poniedziałek, 28 maja 2012

Neo Róż....

W szlachetnych odcieniach fuksji i amarantu.

Noszony na spódnicach maxi, spodniach, bluzkach i dodatkach.
W połączeniu z bielą, czernią, oranżem, dżinsem i khaki.
U mnie w połączeniu z fioletową sukienką.
Po prostu - różowy kardigan /wełna z angorą/, na dodatek z falbankami choć ja za nimi nie przepadam.
Na niedzielny spacer /Dni Mojego Miasta i występ Czerwonych Gitar - tylko się nie śmiejcie ale to kiedyś był mój ulubiony zespół i choć skład nie ten to miło było posłuchać dawnych przebojów/.
Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę.

kardigan-Marks&Spencer
sukienka-Blus
wisiorek,pierścionek-I am 
buty-Alano  
okulary-Vision Express

38 komentarzy:

  1. Też lubię połączenie różu z fioletem :)
    Pięknie się Basiu prezentujesz na tym cudnie urządzonym balkoniku !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! bardzo lubię taki odcień różu..z fioletem świetnie się komponuje:)
    i podziwiam balkon! jest doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie dodatki dobralas pod kolor ubrania i sie swietnie zlalo tworzac lagodna calosc.Ladnie Ci w rozu( to moj ulubiony kolor lacznie z lila).Skoro lubisz roz to starosc sie narazie Ciebie nie ima,,,hihihihi.Spokojnego tygodnia Ci zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie :) Z klasą i adekwatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne połączenie kolorów,
    jak zwykle Basiu wyglądasz elegancko i niezwykle kobieco - szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, sweterek bardzo mi się podoba.Pozdrawiam i również miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie moje ulubione kolory. Przekobieca sukienka pieknie razem wygladacie elegancja i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam bluzeczki właśnie w takim kolorze :) SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone Gitary? Uwielbiam:) A Ty jak zwykle elegancka i w 100% dopasowana. Piękny kolor paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet i róż bardzo udane połączenie kolorystyczne!Śliczna sukienka-pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kardigan bardzo ładny, a ta falbanka dodaje całości lekkości, więc jest zdecydowanie na plus. No i kolor taki jak lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. co tu się śmiać, Czerwone gitary, Trubadurzy to były tez moje ulubione zespoły. a ten róż totalnie cie odmładza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory :) jak zwykle piękna i elegancka :) Cała TY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna kolorystyka i bardzo ci do twarzy w takich kolorkach.Ach no i balkon- marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubie Czerwone Gitary, uwazam,ze takich piosenek juz dzis sie nie nagrywa! swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że też lubisz Czerwone Gitary...

      Usuń
  16. tez lubię takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajne połączenie kolorów :) Pasują Ci takie barwy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tym zestawie! Połączenie kolorystyczne jest jednym z moich ulubionych. Basiu zupełnie nie rozumiem dlaczego nie lubisz falbanek, wyglądasz w nich przepięknie i dodają takiego dziewczęcego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bo mam wrażenie, że mnie pogrubiają i dlatego bo tak to bardzo mi się podobają....

      Usuń
    2. Basiu absolutnie tak nie jest! Noś jak najczęściej bo Ci pięknie :)

      Usuń
  19. Bardzo ładnie Pani w takiej kolorystyce! buty także są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello my dearest friend. I can see you are glorious in full bloom.
    Love you in dresses
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie komentarze...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Popodziwialm Twoje sukienki w kwiaty a teraz podziwiam swietny dobor kolorow, ktory na Tobie :)Tez mam taki rozowy sweterek i nie calkiem wiem do czego go ubrac, zwykle lacze go z czernia, ale z fioletem jeszcze lepiej wyglada!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolorystycznie pięknie :) bardzo mi się ten zestaw podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw w fajnych kolorkach.
    Kochana masz piękny balkon.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek ma piękny kolor. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docia gdzie znikłas?...ale już Cię znalazłam....

      Usuń
  26. You look so lovely in purple and pink. Very nice colors on you.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam.Od nie dawna uwielbiam oglądać Pani stylizację.....postanowiłam się zarejestrować...Slicznie dziękuję za cudne stylizację....POZDRAWIAM>Kasia

    OdpowiedzUsuń