czwartek, 3 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012....

Rok 2012 już za nami.

Jak co roku mamy jakieś postanowienia, plany i marzenia.
Oby nam się wszystko spełniło.
A jak wyglądał mój rok 2012 na blogu?
Oto małe podsumowanie.

STYCZEŃ

Posypało, pobieliło...
Jest zima więc cieszę się śniegiem.

LUTY  

Nadal śnieg więc puchówka sprawdza się świetnie.

MARZEC

Już nie mogę doczekać się wiosny.
Nadeszła i 18-go było tak ciepło.

KWIECIEŃ  

1 kwietnia spadł śnieg i to nie był prima aprilis. 
Na szczęście szybko się ociepliło.

MAJ

Coraz cieplej a nawet gorąco.

CZERWIEC  

Trochę chłodniej.

 LIPIEC  

Upały, upały i jeszcze raz upały.
Lekkie ochłodzenie to prawdziwa ulga.
2 Urodziny mojego bloga....

 SIERPIEŃ  

Ciepło więc wypoczynek nad wodą oraz wycieczki.
Lato trwaj!

 WRZESIEŃ  

Lato dobiega końca.
Pierwszy dzień jesieni przywitałam w trenczu.

 PAŹDZIERNIK  

Piękna jesień, moja była kolorowa. 

 LISTOPAD

Szary i ponury.
Dni coraz krótsze.

 GRUDZIEŃ  

Bez śniegu na Święta ale w połowie miesiąca posypało.

Noc Sylwestrowa.

Sztuczne ognie w moim mieście.

Witam Nowy 2013 Rok!


Pozdrawiam i wiele szczęścia Wam życzę!

44 komentarze:

  1. Zawsze wygladasz elegancko i z duza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie, a TY cały rok wyglądałaś ślicznie i klasą i życzę CI aby zawsze tak było, mimo tego co mówi powiedzenie,, nie oceniaj po wyglądzie" ..to dla Nas kobiet jest on bardzo ważny ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak się mówi ale...wygląd ważny i to wydaje mi się, że nie tylko dla kobiet...

      Usuń
  3. świetna powtórka!!Na wszystkich tak pięknie i elegancko,extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful outfits, a great summary. I love the photo numbers 5 and 13.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, dla mnie marzec, maj i czerwiec najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. HELLO BEAUTIFUL
    I just saw your blog, I liked it,,, I follow you,, you follow me?
    I HAVE NEW POST, I hope!
    kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  7. Byle do wiosny :)) Basienko zycze Ci zeby ten Nowy Rok byl jeszcze lepszy od poprzedniego, spelnienia wszystkich marzen ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiosnę z utęskinieniem...ale jeszcze daleko...

      Usuń
  8. Piękna retrospekcja. Życzę równie udanego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne podsumowanie :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały rok uśmiechnięta, to prawdziwy sukces :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i przyznaje że cały rok obserwuję i podziwiam:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny miałaś ten ROK!!!
    I tego samego życzę na obecny,aby słoneczko świeciło każdego dnia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był idealny ale ciężki, oby tem 2013 był lepszy...

      Usuń
  13. Basiu..a wiec rok zaliczylas pomyslnie, kolorowo, bajecznie..oby nastepny byl tez tak piekny,Badz zawsze usmiechnieta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, jak ten rok szybko zleciał! To był dla mnie ciężki rok ale już za mną...

      Usuń
  14. I tak szybko minął nam ten 2012,że nawet sama nie wiem kiedy... :)Wszystkie zestawy są pełne klasy ale moimi faworytami jest ten z marca i kwietnia - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne podsumowanie, a wszystkie stroje z dwunastu miesięcy mogłyby się złożyć w modowy kalendarz! Dużo szczęścia w 2013 życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne takie podsumowanie roku:)
    Tak patrzyłam na kolor włosów ;) Jak się zmieniał i moim faworytem jest ten ciemniejszy odcien z początku 2012 z marca, takie moje spostrzeżenie ;) Może dlatego, że sama planuję odświeżenie koloru i wizytę u fryzjera lada dzień ;)
    Pozdrawiam i życzę szczęścia i uśmiechu przez cały 2013;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, ja też wolę poprzedni kolor bo ostatni mi się nie podoba, będzie więc zmiana...

      Usuń
  17. Dziękuje za wszystkie komentarze...pozdrawiam już w Nowym Roku....

    OdpowiedzUsuń
  18. Great recap, dear friend.
    Happy new year to you and your loved ones.
    XXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu pamiętam jak trafiłam przypadkiem na Twojego bloga i jak mnie urzekłaś elegancją, klasą i uśmiechem:))
    Życzę Ci moc zdrowia i radości w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tara, jesteś moją ulubioną blogową koleżanka, cenie bardzo Twoje poczucie humoru, zawsze się przy czytaniu Twoich postów uśmiecham np.dzisiaj- pięknie i z humorem a i na taką laskę miło popatrzeć a Twoja rodzinka jest cudowna....

      Usuń
  20. Ojjjj Basiu , Basiu ! Zarazasz usmiechem :) , kliknelam sobie na Cie i od razu lepiej ! A taki ciezki dzien mam za soba i jeszcze przed soba .
    dziekuje slicznie za zyczenia , Tobie tez kochana wszystkiego dobrego !
    Nie zniknelam , tylko sie nie wyrabiam czasowo ;) Jak dzieci byly male , to i czlowiek mial wiecej czasu i chodzil jakis taki bardziej przyzwoicie odziany i umalowany , ze zrobionym wlosem . Teraz ? Dziewczyny duze , Oleska sklada aplikacje na studia , Majka wyhodowana na przyszla tancerke ;) ,a mamuska z bladym licem i rozwianym wlosem oraz odrostem , lata z jezykiem na brodzie i nie ma czasu nawet sobie cos nowomodnego zakupic ! Widzisz , na co mi przyszlo :D Caluje i sciskam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! Dzieci rosną a czasu ubywa ale trzeba pomyśleć też o sobie jak tylko czasu wystarczy, no i oczywiście siły.Nadejdzie wiosna to może i chęci wrócą czego Ci Olasia życzę....pozdrawiam w Nowym Roku....

      Usuń
  21. Piekne podsumowanie roku, zawsze usmiechnieta i kolorowa!
    Juz zapomnialam, ze lato bylo sloneczne i gorace, ale dobrze, ze mi przypomnialas, bo mam wrazenie, ze wiecznie trwa jakas szaro-bura aura!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na południu to lato było nawet za gorące, czekam już z utęsknieniem na wiosnę...

      Usuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :). Czekam na kolejne Twoje odsłony.pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wygląda w Twoim wydaniu akcent z każdego miesiąca :) widać jak pieknie zmienia się pogoda w ciągu roku i Ty na każdym zdjęciu kwitnąco wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A great review. you had a very stylish year. my favorites are january and june.
    have a good start in 2013!

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu samych wspaniałości na ten Nowy Rok, niech szczęście i radość Cię nie opuszcza!
    i z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, również czekam na Twoje stylizacje...

      Usuń
  26. Pani Basiu, nie wiedziałam, że Pani jest z Dąbrowy! To faktycznie bardzo blisko :-) Pozdrawiam serdecznie - sąsiadka-Sosnowiczanka na obczyźnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam Zagłębiankę....choć teraz Paryżankę, zazdroszczę Ci tego miasta, ja byłam tylko raz w Paryżu i mnie zauroczył...

      Usuń
  27. Życzę Pani samych wspaniałości i Stylowego Nowego Roku! pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje za pozdrowienia i życze wiele szcześcia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne podsumowanie. Zdecydowanie lepiej wychodzą Ci zestawy od wiosny aż po jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piekne, pomyslowe podsumowanie całego roku! oby ten nowy był jeszcze lepszy. Masz piekny, spokojny, wyważony styl i zniewalający uśmiech! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog i bede tu zagladac!!! pozdrawiam serdecznie, jestem w podobnym wieku i wygladzie, bede sie inspirowac pomyslami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie, będzie mi bardzo miło Cię gościć....

      Usuń
  32. Świetne podsumowanie roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń