sobota, 19 maja 2012

Sukienki w kwiaty...

Na wiosnę i lato. Romantyczne i kobiece.

Kwiaty w różnych kształtach i gatunkach.

Nosimy róże, stokrotki, piwonie, lilie czy storczyki.
Egzotyczne kwiaty z tropików /najbardziej hot w tym sezonie/.
Moje sukienki w kwiaty z poprzednich sezonów będą mi służyć nadal .
Drobne kwiaty i desenie w łączkę.
Moje sukienki w kwiaty z poprzednich sezonów będą mi służyć nadal .
Drobne kwiaty i desenie w łączkę. Nieco większe i całkiem duże.
Prawdziwy flower power.

A Wy lubicie kwiaty ?  


Pozdrawiam i miłego tygodnia Wam życzę!


sukienki-Wallis,mały butik,C&A,
/ pierwsze zdjęcie z Netu/

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam kwiatki! I chcę taką sukienke jak ma modelka na zdjęciu numer 5:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się Pani ostatnia sukienka:) Ma ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNIE,JAK Profesjonalna modelka-super!Kwiaty kocham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo u Ciebie sukienkowo:)śliczne są i w każdej wyglądasz pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezla kolekcja!Uwielbiam kwiatowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  6. <<<<<<<<<<<<<<<<ja zabieram sukienke Nr 1 i 2..sa dla mnie najladniejsze..i Ty najlepiej w nich wygladasz(to tylko moje zdanie),.Ja nie mam zadnej sukienki.Ty sie Basiu wogole nie zmieniasz . znam Cie juz ponad rok..wciaz ta sama usmiechnieta Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo! Zmieniam się bo latka lecą ale wcale się tym nie przejmuje..

      Usuń
  7. Rewelacyjne zestawiki ! Pięknie Pani w każdej sukienusi :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta niebieska sukienka z jeansową kurteczką-mistrz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sukienki są ładne i dobrze dobrane do figury. Ale najbardziej cieszy moje oko ta niebieska - jest taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, ten flower power zdecydowanie przypadl mi do gustu najbardziej, choc we wszystkich wyglądasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi się pierwsze dwa zestawy:) oprócz tego wszystkie sukienki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. owszem lubie kwiaty, nawet kiedyś miałam duzo sukienek w kwiaty, a teraz... teraz nie mam sukienek prawie wcale. Może to ze względu na to ze nie mogę nosić butów na wysokim obcasie?
    Twoja kolekcja imponująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiosną i latem chętnie wskakuje w sukienki...

      Usuń
  13. lubię, lubię, ale taka kolekcją jeszcze nie mogę się pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są Twoje sukienki :) Nawet, gdyby kwiaty nie były tak na topie szkoda by było ich nie nosić :) Najbardziej podoba mi się ta niebieska oraz Twoja najnowsza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie sukienki i bluzki w kwiatowe wzory zawsze można nosić, bez względu na to, czy są akurat trendy czy nie :) Kwiaty to przecież taki bardzo kobiecy deseń! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam motyw kwiatowy!
    śliczne sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponująca kolekcja :) Bardzo dobrze Ci w takich sukienkach. Moje faworyty to ta niebieska i bordowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezła kolekcja, wszystkie piękne :) a ja oczywiście nie mam żadnej... POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się ta z atłasowym żakietem. Generalnie lubię kwiaty na sukienkach, bluzkach...ale...jakoś mało mam we własnej szafie... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz prześliczne sukienki. Najbardziej podoba mi się ta powiewna, uwielbiam takie. :) Co do spotkania, uwielbiam je. Dziewczyny są wspaniałe. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie komentarze, brak czasu nie pozwala mi ma odpisywanie ale może następne tygodnie będą trochę wolniejsze od zajęć...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka w te duze niebieskie kwiaty +katana super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam DWIE sukienki, kiedyś miałam JEDNĄ garsonkę[o, jakie straszne słowo], latam w trampkach, ale niezmiennie Cię podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te Twoje sukienki. Ja mam w "lamusie" taką, która na pewno podobałaby się, ale z powodu żałoby muszę z nią poczekać do następnej wiosny...
    Jeśli mogę pozwolić sobie na drobną uwagę - krótki biały żakiecik lepiej wypada do sukienki z podkreśloną talią.
    W ogóle ubrałabym Ciebie w żakiety z zaznaczoną talią, dłuższe, czy krótsze, ale chociaż lekko wcięte w talii i niekoniecznie z prostym dołem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń