piątek, 10 lipca 2020

Stawiam na luz czyli obszerna sukienka na lato...

Luźna typu oversize, ukochana przez YSL.
Wcale nie trzeba być w rozmiarze XL żeby z powodzeniem nosić taką właśnie sukienkę.

Love luz blus 😏😊...

Sukienka

Nie ma dzisiaj u mnie kwiatków, nie ma pasków ani kropek.
Gładka, dość dopasowana góra, szeroki, zamaszysty dół z czarnym nadrukiem.
W kolorze żółtym z dodatkiem zieleni.
Powiem szczerze, że ten odcień przemawia do mnie, na Tak oczywiście.
Nie każdy odcień żółci do mnie pasuje, ten jest bardzo twarzowy.
Mam w takim samym kolorze sweter.
Lato nie zawsze jest upalne, będą zapewne chłodniejsze dni więc na pewno go wykorzystam.
Nie pokazałam swetra, bo dzisiaj akurat u mnie upał.

Biżuteria 

 Lubię perełki więc są - naszyjnik / nawet dwa/ i pierścionek. 

Torebka

Dodałam to tej zielonkawej żółci trochę brązu - mała torebka, zegarek na brązowym pasku i brązowe okulary.  

Buty

Na stopach trochę delikatnego złota, na wygodnym klocku.
Od wczoraj boli mnie noga powyżej kostki, czyżby jakaś kontuzja mnie dopadła?
Mam nadzieję, że nie i ból szybko minie.

Co sadzicie o takich obszernych sukienkach? 

Bardzo poszerzają? 

Są bardzo w trendach więc dla ich miłośniczek nie ma to znaczenia.
Mojemu M. nie podoba się, ja mam mieszane uczucia.
Mało zdjęć ale zabrakło czasu. 
Dodam jeszcze, że moda sprzyja wygodzie. Łączenie elegancji i luzu jest trendy.
Spokojnie możemy postawić na swobodne kroje i naturalne tkaniny.
Na luzie też możemy wyglądać kobieco i...kusząco😏

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-butik /produkt polski/,torebka,pierścionek-Orsay,buty-Sagan,zegarek-Bisset,okulary-Code

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka, i nie poszerza - a mówię Ci to ja, miłośniczka krojów blisko ciała. Po prostu taka ona jest, i już, i dobrze w niej wyglądasz. Poza tym piszesz przeciez o wygodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez długi czas też byłam miłośniczką krojów blisko ciała, teraz jest i tak i tak...Masz rację, taka jest, obszerna i nie ma takiej możliwości, żeby nie poszerzała. Teraz tylko problem w tym czy tak lubimy czy nie. Wygoda jest i tu nie ma dyskusji. Dzięki za Twój ciekawy komentarz, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Pięknie, takie sukienki są bardzo wygodne i praktyczne, i co też istotne, są, tak myślę, z naturalnego materiału. Mnie jednak szczególnie ujely dodatki, dobralas je wręcz idealnie, sprawiają, że w istocie zwykła sukienka, choć oczywiście ładna, prezentuje się elegancko.Nie wiem czy to doświadczenie czy to "cos", co jedne kobiety mają, inne nie, że z na pozór zwykłego ubioru potrafisz zrobić coś, co zwraca uwagę. Wygląda na to,.że kadze Ci nadmiernie, ale od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga i widzę, że Twoja garderoba nie jest z najwyższej półki, ale takiej, na którą stać przeciętną kobietę, a mimo to, sądząc po ulicach, wiele dojrzałych pań wygląda nieciekawie, po prostu brakuje tej przysłowiowej kropki nad i.Pozdrawiam i gratuluję wytrwałości oraz inwencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z dwóch materiałów, góra 95% cotton, miękka i ładnie dopasowana do ciała /choć luźna/ , dół to 97% cotton, materiał już sztywniejszy ale ładnie się układa. Nie bardzo się gniecie, to są naturalne pogniecenia jeśli już, dla mnie to ważne, bo jak wysiadam z samochodu to muszę jakoś wyglądać, tu materiał jakoś tak od razu się prostuje. Co do dodatków to zawsze powtarzam, że mają ogromne znaczenie i wiele potrafią zmienić. Masz rację, nie mam garderoby z wysokiej półki /zdarzają się takie rzeczy jak na przykład płaszcz z kaszmiru/, głównie sieciówki, czasami jakoś butik, bywają rzeczy z sh, które wybieram bardzo dokładnie. Myślę, że jak stwierdziłaś, stać na nie przeciętną kobietę. Lubię modę od zawsze, wybieram tylko to co mi się podoba i interpretuje ją po swojemu. Jeszcze chcę zapewnić, że to są zestawy w których chodzę, nie ma tu niczego tylko do zdjęcia. Dziękuję Janka za Twoja opinię, serdecznie pozdrawiam i miłego dnia życzę...

      Usuń
  3. Bardzo ładna sukienka:))i najważniejsza wygoda zwłaszcza kiedy jest gorąco:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co pogoda nie rozpieszcza Reniu choć jak robiłam te zdjęcia to dzień był upalny /piątek/. Na upały jest super.
      Dzięki, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Uwielbiam takie sukienki Basiu, uwielbiam letni luz. Pięknie wyglądasz w tej sukience Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letni luz jest najlepszy, za to kocham lato...pozdrawiam i milej niedzieli życzę...

      Usuń
  5. Kreacja na lato wspaniała, kolor fantastyczny, obszerna czyli można czuć się swobodnie, wzór niezobowiązujący. Super. Basiu szalenie Ci w niej do twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor Krysiu jest bardzo twarzowy, swobodny fason daje sporo luzu. Nie wszędzie ją zakładam, zależy jakie to jest wyjście.
      Miłego dnia...

      Usuń
  6. Oryginalna sukienka, bo wszędzie nadruki w kwiatki- a u Ciebie nowoczesność! Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego mi wpadła w oko, chciałam coś innego, dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam💐💐

      Usuń
  7. Bardzo ładna sukienka :) Lubie sukienki oversize, bo można w nich pięknie wyglądać nawet z niedoskonałościami i kilkoma kilogramami na plusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, wszystko zależy od fasonu tej ogromnej sukienki, czasami można postawić na luz😜😜... Pozdrawiam Ala🥰🥰

      Usuń
  8. Basienko te sukienki sa super dla "tyczek" 😁,dla nas dosc niebezpieczne, probowalam , mimo ze mam 168 wyglądała ciężko, co innego gdyby to był cieniutki jedwab lub szyfon. Trochę mi żal.... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tak to wygląda w praktyce, góra fajnie się układa a dół za sztywny. Też mi żal, bo fajny jest taki luz😜, dzięki za Twoją opinię...

      Usuń
  9. Basiu, moim skromnym zdaniem, sukienka jest świetna. Tak jak piszesz luz blus.:)
    Jestem niska, jak wiesz, ale też lubię takie luźne na lato. Może nie powinnam w takie się odziewać, ale czasem noszę:)
    Kolor bardzo twarzowy.
    Miłego wypoczynku nad morzem.:)
    Dziękuję Basiu za rozmowę telefoniczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, duża jest, chodzi o szerokość, poszerza i mam wątpliwości. Kolor jest cudny, lubię taki 🤗. Dzięki, mam nadzieję trochę nacieszyć się morzem. Buziaki🥰🥰, ściskam...

      Usuń
  10. Piękna wakacyjna stylizacja!!! Basiu, podobasz mu się bardzo w tej sukience :D!!! Lubię takie żywe kolory :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie kokiry, pięknie wyglądają latem w blasku słońca. Postawiłam na luz 😜. Pozdrawiam💐 serdecznie...

      Usuń
  11. Basiu, piękna,letnia i wygodna sukienka. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Kolor cudny, dodatki super, nic dodać nic ująć, tylko na spacer:) pozdrawiam serdecznie, Teresa :):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, taki krój daje sporo wygody i super luzik😜. Resztą się nie przejmuję. Na spacer 👍👍 jak najbardziej a przy pięknej, słonecznej pogodzie kolor robi wrażenie. Dzięki Tereniu za Twoją opinię💐, pozdrawiam serdecznie🥰

      Usuń
  12. Piękny kolor. Czarny nowoczesny wzór w dolnej części sukienki nadaje jej świetniy charakter. Bardzo ładnie w niej wyglądadz.Pozdrawi cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten wzór wpadł mi w oko, zwróciłam na niego uwagę. Kolor jest super, na lato idealny dla mnie. Dzięki za Twoją opinię, buziaki posyłam🥰

      Usuń
  13. Za takimi kolorami nie przepadam, ale zwiewne, lekkie sukienki na lato zawsze się dobrze sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to dobry fason na 🌴☀ lato, ja kocham takie kolory. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. Piękna sukienka. Gdybyś szukała do niej butów to koniecznie zajrzyj na https://butymodne.pl/sportowe-klapki-damskie-c19919.html i zapoznaj się z ofertą tego sklepu internetowego. Widziałam, ze wybór butow jest tam bardzo duży a ceny nie odstraszają. Sama mam zamiar zrobić tam większe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się moja sukienka. Póki co butów nie potrzebuję. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszy mnie, że się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Bardzo fajne kolory, zdjęcia wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń