niedziela, 13 września 2015

Przygotowanie do jesieni czyli dzianinowa sukienka i torebka mini?...

Lato nieubłaganie zbliża się do końca, czas pomyśleć o jesieni. Granatowa, dzianinowa sukienka to nowość. Wykorzystam ją do wielu jesiennych stylizacji.
Modne torebki na nadchodzący sezon jesień-zima 2015/2016 będą miały rozmiar mini albo maxi.  Nic pośredniego - tak twierdzą styliści. 
Torebka ma być odważna, ma zachwycać różnorodnością. 
Z futrem w kolorze oranżu, różu i groszkowej zieleni, z dopiętym pomponem, w różnorodne printy najlepiej takie same jak reszta stroju, z frędzlami, z motywami wężowymi, z komiksowymi napisami, po dwie na raz.
 Jeden wielki miszmasz kolorów i wzorów.
Jestem zwolenniczką dużych torebek maxi ale czasami potrzebna jest odmiana i dlatego torebka mini znalazła swoje miejsce w mojej szafie.
W stonowanym kolorze, nic zwariowanego ani odważnego czyli tak jak ja lubię.
Zamiłowanie do szali i szalików nadal mnie nie opuszcza.
Dzisiejsza niedziela jeszcze ciepła i słoneczna więc żegnam się z moim szalem.
Czerwień w makijażu - tak, ten sezon jest u mnie "czerwony".
Patrzę przez różowe okulary.
Od razu robi się weselej!

 Atis załapał się na zdjęcia. To już dorosły pies, w czerwcu skończył rok.

Cały tydzień byłam nieobecna w blogosferze. Chwilowy odpoczynek. Zbieram siły po chorobie i
zaczynam odwiedzać moje ulubione blogi.

POZDRAWIAM! DO NASTĘPNEGO!

sukienka-Manilla,torebka-Reserved,szal-Kraina Stylu,wisiorek-Market,okulary-Vision Express,zegarek-Gino Rossi,buty-Alano

109 komentarzy:

  1. Pięknie. Taka granatowa sukienka to marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam właśnie granatową, zawsze jednak coś mi nie pasowało, teraz się udało.
      Mam taką jak chciałam. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Piękna sukienka:))ślicznie wyglądasz:)))podoba mi się różnorodność w modzie torebek:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest różnorodność, jak ktoś lubi może zaszaleć.
      Pozdrawiam Reniu, miłego tygodnia...

      Usuń
  3. Pięknie Basiu, bardzo ładna sukienka, uwielbiam granat. Piesek też słodki :)) Dużo zdrówka Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, coś bardzo wolno wracam do sił. Jakieś przesilenie mnie dopadło czy coś w tym rodzaju...
      Kocham sukienki ale ostatnio dużo u mnie było spodni. Granat to ostatnio mój ulubiony kolor /już tak miałam pod koniec lat 90-tych/.
      Atisik jest bardzo grzeczny i taki kochany.
      Dorotko, nie mogę u Ciebie zostawić komentarza, znów woła o jakąś weryfikację, nie wiem co się dzieje...buziaki...

      Usuń
  4. Uniwersalna sukienka :)
    Zdrówka dużo życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sukienka jest uniwersalna czyli to co lubię. Dziękuje za życzenia zdrowia, mam nadzieję, że najgorsze już za mną....pozdrawiam...

      Usuń
  5. Piękna sukienka. Ma świetny krój. Zdjęcia z pieskiem bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w granatowym kolorze, a buciki i torebka ładnie uzupełniają całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat to dobry zamiennik dla czerni. Dziękuję Ci za opinię...

      Usuń
  7. Basiu, ale masz słodziaka!!!! Ja też mam nowego domownika, kociaka. Nosi "moje kolory" - muszę go zaprosić do sesji :)
    Bardzo ładna sukienka. Bardzo podoba mi się kolor granatowy, daje dużo możliwości. Szpilki pięknie wysmuklają nogi. Całość super!
    Pozdrawiam :)
    http://myblackandwhitefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu, słodziak dzieci ale u mnie często gości, dzisiaj są we Wrocławiu więc mam go od samego rana.
      Zaproś więc swojego kociaka do sesji.
      Tak, to kolor wielu możliwości, dzisiaj spokojnie ale kto wie jak będzie następnym razem, szpilki kocham właśnie za to, że wysmuklają nogi.
      Dziękuję za opinię...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  8. Bardzo twarzowa sukienka. Granat o wiele lepiej wygląda niż czerń. Masz ślicznego pieska. Widać, że o niego dbasz. Torebeczka wcale nie taka mini. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek dzieci Krysiu ale mój też, bo często u mnie gości.
      Sukienka podoba mi się, dobrze się w niej czuję i granat lepsza od czerni.
      Teraz granatu coraz więcej w sklepach, bo był czas, że trudno było coś kupić.
      Torebka jak dla mnie Krysiu to mini, bo ja kocham te duże.
      Pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  9. jaka psinkaaa!!! widac ze szalona i mega zadowolona ze spacerku!
    piękna sukienka!!
    buziaki, Monia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest trochę szalony ale grzeczny i słucha.
      Nowym miejscem na spacer był bardzo zainteresowany.
      Miło mi, że podoba Ci się moja sukienka.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. Sukienka rewelacyjna . Jeszcze raz udowadniasz ze w prostocie siła . Jest pieknie :)
    Mnie sukienki wróciły jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, też teraz sukienki wracają. Ja ostatnio Aniu stawiam właśnie na prostotę i stonowane kolory.
      Taką mam potrzebę /choć dzisiaj u mnie dużo czerwieni/. Serdecznie pozdrawiam, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  11. Basiu . Pięknie i z klasą, zdróweczka życzę Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu za opinie i życzenia zdrowia.
      Serdeczności posyłam...

      Usuń
  12. Ciesze si ogromnie, ze juz jestes zdrowa i taka rdosna. Milo popatrzec:)

    Urocza ta torebeczka i sukienka. Szylam bardzo podobne 25 lat temu i ciesze sie ogromnie, ze ten fason znow wraca do lask. Jak ja go lubilam. Torebeczka Twoja, Basiu to jak dla mnie to midi, jest znakomita i w fasonie i kolorze, do granatu bardzo pasuje. Wygladasz dzis szalowo !

    Pozdrawiam Cie serdecznie i duzo zdrowka Ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, powoli zbieram siły ale to przeziębienie dało mi w kość, że ciężko mi się pozbierać. Teraz jeszcze czekają mnie badania.
      Mało ostatnio byłam na blogu, wracam jednak, bo już jest o wiele lepiej. Nawet nie miałam ani ochoty, ani czasu na nowe wpisy.
      Nic na siłę, to ma być przyjemność.
      Fason sukienki bardzo mi odpowiada, po tych wszystkich dopasowanych od zeszłego sezonu mam ochotę na coś innego.
      Masz rację, torebka midi ale dla mnie, miłośniczki tych dużych, to mini. Na co dzień mniejsza nie wchodzi w rachubę, bo musi pomieścić podstawowe rzeczy a nie tylko szminkę i chusteczki higieniczne ha!ha! Zmiany w moim życiu spowodowały, że nie muszę zabierać ze sobą połowy domu.
      Jestem miłośniczką kolorów ale ostatnio ciągnie mnie do tych spokojniejszych, zrobiłam się minimalistką.
      Granat lubię od zawsze i cieszy mnie jego powrót /ostatnio fazę na granat miałam pod koniec lat 90-tych/.
      Pozdrawiam również Elu, miłego tygodnia...

      Usuń
    2. Masz racje Basiu. Nic na sile. Bog ma byc przyjemnoscia, a nie zmuszaniem sie do pracy i wysilku, jesli zle sie czujemny. My poczekamy...a najwazniejsze jest zdrowie ! Rozumie Cie doskonale, ak mnie ostatni reka bolala i ni emoglam ja pisac, a Ty Basienko bylas taka troskliwa i niepokoilas sie o mnie i pisalas, co sie ze mna dzieje ?? To bardzo mile, ze ktos sie o nas troszy, nie tylko rodzina. Nigdy Ci tego nie zapomne, moja droga:) Pa i milego weekendu Ci zycze:):)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci Elu za miły komentarz. Blog to przyjemność i ja z przyjemnością oglądam ulubione blogi, czasami komentarz pojawia się później jak mam więcej czasu i ochoty na pisanie.
      Ze zdrowiem już O.K. ale tydzień ciężki, dużo obowiązków. Myślę, że dzisiaj albo jutro zasiądę do komputera, przecież trzeba mieć nie tylko obowiązki ale i przyjemności.
      Ty Elu, tak jak ja, babcia pomagająca, bo widzę, że dużo czasu poświęcasz wnukom to mnie rozumiesz. Elu, jak Cię odwiedzam to znaczy, że lubię i jeśli się nie odzywasz, to znaczy, że masz powody. Byłam, widziałam zapowiedź nowego posta, jeszcze nie komentowałam. Miłego weekendu, pozdrawiam serdecznie moja blogowa koleżanko...buziaki...

      Usuń
  13. Great look and cute dress! Kisses dear.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka świetna...taka jak lubię....
    Cieszę się, że wracasz do sił....i pozdrawiam Cię serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo...wracam wolno, bardzo wolno...
      Miło mi, że podoba Ci się moja sukienka. Serdeczności posyłam...

      Usuń
  15. Love your handbag Barbara ! you look very stylish in this outfit ,with best wishes to you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like handbags mainly the big ones. Now it's time for a little less. I'm glad you like it. Regards...

      Usuń
  16. Idealny fason sukienki! kocham takie :) wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, moim faworytem były sukienki dopasowane ale te luźniejsze to zmieniły, teraz je wolę. Dają mi o wiele więcej swobody.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  17. Piękna sukienka. Lubię granat, bo chyba każdemu w nim dobrze. Niby granat to granat, ale nieodpowiedni odcień potrafi trochę popsuć. Granat tej sukienki jak dla mnie jest świetny. Ciepły i twarzowy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, granat ma różne odcienie, niektóre mało ciekawe. Ja lubię granat i cieszy mnie fakt, że coraz więcej rzeczy jest dostępna w tym kolorze.
      Też tak myślę, że każdy będzie w tym kolorze dobrze wyglądać, zawsze jeszcze można dodać kolor nieco mocniejszy i dostaniemy całkiem inne oblicze granatu /nie szkolny mundurek tylko ciekawy zestaw/. Dziękuję Ci za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Bardzo ładna. Chętnie wskoczyła bym w taką dzianinową sukienkę, mam ich za mało, tak naprawdę tylko jedną.
    dzianinowe sukienki jesienią świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, są świetne na jesień, ja odkryłam ich urok rok temu i mam 4. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  19. Muy guapa y elegante, Barbara!!!
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam dzianinowe kiecki!!! Te Twoja chetnie widzialabym w swojej szafie:) Wygladasz przepieknie - jak zwykle zreszta...
    Pozdrawiam Cie serdecznie! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo one są takie mniej formalne, bardziej "na luzie", wygodne...mają same zalety i dlatego je uwielbiamy...
      Miło mi, że Ci się podoba, coś ostatnio mam kiepskie dni...
      Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  21. Basiu, przepięknie i jak zwykle kwitnąco wygladasz, kolorki są świetne i sukienki i toreki. Co do okularów to myślę, że ten róż dodaje jeszcze więcej ciepła tej całej stylizacji. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu. Wiesz, ostatnio mam ochotę na spokój w kolorach, nie wiem na jak długo, może się to zmienić lada dzień ha!ha!
      Chyba te różowe okulary są moimi ulubionymi, chyba najczęściej je zakładam.
      Buziaki posyłam...

      Usuń
  22. Basiu dobrze że już lepiej, życzę dużo zdrówka, wyglądasz pięknie. Wolność Ci służy, sukienka fajna, dobrze też będzie wyglądała z kaszmirowym paszminem. Torebka i buty ten sam kolor, i bardzo dobrze. Psiak to sama słodycz. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz rację, z paszminą też będzie super zestaw. Będę kombinować.
      Wolność mi służy? Pewnie tak ale już myślę o częściowym ograniczeniu tej wolności, może już od października.
      Masz rację, buty i torebka w tym samym kolorze wracają więc jest O.K.
      Atisik jest uroczy, taka mała przytulanka. Również pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  23. Ależ piękna ta sukienka!
    Urocze zdjęcia, no i pies! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  24. Basiu, cieszę się ogromnie że choroba już zażegnana, a Ty radośnie i modnie do nas wracasz :) ! Trzeba przyznać, że sukienki nie są moja dobrą stroną, ale do tej mogłabym z przyjemnością wejść - lekki elegancki krój,śliczny. Cały zestaw zachowany w kolorach ziemi, no to co innego może go tak pięknie ożywić, jeśli nie czerwień :) . Atis - jaki on słodki !! :). Ufff.. jakie to szczęście, że mam w szafie dużą torbę shopper z ubiegłego sezonu - skoro będzie znowu modna, to nie muszę wydawać pieniędzy na nowa torbę :))) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, miłośniczka sukienek, ostatnio coraz częściej zakładałam spodnie ale teraz na jesień sukienki wracają, właśnie te dzianinowe.
      Czerwień ma moc, zawsze ożywi zestaw /nawet jak jest tylko w makijażu/.
      Nie musisz wydawać pieniędzy na nową torbę, jak jest w dobrym stanie to nawet mniej modna będzie O.K. ale duża shopper nadal na czasie.
      Atisik bardzo słodki ale nie bardzo chce pozować do zdjęć ha!ha!
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  25. Śliczna sukienka. Klasyczna i elegancka. Torebka i buty pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu, sukienka jest rewelacyjna. Piękny kolor i sukienki i bucików. Uściski dla pieska. Zdrówka życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Basiu, najważniejsze w tym jest to, że świetnie się w niej czuję. Szukałam właśnie granatowej i mimo tak dużej oferty nie było prosto kupić odpowiednią.
      Dziękuję za życzenia, już zdrowieje i wracam do blogowego życia...buziaki...

      Usuń
  27. Bardzo fajna sukienka, krój świetny, ładnie Ci Basiu w granatowym kolorze a dodatki w kolorze beżu (chyba) są idealne. Nie mogę nie wspomnieć, że piesek ładnie dekoruje Twoje zdjęcia :)
    Dużo zdrowia Basiu...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, taki krój mi pasuje i kolor również. Dodatek beżu za którym nie bardzo przepadam, tu pasuje mi świetnie.
      No tak, piesek dekoruje moje zdjęcia...serdecznie pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  28. do twarzy Ci w tych okularach, wszystko super się uzupełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny odcień granatu. Nie ma to jak wygoda i miękkość odzieży. Masz rację, żegnamy powoli lato - wieczorami już zimno a dzień troszkę nas jeszcze rozpieszcza. Z tą torebką i apaszką ładnie się całość komponuje. Ten odcień też mi odpowiada, jakby rozmyty trochę. Można z wieloma rzeczami połączyć, wedle chęci czy okazji. Niech zdrowie pozwoli ci, się cieszyć życiem. Pozdrawiam i miłego tygodnia zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Halinko, najlepsze są miękkie tkaniny, to duża wygoda zwłaszcza na co dzień. Odcień jest ciekawy, taki lekko przełamany szarością.
      Będę kombinować ile tylko się da, sukienka może być nawet na mniejsze wyjście. Pobawię się dodatkami.
      Również Cię pozdrawiam, miłego tygodnia i jeszcze pięknej pogody Ci życzę, cieszmy się nią jak najdłużej...

      Usuń
  30. Piękny ten Twój rudzielec Basiu!!! Z moim Reksiem by sobie poszaleli! Mój stary, ale jary:D
    A Twoja granatowa jesień bardzo mi się podoba, szczególnie z dodatkiem tego szala groszkowego!

    Przez różowe okulary staram się patrzeć cały czas.. co nie zawsze jest łatwe;)
    A Ty Basiu dbaj o siebie, bo pogoda teraz zdradliwa!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzielec nam dorasta, to już duży pies, bardzo przyjazny do innych piesków tak, że z Twoim by chętnie poszalał.
      Nie przepadam za kolorami jesieni ale granat to też kolor pasujący jesienią /jeszcze będę miała niebieską - blue jesień, a co?/.
      Wiem, że to nie zawsze łatwe ale...trzeba...
      O zdrowie dbam Tara i średnio mi to wychodzi ale nie ma co narzekać, jest O.K. Buziole...

      Usuń
  31. Piękna sukienka i super dodatki - świetnie komponują się granatem. Całość przepiękna i bardzo modna w tym sezonie. Dla mnie bomba! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia Jolu jest dla mnie bardzo ważna. Miło mi, że Ci się podoba...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  32. Podobnie jak Ty lubię duże torebki. ale masz rację, małe też trzeba mieć;-) Twoja ma fajny kolor, taki gołębi, do wszystkiego pasuje.
    Elegancka kobitka z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba mieć i te mniejsze /choć jedną/, ja mam jedną dlatego postawiłam na uniwersalny kolor, ma przecież pasować do mojej garderoby czyli do wszystkiego.
      Dziękuję za opinię...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  33. Thank you for your feedback and greet ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie sukienki kryją to i owo ,a zarazem mają szyk i warto takie mieć , dobrze Ci Basiu i z szalem[ super] i bez ,pozdrawiam i trzymaj się może pomyśl o ćwiczeniach , to świetna sprawa na samopoczucie i na dodatek wraz z potem pozbywamy się stresu, kilogramów i łapiemy witalność, nie będziesz łapać przeziębień i nie potrzebne Ci będa różowe okulary ha ha pozdrawiam Dusia [ ja ćwiczę ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest mało oficjalna, nie muszę do niej zakładać wysokich obcasów a to czasami jest konieczne /choć szpilki to moja słabość/. Szal w zależności od pogody i mojego "widzi mi się" ha!ha!
      Ilość ćwiczeń muszę zwiększyć, bo ostatnio trochę zaniedbałam. Okulary różowe to moje ulubione i będę nosić aż się zepsują. Zdaniem p. doktora jestem "za zdrowa żeby dostać kurację" /jeszcze nigdy nie byłam/, rozbawił mnie ostatnio. Pozdrawiam Dusiu, miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  35. Basiu, świetnie wyglądasz w tej sukience i dodatki jak zawsze subtelne i trafione w dziesiątkę :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno, bardzo cenie sobie Twoje zdanie, wszelkie uwagi mile widziane...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  36. Muy guapa y favorecida con ese vestido!!!
    Un beso Barbara!!!
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. Swobodnie ale pięknie i z klasą:) Zawsze idealnie dobrane zestawy:) Pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być - swobodnie, trochę znudziły mi się dopasowane sukienki.
      Pozdrawiam piękną rusałkę...

      Usuń
  38. Basiu jest pięknie i elegancko. Ja po tylu uroczystościach rodzinnych zabrałam się do mycia okien. :)
    Czasu mało, mnóstwo obowiązków, doba Basieńko za krótka na wszystko...
    A psiaczek przesłodki :)
    Moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołe uroczystości w rodzinie to szczęście. U mnie czasu teraz trochę więcej choć dzisiaj miałam trudny i męczący dzień.
      W sobotę byłam w Częstochowie /wspomniałam o Tobie/. Ja myłam okna 2 tygodnie temu.
      Pozdrawiam Basińko...buziaki...

      Usuń
    2. Dziękuję kochana! Ty wiesz, za co...

      Usuń
  39. Always so elegant. Beautiful dress.xo

    OdpowiedzUsuń
  40. Estas guapísima Barbara, me encanta el vestido es muy favorecedor. Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estoy de acuerdo y le doy las gracias por su colaboración. Besos ...

      Usuń
  41. Ładnie, klasycznie. Dzianinowe sukienki mają swój urok i są przyjemne w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko, mają swój urok i co najważniejsze, przyjemne w noszeniu, słusznie to ujęłaś.
      Lubię klasykę i prostotę więc mi to pasuje. Serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  42. Sukienka bardzo mi się podoba. Jest prosta, a ma w sobie to coś. W moim guście bardzo. Cały zestaw świetny! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się ostatnio takie właśnie sukienki, mam takie miejsce gdzie mogę powybierać, podotykać, a moja pani bardzo miła.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  43. Piękna, bardzo uniwersalna sukienka Pani Basiu! A Atis już taki duży, niesamowite! Świetny z niego psiak. Pozdrawiam i ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Martusiu za opinię. Tak, Atisik to już duży pies, w czerwcu skończył rok.
      Buziaki posyłam...

      Usuń
  44. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, rewelacyjnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak też się w niej czuję /rewelacyjnie/ Marzenko a to chyba najważniejsze...miłego dnia...

      Usuń
  45. Pani zawsze tak kobieco wygląda. Tez bym chciała w tym wieku mieć taki styl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko za opinię, Myślę, że jak będziesz chciała to wyrobisz sobie styl, który będzie Ci odpowiadał w dojrzałym wieku. Moda się zmienia i my też się zmieniamy. To co podoba nam się w młodym wieku z czasem już nam nie odpowiada. Najważniejsze, żeby dobrze czuć się ze sobą. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  46. świetny fason sukienki, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że Ci się podoba, bardzo lubię takie sukienki, wygodne a materiał miły w dotyku i świetny do noszenia.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  47. Ostatnio bardzo polubiłam się z małymi torebkami. Twoja zdecydowanie nie jest mini, ani maxi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Asiu, moja to raczej midi ale dla mnie to już mini, te całkiem mini to nie dla mnie...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  48. Szykowna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię i serdecznie pozdrawiam, zapraszam ponownie...

      Usuń
  49. Odpowiedzi
    1. Takie sukienki są świetne, ja bardzo lubię. Miło mi, że podoba Ci się moja stylizacja...pozdrawiam ...

      Usuń
  50. Przepięknie Basiu, śliczna sukienka w pięknym kolorze, bo to taki melanż trochę, neutralne dodatki, but wydłużający nogę, piękny uśmiech i cudowne psisko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń