sobota, 10 sierpnia 2019

Zwierzęce wzory - zebra...

Cętki i pręgi, panterka, wąż, zebra - od kilku lat kuszą 😜.

W nowej odsłonie wracają również w tym sezonie, inaczej zestawione sięgamy po nie z przyjemnością.
/może nie wszystkie, bo są osoby które ich po prostu nie lubią/
Uważane są za kiczowate i przesadzone więc boimy się ich nosić.

Trudne w połączeniu, bo jak i z czym je łączyć, żeby nie narazić się na śmieszność. 

Ten sezon należy do odważnych, zwierzęcy total look, czemu nie! Ten sam wzór zestawiamy na różnych tłach.
Jeśli nie mamy na tyle odwagi to gładka marynarka czy koszula zrównoważy całość. 
Odważne połączenie kilku motywów zwierzęcych również wskazane, wspólnym mianownikiem może być kolor.

Drapieżne, szykowne - po prostu oswajamy zwierza 😉.

Nie jestem zbytnią fanką zwierzęcych wzorów ale nie mówię im NIE!
Dzisiaj u mnie zebra 😉😊 - oswojona...


Zrównoważona koszulą-bluzką z wiązaniem.
"Drapieżna" sukienka to ponoć bestseller tego lata. Najlepiej długość maxi z asymetrycznym wiązaniem.
Wiązanie jest ale "po mojemu" i nie na sukience. 
Chyba wyszło trochę kiczowato 😝, o trendach nie wspomnę 😩.


Trochę złotych dodatków i wyruszam...na łowy...
/taki mały żarcik 😛😝/


Cały czas słabo z moim blogowaniem, już nie chcę się usprawiedliwiać.
Więcej czasu poświęcam na aktywność fizyczną, czasu brakuje ale sił również.
Póki co postaram się być tu od czasu do czasu, choć 2 - 3 razy w miesiącu /częściej pojawiam się na fb/.
W lipcu minęło 9 lat mojego blogowania, o tym też zapomniałam 😥.

Pozdrawiam! Do następnego!

sukienka-nn,koszula-New Yorker,torebka-Monnari,buty-Sagan,okulary-Mello

79 komentarzy:

  1. Basiu, wygladasz pięknie!!
    Sukienka z wiazana blizka to strzal w dziesiątke!! I te okulary dodały całosci pazura😁
    A to, że aktywnosc fizyczną postawilas wyżej niz wpisy na bloga, przyniosly zamierzony efekt. Wygladasz fantastycznie♥️
    Cieplutko przytulam🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, postawiłam wyżej, tak wybrałam, myślałam, że wszystko pogodzę ale nie da się, za dużo tego wszystkiego a dzień za krótki. Cieszę się, że Ci się podoba mój dzisiejszy zestaw. Pozdrawiam Małgosiu, buziaki...

      Usuń
  2. Basiu, zebra leży na Tobie wspaniale, pięknie i bardzo elegancko wyglądasz! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, za zwierzęcymi wzorami nie przepadam ale...mam parę rzeczy, ta zebra wpadła mi w łapki przypadkiem i nawet bardzo mi się spodobała. Dzięki za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. Sukienka i bluzka śliczne a Ty Basiu kwitniesz. Te 9 lat szybko minęły, gratuluję postępów, efekty są widoczne. Czasem warto odstawić blog na korzyść sylwetki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba 👍💞, czas tak szybko pędzi, że... szkoda mówić... trzeba coś wybrać, ja już wszystkiego nie ogarniam, wybieram więc zdrowie i sylwetkę, blog to tylko moje hobby. Miłego dnia życzę ❤️❤️❤️i dużo 🌞

      Usuń
  4. Eee, dlaczego kiczowate... Chyba różne motylki i inne takie, mogą być bardziej nie teges. Zwierzęcy wzór bardzo dobry 😉 Prezentujesz z dużą klasą swój, wszystkie zebry czują się dumne i zaszczycone 🙂😍🦓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęce wzory taką mają opinię i choć cały czas pojawiają się w modzie to jednak są takie opinie. Jedne panie lubią, inne nie założą ale kto by tam trafił za kobietami ha!ha! Nie jestem ich wielką fanką ale noszę, coś tam znajdzie się w mojej garderobie. Zebra też się pojawiła. Ciesze się bardzo, że wszystkie zebry dumne i zaszczycone, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  5. Już pisałam na fb, że świetny zestaw. I świetnie się prezentujesz 🙂👏
    Jak się Basiu coś ćwiczy, jest się aktywnym, to to zajmuje czas. Wiem to sama ze swojego doświadczenia, dlatego jest się na blogu tyle ile jest. Czas nie jest z gumy 🙂 jeszcze inne obowiązki. Też w tym roku przegapiłem urodziny swojego bloga, ale co tam. Ważne, że jesteśmy 😊 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ważne że jednak jesteśmy. Traktuje bloga jako swoje hobby, poświęcam mu tyle czasu ile mogę, ostatnio coraz mniej, bo jednak są sprawy ważniejsze. Wolę ćwiczyć niż siedzieć przed komputerem. Teraz jednak zatęskniłam, na zewnątrz za gorąco, czekam aż się ochłodzi i wskakuję w odzież sportową i pędzę, dzisiaj może siłownia na powietrzu albo rower choć w weekend na ścieżkach rowerowych strasznie dużo ludzi. Pozdrawiam Ewa, miłej niedzieli...

      Usuń
  6. Bardzo ładny zestaw Basiu. Śliczna sukienka, ale dzisiaj zachwyciłam się tą białą koszulą - narzutką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu za Twoja opinię, sukienka całkowicie prosta, dopiero koszula - narzutka robi swoje.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  7. Osobiście nie przepadam za "zeberkami" ale muszę przyznać Basiu, że Twoja stylizacja bardzo mi się podoba.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęce wzory nie są moimi ulubionymi ale coś tam mam, ostatnio zebra u mnie się zadomowiła 😜😆. Cieszę się Ewo, że Ci się podoba 👍, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  8. Super te "Po Twojemu"!!! Nie dostrzegam tu kiczu a raczej twórczą inwencję. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię Alicja, też uważam, że umiejętne zastosowanie tych wzorów nie jest kiczem. Serdecznie pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  9. Na wszystkich blogach to samo...nie przepadam ale ubiorę się w to.Do znudzenia.Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przymusu ubierania, nie ma przymusu oglądania...pozdrawiam...

      Usuń
  10. Basiu tym razem bluzka do sukienki również świetnie wygląda, tym samym pokazałaś, że bluzki można nosić też do sukienek. Rewelacyjnie wyglądasz, czasami każda z nas wybiera to co ważniejsze. A blog to pasja, odskocznia i przyjemność, a praca, może poczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to chyba Marzenko nosić można wszystko, no prawie wszystko 😜. Do tej sukienki muszę coś zakładać, bo mocno wycięta i nie zawsze mi to odpowiada, na marynarkę i to dużą za gorąco, musi być coś lekkiego, takie rozwiązanie jest dla mnie najlepsze. Masz rację, trzeba wybrać, sama wiesz, że blog to "zjadacz czasu", już ograniczyłam aktywność na FB w grupie, na Instagramie też mnie mało, więcej czasu jestem w realu. Blog to moje hobby, pasją jednak są rzeczy ważniejsze, teraz wolę aktywnie spędzać czas niż przed komputerem. Taki wybór 👍❤️. Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  11. Cieszę się że Ci się podoba, pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zebry, centki takie wzory zawsze dodają kobiecie (mimo wszystko) kobiecości. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam Krysiu, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  13. Pani Basiu świetnie Pani się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię zwierzęcych wzorów, choć nie mówię, że nigdy nie założę, ale póki co mi z nimi nie po drodze, ale podziwiam na innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak napisałam, jedne panie lubią, inne wprost przeciwnie😜😆

      Usuń
  15. adres-z-listy adres-z-listy12 sierpnia 2019 11:50:00 CEST

    Pani Basiu. Jestem pod wrażeniem Pani determinacji w dążeniu do zdrowia i dobrego samopoczucia. Efekty widzę od dawna.Pięknie.Myślę, że podejście Pani do blogowania jest trafione w punkt.Pozdrawiam,dobrej pogody do aktywności Pani i sobie życzę.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie było przymusu zdrowotnego do tanich działań ale... tak na przyszłość postanowiłam zadbać o siebie i wrócić do dawnego wyglądu i wagi, lepiej zapobiegać niż leczyć a samopoczucie o wiele lepsze👍👍. Dlatego też trochę zmian w blogowaniu. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺

      Usuń
  16. Basiu świetnie zestawiłas całość, bluzka bardzo ma oryginalny krój, Twoje buty są śliczne. Całość elegancka, bardzo kobieca :))) Buziaki Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lilu, że Ci się podoba, mnie też spodobał mi się krój tej bluzki, pozdrawiam serdecznie ♥️, buziaki 💋

      Usuń
  17. Sukienka( zebra) jak marzenie:-). Ja ostatnio kupiłam buciki w węża, spódnice w cętki i buciki w cętki. Az sama się zdziwiłam :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobiłaś, ja mam jeszcze torebkę kopertową z wzorem węża... pozdrawiam serdecznie ♥️ Grażynko

      Usuń
  18. Super stylizacja. Oryginalnie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne bolerko, myślę, że można takie uszyć samemu, wystarczy pasek materiału. Uwielbiam sama przerabiać ubrania, daje mi to dużo satysfakcji, a do tego nikt nie ma drugiego takiego egzemplarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można uszyć samemu, fajnie że przerabiasz ubrania i daje Ci to dużo satysfakcji. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  20. baaaardzo stylowo! bardzo lubię te zwierzęce wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie oswoiłaś zebrę:))wyglądasz cudownie:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się udało ją oswoić 😄😜Reniu, serdecznie pozdrawiam ❤️🌹

      Usuń
  22. Pięknie prezentuje się ta zeberkowa sukienka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba moja sukienka 🦓🦓, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  23. Piękne zestawienie. Wyglądasz stylowo, luksusowo i przede wszystkim naturalnie. Okulary bardzo twarzowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Basiu po prostu pięknie, pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu wyglądasz pięknie i niezwykle stylowo w tym zestawie :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Fajne że wpadłaś do mnie 👍😆. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Świetna sukienka, zebra Panią odmładza. Warto zakładać takie ubrania, które nas ożywiają, w końcu wiek to tylko liczba i mamy tyle lat na ile się czujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak 👍👍👍, wiek to liczba, ważne na ile się czujemy...sukienka ma ciekawy i modny zwierzęcy wzór ale też jest z fajnego materiału, idealnego na lato, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Fantastyczna sukienka. Serdecznie gratuluję tylu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia 👍👍👍, choć ostatnio jestem mniej na blogu to nie rezygnuję z jego prowadzenia. Cieszę się że podoba Ci się moja sukienka... serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  28. Zebrę pokochalam od razu - to super print, który można fajnie wystylizować.
    Basiu, Twoja propozycja z ta cudowną białą bluzką jest po prostu śliczna :) ))))
    Podziwiam Twoją zmianę wizerunku :) ))))
    Pieknie :) ))))
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zebra jest super 👍, u mnie tak trochę przez przypadek, bo wpadła mi w łapki sukienka za grosze 😜😆. Białą bluzkę można nosić również tył do przodu 😜, też jest fajnie. No tak, trochę u mnie zmian w wizerunku, kobieta zmienną jest 😜😜, prawda? Serdecznie pozdrawiam Małgosiu...

      Usuń
  29. Na tym blogu znalazłem bardzo dużo ciekawych wpisów.Im więcej takich wpisów tym na pewno będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację, może będzie lepiej choć po 9 latach blogowania nieco zwolniłam i wpisów jest znacznie mniej, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Basiu, jest pięknie... kobieco i z klasą :)!!! Absolutnie niekiczowato!!! Bardzo mi się podobasz w tym stroju :D!!!
    P.S. Pozdrawiam z północy Polski :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, byłaś nad morzem, super 👍♥️. Miło mi że Ci się podoba mój zestaw, . Myślę, że kiczu nie ma😜, buziaki 💋

      Usuń
  31. Kiczowato? Basiu, jest pięknie, elegancko i z klasą :)
    Teraz zauważyłam, ze Filifionka napisała przede mną dokładnie to samo.:)
    Moc pozdrowionek i buziaków.
    Ciągle gonię zaległości blogowe.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za Twoją opinię 👍, z tym kiczem to różnie bywa, zawsze jednak staram się go unikać. Zresztą wiesz, znasz mnie 👍❤️. Buziaki 💋, ściskam...

      Usuń
  32. Świetna stylizacja. Całość prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  33. Basiu, ja Cię podziwiam za te 9 lat blogowania! I przyznam Ci się, że lipcu mi też minęła kolejna, już 6, rocznica ale też zapomniałam ;) A w "zebrze" wyglądasz fantastycznie! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Madziu życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania, zaglądam do Ciebie od dawna, z wielką przyjemnością 👍❤️. Ostatnio jestem trochę zmęczona blogowaniem, nie pokazuję się za często ale nic na siłę... dzięki za Twoją opinię, buziaki 💋

      Usuń
  34. Świetny blog. Stylizacja naprawdę bardzo trafiona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super połączenie. Sukienka w zwierzęce wzory to był strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię, cieszę się że Ci się spodobała moja stylizacja, pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  36. Fajna sukienka, wzór nie jest nachalny i pewnie dlatego dobrze wygląda. Zwierzęce motywy muszą mieć klasę i wtedy nie są tandetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba z nimi uważać żeby nie przesadzić, nie należy jednak ich unikać. Zebra nawet dość spokojna😜 więc chyba jest ok👍. Dzięki Iwonko, serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń