      Czerwoną spódnicę mam od dawna, świetnie pasuje do bluzki.
      Pozdrawiam, miłego dnia Ewo...

      Usuń
  47. Piękna stylizacja. Motyw kwiatowy jest zdecydowanie moim ulubionym od kilku sezonów. Mam już pełną szafę bluzek, spódniczek i sukienek z tym motywem. Teraz przyszła pora na coś gładkiego, chociaż nie ukrywam,że coś na pewno jeszcze dołączy do mojej kolekcji. Póki co obserwuję, jednak przymierzam się do kilku rzeczy, które znalazłam na MG shohlari. Jeśli ktoś jest fanem takiego stylu, tak jak ja, to zdecydowanie polecam to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty to bardzo wdzięczny motyw, dobrze mieć w swojej garderobie rzeczy z tym motywem. Fajnie że masz takie miejsce gdzie znajdujesz ciekawe rzeczy dla siebie. U mnie kwiatów nie za dużo ale jednak są. Pozdrawiam wiosennie 😊😊😊

      Usuń