sobota, 16 lutego 2019

Kolor ziemi i pastelowy błękit...

Ubrania w odcieniach niebieskiego na sezon wiosna-lato 2019 lansowały takie domy mody jak np. Givenchy.
Isabel Marant namawiała do powrotu do lat 90-tych i "spranego" jeansu.
"Sprany" jeans nie bardzo do mnie pasuje, może kurtka czy koszula, tylko nie spodnie.
Ze względu na proporcje mojej sylwetki zdecydowanie lepiej czuję się /i wyglądam/ w ciemniejszym jeansie.
Subtelne niebieskości świetnie współgrają z pozostałymi pastelami, to przecież nie nowość.
Wiosną 2016 rządziły kolory Rose Quaerz i Serenity, zakochałam się w tym połączeniu.
   Nadal je lubię choć teraz spodobało mi się inne / dla mnie to nowość, bo za kolorami ziemi nie przepadam/.

Kolor ziemi i pastelowy niebieski  

Kokardy - modny detal

Choć nosimy je nie od dziś to teraz wracają do nas w nowej odsłonie. 

W sezonie wiosna-lato 2019 staną się jednym z wiodących trendów.

Jedno jest pewne - mają być duże!
Sukienki z kokardami - kokardy zakrywające całe plecy, nawet nogi i kończące się długim trenem.
Długie apaszki wiązane pod szyją /Saint Laurent/, kokarda na dekolcie /Jeremy Scott/.
Topy z dwóch połączonych ze sobą kokard jedna pod drugą, jako opaska na głowie czy jako naszyjnik.

Czy kokardy są zbyt infantylne? Co o nich sądzicie?


Dzisiaj u mnie długa apaszka wiązana pod szyją jako kokarda.
Nie bardzo duża /taka połówka kokardy/, duża nie jest dla mnie, drugi koniec apaszki musi wisieć luźno.
W ten sposób chciałam wydłużyć sylwetkę a nie skrócić, "duże coś" pod szują na pewno by mnie skróciło i poszerzyło.

Niebieskości ciąg dalszy czyli sweter w kolorze blue, też z kokardkami, tym razem małymi.
Blue w nadmiarze? Co mi tam - zaszalałam, rękawiczki i torebka też niebieskie.
Spodnie i buty nawiązują do czarnego pasa na płaszczu, również okulary /czarne z odrobiną bieli/ wpasowały się do całości.
Pogoda nie sprzyjała, zerwał się wiatr i "czesał mnie" jak tylko chciał.
Pokazuję jednak te zdjęcia, no cóż, samo życie, nie zawsze jestem idealnie uczesana.
Zdjęcia z poprzedniej niedzieli, miałam dzisiaj powtórzyć ale fotograf zawiódł.
Tak więc jest jak jest i już...

Pozdrawiam! Do następnego!

płaszcz-butik,sweter-Ginatricot,szal-Orsay,rękawiczki,torebka-Mohito,spodnie-C&A,buty-Embis,okulary- Vasco

42 komentarze:

  1. Ten kolor blekitu (taki troche szaro-niebieski) bardzo mi podoba. I pieknie laczy sie z karamelem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam 😜, że te kolory całkiem ładnie się połączyły. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Bardzo mi się Twoje błękity podobają:)))świetnie wszystko połączyłaś i ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu, muszę przyznać, że dobrze czuje się w tym zestawie. Pozdrawiam cieplutko 💞

      Usuń
  3. Błękitny oczywiście na tak, kokardy również, a i kolory ziemi w duecie z błękitem świetnie się prezentują ☺ No i ta torebka w oko mi wpadła ☺ pięknie Basiu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kokardami można się pobawić, dodać je i tu i tam😜🤣, czemu nie! Miło mi Ewo, że Ci się podoba 👍 buziaki 💋

      Usuń
  4. Basiu, to połączeniu beżu z błękitem jest cudne. Bardzo Ci w tej kolorystyce jest ładnie.
    Sweter słodki, szalik też, a torebkę porywam!!! :)
    Życzę Ci miłego weekendu. M. trochę przeziębiony, więc pewnie mimo zapowiadanej ładnej pogody, spędzimy dzień w domu.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba 👍, bo przecież lubię błękity. To moje kolory. Wszystko Basiu już pokazywałam, moje rzeczy to nie jednorazówki ale kombinuję, żeby za każdym razem było inaczej. Dzięki za Twoją opinię. Mam chłopaków, cały tydzień i już jestem zmęczona, dzisiaj chyba tylko jakieś spacerek i... relaksuję się 👍😀. Dużo zdrówka dla Ciebie i M. Buziaki 💋💋💋

      Usuń
  5. Super tytuł. Ciekawy i finezyjny zestaw kolorów, ale bardzo twarzowy SERDECZNE POZDROWIENIA ZNAD SZTALUG MALARSKICH KRYSTYNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu, bardzo mi się podoba 👍 ten zestaw kolorów choć do tej pory nie łączyłam niebieskości i brązów. Pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli... poprzedni komentarz usunięty bo coś nie wyszło, tak jest z komórki, mam podobnie

      Usuń
  6. Przepraszam tak się dzieje jak próbuję korzystać z komórki . Pozdrawiam Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie przejmuj, jak korzystam z komórki to wiele się dzieje 👍😜

      Usuń
  7. Basiu, po raz kolejny jak zawsze pięknie, bardzo, bardzo ładnie skomponowany zestaw, dobrej niedzieli i nowego tygodnia �� pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, Tobie również życzę 😍 miłej niedzieli 🌞. Cieszę się, że podoba podoba Ci się mój zestaw. Pozdrawiam cieplutko, buziaki 💋

      Usuń
  8. Przepiękne zestawienie kolorów, taki przebłysk wiosny zimą.
    Pozdrawiam, miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trochę przemyciłam wiosny jeszcze przecież w zimie😜. Dzięki i pozdrawiam ♥️😀

      Usuń
  9. Przyznam że uwielbiam kokrady i kokardki w dodatkach i ubrniach. Oczywiście, w granicach rozsądku - faktycznie jeżeli jest ich za dużo mogą wydawać się infantylne... Odcień spranego jeansu nie jest moim ulubionym - źle się czuję w takich kolorkach...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja 👍, w granicach rozsądku, moda modą ale trzeba wybierać rozsądnie. Nie da się zastosować wszystkich terenów, zresztą po co? Moim zdaniem zabawa modą polega na pewnej selekcji. Co do nas pasuje, co nam się podoba, w czym czujemy się dobrze. Każda robi to indywidualnie. Dlaczego? Bo każda z nas jest inna. Właśnie to jest super 👍. Pozdrawiam, miłej niedzieli 🌞

      Usuń
  10. Basiu, ślicznie wyglądasz w tych kolorkach. Płaszcz jest genialny. Nie widzę powodów do powtarzania tej sesji. Zdjęcią są świetne... pełne ekspresji :D!!! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagle mocno powiało i ...tak wyszło ale masz rację, nie warto powtarzać, samo życie. Płaszcz to mój nr.1 na ten sezon. Dzięki za Twoją opinię. Pozdrawiam cieplutko 💞

      Usuń
  11. Bardzo twarzowy ten sweterek i świetna torebeczka, lubię takie kolory!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że kolor swetra bardzo twarzowy, lubię te kolorki. Torebka służy mi już dość długo ale świetnie się trzyma 👍. Pozdrawiam Aniu, miłego dnia 🌹

      Usuń
  12. Basiu, mnie się podobasz z tym wiatrem we włosach. jeszcze bardziej naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko, bardzo naturalnie, nie musi być przecież idealnie choć może powinno? Dzięki i pozdrawiam ♥️ serdecznie...

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się Pani stylizacje .Jest Pani bardzo elegancka kobieta .Mariola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, fajnie, że Ci się podoba 👍. Serdecznie pozdrawiam..

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, pastele są super 👍 na wiosnę i lato. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  15. Ja lubię kokardy przy bluzkach, takie wiązane pod szyją - to się chyba nazywa fontaź?? :). Niebieskiego bynajmniej w nadmiarze tu nie jest, bardzo do Ciebie pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy bluzkach jest super 👍, szukam takiej, miałam dawno temu, dobrze się czułam, co do niebieskiego to ja lubię w nadmiarze 😜😀👍. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Ten płaszcz jest fantastyczny Basiu!!! A błękit tę jego fantastyczność jeszcze podkreślił!
    Rewelacyjny zestaw!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo mi się podoba, myślę że to udany zakup. To połączenie też całkiem fajnie, już nie mogę doczekać się wiosny. Pozdrawiam, buziaki 💋

      Usuń
  17. Świetne połączenie kolorów i bardzo ciekawa stylizacja Basiu. Kokard nie lubię ale tylko u siebie :)))
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba ci się to połączenie, jest bardzo ciekawe. Nic na siłę, jak czegoś nie lubimy to po prostu nie nosimy. Cieplutko pozdrawiam 👍💞

      Usuń
  18. Basiu pięknie jest. Ten wiatr we włosach dodaje uroku i naturalności. Płaszczyk boski...zazdroszczę. Pozdrawiam ciepło. Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płaszcza jestem bardzo zadowolona, będzie moim numerem 1. Wiatr we włosach, robi co chce ale taki klimat.
      Pozdrawiam Alicjo, buziaki posyłam...

      Usuń
  19. Basiu, piękny zestaw. Te kolory zachwycają :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwycają, cieszę się że Cię się podoba 👍, buziaki 💋

      Usuń
  20. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne. Pięknie wyglądasz , co do kokard, zobaczymy czy się przyjmą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podobają mi się te kolorki 👍😝. Dzięki...co do kokard to zobaczymy... serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  21. WOW, WOW, WOW !!!!!!!!!!!!!!!!
    ŁAŁ, ŁAŁ, ŁAŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Beż i błękit !!! plus kropla czarnego !!!!!!!!
    CO ZA EFEKT !!!!
    I do tego taaaak modnie :) )))))))))))))))
    BASIU jestem zauroczona tym pomysłem :))))
    Przepięknie - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękity to moje kolory, beże i brązy nie ale kobieta jest przekorna i nawet jak nie jest na Tak to i tak próbuje. Te dwa kolory bardzo mi do siebie pasują a jak jeszcze zobaczyłam u Oli to mi się buziaki uśmiechnęła 😝😝😝. Dzięki Małgosiu...

      Usuń