niedziela, 27 września 2015

Jesienne okrycia wierzchnie- "teraz błękit"...

Teraz  właśnie one, okrycia wierznie, będą najważniejszym elementem naszego stroju.
 Płaszcze, kurtki, ciepłe kardigany, wełniane narzutki to jesienne niezbędniki.
Co będziemy nosić?
Zdaniem stylistek HOT - płaszcze i kurtki z zamszu, najlepiej w naturalnych kolorach /brąz, karmelowy beż/, błękitne płaszcze i kardigany, płaszcze przeciwdeszczowe, płaszcze i kurtki w stylu militarnym.

BŁĘKIT!

 Super! Mam błękitny płaszcz z poprzedniego sezonu.


/z cyklu - kolorowa szafa 50+/

Moje "słodkie baby blue", prosty, lekko pudełkowy fason. Z ulubioną beżową torebką.

 
Z białą bluzką, spodniami w drobna kratkę i granatowymi butami na słupku.
Niebieskie okulary pasują do płaszcza.
Dzisiaj trochę biżuterii - obwiesiłam się, tak na odmianę.
     
Ostatnio mało jestem w necie, po prawie  tygodniowej nieobecności jestem!

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-Reserved,bluzka-Mohito,spodnie-mały butik,torebka-Reserved,buty-Embis,wisiorek-Market,okulary-Vision Exsperss,zegarek-Gino Rossi

108 komentarzy:

  1. Bardzo lekki płaszczyk na początek jesieni. Podoba mi się jego odcień, z tymi ciemnymi spodniami - tworzą zgrany duet. Pozdrawiam i spokojnego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma kolor nieba tylko w niedziele niebo "zawiodło" ha!ha! Lubię go Halinko, w sam raz na tę jeszcze ładniejszą, słoneczną jesień...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  2. Basiu dajesz mi wene i odwagę do kolorów i fasonów..Jak zwykle Twoja propozycja jest lekka i elegancka czyli to co lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że dzięki mnie masz i wenę, i odwagę. To jest spokojny kolor, nie ma co się go bać, fason też prosty. Wszystko bez szaleństw, bo jak wiesz ja szaleństw nie lubię.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  3. Doskonale Basiu a te buty pasuja do Ciebie wspaniale. Ja zresztą tez ostatnio preferuje słupek w obcasach. Piekny błekit. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słupek jest bardzo wygodny i /ponoć/ modny. Pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  4. Basiu . Bardzo ładnie wyglądasz. Ja dziś też odkryłam na nowo cieplejszy błękitny żakiet na pogodne jesienne dni.
    Zawsze podziwiam Twoją klasę. Lubię do Ciebie zaglądać w niedzielne wieczory. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale Tereso, że odkryłaś taki żakiet, czasami warto głębiej i dokładniej zajrzeć do swojej szafy albo poszukać gdzieś indziej. Błękit to kolor nieba i zawsze wprawia mnie w dobry nastrój.
      Cieszy mnie, że lubisz do mnie zaglądać, zapraszam ponownie. Tak się skład, że właśnie w niedzielę u mnie pojawia się coś nowego. Wiesz, w tygodniu nie ma czasu, nie ma fotografa, bo zajęty.
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  5. Blekit robi swieza cere..i musze moj blekitny plaszcz wyciagnac ze szafy..w koncu sie przyda..dzieki Basiu ze mi o nim pürzypomnialas..(moj ma wokol buzi futerko ,,liska,,W spodniach Ci jednak najfajniej..i okulary niebieskie tez Ci pasuja.Musze kozaki kupic..moze cos podpowiedz..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Ala, że błękit jest fajny, to mój kolor, myślę, że dobrze w nim wyglądam. Lubię spodnie ale sukienki też, teraz mój dzień wygląda trochę inaczej i bardziej pasują mi spodnie.
      Okulary to ostatni zakup, jak takich niebieskich szukałam to zawsze coś było nie tak, przestałam szukać to są! Same mi w łapki wpadły, całkowicie przez przypadek.
      W butach dzisiaj robię porządki, pora poprzeglądać te nieco cieplejsze, mam trochę botków, bo te lubię. Są świetne do spodni. Mam szyblety i na słupku. Całkiem płaskich nie lubię ale mam.
      Co do butów zimowych, tych cieplejszych, jeszcze się nie zastanawiałam. W zeszłym roku zima była łagodna i przechodziłam w botkach. Te ciepłe miałam parę razy.
      Myślę, że eleganckie ze skóry zawsze się sprawdzą. Pozdrawiam Ala, miłego dnia...

      Usuń
  6. Basiu bardzo ładnie Ci w tym płaszczyku. Osobiście bardzo lubię.błekity. Bardzo ładny wisiorek masz.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za opinię, cieszy mnie, że podoba Ci się mój błękitny płaszczyk. Zawsze nosiłam biżuterię i to czasami dość dużo ale teraz mi się zmieniło, zakładam ale rzadko. My tak mamy, my kobiety, zmienne jesteśmy. Pozdrowienia do Londynu posyłam...buziaki...

      Usuń
  7. To ja poproszę zamszowy płaszcz albo kurtkę . I koniecznie w naturalnym brązowym kolorze .
    Błękity zostawię Tobie , bo pieknie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Aniu, jak tylko coś się takiego u mnie pojawi to Ci oddam ha!ha! Lubimy inne kolory, ja błękit a Ty brązy.
      Buziaki posyłam...

      Usuń
  8. Gorgeous colour of your coat , yet again another great outfit !!! have a good week and best wishes .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your feedback. I am pleased that you like my coat. Have a nice week. Regards.

      Usuń
  9. Witam, Bardzo podoba mi się kolor i krój tego płaszcza, narzutki. U mnie nowy post o inspiracjach z tumblera. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, byłam, widziałam. Miło mi, że podoba Ci się mój płaszcz. Pozdrawiam, zapraszam ponownie...

      Usuń
  10. Basiu śliczny płaszczyk! w błękitny jest Ci cudnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje Magdaleno, że to dla mnie dobry kolor.
      Serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się ten płaszczyk! Sama bym tak nosiła :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk bardzo twarzowy co widać na Twoich zdjęciach. Razem fajny jesienny zestaw. Pastele są bardzo wskazane dla dojrzałych dziewczyn. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję Ci za opinię i serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  13. Piękny płaszczyk, bardzo podobają mi się szwy i sposób wszycia kołnierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Basiu, jest ciekawy, przez te szwy i fakturę materiału.
      Serdeczności posyłam...

      Usuń
  14. Świetny dobór kolorów, piękny płaszcz! Wygląda Pani Bardzo dobrze :)
    Zapraszamy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor blekitnego nieba jak najbardziej dla Ciebie, Basiu. Pieknie Ci pasuje. Torebeczke masz piekna, a buciki na slupku to dopiero marzenie! Wygodne, takie jak lubie, mozna w nich biegac nie myslac, ze cos sie stanie, jak w przypadku szpilek...

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, słupek o wiele wygodniejszy i praktyczny jednak i szpili musimy mieć, bo czasami w nich wyglądamy lepiej. Zależy od sytuacji ale Ty to wiesz najlepiej.
      Błękit to ładny kolor choć może nie każdy go lubi. Torebka to jedna z tych mniejszych, mam ich mało /takich małych/, bo lubię duże.
      Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  16. W przeciwieństwie do moich szalonych stylizacji u Ciebie Basiu zawsze jest ten wspaniały spokój i elegancja. Plaszczyk w kolorze błękitu to coś na co polowałam od dłuższego czasu ale w końcu udało mi się też podobny kupić. Bardzo podoba mi się cały Twój zestaw no i oczywiście fajnie, że też czasami obwieszasz się biżuterią. Pięknie Basiu wyglądasz :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy Krysiu po prostu trochę inne, ja spokojniejsza /w ubiorze/, Ty bardziej szalona / i bardzo dobrze, nie może być tak, żebyśmy wszystkie były takie same/.
      Cieszę się, że Ci się udał zakup, teraz czekam na stylizację ale widzę, że u Ciebie to jeszcze lato. U mnie piękna jesień się zaczęła, ciepło ale rano to tylko 3 stopnie.
      Co do biżuterii to ja lubię /a właściwie to czas przeszły/, tak mi się zmieniło i zrobiłam się minimalistką w biżuterii, ostatnio pokochałam zegarki i to one "rządzą". Kobieta zmienną jest.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  17. Bardzo ładny kolor. Myślę, że i mi by pasował. Osobiście szukam pałasza na zimę . Długiego , przewiązanego paskiem. tak sobie wymyśliłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się takie płaszcze podobają ale fason nie jest dla mnie więc będę podziwiać na innych...pozdrowienia posyłam...

      Usuń
  18. Świetny płaszcz, bardzo mi się takie podobają .Kolor też w moim guście. Przydałby mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz z wiosennej kolekcji ale teraz na jesień /tę słoneczna i cieplejszą/ jest w sam raz.
      Pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  19. Bardzo wygodny fason płaszcza i świetny kolor, który pasuje Ci doskonale. Kupiłam w zeszłym tygodniu płaszcz w kolorze waniliowym. A mierzyłam granatowy. Jednak przeważyło na ten jasny. Ty Basiu masz i kolor włosów i karnację właśnie do takich kolorów stworzoną. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki waniliowy też by mi pasował /o ile dobrze pamiętam to jak kupowałam ten niebieski mierzyłam taki sam ale jasny i w kolorze było mi o wiele lepiej/.
      Granat jest ładny i o wiele praktyczniejszy ale co tam, czasami trzeba z praktyczności zrezygnować i zaszaleć. Pozdrawiam Krysiu, miłego dnia...cieszmy się piękną jesienią...

      Usuń
  20. Super Basieńko , pięknie i ten błękit tak fajnie rozjaśni chmury jesieni pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dusiu, rozjaśnia, w niedziele jak robiłam zdjęcia akurat niebo nie było ładne.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Zakochałam się w tym płaszczyku. Slicznie wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Tak, idealny na taką ładną jesień...pozdrawiam Małgosiu...

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Chyba tak, rozkwitam...pozdrawiam, miłego dnia...i cieszmy się piękną jesienią...

      Usuń
  24. Pięknie Basiu przywitałaś jesień! Świetny płaszczyk, piękny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk idealny na jesienne dni:))bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz chłodniej Reniu, zwłaszcza rano wiec płaszczyk się przydaje.
      Miłego dnia...

      Usuń
  26. Basiu, wyglądasz elegancko i z klasą. Jak zwykle "na ostatni guzik" - stylizacja dopracowana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Po prostu pięknie.Pelna elegancja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie lubię choć nie jest to aż taka elegancja...pozdrawiam...

      Usuń
  28. Pięknie Ci Basiu w niebieskościach!!! Bardzo elegancko wyglądasz, a ta biżuteria dodała właśnie szyku całości!
    Ja chyba nic w błękicie nie mam... Ewentualnie coś w dżinsie - nie wiem czy, to się liczy:D
    Buziole Basiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie zakładałam wisiorków, zmieniło mi się bo sroczka byłam ha!ha! Może znów zacznę! Kto za nami, kobitkami, dojdzie!
      Dżins w błękicie też się liczy, widocznie lubisz inne kolory Tara. Buziole...

      Usuń
  29. Blekity jesienia bardzo lubie - mowia do mnie bardziej niz latem czy wiosna... Twoj plaszczyk jest super!!! Pozdrawiam Basiu<3 <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to powinnyśmy chodzić w kolorach takich, jakie lubimy, czy to wiosna czy jesień.
      Błękity zawsze dobrze wyglądają...pozdrawiam Cię Aniu...miłego dnia...

      Usuń
  30. Super jest znaleźć taką perełkę we własnej szafie:) Ślicznie Pani wygląda, jak zawsze zestaw pełen klasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, warto szukać w szafie, płaszczyk z wiosny i trudno się go pozbywać, będzie mi służył jeszcze tej jesieni.
      Pozdrawiam piękną rusałkę...

      Usuń
  31. I am pleased that you like my coat ... kisses ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem za błękitem obiema rękami, ale jak ogłaszają, że coś modne, to mi smutno :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka, ogłaszają , bo coś muszą pisać, mnie to wcale nie smuci i tak wybiorą to co mi pasuje, czy modne czy mniej modne.
      Takie czasy teraz, że moda zrobiła się dobrym interesem więc korzystają. Pozdrawiam...

      Usuń
  33. Bardzo ładny płaszyk, pasuje pani ten kolor. Ja też uwielbiam kolor niebieski i często zakładam ubrania w tym kolorze. Także bardzo spodobał mi się pani wisiorek. Osobiście mam słabość do biżuterii, a zwłaszcza jak jest ręcznie zrobiona. Nawet mam swój ulubiony sklepik internetowy z ręcznie robioną biżuterią z kamienni naturalnych różnymi technikami, który bardzo pani polecam. U nich można kupić nie tylko biżuterię ale także orgonity, biżuterię orgonitową, kamienie naturalne, mandale, breloki itp. Zostawiam dla pani linka no i oczywiście dla innych jak ktoś będzie zainteresowany http://www.magicstones.co . Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, niebieski to ładny kolor.
      W wolnych chwilach pooglądam. Pozdrawiam...

      Usuń
  34. Miły, miękki i elegancki wygląd. Kurtka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  35. Me encanta tu abrigo, Barbara!!! Tiene un aspecto súper cálido y el color es precioso!!!
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. O ten kolor jest też dla mnie Basiu, Tobie również w nim świetnie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, kolor jest świetny /jak tylko ktoś go lubi/, ja lubię i dobrze się w nim czuję.
      Na jesień nie tylko brązy i kolory ziemi ale błękit również, co mnie bardzo cieszy.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  37. Bardzo dobrze wyglądasz w tym płaszczyku i kolor i fason pasują Ci Basiu, eleganckie spodnie i pantofelki i proszę jaka elegancja. Szczerze mówiąc lubię ten kolor, ale nie mam nic tym kolorze, bo to wcale nie takie proste kupić to, co by się chciało. Mam sporo czarnych, brązowych, zielonych kurtek...bo takie zawsze trafiam w swoim rozmiarze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie, mało błękitu, jakoś trudno mi było spotkać coś, co mi się podoba ale na wiosnę trafiłam na ten płaszcz i od razu mi się spodobał. Zakup udany i nie na jeden sezon.
      Co do zakupów to masz rację, nie jest prosto choć towaru moc. Ostatnio ograniczam czerń, jak już coś mam to jeszcze wykorzystuję. Brązów nie lubię, jakoś źle mi się kojarzą, zieleń to też nie mój kolor i muszę przyznać, że nie mam szczęścia do niego /choć ostatnio widziałam ładną kurtkę i się zastanawiałam nad zakupem/. Pozdrawiam Aniu serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  38. Basiu pięknie Wyglądasz! zresztą jak zawsze. Bardzo ładny płaszczyk, wpadły mi w oko Twoje buty, bardzo podoba mi się ten fason, zgrabne i zapewne bardziej stabilne niż szpilki :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! Miło mi, że mnie odwiedziłaś.
      Buty na takim słupku są wygodne, stabilne i o wiele praktyczniejsze od szpilek. Polecam!
      Pozdrawiam Cię serdecznie, buziaki...

      Usuń
  39. Lovely coat-have a good week:)
    ~Anne xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Un abrigo precioso con un color muy favorecedor. Besos

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog, miło że można rozmawiać o modzie w takim ujęciu :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię o moim blogu.
      O modzie można rozmawiać całkowicie zwyczajnie, traktować ją jak zabawę i uzupełnienia codziennego życia, bez zbędnej przesady.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie...

      Usuń
  42. Błękity zawsze rozświetlają twarz, człowiek jest taki bardziej... promienny :). Basiu jak zwykle fantastyczne dodatki - te okulary z niebieskimi bokami to strzał w 10. przy zestawianiu z tym płaszczem! Klasycznie i pięknie - jak zawsze :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje, że błękity nas rozświetlają. Okulary bardzo lubię, z przeciwsłonecznymi nigdy się nie rozstaję.
      Te ostatnio mi wpadły w łapki a że cena po sezonie ciekawa więc kupiłam.
      Dziękuję Ci za opinię i serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  43. błękit to piękny kolor! pasuję Ci !
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor jest piękny, dziękuję za opinię i pozdrawiam...

      Usuń
  44. Dear Barbara,
    this light blue coat is beautiful. It goes so well together with your hair and your teint. I love how you combined it.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabine Thank you very much for your feedback. I am pleased that you like my coat. Regards. Have a nice day...

      Usuń
  45. Odpowiedzi
    1. Miło to od Ciebie usłyszeć Ava, bo wiem, że Ty masz wyczucie stylu, dla mnie zdanie takich osób jest bardzo ważne.
      Pozdrawiam serdecznie, już jesiennie i miłego dnia życzę...

      Usuń
  46. Bardzo ładnie i kolorowo na te piękne jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, jesień pięknie się zaczęła ...pozdrawiam...

      Usuń
  47. Czekam na nowy post u Pani. U mnie nowy post o wnętrzach zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny ten płaszczyk, dzięki kolorowi będzie pasował do wszystkiego :) Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, pasuje do wielu rzeczy a mnie właśnie o to chodzi.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  49. płaszczyk w kolorze baby blue, piękny :) moda na ten kolor mogła by nigdy nie przemijać, bo ja ten kolor uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał mi się ten kolor i tak mój baby blue płaszczyk jest ze mną od wiosny...pozdrawiam...

      Usuń
  50. Wyglądaszz Basiu subtelnie i bardzo elegancko. Taki odcień niebieskiego koloru jest idealny dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiuniu za opinię, też myślę, że to kolor dla mnie...serdeczności posyłam...

      Usuń
  51. Odpowiedzi
    1. To "mój kolor", nie wiem ile lat może upłynąć a ja i tak go uwielbiam...pozdrawiam Ava...

      Usuń