poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Paski...

 Nie opuszczają nas od dawna. 
Granatowo-białe, czarno-białe i ostatnio we wszystkich kolorach tęczy. 

Kolorowe, paskowe szaleństwo. 

W pionie, w poziomie, na skos, na bluzkach, sukienkach, spodniach. 

Oj! dzieje się, dzieje... 

Pojawiły się na wybiegach wielu projektantów, mnie zachwyciły małe sweterki od MiuMiu.

Co sądzicie o paskach? Lubicie? Kolorowe czy raczej te spokojne?

Paski lubię od dawna, bardziej te spokojne niż mocno kolorowe.

Niewielki sweterek mam już jakiś czas, nie jest zbyt kolorowy ale lubię ten niewielki zielony, paskowy akcent. 


Tak więc moje "paskowe szaleństwo" jest bardzo spokojne 😃.
Wszystko z mojej garderoby, nie ma żadnej nowości, tak postanowiłam, nie wiem na jak długo.


Kolorami dopasowałam się to przyrody /czerń, beż i zieleń/.
Jeszcze prawie czarne drzewa, liście w kolorze jasnego brązu i trochę zieleni.


Dzisiaj krótko, bo weny brak!

Zdjęcia z pierwszego dnia świąt, świeciło słońce ale było zimno.
Pod sweterkiem miałam dzianinową, prążkowaną sukienkę, na sweterku beżowy płaszcz. 
Szyję otuliłam szalem a na nogi założyłam kozaki. 
Czekam niecierpliwie na powrót ciepła, takiego jakie było jeszcze parę dni temu.


Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-Zara,sukienka-Orsay,sweter-Mystify,szal-nn,buty-CCC,torebka-Reserved,okulary-Vasco 

49 komentarzy:

  1. Lubię paski najbardziej czarno białe:)))Twój sweterek jest śliczny i fantastycznie dobrałaś całość:)))Też czekam na ciepłe dni:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię granatowo-białe, takich mam najwięcej. Kolorowe w małej ilości.
      Dzięki Reniu, dzisiaj powrót zimy ale czekamy, czekamy na ciepełko, buziaki...

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz Basiu, uroczo te paski wyglądają w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromniutkie moje paseczki Dorotko ale zieleń bardzo mi jest potrzebna a tu za oknami powrót zimy, niestety, kwiecień plecień...miłego dnia...

      Usuń
  3. Witam Basiu.... Co tam paski, ciapki, kwiatki.... Ożywiają stroje i zwracają na siebie uwagę. Bardzo ciekawa i gustowna stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to każdy wzór dozwolony. Każdy lubię tylko nie w nadmiarze.
      Dzięki Krysiu. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Piękne kolory zgrane z przyrodą perfekcyjnie, ja lubię paski i pasy i je noszę. Piękny płaszczyk, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgrałam z przyrodą. Za sprawą tego właśnie płaszcza jeszcze bardziej polubiłam spokojnie beże i kamele choć to raczej nie moje kolory ale z dodatkiem innych kolorów, które do mnie pasują wychodzi / moim zdaniem/całkiem dobrze.Paski - był czas kiedy unikałam, bo uwierzyłam, że poszerzają. Zmieniłam zdanie, myślę, że słusznie i noszę aż do bólu 😜. Dzięki za Twoją opinią, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Bardzo ładna stylizacja i śliczny płaszczyk. Lubię nosić ubrania w paski nie tylko te spokojne, ale kolorowe również :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Kolorowe coraz bardziej mi się podobają więc może będą następne.
      Cieszę się również, że podobają Ci się moje zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  6. Urocza, wiosenna stylizacja Basiu. Osobiście nie lubię pasków i chyba nie mam żadnego ciuszka w paski:)
    Przesyłam cieplutkie, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z nas lubią, inne nie, Ty należysz do tych drugich, był czas, że też unikałam, zmieniło się to parę lat temu i tak już zostało. Pozdrawiam cieplutko, coś zima nas straszy, gdzie jesteś wiosno? Buziaki...

      Usuń
  7. moje ulubione paski to takie w marynarskich klimatach :) noszę je głównie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, pięknie, elegancko jak zawsze, płaszczyk i buty cudnie się zgrały. Podziwiam Cię. Zdrowia i słońca życzę, pozdrawiam, Teresa :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się porobiło, że jeszcze zimą nas straszy więc buty prawie zimowe, nadają się właśnie na taką pogodę. Cieszę się Terenie, że Ci się podoba. Serdecznie Cię pozdrawiam, buziaki🥰

      Usuń
  9. U mnie paski królują latem. Taki marynarski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam paski pod każdą postacią. Cieszę się bardzo, że takie są modne 😊!!!
    Basiu, jak zawsze wyglądasz świetnie. Jesteś ozdobą Parku Zielona 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pasków sporo, czasami myślę, że może za dużo ale jak zobaczę coś fajnego w paski to nie mogę się powstrzymać. Mój park uwielbiam, tam odpoczywam i w odpowiednich porach dnia mało ludzi co dla mnie jest ważne. Dzięki, serdecznie pozdrawiam🥰...

      Usuń
  11. Twoje paseczki śliczne Basiu.:)
    Jakoś mało paskowa jestem. Ale coś by się znalazło.:)
    Kochana ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przeciwnie, dużo pasków ale raczej czarne i granatowe a nie kolorowe. Lubię od jakiegoś czasu, zwłaszcza latem.
      Dzięki Basiu kochana, buziaki przesyłam, ściskam...

      Usuń
  12. Basiu jak zwykle stylizacja piękna,paski dodają jej uroku.Choć ja mało,prawie wcale nie mam garderoby w paski ale lubię na innych paniach ten deseń.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, też kiedyś nie nosiłam, dałam sobie wmówić, że poszerzają, dzięki za Twoją opinię Danusiu, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Hm, prawie nic w paski nie mam. Koniecznie do nadrobienia 😉🙂 Świetny płaszcz ✌️👍👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę jak dziergasz piękny, kolorowy sweter w paski /oczywiście w takich kolorach jak lubisz/...

      Usuń
  14. Basiu, stworzyłaś świetną stylizacje w pięknej kolorystyce. Zadbałaś jak zawsze o szczegóły. Szalik w przepięknym odcieniu soczystej zieleni dobrałaś kolorystycznie do sweterka. Przez
    jakiś czas unikałam pasków poziomych. Na warsztatach modowych stylistyki tłumaczyły, że wcale nie trzeba mieć figury modelki żeby nosić ubrania w paski poziome.Trzeba tylko wybierać wąskie , a nie szerokie. W mojej szafie też mam kilka letnich ubrań w paski w marynistyczny stylu. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też unikałam pasków w poziomie, dałam sobie wmówić, że poszerzają. Od dłuższego czasu stosuję i jest o.k. Co do szerokich to mam i wcale mnie nie poszerzają, forma swetra czy bluzki mam znaczenie oraz cała reszta jak jest dopasowana. Jeśli tylko dobrze czujemy się w paskach to jak najbardziej, nośmy. Ten odcień zieleni jest dla mnie najpiękniejszy, zagościł u mnie parę sezonów temu i został. Dzięki za Twoją ciekawą opinię, miłego dnia życzę...

      Usuń
  15. Twoje zestawienie kolorystyczne jest po prostu cudowne! Stylizacja ma mnóstwo wiosennej energii. Pasiaste motywy lubię ale mam ich w mojej szafie niewiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, wiosenna energia teraz bardzo jest mi potrzebna. U mnie pasków sporo, bo po prostu lubię. Serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  16. Ładne zestawienie kolorów, lubię paski, ale beż przesady, nie jestem szczupła więc muszę uważać, żeby wiadomo, nie przesadzić :)
    Pozdrowienia z zimnych Kaszub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze uważam, żeby nie przesadzić, właściwie z każdym motywem 🤗. Paski lubię i od dawna noszę choć był czas, że nie miałam nic pasiastego, uwierzyłam, że pogrubioną. Teraz dobieram ostrożnie i moim zdaniem jest o.k. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś, bo chyba ostatnio mniej jesteś na bloku. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Ja z tych raczej, co pasków generalnie się boją. Może jakieś akcenty, ale nigdy nurt wiodący. U Ciebie komponują się świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie paski są od dawna, lubię choć był czas, że unikałam. Dzięki za Twoją opinię. Serdecznie pozdrawiam 🍀🍀

      Usuń
  18. Podoba mi się takie zestawienie. Jednolita baza czyli sukienka i pasiasty sweterek. Wszystko w idealnej proporcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko za opinię. Jednolita baza zawsze się u mnie sprawdza. Serdecznie pozdrawiam🍀🍀

      Usuń
  19. Zdecydowanie to połączenie podoba mi się bardzo. A sukienka wygląda na wygodną a to sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest bardzo wygodna bo choć dopasowana to nie opina się na sylwetce tylko ładnie się układa, dla mnie to bardzo ważne. Cieszę się, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  20. Ja paski bardzo lubię - w mojej szafie mam biało-czarne, biało-czerwone i biało-granatowe :) Czyli dość klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej lubię klasyczne, te prawie takie są /z niewielkim akcentem koloru zielonego/.
      Miłego dnia, pozdrawiam...

      Usuń
  21. Ja uwielbiam łączyć kolory i robię to na oko, żeby dobrze wyglądało ;) kiedyś chodziłam głównie ubrana na czarno, kolor był tylko ewentualnym dodatkiem, teraz lubię poszaleć i ubrać kilka kolorów na siebie :)

    Ciekawa stylizacja, wszystko do siebie pasuje. Szczególnie podoba mi się tutaj zestawienie bezowego płaszczyka i karmelowej torebki Wygląda naprawdę stylowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nosiłam kolory choć był również okres czerni i bardziej spokojnych kolorów, tak bywa, że się zmieniamy tak jak nasze upodobania. Kolory łączę ale ostrożnie, najbardziej podobają mi się ostatnio zestawy w jednym kolorze. Dziękuję za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Świetny jest ten płaszczyk! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście polecam bardzo treściwy i nowoczesny portal dla kobiet. Sama inspiruję się najnowszymi trendami w modzie jak i urodzie oraz zdrowiu, dlatego jeśli szukasz tak jak ja szukałam inspiracji jesteś na właściwej drodze! Oprócz mody i urody możesz się też dowiedzieć o zdrowiu, ćwiczeniach na siłowni i moim ulubionym temacie - podróżach.

    OdpowiedzUsuń