wtorek, 11 sierpnia 2020

Minimalizm i prostota - sukienka na specjalną okazję...

Kolejna sukienka, tym razem na specjalną okazję, taka moja "mała czarna" w kolorze śliwki.
W tym sezonie minimalizm i prostota jak również jeden kolor, zostały wyparte przez duże sukienki.
Kolorowe sukienki o luźnym kroju, z falbanami, z marszczeniami i szerokimi rękawami.

Moja jest więc z kategorii - nuda!

Sukienka

Jeden kolor, prosty krój /choć ma z przodu marszczenia/, odcinana w pasie, talia podkreślona paskiem.
Kolor śliwki - dla przypomnienia, bo pisałam o nim /tu klik/
/pełen sprzeczności i przeciwieństw, urzeka klasą i co najważniejsze, jest wyjątkowo twarzowy/
Odświętny charakter sukienki podkreśliłam naszyjnikiem.

Perły

Co można o nich powiedzieć?
Myślę, że wiele dobrego, bo są delikatne, bardzo kobiece, trochę tajemnicze.
Zachwycają w każdej postaci, zarówno w wersji nowoczesnej jak retro.
Perły są w tym sezonie nie tylko na biżuterii, zdobią też wszelkiego rodzaju dodatki.
Spinki, kolczyki, pierścionki, są przy butach i torebkach.
Są wszędzie i nie mają limitu wieku, noszą je całe pokolenia kobiet - babcie, mamy i córki.
Wpisuję się w te pierwsze 😉 i noszę dumnie moje perły, nie tylko na specjalne okazje.
Do jeansów również, choć nie do porwanych.
Dzisiaj jestem cała w jednym kolorze /mała torebka i pasek przerobiony z paska od torebki/.
Ponieważ kocham pierścionki niezależnie czy są w trendach czy nie, noszę moją "perłę" na palcu z wielka przyjemnością.

Okulary

 Również w kolorze sukienki, z perełkami, przypominają trochę piękny model z kolekcji D&G.
Kolorowe szkła dodają elegancji /moim zdaniem/ i tajemniczości.

Buty

Nie miłam zbytniego wyboru, musiały być wygodne.
Dlaczego? Nie będę się nad tym rozpisywać, sytuacja mnie do tego zmusiła.

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-Mohito,torebka-CCC,naszyjnik-nn,pierścionek-Orsay,buty-Sagan,okulary-Layoners

37 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko, piękne perły i sukienka. Pięknie wyglądasz Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być Dorotko, elegancko ale nie do przesady, upał dawał się we znaki a uroczystość o 16-tej dlatego krótki rękaw i brak rajstop. Oczywiście w maseczce zdjęć nie robiłam. Pozdrawiam🥰, miłego dnia...

      Usuń
  2. Basiu bardzo ładnie, wszystko ze sobą gra. Kwitnąco wyglądasz, pozdrowienia , Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tereniu za Twoją opinię, chciałam skromnie i minimalistyczny i jeszcze w jednym kolorze. Taki pomysł wpadł mi do głowy. Miłego dnia🥰🥰, pozdrawiam...

      Usuń
  3. Basiu, jest dokładnie tak, jak napisałaś - minimalistycznie i prosto, a to zwykle daje gwarancję sukcesu. Spokojnie, elegancko, jednoczesnie bardzo dobrze sie na Ciebie patrzy. Ciekawy jest ten śliwkowy kolor, musze go zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie chciałam, dużo spokoju i minimalizm, bo to nie ja byłam ważna, na dodatek jeszcze upał trochę mi plany ubraniowe pokrzyżował/ i nie tylko upał 😏/. Kolor jest dla mnie piękny, kiedyś nosiłam więc taki trochę powrót do przeszłości 🤗. W realu nieco jaśniejszy i moim zdaniem- ładniejszy. Zdjęcia robione na szybko, bez przekonania, w złych warunkach oświetleniowych,taki trudny pod tym względem dzień. Dzięki, serdecznie pozdrawiam🥰

      Usuń
  4. Piękna jest Twoja sukienka i bardzo elegancka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu,że Ci się podoba🥰, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. Prezentujesz się elegancko, sukienka jest prosta, ale nie jest banalna, na zdjęciu niezbyt dobrze widzę to szykowne marszczenie czy drapowanie, ktore, jak przypuszczam, jest dla tej kreacji kropką nad i. Jak zwykle starannie dobralas dodatki, które ożywiają ten niełatwy, aczkolwiek uroczy,kolor dla dojrzałych kobiet oraz dodają kreacji wyjątkowego, odswietnego charakteru. Zastanawiam się jedynie nad paskiem, czy nie jest go za wiele, tzn. czy nie jest za długi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na zdjęciu marszczenia i drapowania są słabo widoczne /na modelce na stronie Mohito widać wyraźnie/, niestety - złe warunki świetlne, musiałam stać w cieniu, bo w słońcu zdjęcia prześwietlone, byłam zmęczona i bez chęci do odpowiedniego zaprezentowania tej dość ciekawej sukienki, taki trudny dzień dla mnie. Sukienka ma marszczenia na górze ale u mnie lekko straciły na atrakcyjności ze względu na "duże przody" ha!ha!. Dół jest kopertowy i fajnie się układa. Dla mnie ten kolor nie jest trudny, lubię od dawna, nawet dawniej bardziej niż obecnie, miałam fajną sukienkę w tym kolorze i często nosiłam. Pasek - był czarny z dodatkiem srebra, moja torebka w idealnym kolorze z sukienką i z dodatkiem złota, nie pasował tu i musiałam zmienić, szukałam w tym kolorze /nie chciałam przecinać sylwetki/ znalezienie odpowiedniego okazało się niemożliwe więc pasek jest z paska od torebki, jedną sprzączkę usunął mąż ale długości nie mogłam zmienić bo musiałabym go zepsuć a torebkę noszę na ramie i do reki , jak mi pasuje. Dlatego taka długość paska ale tak zamotany wyglądał ciekawie. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam, miłego dnia życzę...

      Usuń
  6. Ładna, klasyczna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie ciemnej sukienki z perłami i perłowymi butami. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Janino, że Ci się podoba, tak miało być, prosto i klasycznie, minimalistycznie...
      Zdjęcia nie oddaję koloru sukienki, w realu jest ładniejszy, trochę jaśniejszy. To trudny kolor do fotografowania.
      Perły w założeniu miały "zrobić" całą stylizację a buty to przypadek choć dobierałam z moich zasobów bardzo przemyślanie.
      Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Zajrzałam na stronę Mohito i faktycznie kolor sukienki jest przepiękny, o wiele jaśniejszy niż na foto, zresztą zgodnie z tym, co piszesz, co do paska to z konieczności dobrze sobie poradzilas. Perły mam podobne do Twoich, lecz tylko jeden rząd.Nabylam je przed laty w Monnari, spoczywaly w szufladzie, ale teraz je wyjęłam i pewnie zrobię z nich użytek. Pozdrawiam z nadzieją na.dalsze modowe.inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie możesz nosić swoje perły z dumą i nie tylko na specjalne okazje, każdy dzień, każde wyjście może być "specjalną okazją", są bardzo na czasie, nawet dwa na raz można łączyć, oczywiście jeśli tak lubimy. Ostatnie zdjęcia trochę mi nie wyszły ale sukienka jeszcze się pojawi i mam nadzieję lepiej ją pokazać.

      Usuń
  8. P.S. Mam do Ciebie pytanie, czy ozdoby z bursztynu są passe czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo są widoczne, myślę jednak, że jeśli mamy piękny pierścień i to duży albo wisiorek to zakładamy, nie patrzymy czy passe czy nie. Taka rzecz podkreśli nasz indywidualny styl a jeśli jest cenną pamiątką to tym bardziej. Osobiście nie noszę, nie mam, bo nigdy nie byłam jego fanką choć jak jestem nad morzem to mnie kusi, ładny pierścień bym chciała albo duży wisiorek, mocno rzucający się w oczy więc... może kiedyś... Jeśli masz coś takiego to próbuj, zakładaj... Jeszcze sobie przypomniałam, chciałabym bransoletkę z pięknym bursztynem, srebrną tylko ceny wysokie...

      Usuń
  9. Droga Basiu, nie jest wcale nudno. Elegancja, klasyka i niezawodne perły.
    Bardzo wytwornie prezentowałaś się na uroczystości.
    Pozdrawiam Cię Basiu ciepło. Moc buziaków posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perły - ostatnio love... choć są od dawna to teraz coraz częściej zakładam do codziennych zestawów. Tu miały dodać odświętnego harakteru. Miało być klasycznie i minimalistycznie. Pozdrawiam, ściskam mocno💜💜

      Usuń
  10. Masz prawdziwe perły? Jeju,zazdroszczę. Podobają mi się, a mam tylko jakieś sztuczne podróby 😒 Ałtfit jak dla mnie wcale nie nudny. Mnie się podoba stonowaność. Fajny kolor, taki nieopatrzony. I twarzowy 👍👌🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam prawdziwych, też mam sztuczne podróby 😜. Jakoś nigdy o prawdziwych nie marzyłam. Co do koloru to mam z nim wspomnienia z danych lat, cieszę się, że na niego ponownie trafiłam. Dzięki Sylwia, serdeczności posyłam...

      Usuń
  11. No wystroiłaś się, ale Ty często jesteś przecież taka elegancka, to Twój styl, czujesz to i on pasuje Tobie. Perły uwielbiam i noszę i te prawdziwe i sztuczne. Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,lubię tak się wystroić, tak dobrze się czuję. Nie mam prawdziwych pereł ale akurat ten naszyjnik bardzo dobrze się prezentuje, nawet mnie zaczepiają z pytaniem gdzie kupiłam...

      Usuń
  12. Świetna sukienka Basiu, piękny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor bardzo ciekawy i fason również, cieszę się Jolu, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam🥰...

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też czasami mam na taką prostotę wielka ochotę, pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  14. Basiu, wyglądasz przepięknie 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja!! I te buty!!! Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Basiu, pięknie.Widzę,że bardzo lubi Pani dodatki...zapraszam zatem na naszą stronę z biżuterią www.le-ru.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię, mam swoją ulubioną. Zajrzę przy najbliższej okazji. Pozdrawiam serdecznie..

      Usuń
  17. Stylowo i z klasą! A te buty?? Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyczne i bardzo stylowe zestawienie. Jak dla mnie ta propozycja jest super.

    OdpowiedzUsuń