wtorek, 19 listopada 2019

Dziewczyny lubią brąz czyli mój bązowy total look...

W tym sezonie króluje brąz  w różnych odcieniach. Gorzka czekolada, cynamon, orzech, karmel.

Lubicie brąz, który jest Waszym faworytem?

 Karmel - najjaśniejszy, najweselszy, mój ulubiony 👍👍.


Świetnie prezentuje się na skórze /płaszcze, sukienki, spodnie/, lubię ten błysk faktury.
Spodnie skórzane, w kolorze karmelowym, połączyłam z innymi odcieniami brązu.
 Beżowy płaszcz /ostatnio mój ulubiony/, botki /zwierzęcy print/ w odcieniu orzechowym.
 Torebka noszona od spodu/ karmelowa/ i sweter lekko oversize wpuszczony częściowo do spodni.
W trudnym do określenia kolorze /ciemny beż z odrobiną brudnego różu/ tak mi się wydaje.
 Biżuteria - łańcuch z perłami, to za mało, jeszcze pierścionek, bo lubię i zegarek - też lubię 🤔.

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-Zara,sweter-H&M,spodnie-Orsay,torebka-Wittchen,buty-Reserved,naszyjnik-nn,okulary-Code

49 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesienią taką ciepłą i stonowaną kolorystykę. Piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się mój zestaw, takie kolory na jesień 🍁🍂 są super 👍, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Oj też lubię brąz. Może tak koło twarzy mi nie bardzo, ale od dołu, gdzieś go tam "upchnę". Naprawdę fajny kolor, zwłaszcza kamel i orzech. U Ciebie Basiu bardzo spodobał mi się płaszcz w jaśniejszym z kolei odcieniu. No i widzę, że przypadło Ci do gustu podwijanie nogawek, fajne to ☺☺ Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło twarzy też nie lubię, staram się oddalać. W tym sezonie love brązy 👍👍. Wybieram odcienie dla mnie odpowiednie. Nogawki podwijam , bardzo jestem na Tak... Dzięki za Twoją opinię serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. Brąz, beż to też moje kolory. Są szalenie eleganckie tak jak ty Basiu jesteś na tych zdjeciach elegancka i szykowna. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to eleganckie kolory. Brązy to nie były moje kolory ale...w tym sezonie love... serdecznie pozdrawiam Krysiu...

      Usuń
  4. Basiu wyglądasz cudownie:))piękne spodnie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Reniu, spodnie love👍👍, fason taki jak lubię i cudowny kolor. Również serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  5. ten płaszczyk i naszyjnik są przeeleganckie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Pani wygląda! Ja co prawda nie lubię brązów, ale w tym wydaniu wyglądają rewelacyjnie. Korale idealnie pasują do sweterka i ogólnie do całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za brązami ale w takim sezonie mam ich trochę. Dobieram odcienie dla mnie odpowiednie, moim oczywiście zdaniem. Dziękuję za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Basiu pięknie się prezentujesz w tych kolorach.Wszystko jest super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Danusiu, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Oj lubią lubią, ale Ty Basiu chyba bardzo też. W tej stylizacji wyglądasz świetnie. Elegancja i smak. Gratulujemy i czekamy na kolejną stylizację Twojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, cieszę się że Ci się podoba 👍, pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  9. Wspaniale skomponowałaś tą stylizację, gdy Cię w niej zobaczyłam wydobyłam z siebie wielkie Wooowww!!!! Cudownie wyglądasz w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alice, fajnie że znów jesteś, bardzo dziękuję za tyle miłych słów. Muszę przyznać że bardzo lubię ten zestaw i świetnie się w nim czuję. Serdeczności posyłam 🍁🍂

      Usuń
  10. Basiu fantastycznie wszystko dobrałaś, pięknie wyglądasz, oj inspirujesz i zarażasz pięknym uśmiechem. Super zestaw. Serdecznie pozdrawiam , Teresa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, uśmiech nic nie kosztuje a poprawia nastrój uśmiechającemu się i innym z jego otoczenia. Zawsze można odnaleźć w życiu pozytywy i po porostu cieszyć się nim. Jeśli Cie zainspirowałam to bardzo mi miło. Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam, pogodnej niedzieli, u mnie od rana słonko, buziaki...

      Usuń
  11. Basiu, ta stylówka jest rewelacyjna! to nowy u Ciebie styl - nonszalancja z klasyką ;) Super! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wprowadzam trochę zmian Madziu, taka lekko odmieniona JA. Pozdrawiam piękny Wrocław, buziaki...

      Usuń
  12. Świetna stylizacja Basiu. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa, bardzo mi miło, serdecznie pozdrawiam i dużo słonka życzę, u mnie świeci, buziaki...

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Są idealne na jesień, za brązami nie przepadam ale w tym sezonie mam ich sporo i chyba zmieniłam o nich zdanie, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. No ja pieję z zachwytu! Basiu, zawsze byłaś pełną klasy i dystyngowania kobietą, ale teraz to Ty jesteś dziewczyną! Stylówa taka jak lubię, kolory kocham! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też się czuję, ten rok to dla mnie rok zmian, postanowiłam trochę więcej o siebie zadbać i po trudniejszych latach wrócić do tego co było. Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Jestem wprost zachwycona stylizacją. Wszystko idealnie skomponowane. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Basieńko, świetnie skomponowałaś cały zestaw, sweterek poprzez swój nieoczywisty kolor przełamuję zaplanowaną kolorystykę brązów. Bardzo mi się podoba, aczkolwiek.... podwinięte spodnie nieco poszerzyły dołem sylwetkę, pewnie przez mankiet w innym kolorze. Ale to taki mały minusik, a tak w ogóle z przyjemnością patrzę na ten zestaw. Pozdrawiam serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anno! Dziękuję za Twoją bardzo ciekawą opinię, zawsze czytam z wielkim zainteresowaniem. Sweter lubię właśnie za ten kolor / trudny do określenia/. Co do podwiniętych spodni to powiem Ci, że chyba mi ostatnio odbiło 😜😛, bo podwijam wszystkie, nie bardzo przeszkadza mi poszerzona sylwetka, takiego fioła mam🤪🤪. Może mi to przejdzie. Spodnie są za długie, niestety ale szyje się na wysoki wzrost, modelki, które je pokazują mają ponad 1.75 a ja tylko 1.60, muszę podjąć decyzję czy obcinać czy nie więc póki co podwijam. Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Bardzo lubię ten kolor Basiu. Pięknie się w nim prezentujesz i w tej stylizacji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałam się do tych kolorów, w tym sezonie sporo ich u mnie, taka zmiana i nawet dobrze się w nich czuję a to przecież bardzo ważne. Serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
    2. To są takie uniwersalne i bezpieczne kolory, chociaż nie każdy się w nich dobrze czuje. Ja bardzo lubię takie odcienie, Tobie też w nich pięknie Basiu. Serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
    3. Do tych kolorów muszę mieć mocniejszy makijaż a właściwie to usta bardziej wyraziste bo inaczej ginę 😜😜, koło twarzy odcienie bardziej do mnie pasujące ale w tym sezonie love brązy 👍👍

      Usuń
  18. Ja zdecydowanie wolę jasne odcienie brązu, beżu czy różu i lepiej też w nich wyglądam. Bardzo podoba mi się ten sweter. Cała stylizacja jest ładnie skomponowana i świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją opinię, cieszę się że Ci się podoba. Też lepiej czuję się w tych jaśniejszych, najbardziej podoba mi się odcień karmelowy. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Uwielbiam brązy... z wiadomych powodów 😁... często i chętnie je noszę.... O np dziś - brązowe szerokie spodnie w kant i golfik w brązowe paski :D!!!
    P.S. Basiu wyglądasz świetnie 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z brązami był kłopot, unikałam bo źle się w nich czułam, teraz zmiana, brąz goni brąz 🤭😜 a to jeszcze nie koniec😝. Dzięki za Twoją opinię serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  20. Pięknie, też tak lubię Basiu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula, cieszę się że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  21. Perfekcyjny look. Wyglądasz jak Włoszka, a nawet lepiej, bo taki efekt przy naszym klimacie trochę trudniej uzyskać. Sweter od razu przykuł moją uwagę (choć ukryty pod płaszczem), naszyjnik pięknie go pokreślił, a torebka podbija kolor spodni i na koniec elegancki, prosty płaszcz. Włoska robota;). Pozdrawiam Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu za miły komentarz i zarazem profesjonalny. Wiem, że świetnie znasz się na modzie, tym bardziej się cieszę, że Ci się podoba. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Nie przepadam za brązem ale ten odcień mi się podoba. Jest spokojniejszy i łagodniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja, nie przepadam ale ten mi się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  23. Genialna stylizacja! Ten płaszcz i spodnie - ekstra!

    OdpowiedzUsuń