niedziela, 6 września 2020

Ukłon w stronę jesieni czyli moja wykropkowana sukienka maxi w wersji prawie jesiennej...

Poprzez ubiór możemy wyrażać swoją osobowość i mieć tak zwany "swój styl".
Możemy brać z mody wszystko co najnowsze, wszystko co jest w trendach.
Mieć odwagę być innym i zwracać na siebie uwagę.
A może przeciwnie, nie chcemy zwracać na siebie uwagi i wolimy schować się za ubraniem?
Nasz stosunek do ubioru i jak podchodzimy do mody nie ma nic wspólnego z tym jak o siebie dbamy.
Z nami Polkami jest ponoć nie najlepiej zwłaszcza w tak zwanym wieku dojrzałym.
Stawia się nam za przykład panie piękne, ponoć naturalne, zadbane, wystylizowane przez fachowców.
Sesje zdjęciowe robione przez zawodowych fotografów a rzeczy na tych paniach z najwyższej półki.
Ile to ma wspólnego z rzeczywistością, z życiem przeciętej kobiety. 
Zmęczone codziennymi obowiązkami wyglądamy całkowicie inaczej.

Czy działa to na nas mobilizująco czy może wpędza w kompleksy?

Mnie to trochę śmieszy, wiem, że nie dam wpędzić się w kompleksy.
Wręcz przeciwnie, przystępuje do działania. Nie odpuszczam nawet jak na nic nie mam ochoty.
Zbieram się w sobie, poświęcam weekend tylko "dla siebie".
Każdy dzień jest ważny, każdy dzień jest "świętem", raz większym a innym razem trochę mniejszym 😊😏.

Pamiętajcie - jest w nas ukryta moc tylko musimy ją wykorzystać.

Wykropkowana sukienka maxi w wersji prawie jesiennej

/była już tu klik i tu klik/
Nie straszę jesienią, bo mam nadzieję jeszcze na wiele pięknych, ciepłych dni.
Jednak zaczynam myśleć o jesieni i zmianach w garderobie.
Jak widzicie na zdjęciach mimo, że od rana do 12 lało humor mi dopisuje.
Udało się zrobić parę fotek, przy okazji był krótki spacer, bo pogoda poprawiła się.
/ na moją prośbę chyba 😄😄/
Ponieważ dzisiaj chłodny dzień /wczoraj upał/ postanowiłam zrobić małą przymiarkę do jesieni.
Sukienka przeleżała w garderobie całe lato, teraz wraca, z wysokimi, zamszowymi kozakami.
Wszystko w tonacji beżu przez co jestem dzisiaj "niewidzialna".
Nie wyróżniam się, chowam się za ubraniem.
Przezroczystości w sukience delikatne, subtelne czyli takie jak lubię.

Akcent kolorystyczny to torebka i okulary.

Postawiałam też na mocniejszy akcent w makijażu /czerwone usta i paznokcie/.
Włos na głowie też mi się czerwieni, raz więcej raz mniej, w zależności od światła.
Sukienka dobrze wygląda ze swetrem /na chłodniejsze dni/.
Dzisiaj sweter "do ręki" bo choć pochmurno to jeszcze całkiem przyjemnie.

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-Reserved,sweter-Yorn,torebka-Orsay,buty-CCC,okulary-Code

56 komentarzy:

  1. Jesteś Basiu zawsze widzialna i już :).Dla mnie na kozaki jeszcze za ciepło, nawet na te tak zwane letnie, bo taka uroda moich stóp, lubią zimno:). Jednak zawsze mi się taka wersja cienkiej sukienki z butami wysokimi podobała, i na Tobie świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jeszcze za wcześnie na takie buty choć to jesienne, dzisiaj to tylko przymiarki do jesieni😜😜. Też mi się podobają sukienki z takimi butami, będę nosić. Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Dobrze, że zajrzałam tu dziś do Ciebie. Budujący post, a ja mam kiepski dzień, dni.. i ten weekend dla siebie.. fajnie. Myślałam, że znajdę czas dziś na zdjęcia. Nic to, nie będę smęcić. Wyglądasz Basiu pięknie i mimo, że kolory spokojne, jest moc i jest energia :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miewam kiepskie dni, samo życie, czasami nas przerasta ale... głowa do góry, nie dajemy się👍👍. Damy radę, bo jak nie MY to kto? Trzymaj się Ewa, pamiętaj, jesteś najważniejsza. Z czasem na zdjęcia też tak mam, nie zawsze się udaje. Zaczekamy na Ciebie, My, wierne Twoje czytelniczki i blogowe koleżanki, buziaki...

      Usuń
    2. Dziękuję za dobre słowo 🙂 dziś trochę lepiej. Oby tak dalej.

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę Ewa, że jest trochę lepiej, ściskam...

      Usuń
  3. wyglądasz bardzo radośnie:)))sukienka baaaaardzo mi się podoba:)))w wersji jesienne super wygląda:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, jak już sukienka jest to trzeba wykorzystać na maksa🤗, nadchodzi czas na nią 😜😜. Pogoda nie dopisała ale humor tak 👍. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. I tak trzymać Basiu, nie wolno nam o sobie zapominać i poddawać się kompleksom. Piękna sukienka i torebka, znakomicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Dorotko, nie wolno. My jesteśmy najważniejsze. Bez kompleksów. Dzięki, serdeczności posyłam...

      Usuń
  5. No to zaszalalas dzisiaj, widać, że nastrój Ci dopisuje i pomysł na stylizację również. Promieniejesz wręcz. Muszę przyznać, że w takim stroju widziałabym i siebie. Lubię sukienki właśnie takie, jakie często prezentujesz, z falbanami, wzorzyste, dzisiejszą również. Pewnie zalozylabym tylko inne buty, w Twoich byłoby mi chyba za gorąco. I ta niebieska torebka, dodajaca uroku stylizacji, trzeba przyznać, że wiesz jak zwrócić na siebie uwagę. Zakładam, że ubierasz się dla siebie, bo wtedy się dobrze czujesz, ale przecież miło jest, gdy ktoś spojrzy na szykowna kobietę z aprobatą. Niedługo jesień, wierzę, że nie pozwolisz sobie (i nam) na nudę w kreacjach, choć na pewno trudniej będzie na taką lekkość bytu jak latem. Oby dobre samopoczucie nadal Ci towarzyszyło, tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, zaszalałam, dzień deszczowy, pochmurny, na szczęście po 12-tej poprawa to humor dopisywał, nawet był krótki spacer, całkiem udany. Choć sukienka zakupiona na początku roku, jeszcze przed pandemią i była na blogu w innych zestawieniach, to teraz dostała szansę, czas by ją ponownie wykorzystać. Co do butów to była przymiarka do jesieni, do nieco chłodniejszych dni ale nie było mi za gorąco, bo założyłam do nich tylko cienkie skarpetki. Kozaki są właściwie na jesień, na zimę się nie nadają chyba, że będzie sucho i na plusie ha!ha! Zamienniki botków. Niebieskiej torebki szukałam od jakiegoś czasu, właśnie takiej w jasnym odcieniu, mam ale ciemniejszą kopertówkę. Jest urocza /moim zdaniem/ i właśnie z beżem świetnie się sprawdza. To ona zwraca uwagę i chyba jest w tym zestawie numerem jeden. Dobrze zakładasz, że ubieram się dla siebie ale fajnie jak innym też się spodoba, nawet miałam o tym napisać ale wykreśliłam to zdanie w ostatniej chwili. Sama nie wiem dlaczego. Jesień daje jeszcze więcej możliwości, można zastosować warstwy i robi się ciekawiej choć ja akurat za warstwami nie bardzo przepadam. Dzięki za ciekawy komentarz, miłego dnia życzę i oczywiście poprawy pogody, u mnie jeszcze pochmurno i smutno...

      Usuń
  6. Przepiękna sukienka i uśmiech! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka wygląda w niej Pani świetnie. Torebka ma cudowny kolor i z chęcia bym taką samą sobie kupiła.;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że podoba Ci się moja sukienka. Masz rację, kolor torebki super. Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  8. Świetna sukienka Basiu - mam słabość do kropek, groszków, grochów. :) I bardzo mi się podoba zestawienie zwiewności z zamszowymi kozakami. Pozdrawiam serdecznie, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ostatnio słabość do kropek, trochę ich mam w swojej garderobie. Kozaki bardziej jesienne niż zimowe wiec tej jesieni będę korzystać z takich zestawień. Dzięki za Twoją opinię Renata, serdecznie pozdrawiam, miłego dnia🥰

      Usuń
  9. Basiu, dla mnie zestaw niebieski i beżem, to odważny zestaw. Tobie jednak udało się wspaniałe dobrać zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, te kolory bardzo ładnie się uzupełniają, niebieski ożywia bardzo spokojny przecież beż. Beż z akcentem zdecydowanego koloru jak najbardziej na Tak! Trochę odwagi nie zaszkodzi, warto spróbować. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę...

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  11. Ooooo jacie, jak weszłam na posta i zobaczyłam na razie tylko sukienke, to od razu wymarzyłam ją sobie bo super jesiennych botków albo jakiś kowbojek, a tu proszę... jest idealnie !
    Zestaw genialny, absolutnie nic bym tu nie zmieniła i sama w taką kieckę wskoczyła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, długie sukienki z botkami, kowbojkami
      czy kozakami jak najbardziej 👍👍. Bardzo mi się podoba takie zestawienie. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  12. Basiu, genialny tekst i taka sama stylizacja. Jesteś moją inspiracją. Jak nam gorzej, to lepiej się ubierzmy, niech choć wyglądamy, prawda ?:) słonka, uśmiechu i oczywiście zdrowia życzę, Teresa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu, nie zawsze jest super ale nie dajemy się... Ciężko jest ostatnio, mniej kontaktów z ludźmi, izolujemy się, to nie wpływa na nas dobrze. Może ubiorem choć trochę poprawimy sobie nastrój? Tobie też życzę dużo słonka, nieustającego uśmiechu i dużo, dużo zdrowia. Buziaki🥰 posyłam...

      Usuń
  13. Pięknie powiedziane Basiu... W samo sedno:))
    I cudna stylówka... Ta zwiewna, delikatna w kolorze i materiale sukienka plus mocny błękit jak kleksik - CUDO!!!
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My żyjemy w realnym świecie a on nie jest tak "kolorowy" jak ten z fb czy IG. Coś ostatnio sporo u mnie spokojnych kolorów więc "dowalam" 😜😜 kolor w dodatkach. Buziaki 🥰, miłego dnia, u mnie ciepło i słonecznie...

      Usuń
  14. Basiu sukienka jest śliczna, no i jeszcze te groszki :) Chętnie bym ją przygarnęła, już nie mówiąc o błękitnej torebusi.:)
    Wyglądasz szałowo a zarazem subtelnie.
    Pięknie napisałaś. U mnie trochę gorzej jeśli chodzi o samopoczucie, ale nie poddaję się, wszak nadzieja umiera ostatnia...
    Moc pozdrowień i buziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ostatnio podchodzę do tematu mody refleksyjnie, taki czas u mnie ha!ha!
      Sukienka mało była wykorzystana bo na lato nie pasuje ale teraz coraz częściej ją zakładam.
      Ograniczam zakupy z różnych względów /ekonomicznych, ekologicznych i zdroworozsądkowych/.
      Wszystkiego i tak nie dam rady wykorzystać. Jedyne co to muszę zrobić zmiany w butach /ze względu na moją stopę/.
      Pozdrawiam cieplutko, życzę poprawy samopoczucia, ściskam mocno, buziaki posyłam...

      Usuń
  15. Basiu całkowicie się z Tobą zgadzam, okładki magazynów mogą nas inspirować, ale ceny tych rzeczy już nie. Możemy jednak poszukać coś podobnego w przystępnej cenie i stworzyć własną stylizację, nie potrzeba od razu ciucha od projektanta. Bardzo fajna kiecuszka, w moim stylu też, dobrze robi figurze i odmładza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marzenko, okładki czasopism, IG czy FB mogę inspirować ale ja jestem za własną interpretacją. Co do rzeczy to te z wysokiej półki nie do końca da się podrobić, jakość materiałów, wykończenie, wprawdzie sieciówki starają się dorównać ale... wiadomo jak jest. No i na zdjęciach też inaczej niż w realu. Tak więc, na miarę naszych możliwości dajemy chyba radę. Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  16. Ponadczasowa klasyka :) Bardzo lubię połączenie zwiewnej sukienki z kozakami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka, fajny kolorek torebki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor torebki jest świetny, takiej szukałam, dzięki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Basiu, mam takie samo jak Ty podejście do życia. Duży dystans do tego, co kreują media, jednak po swojemu staram się dbać o siebie, o to aby dobrze się czuć we własnej skórze!!!

    Piszesz, że chowasz się za ubraniem... nie mogę się z tym zgodzić!!! Ja widzę piękną kobietę w oryginalnej sukience w grochy :D!!! Wspaniale wyglądasz Basiu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak kochana, w mediach, tych społecznościowych też, jest tak pięknie i nie ma to wiele wspólnego z rzeczywistością dlatego trzeba podchodzić z dystansem i robić po swojemu. W dużej mierze właśnie dlatego, żeby dobrze czuć się sama ze sobą. Czasami "chowam się" za spokojnych kolorami. Nie zawsze przecież muszę "krzyczeć" że jestem 😜😜. Dzięki za ciekawy komentarz, serdecznie pozdrawiam Ciebie i całą Twoją rodzinkę...

      Usuń
  19. Klasa sama w sobie! Nie wiedziałam, że w CCC są takie piękne kozaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo kozaków, te są przejściowe, jesienne, wyglądają całkiem fajnie. Dzięki za miły komentarz. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  20. Bardzo fajnie prezentuje się ta sukienka maxi :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kropeczki są takie urocze!!! :) Cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kropeczki są urocze, serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  22. Wspaniała sukienka! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka piękna. Ja już kilka razu przymierzałam takie i u kogoś zawsze mi się podoba ale ja sama jakoś nie mogę się przełamać. Torebeczka prześliczna 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa, nam to samo, wiele rzeczy podoba mi się na kimś tylko nie na mnie. Do niczego się nie zmuszam, muszę być pewna wyboru. Dzięki za ciekawy komentarz, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  24. Świetna sukienka i bardzo do Pani pasuje :-) nie sądziłam, że coś tak lekkiego i zwiewnego można połączyć z jesienną stylizacją. Jednak efekt bardzo mnie zaskoczył. Ja jedynie wymieniłabym torebkę, bo dla mnie w takim wydaniu byłaby zbyt odważna. Reszta rewelacyjnie, zainspirowała mnie Pani :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej można, wykorzystujemy zwiewne sukienki i spódnice także jesienią, z kardiganem, marynarką czy płaszczem nawet w dość chłodne dni. Torebka to kwestia "co kto woli", dla mnie może być odważniej ale jeśli ktoś tak nie lubi to można wybrać w spokojnym kolorze, ja celowo taką wybrałam. Dzięki za opinię, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  25. To zestawienie jest bardzo ciekawe. Wszystko fajnie się komponuje .

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykle stylowe połączenie. Idealna stylizacja na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń