wtorek, 31 stycznia 2017

Rozszerzane rękawy...

Podbiły serca fashionistek 😍😄 już w poprzednim sezonie - rozszerzane rękawy.

Przy sukienkach i bluzkach, przy koszuli i ciepłych swetrach oraz przy okryciach wierzchnich.

Hit sezonu?

"Znudziły ci się proste, grzeczne rękawy? Zaszalej" 😉

Co o nich myślicie? Macie je w swojej garderobie, może będziecie miały a może nie jesteście ich zwolenniczkami?

Moje "rozszerzane rękawy" to sweter, ciepły, jeszcze na zimę.
Nie ma tu żadnego szaleństwa, bo jak wiecie szaleństwo to nie moja specjalność.
Trochę inne rękawy czynią sweter nieco ciekawszy a mnie właśnie o to chodzi.

Czy takie rękawy są wygodne?

Wszystko zależy od ich szerokości. Moje należą do tych wygodniejszych.
Nie nadają się pod każdy płaszcz czy kurtkę. Musiałam wybrać odpowiednią kurtkę, żeby rękawy swobodnie spod niej wystawały.
Zdjęcia swetra z domu, bo o rozbieraniu się na zewnątrz nie ma mowy /fotograf  nie wyraził zgody/.

Wybrałam  ciepłą kurtką, budrysówką,  bo ma szersze rękawy,  temperatura na plusie, miła odmiana po wczorajszym nocnym -14.
Otulona szalem w kratkę burberry i po raz pierwszy od dłuższego czasu bez czapki /to samo południe, bo wieczorem już o wiele zimniej/.
Po negocjacjach fotograf pozwolił na  na małe rozbieranki, nawet na chwilę zaświeciło słońce.
Na chwilę znikam, na blogu będę jutro. Tak więc - do jutra, buziaki...

Pozdrawiam! Do następnego!

sweter-Minouu,szal-Kraina Stylu,kurtka-De la Creme,spodnie-Quiosque,pierścionek-Orsay,torebka-Mohito,buty-Embis 

118 komentarzy:

  1. Uwielbiam szerokie rękawy. Mam ich już kilka w szafie i pewnie to nie jest koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz takie rękawy to teraz masz w czym wybierać...pozdrawiam...

      Usuń
  2. Urocze te rękawy, chociaż nie zawsze są wygodne, a raczej praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tu masz rację, że z wygodą bywa różnie ale jak coś spodoba się kobiecie to nie zawsze zwraca uwagę na wygodę i praktyczność. Czasami można tak "zaszaleć". Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  3. Jakieś 15 lat temu był na nie boom, w każdym razie ja, pamiętam, miałam swetry z takimi (całkiem fajowe były). Że teraz "modne"? Nie wiedziałam. Ale mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponoć znów modne a te sprzed 15 lat pamiętam, miałam płaszcz /długo go miałam i nawet na blogu pokazywałam/. Co tu można w modzie wymyślić? Cały czas coś wraca...

      Usuń
  4. Bardzo fajne rękawki,lubię takie bluzki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś odmiana, ciekawy rękaw i bluzka od razu nabiera innego charakteru.
      Pozdrawiam Aniu...

      Usuń
  5. Love the photos dear!

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz widzę Basiu na co tak zareagowałaś u Reni 🙂 Super ten sweterek i te wiązania na rękawach, i świetnie zestawiłaś kratki kurtki i szala, fajnie, że cieplej było, ale czapki nie zdejmuj już proszę bo mi zmarzniesz 🙂 Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zobaczyłam "mój "sweterek ha!ha! Mnie też właśnie bardzo spodobały się te wiązania, bo sam rozszerzony rękaw to po prostu rękaw. Są problemy co założyć na ten sweterek, z odzieży wierzchniej zimowej nie bardzo no chyba, że całkowicie je schowam. Tylko ta kurtka ale ona na duże mrozy nie nadaje się, za cienka, wykorzystałam trochę cieplejszy dzień i czekam na poprawę pogody. Czapka zdjęta chwilowo i już są tego skutki, leżę sobie i...choruje...
      Buziaki Olu, miłego dnia...

      Usuń
  7. Świetny sweterek, te rękawy sa teraz bardzo na czasie. Fajny trend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, że fajny, wraca, bo był już nie raz...pozdrawiam...

      Usuń
  8. Uwielbiam takie rękawy i cieszę się, że po tak długiej przerwie ten trend powraca :-) Wyglądasz cudownie w tym sweterku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja też się cieszę, to miła odmiana a ten sweterek polubiłam strasznie.
      Na wiosnę też będzie o.k. tylko bez grubych kurtek. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Bardzo ładny sweterek:))cieszy mnie taka moda bo bardzo lubię rozszerzone rękawy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała Reniu w czym wybierać, bo myślę, że pojawi się ich więcej. Mój będzie też na wiosnę.
      Cieplutko pozdrawiam, jeszcze zimowo...

      Usuń
  10. Que bonito Barbara, es un jersey precioso. Muy guapa. Bss

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    Sama się zasadzałam na tego typu sweter lub bluzkę, ale ostatecznie spożytkowałam te fundusze na coś innego!
    Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, trzeba z czegoś zrezygnować, nie można mieć wszystkiego.
      Bardzo rozsądne...ściskam, pozdrawiam zimowo...

      Usuń
  12. Ja za modą nie nadążam, ale ten sweterek mi się podoba...w komplecie z budrysówką super....
    Ładna sesja Basiu....

    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno nadążyć, co rusz to coś innego, ja też wszystkiego nie ogarniam.
      Budrysówka czeka na nieco cieplejsze dni. Miło mi, że sesja Ci się podoba, fotograf się stara.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz w tym sweterku. Piszesz, że nie ma szaleństwa w Tobie. Nie zgadzam się z tym , ponieważ bardzo ładnie, odważnie, zestawiłaś dwa rodzaje krat i wyszło cudnie. I zaskakująco promiennie wyglądasz nawet w szarości. Jak Ty to robisz to ja nie wiem, ale dla mnie bomba. co do rękawów to zapewne nie czułabym się dobrze w takich, ale pewności nie mam. Nie dowiem się, jeśli nie spróbuję. Marzę o eleganckiej bluzce z szerokimi rękawami. Pozdrawiam serdecznie Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za Twoją ciekawą opinię. Kratka na budrysówce jest bardzo delikatna, łatwo ją zestawić z inną.
      Szarość to chyba mój kolor, zwłaszcza ta jasna, w niej wyglądam najlepiej.
      Rękawy przyznaję są trochę kłopotliwe, tak więc nie wszędzie i nie na każdą okazję. Te są dość długie ale nie bardzo szerokie, w razie konieczności można je podciągnąć, żeby się w czymś nie zamoczyły ha!ha!
      Życzę Ci, żeby marzenia się spełniły. Pozdrawiam i miłego dnia ....

      Usuń
  14. Chyba takie mam, musze okiem rzucić do garderoby, bo nie miałam pojęcia, że to teraz modne...

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko uwielbiam!!!Mam w szafie chyba z pięć ciuchów z takimi rękawami to już obsesja!!!;))) Jak zawsze super zestaw. Pozdrawiam serdecznie:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz więc niczego kupować jak w szafie tyle ciekawych rzeczy.
      Dziękuję za opinię i cieplutko pozdrawiam, bo u mnie nadal zima...

      Usuń
  16. Kocham takie rękawy! Pięknie wyglądasz Basienko❤ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny szary sweterek Basiu. Rozszerzone i przydługawe rękawy nosze namiętnie od lat. Nawet nie miałam pojęcia, że teraz jest na nie moda. Dla mnie to w zasadzie standard. Lubię je "od zawsze" i w pełni wybaczam, ze bywają nieporęczne, pakują się do jedzenia lub pod wodę z kranu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie są wygodne ale ładne więc czasami warto się pomęczyć ha!ha!
      FAJNIE, ŻE JE LUBISZ, TERAZ MASZ W CZYM WYBIERAĆ.
      Szary sweterek wpadł mi w oko /właściwie to te rękawy mnie zachwyciły/ nie pomyślałam o niewygodach w noszeniu, co tam, zaszalałam /tak po swojemu/.

      Usuń
  18. Ja tak średnio lubię takie rękawy. Dobrze że fotograf taki wyrozumiały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z tego cieszę, że mam wyrozumiałego fotografa.
      Jeśli nie bardzo lubisz to unikaj. Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu...

      Usuń
  19. Basiu świetny sweter, lubię długie rękawy od zawsze, długie, szerokie, wiązane, fikuśne, fajnie że ten trend wraca. Super fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trend wraca, dawno temu były takie rękawy, miałam płaszcz z rozszerzonymi rękawami.
      Właściwie w modzie wszystko już było, tak to się kreci ...
      Mnie spodobały się te wiązania, takie trochę fikuśne i prosty sweterek jest mniej prosty.
      Miło mi, że fotki Ci się podobają. Pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  20. Basiu super Ty zawsze tak pięknie wyglądasz i oglądałam zdjęcia na facebook i nic się nie zmieniłaś. Ta sama piękna, zadbana i elegancka.A rekawy szerokie bardzo lubię. Masz super sweterek.buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, zmieniłam się, każdy się zmienia choć to co" w duszy gra" zawsze pozostaje.
      Nigdy nie lubiłam szaleństwa tylko klasykę z odrobina elegancji i tak chyba już zostanie.
      Sweterek wpadł mi w oko, te wiązane rękawy są świetne. Dla odmiany, bo ostatnio tylko proste rękawy w mojej garderobie.
      Pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę, u mnie w domu "szpital", choroba nas dopadła...

      Usuń
  21. Miałam kilka bluzek z takimi rękawami, ale ich się pozbyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne szarości . Rękawy to smaczek .
    Mam na sukienkach .
    W wersji swetrowej tez fajne wyglądają
    Basiu wygldasz .... Wiosennie ... Jakkolwiek to nie brzmi w lutym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szarości i często do nich wracam. Masz rację, ten rękaw to smaczek. Myślę, że wersji sukienkowej też by mi się spodobał. Wiosennie mówisz! Niestety, u mnie za oknami zima i wiosny nie widać. Czekam z utęsknieniem.

      Usuń
  23. Basiu, podoba mi się ten sweterek,pozdrawiam :) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, że Ci się podoba, jest fajny, spodobał mi się od pierwszego zerknięcia ha!ha!
      Pozdrawiam, udanego weekendu...

      Usuń
  24. Basiu,super,swietnie,cudownie,rewelacyjnie .....juz sama nie wiem co napisac :)))) wygladasz przepieknie,wszystko swietnie zgrane jest absolutnie tak jak byc powinno czyli wzorcowo :)))) WOW :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Reniu, że Ci się podoba, dzięki tym rękawom sweterek jest bardziej ciekawy i trochę inny.
      Dziękuję za opinię i pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  25. Basiu sweterek jest prześliczny. Cudownie wygląda w połączeniu z płaszczem :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto za Twoją opinię. Zimą muszę chodzić w ciepłych swetrach więc ważne, żeby były ciekawe,
      ten właśnie taki jest /moim zdaniem/. Pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  26. Basiu, jak dobrze, że zrobiłaś zdjęcia w domu, sweterek trzeba było pokazać, jest fanatyczny! :) a fotografowi nie wolno się sprzeciwiać ;) zwłaszcza jak takie zakazy są w trosce o nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To on /ten sweterek/ jest w tym poście w roli główniej ale na zewnątrz trudno go pokazać, poratowały zdjęcia w domu.
      Masz rację, fotografa trzeba słuchać. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  27. Fajny pomysł - niby zwykły sweterek, a dzięki rękawom wygląda oryginalnie. Nie wiedziałam, że takie rękawy znów są modne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzięki tym rękawom zwykły sweterek jest trochę inny, to właśnie w nim mi się spodobało.
      Są modne i jak tylko je lubimy możemy zaszaleć. Cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  28. Masz rację - z rękawami dzieją się rzeczy różne - i chyba dobrze, bo zawsze były takie grzeczne, a tutaj tyle możliwości. Świetny ten sweterek - bardzo mi się podobają rozszerzane rękawy, ale też te kokardki - super. Przepiękne buty i torebka :) . Pozdrawiam - buziaczki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dzieje się z rękawami, oj! dzieje...u mnie w wersji bardzo spokojnej.
      Właśnie te kokardki wpadły mi w oko, bo kokardki lubię i już ha!ha!
      Pozdrawiam, ściskam...

      Usuń
  29. Piękna bluzka :) Posiadam kilka rzeczy z rozszerzanymi rękawami... w tym płaszczyk, który uwielbiam właśnie przez te fikuśne rękawy. Niestety jest za cienki na zimę, więc musi jeszcze trochę poczekać w szafie na odpowiednią pogodę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz będzie w sam raz na wiosnę, jeszcze trochę i się jej doczekamy.
      Miło mi, że podoba Ci się moja bluzka. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Basiu, sweterek piękny i w kolorze i z tymi rekawami. Też bardzo lubię takie rękawy i od dłuższego już czasu poszukuję bluzki w takim fasonie. Pięknie wyglądasz ! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj Krysiu, znajdziesz. Też szukam cienkiej bluzki na wiosnę z ciekawymi rękawami, zobaczę, może trafi się coś co wpadnie mi w oko. Sweterek też będzie na wiosnę, na te chłodniejsze dni, bez okrycia wierzchniego całkiem dobrze się prezentuje. Pozdrawiam jeszcze zimowo...

      Usuń
  31. Płaszczyk bardzo ładny. Taka elegancka torebka tez mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba płaszcz /a właściwie kurtka/ i torebka. Pozdrawiam...

      Usuń
  32. Zawsze takie lubiłam! A chyba teraz nie mam nic w tym stylu;)
    Twój sweter Basiu rewelacyjny!!! Zabieram:)))
    Fajna całość wyszła!
    Już się wiosny nie mogę doczekać...
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak Ty, też nie mogę doczekać się wiosny ale czekamy, wytrwale, póki co mamy zimę i trzeba ciepło się ubierać /ja przeziębiona leżę i choruję już 3 dzień, może przez te rozbieranki?/, weekend mam "z głowy" w łóżku brr!!!
      Sweterek czeka teraz grzecznie aż wyzdrowieję. Buziole...

      Usuń
  33. Prześliczny jest ten szary sweterek Pani Basiu! Takie rękawy robią niesamowite wrażenie! Kiedyś miałam więcej ubrań z rozszerzanymi rękawami, ostało się tylko kilka...
    Ściskam mocno i całuję! Mam nadzieję, że zima już niedługo ustąpi miejsca wiośnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu za Twoją opinię, nie mam nic z takimi rękawami, to mój pierwszy od długiego czasu, bo kiedyś miałam płaszcz. Też mam taką nadzieję, że wiosna już tuż tuż, póki co - zima za oknami...ściskam, pozdrawiam piękną Paryżankę...

      Usuń
  34. Swietne sa takie rekawy, choc niepraktyczne, bo wpuszaja zimno w rekawy. U Ciebie Basiu, sa wiazania, ktore swietnie temu zapobiegaja i doadtkowo ozdabiaja. Slicznie w nim wygladsz, kolor neutralny i ladnie Ci w nim...Pozdrawiam serdecznie, Basiu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Elu, te nie wpuszczają zimna, wiązania robią swoje.
      Coś ostatnio ciągnie nie w stronę neutralnych, spokojnych kolorów.
      Pozdrawiam cieplutko i jeszcze zimowo...

      Usuń
  35. Osobiście nie lubię takich rękawów ale Ty Basiu wyglądasz uroczo.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, nie każdemu odpowiadają, nic na siłę, mnie spodobał się ten sweterek ze względu właśnie na rękaw.
      Również pozdrawiam cieplutko Ewo...miłego weekendu...

      Usuń
  36. Własnie zauwazyłam, ze wracają, dziś nawet sobie kupiłam biała koszule z takimi rekawami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała koszula z takimi rękawami jest mi potrzeba, będę szukać.
      Cieplutko pozdrawiam Agnieszko...

      Usuń
  37. Ostatnio właśnie widziałam takie rękawy w sklepach. Ciekawie wyglądają i ładny kolor swetra.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto lubi szarości to ten odcień jest bardzo ładny. Rękawy bardzo ciekawe i jestem nimi zachwycona.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  38. I am pleased that you do like. Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię takie nowinki w modzie, choć nie każdemu w nich dobrze. Ty Basiu świetnie w nich wyglądasz. Jak zwykle stylowo i elegancko. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu, nie dla każdego choć zależy jaką wersję rozszerzanych rękawów wybierzemy.
      Druga kwestia - trzeba dobrze się w nich czuć. Dziękuję za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  40. Świetny jest ten sweter, sama przymierzałam taki fason ale mam kròtkie ręce i nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rękawy mają być trochę przydługie, moje mają wiązania więc mogę "zapanować " nad ich długością.
      Pozdrawiam Lusiuniu, miłego dnia...

      Usuń
  41. Fajne te rękawki i fajna stylizacja. Udane połączenie dwóch krat - na szalu i płaszczu. Ogólne dobrze to wyszło. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Twoja ocena jest pozytywna odnośnie stylizacji, rękawów i połączenia krat.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  42. Dear Barbara,
    I love this kind of sleeves and the detail with the bow. Although I know from experience that it is not easy to wear them in a ladylike way while eating :-). Again you show us such an elegant winter look!
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Sabine! I'm glad you like my next suggestion winter.
      Sleeves are a little confusing. I really liked and all the troubles ceased to be relevant.
      Best wishes. Have a nice week...
      Barbara xxx

      Usuń
  43. WITAJ BASIEŃKO, UWIELBIAM TE RĘKAWY JA MAM CZERWONĄ BLUZKĘ Z TAKIMI PLISOWANYMI. POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu! Widziałam Twoją bluzkę, plisowane rękawy bardzo na TAK!
      Cieplutko pozdrawiam i miłego dnia...

      Usuń
  44. Bardzo mi się podobają rozszerzane rękawy. Kiedyś miałam podobną bluzkę. Teraz szukam następczyni, a Twoja jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej bluzki jestem bardzo zadowolona. Szukaj Haniu, na pewno znajdziesz.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  45. Szalenie podoba mi się ten trend . Już rozglądam się za bluzkami i sukienkami na wiosnę i lato w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten trend bardzo się podoba, wpadł mi w oko, letnie rzeczy też będą poszukiwane.

      Usuń
  46. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    take a look at my NEW YouTube-Video CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad that you visited me.
      I invite you again. Regards...

      Usuń
  47. Pamiętam jak kilka lat temu właśnie takie rękawki były bardzo modne, sama miałam kilka bluzek takich i je uwielbiałam. Cieszę się, że ten trend wrócił, bo takie rękawy są bardzo efektywne. Twoja bluzeczka jest boska, kolor ma bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ten trend wraca co pewien czas, ja miałam płaszcz z rozszerzonymi rękawami, długo nie mogłam się z nim rozstać. Miło m i, że bluzka Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  48. Napisze krótko - uwielbiam takie rękawy i to bez względu na trendy, już od dziecka je uwielbiałam. Twój sweter jest piękny, po prostu piękny! A całość bardzo w moich klimatach!
    Dziękuję Basiu za wszystkie komentarze u mnie, nie zawsze mam czas odpisywać (choć w myślach zawsze odpowiadam:), bo ciężko ogarnąć wszystko na raz - praca, obowiązki, blog, zmęczenie, ale zawsze bardzo je cenię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Magda, chyba pokazywałaś nawet na blogu. Dobrze, niech się coś dzieje z rękawami, będzie co podziwiać.
      Sweter całkiem prosty dzięki innym rękawom wygląda o wiele ciekawiej.
      Na ulubione blogi czasami zaglądam z opóźnieniem, z tych samych powodów o których napisałaś ale zawsze jestem i nadrabiam zaległości. Pozdrawiam Cię cieplutko...

      Usuń
    2. Niby prosty, ale w tej prostocie tkwi właśnie siła, i to jaka urocza:)

      Usuń
    3. Całkowita zgoda Magda, w prostocie siła.

      Usuń
  49. Thank you for your visit. I'm glad you like ... best regards ...

    OdpowiedzUsuń
  50. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sweterek Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  51. Przyznam, że zaskoczył mnie trend na rozszerzane rękawy. Jak na razie się na niego nie skusiłam ale wszystko jeszcze przede mną. Jeszcze nie trafiłam na odpowiednią rzecz w tym stylu, która wpadłaby mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się skusić albo nie...ja szukam nadal czegoś cieńszego bo mi podoba się ten trend 😊.,,pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  52. Podoba mi sie taki sweter z szerokimi rękawami, dobry kolor i fason. Zzawsze lubiłam tego rodzaju rękawy i cieszę sie, że wróciły do łask... no ale tu tego nie mam, nic tu nie kupuje z ciuchów bo nie moje rozmiary, doczekać się więc nie mogę kiedy znowu będę w kraju i zobacze swoje ulubione centra handlowe.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda kołem się toczy, jak zakładamy coś co lubimy a nie jest całkowicie w trendach to zaraz krytyka, że nie modnie i takie tam. Jak coś wraca to od razu dla niektórych robi się super, oczywiście nie każdy musi mieć takie zdanie. Rękawy szerokie co jakiś czas wracają, może trochę w zmienionej formie. Mnie ten trend podoba się oczywiście w rozsądnym wydaniu, takim , które do mnie pasuje, ten sweterek taki właśnie jest. Kolor, który lubię i te fajne wiązania, sweter jeszcze ma ciekawą formę, jest dłuższy z tyłu i to też czyni go interesującym i dodatkowo cieplejszym.
      Aniu, to jest problem, że nie możesz tam nic kupić ale w Polsce będziesz miała takie możliwości.
      Pozdrawiam cieplutko i jeszcze zimowo...

      Usuń
  53. Bardzo mi sie ten trend podoba ,zawsze to coś nowego i da się zastosować np.do białej koszuli wiosną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podoba choć może nie jest zbyt wygodny ale ja teraz mam już mniej ograniczeń. Z szerokością i długości zachowuję lekki umiar a do białej koszuli już zastosowałam. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  54. Rozszerzane rękawy wyglądają przepięknie, już rozglądam się za sukienką na wiosnę/ lato z takimi. Piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rękawy są ciekawe i ładnie wyglądają, sama też szukam czegoś ładnego na wiosnę i lato, póki co wersja bardziej zimowa. Miło mi, że sweter Ci się podoba. Pozdrawiam...

      Usuń
  55. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba /tak jak mnie, od razu wpadł mi w oko/...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  56. Takie rękawy podobno będą trendy albo już są. Bardzo ładny ten sweter!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są Lilu, w tym sezonie będzie się działo z rękawami, oj! będzie...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  57. Jestem szczerze zdumiony! Świetnie prowadzony blog o tematyce modowej i to przez osobę w kwiecie wieku, czegoś takiego nie widuje się na co dzień. Ma Pani naprawdę świetny gust. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania. Myślę, że teraz to już nic nie dziwi, jest wiele blogów o tematyce modowej kobiet dojrzałych. Jak mój blog powstał /a był to rok 2010/ to takich blogów nie było, wtedy było to zaskakujące.
      Dziękuję za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń