wtorek, 6 grudnia 2016

Sweter w duecie z koszulą i torebka z naszywkami...

Jeden ze sposobów noszenia swetra - w duecie z koszulą /najlepiej oversize'ową/.

Pozwali to stworzyć modny, warstwowy look i nawet prosty sweter będzie wyglądał elegancko.
Nie przytłoczy sylwetki jeśli spod dopasowanego swetra będzie wystawał kołnierzyk, mankiety i dół koszuli.


Prosty, ciemny sweter założony na jasną koszulę sprawi, że będziemy wyglądać szczuplej.
Dekolt w V świetnie wyeksponuje kołnierzyk, to idealny wybór dla posiadaczek dużego biustu.
Szyje wydłużymy jeśli koszula nie będzie zapięta /ja zawsze zostawiam rozpięty choć jeden guzik 😉/.
Tak więc dzisiaj u mnie biała koszula z męskiej szafy i cienki, granatowy sweter
/z domieszką kaszmiru/.
Na sweter założyłam coś w rodzaju  kamizelki z futrzanym kołnierzem.
Do tego ciepły, duży szal w kolorze beżu /wełna z kaszmirem/.
Na zdjęciach widać różnice w odcieniach granatu /spodnie i sweter mają podobne odcienie, odcień kamizelki nieco się różni/.
Taka różnica występuje tylko na zdjęciach, w realu wszystko lepiej pasuje. 
/z cyklu - kolorowa szafa 50+/

Granat, biel i beż 

Po te kolory warto sięgnąć jeśli chcemy wyglądać elegancko 😊.
Na chwilę wyszło słońce więc zamiana okularów 😎.

Torebka - listonoszka

Z naszywkami /ja nazywam ją torebką z żartem/, w komplecie ma wymienną klapę w kolorze beżowym.   Takie dwa w jednym.
Zamienna klapa całkowicie mnie przekonała, trochę się "pobawię" wersją z zabawnymi naszywkami
tylko czy w wieku 👵 50+   pasuje taka zabawa?

Oceńcie same!

Niech was nie przeraża leżący śnieg ☃, a właściwie jego resztki, śniegu u mnie nie było /zdjęcia z niedzieli/.
Tak chodziłam jak jeszcze było całkiem przyjemnie, niestety nie udało się zrobić zdjęć więc dzisiaj trochę "na potrzeby "bloga.
Po weekendzie nadrabiam zaległości, powoli będę Was odwiedzać.
Dużo prezentów od Św. Mikołaja /ja dostałam, bo byłam grzeczna 😏/.

Pozdrawiam! 

Do następnego!👄👄👄

sweter-Benetton,koszula-z męskiej szafy,kamizelka,spodnie-Quiosque,szal-Kraina Stylu,torebka-Zara,buty-Embis

92 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie, kolorystyka bardzo elegancka, a torebka to taki gadżet który dominuje i dobrze, bo wygląda rewelacyjnie :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, torebka to mały gadżet, dodatek do całości, trochę zabawny...dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  2. Basiu, bardzo mi się podoba Twój dziesiejszy look, jak zawsze zresztą :) Piękny granat, i różnice odcieni wcale nie przeszkadzają, moja siostra, która też projektuje wnętrza, mawia "nie wszystko musi być ton w ton" na to moja pracownica znając mnie ripostuje "no chyba u niej" ;) Bardzo nowoczesne te zagranie z koszulą, beżowy szalik dodatkowo pięknie rozjaśnia, a torebka jest bombowa, i moim zdaniem bardziej nawet pasuje osobom 50+ niż młodszym, bo u młodszych jest zbyt oczywista :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnice odcieni są, bo miały być. Różne są odcienie granatu i czasami jeden do drugiego nie pasuje.
      Koszula dobrze się sprawdza w takim wydaniu tylko trzeba uważać na za długie rękawy ha!ha!/zwłaszcza przy jedzeniu/.
      Szal musiał być bo choć niedziela była dość ciepła ale...jednak bez niego było za zimno. Na dodatek dobrze pasuje do całości. Torebka trochę dla zabawy i tez uważam, że dla osób 50+, a nawet 60+ jest całkiem o.k. Pozdrawiam Olu, miłego dnia, u mnie zimowo, nawet trochę biało się zrobiło...

      Usuń
  3. Jak zwykle szykownie! Torebeczka mnie zauroczyła, uważam, że kobiety w naszym wieku jak najbardziej mogą takie nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same zdanie, czemu nie! My też możemy się trochę pobawić.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że Ci się podoba...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  5. The components of NF treatment pill include Safed musli, Kavach beej, Pipal, Ashwagandha and so on. the foundation and thick stem of safed musli contains carbohydrates, vitamins, crude fiber, alkaloids, folic acid and so on. it's far used as booster for immunity machine. This plant could be very beneficial in fast lowering inflammation. This herb enhances sperm depend and satisfactory. For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już pisałam na Instagramie, dla mnie wyglądasz po prostu wspaniale w tym wydaniu. Kolory połączone świetnie, szal super, a torebka jak ją nazwałaś "żart" jest ekstra i fajnie, że ma wymienne klapki (to rewelacyjny pomysł). Zabawa z naszywkami pasuje wg mnie w każdym wieku - pod warunkiem, że tak dany element stroju potraktujemy. U Ciebie wyszło nie tylko z humorem, ale i zadziornie:). U mnie w ostatnim wpisie pojawiła się kurtka z naszywkami i ku mojemu zdziwieniu, pojawiły się komentarze, że naszywki są dla niektórych nieprzekonujące i to stanowczo, dziwią mnie te emocje, bo naszywkę po jakimś czasie można po prostu odpruć, ale najbardziej zaskoczyło mnie, to jakże poważne podejście do w sumie lekkiego tematu:). Człowiek musi mieć dystans do pewnych rzeczy i poczucie humoru, bez tego nie będziemy nigdy w stanie przekraczać granic i tworzyć, bo zawsze będziemy sami siebie ograniczać. Ty wyglądasz genialnie i ten wspaniały kołnierz, a butami po raz kolejny się zachwycam, chciałabym takie bardzo, są wyjątkowo piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączając się pod ten komentarz powiem, że moim zdaniem ludzie mają za mało dystansu do siebie i do innych a szczególnie do tego co kto na siebie zakłada. Przecież jeśli na nawet czegoś nie noszę bo mi to nie pasuje, czy nie leży potocznie mówiąc, to nie znaczy, że ktoś inny też musi mieć takie odczucia.
      Basiu bardzo mi sie podoba Twoja propozycja. Uwielbiam granat i futrzane dodatki :-)

      Usuń
    2. Magdalena - Miło mi, że Ci się podoba, lubię granat od zawsze a ostatnio często czerń zastępuję właśnie granatem.
      Mnie naszywki na odzieży nie przeszkadzają, uważam, że to fajny pomysł, w moim wieku pozwalam sobie na trochę żartu i luzu ale u mnie tylko na torebce. Jak coś oceniam u innych to pod kątem tej osoby, może nie być w moim stylu ale w stylu tej osoby. Wczoraj widziałam świetny sweterek z naszywkami, prawie kupiłam i myślę, że by do mnie pasował.
      Kołnierz mam wiele lat i cały czas go wykorzystuję, jest dopinany więc możliwości mam wiele.
      Dziękuję za ciekawy komentarz...cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
    3. Grażynko - Jeśli nie maja dystansu do siebie to ich sprawa, trzeba jednak mieć dystans do innych. Mnie trochę denerwują krytyki co kto zakłada i jaki ma styl. Zawsze oceniam pod kątem osoby. Ja np. nie założę poszarpanych spodni ale na innych to mi nie przeszkadza, nawet córkę, która ma przecież 40 lat, namówiłam na takie i jest super.
      Dziękuję Ci za ciekawą opinię, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  7. W tym zestawie wyglądasz bardzo młodo i elegancko. Swetry od lat zastępują kurtki i marynrki. Dla mnie duży plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uwielbiałam marynarki, teraz zastępuję je swetrami.
      Dziękuję Ci za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Zabawna torebeczka. Bardzo lubię granatowe zestawy. Buty bardzo eleganckie z bardzo ładnym obcasem. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, zabawna. Granat lubię od zawsze, był jednak czas, że granaty trochę zostały zapomniane, teraz wróciły i bardzo dobrze. Buty to jedne z moich ulubionych, obcas i ładny i wygodny. Pozdrawiam Cię cieplutko...

      Usuń
  9. Bardzo fajny ten zestaw:)))świetna kamizelka i cudna torebka:)))Śliczne Basiu wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, w tym zestawie czuję się świetnie, tylko mąż narzeka, że porywam mu koszulę ale moje bluzki nie mają takich długich rękawów ha!ha! a o to mi chodziło, żeby takie były. Dziękuję za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Wspaniała stylizacja i kolorystyka, śliczna torebka :) Pozdrawiam Basiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, pasuje!!! :) i bardzo dobrze, że odcienie granatu się trochę różnią, w tym zestawie wyglądasz co najmniej o dziesięć lat mniej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się podoba Magdaleno, o 10 lat mniej ha!ha! Chciałabym...
      Też tak uważam, że torebka jest o.k. tym bardziej, że to było wyjście "na luzie" więc trochę przełamałam elegancje całości.
      Odcienie różne ale pasuje jeden do drugiego. Pozdrawiam Cię cieplutko, bo u mnie dzisiaj zima...

      Usuń
  12. Kolorystyka jest po prostu piękna! Cudownie wyglądasz w tym zestawie, promiennie i młodzieńczo:-) Ta torebka jest gwiazdką stylizacji , pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że torebka jest tu niewątpliwie gwiazdą.
      Kolory bardzo spokojne ale eleganckie czyli tak jak lubię.
      Dziękuję za opinię i cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  13. Me ha encantado, un look perfecto. Besos

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Basieńko wyglądasz przeuroczo w tym zestawie, a torebeczka jest cudowna (też taką mam, pokazywałam ją na swoimm blogu) i według mnie mając 50+ też można zaszaleć bo mamy inne czasy :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, możemy zaszaleć choć ja do szalonych nie należę, taka moja natura.
      No właśnie, widzę ją u Ciebie, myślę, że niebawem pokażę ją w spokojniejszej wersji.
      Miło mi Krysiu, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. O jak mi się ten futrzany kołnierz podoba!
    Bardzo to ładne i pasuje do Ciebie, Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołnierz bardzo lubię, można go wykorzystać na maksa, bo jest dopinany.
      Pozdrawiam, miłego dnia...dużo słońca, u mnie świeci choć zimno...

      Usuń
  16. Bardzo ładny klasyczny zestaw przełamany zadziorną torebką:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za Twoją opinię, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  17. Sweterek w serek i koszula troche mnie rozkleily - nosilam takie polaczenia 40 lat temu. Granatowy z bezem wyglada swietnie, biel dodaje swiezosci. Calosc - bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do wspomnień...miałam tak samo...swetry robiłam sobie sama.....

      Usuń
    2. Jagoda - a wiesz, że nawet miałam to napisać, że w latach 70 -tych i 80 - tych tak się nosiło tzw.szetlandy z koszulami i cienkimi golfami, które teraz też bardzo na czasie.
      Granat i beż to świetne, klasyczne połączenie a biel - ta się zawsze sprawdzi.
      Cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
    3. Moje zaczytanie - Ciesze się, że dołączyłaś do wspomnień, moda wraca a może projektanci "zgapiają" z nas, dziewczyn z lat 70,80-tych ha!ha! Ja nosiłam koszule z szetlandami.

      Usuń
  18. Z dodatkiem beżu prezentuje się świetnie.

    Pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka rewelacyjna !!! Przepięknie połączyłaś sweter z futerkiem, koszulą i spodniami. Miałyśmy podobny pomysł - GRANAT , GRANAT , GRANAT - dla mnie jeden z piękniejszych kolorów. Pozdrawiam cieplutko - w nadziei, że zima pozwoli na takie stylizacje :) ;) - Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, granat to ostatnio "mój" kolor choć zawsze był przeze mnie lubiany, był taki czas, że trudno było coś kupić w tym kolorze ale to się zmieniło i granatu teraz sporo. To mnie oczywiście bardzo cieszy, w mojej szafie więc skoro granatu.
      Też bym chciała Małgosiu mieć taką nadzieję ale patrzę przez okno - zrobiło się biało więc...byle do wiosny... cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  20. Basiu świetne zestawienie, eleganckie, a biała koszula zawsze wygląda super... Ja bardzo lubię koszule.
    Pozdrawiam serdecznie:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię białe koszule i to od dawna /już w styczniu 2011 chwaliłam ją na blogu/, nadal chwalę i nadal noszę.
      Miło mi Tereniu, że Ci się podoba...ściskam i pięknego, słonecznego dnia Ci życzę...

      Usuń
  21. BArdzo ciekawa ta narzutka Basiu, sama bym ją chętni założyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa, ja ją bardzo lubię.
      Pozdrawiam Paulina i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  22. Basiu jestem pod ogromnym wrażeniem! Kolorystyka, fasony... wszystko idealnie. Wyglądasz kobieco i młodzieńczo równocześnie. Po prostu pięknie. Ściskam Cię mocno Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za komplement. Miło mi, że Ci się podoba.
      Również ściskam, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  23. Basiu, bardzo piękne zestawienie, koszula i taki sweter bardzo dobrze pasują, a szal podkręca elegancję. Torebeczkę oglądałam w sklepie, ale sama nie przepadam za takimi naszywkami, w tym zestawieniu to jednak taka wesoła kropka nad i. Sama od kilku dni zbieram się do napisania o swetrach, ale nie wiem, czy wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię Anno, całkowicie się z nią zgadzam, sweter, koszula i piękny, ciepły szal - czego chcieć więcej?
      Z torebką to trochę dla zabawy /nosimy razem z córką więc taka trochę wielopokoleniowa ha!ha!/
      Przekonała mnie wymienna klapka, z beżem robi się elegancka.
      Pisz o swetrach, jak nie teraz to kiedy, swetry przecież to niezbędnik na jesień i zimę.
      Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  24. Zabawa moda pasuje w każdym wieku! Basiu dodanie tej zabawnej torebki dodało smaczku eleganckiej, stonowanej całości!!! Rewelacja jak dla mnie!:D
    A mąż mój wczoraj pękał ze śmiechu po przeczytaniu życzeń do Mikołaja! Hahaha:D
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, jaki ten Mikołaj przekorny i z pamięcią coś nie tak! Te życzenia przysłała nam koleżanka, pękaliśmy ze śmiechu podobnie jak Twój mąż...
      Też tak myślę, że trochę zabawy nie zaszkodzi tym bardziej, że nie robi tu żadnej krzywdy.
      Pozdrawiam cieplutko, słonka życzę...buziole...

      Usuń
  25. Świetny zestaw i super ta kamizela! A torebka - pewnie, że można. Skoro się ma ochotę, to co to za różnica ile mamy lat ;) To nie te czasy, że musimy się trzymać ustalonych (przez kogo i w jakim celu? - ciągle nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie) zasad. Ciuchy to tylko ciuchy, można chodzić z krzesłam na głowie i co to kogo obchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamizela jest świetna, trochę jak poncho, takie "coś" z otworami na ręce.
      Też tak uważam, że można się pobawić na tyle, na ile jest to dla nas zabawą.
      Nie musi się wszystkim podobać. Czasy się zmieniły i można pozwolić sobie na więcej zachowując przy tym zdrowy rozsądek.
      To tylko ciuchy - dobrze to ujęłaś. Ja krzesła na głowę nie założę ale jak ktoś ma taką ochotę to czemu nie, byleby tylko mnie nie nakazywał / czy radził/ to zrobić.
      A zasady? Trzymam się tylko tych, które uważam dla siebie za słuszne. Innych nie krytykuję choć to w naszej blogosferze nagminne. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  26. Basiu jak pięknie dziś wyglądasz, tzn zawsze pięknie, ale dziś bardzo pięknie. Granat Ci bardzo pasuje. Co do torebki to sama wiesz, jak ja lubię zwariowane torebki, mam kostkę rubika, gitarę, kotka, i noszę i wcale mnie to nie obchodzi co sobie ktoś myśli, twoją też bym chciała. A ten sweterek/narzutkę z kołnierzem też bym założyła, pozdrawiam serdecznie Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje, że granat do mnie pasuje.
      Wiem, że lubisz różne torebki, takie, jak ja je nazywam, z żartem.
      Tym co ktoś myśli nie ma co się przejmować, mamy różny gust i trzeba to szanować.
      Nie możemy wszystkie być takie same. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia Marzenko...

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się Twoja torebka, fajna:)No i cały strój ekstra i jak zawsze niezawodny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  28. super torebka!
    ________________________
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta stylizacja pani pasuje :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ta stylizacja pasuje do mnie i dobrze się w niej czuję, to bardzo ważne.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  30. Jak widać zestawienie takich kolorów sprawdza się nie tylko w lecie. Pięknie wygląda również jesienią. Fantastycznie Basiu dobrałaś wszystko. Bardzo mi się podoba ten zestaw, a zwłaszcza kamizelka. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Krysiu, taki zestaw kolorów sprawdzi się o każdej porze roku. Może to nie są typowe kolory jesieni ale ich uniwersalność sprawia, że zawsze dobrze wyglądają. Koszulę z cienkimi swetrami to nosiłyśmy wiele lat temu, to żadna nowość tylko kolejny powrót w modzie tylko, o ile pamiętam, bluzka nie mogła wystawać spod swetra, bo to nie było eleganckie, teraz zmiana, ma wystawać. Nieco obszerniejsze swetry czy kamizelki to powrót do lat 90-tych. Ta bardzo mi się spodobała i tak jest w mojej szafie już od wiosny. Dziękuję Krysiu za opinię i cieplutko Cię pozdrawiam...

      Usuń
  31. Pięknie Basiu to zgrałaś ze sobą, przenikanie kolorów, kamizela jest fantastyczna, buty bardzo kobiece, a torebka dodaje pikanterii i jestem na tak za takimi rzeczami!!! Ślicznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię, zgadzam się, że torebka dodała pikanterii.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  32. Bardzo fajna torebka ,oczywiście,że pasuje TAAAka zabawa :),wyglądasz promiennie ....
    U mnie śniegu masa...;/
    Pozdrawiam ciepło :)
    ________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że pasuje, moda to zabawa więc czemu nie!
      A u mnie po śniegu ani śladu. Pozdrawiam Iwonko...

      Usuń
  33. Basiu bardzo mi się podoba twój sweterek i super w nim wyglądasz, a torebke zabieram:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka dla zabawy, na wyjątkowe okazje, mała listonoszka niewiele pomieści, rzadko z takimi maleństwami wychodzę ale zdarza się. Cieszę się Jolu, że spodobał Ci się sweterek. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  34. Basiu,w takiej "odsłonie" jeszcze Cię nie widziałam. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj trochę inaczej, miło mi, że Ci się podoba Gosiu.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  35. pięknie! świetny sweterek z futerkiem i torebka<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sweter świetnie zgrywa się z torebką i futrem. Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, też lubię takie połączenia. Dziękuję za opinię.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  37. What a marvellous look, dear Barbara! I love your fury collar. It is so cosy and flattering.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabine Thank you for your feedback. With fur collar it is very nice and warm at the same time. I am pleased that you see like ... kisses ... have a nice day ...

      Usuń
  38. Amazing look and cute bag! Kisses dear Barbara.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  39. torebke masz cudowną - stanowi świetny dodatek do całości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię Sandro. Też tak uważam, to świetny dodatek...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  40. Miło mi, że Ci się podoba, zapraszam ponownie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta torebka daje bardzo ciekawy efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Torebka - Zara, ma dwie wersje, zmienia się klapka, druga jest beżowa.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  43. Immune support- supplements Pure CBD Olie prevent from minor health downside like headache or a backache. These supplements fulfill your deficiency of nutrition when you feel weak and would like additional energy. See more: http://maxrobustxtreme.nl/pure-cbd-olie/

    OdpowiedzUsuń