niedziela, 18 października 2020

Czarna skóra, zebra i białe buty czyli prawie czarny total look...

 Czerń - w tym sezonie sporo jej i to od góry do dołu, bo pokazy mody zdominowała czerń i biel. 
/ubrania w tych kolorach są ponadczasowe i uniwersalne/
Cała w bieli to raczej nie dla mnie choć nigdy nie mówię nigdy, póki co bliższa jest mi czerń. 
Skóra - w różnych kolorach ale czarna jak najbardziej na Tak! Skórzane płaszcze mają się całkiem dobrze 😊. 
Zebra - wśród zwierzęcych wzorów zajmuje nadal wysoką pozycję. 
Białe buty - choć przez wiele osób nie do zaakceptowania to nadal w trendach. 

Mój dzisiejszy zestaw to właśnie czerń, skóra, zebra i białe buty.

Mam chyba ostatnio fazę na spokojne kolory, coraz więcej u mnie czerni, beżów i bieli.
 Dzisiaj krótko, bo weny brak i chęci też więc zapraszam do oglądania i komentowania. 

Płaszcz

Czarny, skórzany o prostym kroju, z "męskiej szafy", z lekko poszerzonymi ramionami.
Zapięcie na męską stronę trochę mi przeszkadza ale...tylko trochę.
Znalazłam go w sh choć szperać tam nie bardzo lubię i nie bardzo potrafię.

Spodnie

Mam je od zeszłego roku, lubię ich fason, wysoki stan i luźniejsze nogawki, lekko zwężają się na dole.
/często wywijam nogawki, bo tak mi się podoba/

Torebka

Worek z miękkiej, ekologicznej skóry, można  ją nosić  na kilka sposobów co widać na zdjęciach.

Bluzka

Zebra nadal w trendach /rok temu pokazywałam sukienkę/.
Ma lekko bufiaste rękawy ale dostałam zakaz rozbieranek, może uda się pokazać ją innym razem.
Jest z dość cienkiego materiału a rękaw tylko do łokcia,  więc pod spodem mam czarny golf - bezrękawnik.

Buty

Te z gatunku "brzydkich" 😏, w kontrowersyjnym białym kolorze.

Dodatki

Delikatny, złoty łańcuch, zegarek biżuteryjny i oczywiście okulary choć słońce dzisiaj wyszło tylko ma moment.
Duże, grube łańcuchy nadal z nami zostają, mam taki ale tu mi nie pasował więc szybko zdjęłam.
Było mi niewygodnie a ja cenie sobie wygodę ponad wszystko, za dużo działo się koło szyi.
Była maseczka, bo noszę ale postanowiłam, że zdjęć w niej robić nie będę.
Maseczkę miałam czarną, taki dzisiaj ze mnie "czarny charakter".
Tak kiedyś, w 2014 roku pisałam o czerni /tu klik/.
Miłego tygodnia życzę i pięknej, złotej jesieni /u mnie raczej ta słotna niż złota/.

Pozdrawiam! Do następnego!


płaszcz-nn/sh/,spodnie,bluzka,golf-H&M,torebka-Ochnik,buty-CCC /Jenny Fairy/ ,okulary-Code 

45 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja Basiu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw. Buty super. Ja zawsze mam obawy przed kolorem czarnym, ale co tam u Ciebie wygląda ekstra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam, bo był czas, że mocno ją ograniczyłam i zastąpiłam granatem. Kobieta jednak zmienna jest i od ponad roku ciągnie mnie do czerni /zwłaszcza w okresie jesień-zima/. Dzięki Krysiu za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. Wybierasz z mody co najlepsze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wybierać tylko to co mi się podoba i do mnie pasuje Reniu, dzięki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Trochę mnie zawstydziłaś, bo przymierzałam się do takich ciężkich, białych butów i nie miałam odwagi... ale teraz tak... kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona, odważ się bo czemu nie? Serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  5. Skórzane płaszcze wracają do łask, a pani wygląda w nim genialnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skóra na topie, płaszcze również, miło mi, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  6. Basiu interesujący wizerunek, dama w czerni z pazurem ( buty ) pozdrawiam, słońca i zdrowia życzę :) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, prawnie cała w czerni, buty love, za wygodę, moje stopy pełne szczęścia 😜😜, bo ostatnio lekko mi się zużyły i przeciążyły. Tobie również dużo słońca życzę i dużo, dużo zdrowia. Buziaki❤ Tereniu...

      Usuń
  7. Skóra króluje , czerń też:-))Dodatkowo świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze wyglądasz świetnie, Basiu, chociaż ani jeden element nie jest mi bliski :) :) :). SKóry nie noszę z założenie, podobnie białych butów ( chociaz akurat glany wyglądają w tym kolorze ok). Duże torebki nigdy nie były w kręgu moich zainteresowań, a zwierzęce wzory tym bardziej nie. I co z tego? Nic z tego. Po prostu Ty jesteś inna i to jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś, wszystko nie Twoja bajka ale... co z tego? Jesteśmy inne i już, dzięki za komentarz, serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  9. Rewelacyjne buty! Pięknie Pani wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz i buty super się tutaj ze sobą prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu bardzo odmładzający outfit, zestaw jak ja to mówię bezwiekowy, może to założyć 20 latka i 80 latka. Super, buty zwracają uwagę i o to chodzi. Nowocześnie, z lekkim pazurkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być Marzenko, buty w roli główniej. Trochę rozjaśniły ten ponury, czarny zestaw. Masz rację, to zestaw "bezwiekowy" a jeśli choć trochę odmładza to bardzo mnie to cieszy. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, taka inna niż zawsze ta jesień, niestety...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Basiu tym zestawem pokazałaś, że nie boisz się zaszaleć i poeksperymentować!
    I wyszło Ci rewelacyjnie!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W podobnym płaszczu /tylko brązowym/ "szalałam" w latach 70-tych ha!ha! razem z mężem, mieliśmy jednakowe szyte na miarę. Mam więc sentyment do skóry i tego prostego fasonu. Buty - kolejne "brzydkie" ale super wygodne i za to "dziękują" im moje nóżki. Dzięki kochana za Twoją opinię, buziaki posyłam...

      Usuń
  14. Klimat jak w Matrixie, bardzo mi się podoba. Bardzo moje klimaty (pod warunkiem, że skóra eko 😉). Brawo 👍👌✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taki klimat wyszedł ha! ha! Skóra z sh za grosze więc... eklologiczna🤗... pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  15. Świetna stylówka, tak trzymaj rockowa dziewczyno. Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio mam straszną rozterkę nad białymi butami, jakoś nie kojarzę ich zbyt dobrze. Ale na Pani wyglądają po prostu rewelacyjnie! To też trochę inny fason niż ten, o którym myślałam (bardziej ostatnio zwracam uwagę na botki na słupku), ale te Pani buty są boskie. Pasowałyby pewnie nawet do sukienki, w trochę rock'owym stylu :) świetna stylizacja, serdecznie pozdrawiam Pani Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało, że zyskały taką "sławę", chyba za sprawą "niektórych pań", bo czemu można nosić w każdym innym kolorze i jest super a w bieli nie? Noszone są wszędzie tylko u nas cały czas uprzedzenia. Próbują to "odczarować" Trendystki i Karolina Domaradzaka. Wiem, że są osoby, które ich nie lubią, nic na siłę, ja też nie lubię paru kolorów butów i fasonów, po prostu takich nie noszę. Jeśli jednak masz ochotę na białe /botki na słupku bardzo na TAK/ to się na nie zdecyduj. Mam jeszcze w kolorze ecru botki na kaczuszce. Te dzisiejsze pasują do sukienek, jednak ja nie noszę, bo wolę do spodni. Jednym słowem - Małgosiu, jeśli masz ochotę to kupuj. Serdecznie pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, miło mi, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Właśnie wczoraj wracając z Krakowa do domu, natknełam się na Deichmana, więc weszłam, bo akurat potrzebuję butów. Zobaczyłam te oto Twoje i już sobie powiedziałam; wow, muszę je miec. Są cudowne! Dlatego zbieram pieniążki i kupuję:)
    Płaszcz to jednak wielka klasa, w ogole cały Twój look niezwykle szykowny:)
    Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje buty są z CCC ale Deichman ma podobne. Zbieraj więc pieniążki i kupuj. Dziękuję za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  19. Mocny zestaw Basiu. Wyglądasz jak rockmenka i bardzo Ci to pasuje 🙂👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę tak ha! ha! Trochę inna JA ale czasami warto spróbować czegoś innego, dzięki Ewa, serdecznie pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  20. Wiesz Basiu, że czerni nie lubię, ale muszę przyznać, że świetnie ją ograłaś! Też lubię wywijać jeansy.:) Uściski, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często wywijam nogawki w jeansach czy spodniach ze skóry, oczywiście stosownie do całości zestawu, wtedy kiedy tak / moim zdaniem/ pasuje. Czerń - dyskusyjna, nosić, nie nosić, w jakiej ilości. Powiem tak, jak lubimy to nosić, jak nie to unikać, wybierać intuicyjnie. Są panie, nawet w dojrzałym wieku, które kochają czerń i świetnie w jej wyglądają. Przykład - moja koleżanka i sąsiadka, niezwykle stylowa babeczka. Osobiście mam fazy na czerń, staram się unikać koło twarzy, tu akurat nie zastosowałam tej zasady ale mam już w planach do tego płaszcza inne jasne i kolorowe dodatki. Dzięki, serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  21. Oj styl się zmienia. Jako dziewczynka byłam trochę księżniczkowata. Potem zostałam taką punkówą (kto nigdy nie był punkiem?). Teraz minimalizują garderobę. Więcej rzeczy typu basic (taki smart casual), biele, beże i brzoskwinie. Chociaż jestem wiosną i niby powinnam próbować boho? Tak czy inaczej pomogła mi wyprowadzka (wreszcie nikt nie patrzy na ręce i nie jęczy, żeby dany ciuch zostawić!) i inspirowanie się świetnie ubraną współlokatorką, która ostro potraktowała jakieś 90% zawartości mojej ówczesnej szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że styl się zmienia, kiedyś moda zmieniała się dekadami, teraz wszystko szybciej pędzi ale też jest więcej różnorodności, która nikogo nie dziwi /taki są moje odczucia/. Muszę Ci powiedzieć, że ja nigdy nie byłam pankiem ha!ha! Księżniczkowata pewnie trochę byłam. Minimalizm nie jest dla mnie, jednak oprócz podstawowych kolorów lubię też inne i mam trochę ubrań w swojej garderobie choć cały czas trzymam się klasyki lekko ją przełamując. Jestem za dobrze zorganizowaną szafą bez względu czy jest w niej mniej czy więcej rzeczy. Jak wygląda nasza garderoba zależy tylko od nas samych, intuicja jest najlepszym doradcą. Czasami pomoc innej osoby też się przydaje. Ciesze się, że udało Ci się tak zorganizować swoją garderobę, że jesteś z niej zadowolona. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Świetna stylizacja! Te buty dodają pazura. Polecam sklep Vilero! To doświadczona firma obuwnicza, która oferuje buty damskie dla charakternych kobiet, takich jak Pani! Z pewnością znajdzie Pani w ich szerokiej ofercie modele, które uzupełnią nie tylko szafę, ale również wyjątkowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń