niedziela, 13 stycznia 2019

Dermokosmetyki firmy Arkana do cery z problemami...

Firma specjalizuje się w kosmetykach do skóry z różnego rodzaju problemami, czasami bardzo poważnymi.
/blizny, zmiany potrądzikowe, skóra diabetyka, łuszczyca, przebarwienia, po zabiegach dermoestetycznych, popękane naczynka/

Naturalne konserwanty, nie testowane na zwierzętach, autorskie formuły.

Od pewnego czasu zauważyłam, że moja skóra zaczyna mieć problemy.
Nigdy nie była zbyt wrażliwa ani przesuszona a tu proszę - zmiana, być może związana z wiekiem i zanieczyszczeniem powietrza.
Zaznaczam, że nie korzystam ze słonecznych kąpieli /tym bardziej z solarium/, chronię skórę wysokim filtrem 50+ /do tej pory kremem Ziaja/
a mimo to jest przesuszona, stała się bardziej wrażliwa i skłonna do pękania naczynek.
Po ostatniej wizycie u mojej pani kosmetyczki postanowiłam o nią bardziej zadbać nie tylko pod kątem kolejnych zmarszczek.

Pomogą mi w tym dermokosmetyki do codziennej pielęgnacji i gabinetów firmy ARKANA.

/z cyklu - uroda/

Arkana MD

Produkty serii Arkana MD dedykowane są dla profesjonalnych zabiegów wykonywanych w gabinetach kosmetycznych
 oraz do domowej pielęgnacji, do pielęgnacji skóry wymagającej, podrażnionej i nadaktywnej.

Connabis Clean Foam MD

Kanabisowa pianka do mycia twarzy i ciała

Słodki sekret promiennej i zdrowej skóry

Oparta na formule zawierającej naturalne cukrowe środki myjące oraz bio oleje - konopny i makowy.
Łagodzi podrażnienia i nawilża.
Przyjemna, bardzo lekka konsystencja o odświeżającym zapachu.

Dla kogo:

Cera  wrażliwa i zestresowana,  skóra z objawami przesuszenia.
Wsparcie pielęgnacyjne kuracji dermatologicznych /atopia, egzema, łuszczyca, skóra diabetyków/.

Główny składnik - olej z konopi i olej z maku.

Prawidłowe, dokładne oczyszczenie skóry po całym dniu to najważniejszy zabieg pielęgnacyjny.
Pianka jest doskonała, świetnie usuwa makijaż i wszelkie inne zanieczyszczenia /również do demakijażu oczu/.

Sun Protector Cream 50+ MD

Krem ochronny z filtrem

Wyrównuje koloryt i tuszuje niedoskonałości, chroni przed promieniami UV, zapobiega przebarwieniom.
/do cery naczyniowej, z przebarwieniami i po zabiegach/
Lekka konsystencja, do stosowania pod codzienny makijaż, nie tylko latem ale też w chłodne dni.
Teraz stosuję /w/g zaleceń kosmetyczki/ w chłodne i mroźne dni.

Arkana PRO

 To najbardziej profesjonalna wersja pielęgnacji domowej.
Do cery w każdym wieku i o każdej porze roku, z różnymi potrzebami i problemami.
Gwarancja całodobowej ochrony, odżywiania i odnowy na najwyższym poziomie.

" W żadnych innych kremach nie znajdziesz tak wysoko skoncentrowanych składników aktywnych" 

 reklamuje producent

 Zgadza się z tym moja kosmetyczka, twierdzi, że są to kosmetyki "gabinetowe" a nie "drogeryjne"
 a ich skuteczność jest o wiele lepsza właśnie dzięki tak wysokiej koncentracji składników aktywnych.

Sakura Sensitive Lotion PRO

Łagodny lotion do cery wrażliwej

Kojąca moc japońskiej wiśni.

Z ekstraktem sakury i aloesu, zmniejsza rumień i podrażnienia, odświeża i przywraca optymalny poziom PH.
/sakura - ekstrakt z liści japońskiej wiśni/

Stosuję zawsze przed nałożeniem kremu.


Sakura Sensitive Cream PRO

Terapeutyczny krem dla skóry naczyniowej i wrażliwej

Aksamitny krem o hipoalergicznej formule, zawiera ekstrakt z sakury o kojącym działaniu
oraz fitokompleks uszczelniający popękane naczynka włosowate.
Kolor zielony /choć na zdjęciu koloru nie widać/ kamufluje zaczerwienienia.
Bardzo wydajny, łatwo rozprowadza się na skórze, dobrze nawilża, szybko się wchłania.
Doskonały pod makijaż i ma bardzo przyjemny zapach.

Jednym słowem - same zalety!

A wady? Chyba tylko jedna, dość wysoka cena.

Polecam!

To nie jest reklama,  kosmetyki są moją prywatną "inwestycją" w dobry wygląd skóry.

Pozdrawiam! Do następnego!

40 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis:))Moja cera jest bardzo problematyczna:(((może wypróbuję coś z tej serii:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, nigdy nie miałem problemów ale ostatnio coś się zmieniło i za mocno się przesusza i na dodatek naczynka. Poczytaj w necie o tych kosmetykach, są linie do bardzo poważnych problemów, najlepiej jednak doradzić się fachowca, mnie poleciła kosmetyczka, ona pracuje na tych kosmetykach, dość dobrze je zna. Stosuję od niedawna, już widzę poprawę. Nie są tanie ale bardzo wydajne, zobaczę na ile starczą. Serdecznie pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę.

      Usuń
  2. Basiu świetnie to opisałaś, no cóż uroda też kosztuje, ja na razie mam postanowienie zużycia wszystkich kosmetyków co zalegają w szafce, a potem kto wie może spróbuję tej marki. Tymczasem serdecznie pozdrawiam i słonka życzę, Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereniu! U mnie kosmetyki nie zalegają, choć zmieniam żeby skóra się zbytnio nie przyzwyczajała to nowe kupuję jak się stare kończą. Teraz zmieniam ale z konieczność bo moja skóra tego wymaga więc muszę z innych rzeczy zrezygnować. Są bardzo wydajne więc będą na dłużej. Potem zobaczę czy będzie potrzeba, żeby powtórzyć czy zmienić. Firma ma wiele dobrych kremów na różne problemy i nie tylko. Pozdrawiam cieplutko 😍💞 i miłego tygodnia Ci życze...

      Usuń
  3. O, marichuanowa. Może wypróbuję ☺️😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😜😝 koniecznie wypróbuj... cieplutko pozdrawiam 👍👍👍

      Usuń
  4. Mam wrażliwą i bardzo suchą cerę, więc kosmetyki, o ktòrych piszesz Basiu, z pewnością spodobają się mojej cerze. Gdzie można je kupić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam u mojej kosmetyczki w DG ale widzę,że są na stronie firmy Arkana, tam jest bardzo duży wybór do różnych problemów. Nie miałam kłopotów z cerą ale ostatnio coś się pozmieniało i zaczęło się więc muszę się jakoś podratować...cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  5. Basiu bardzo ciekawy post! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post Cię zainteresował, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  6. Piękna profesjonalna recenzja i kapitalne fotki. Mnie najbardziej zainteresowała pianka i lotion.Moja skóra zdecydowanie potrzebuje odżywienia i ożywienia;), zwłaszcza teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka świetna, to nie tylko moja opinia. Lotion też, polecam. Dzięki Madzia za opinię 😍, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Nie znam tej marki ale warto wiedzieć coś nowego jeśli nie dla siebie to komuś można polecić. Ja pozostaję wierna ostatnim czasy Bielendzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Grażynko 👍, warto wiedzieć, zwłaszcza jak pojawiają się problemy. Jestem zadowolona, widzę poprawę a co dalej zobaczę. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  8. Basiu mam tą piankę, ale dopiero zaczęłam ją testować. Fajne kosmetyki,twoja recenzja jest wyczerpująca, dobre zdjęcia. Ja nigdy nie miałam problemów z cerą, trądzikiem, ale ostatnio też zauważyłam, że od roku cera mi się zmieniła. Jest bardziej wymagająca, skóra głowy też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, u mnie też jakaś niezrozumiała zmiana dlatego postanowiłam zadziałać, żeby nie było gorzej.
      Pianka u mnie sprawdza się znakomicie, też używam od niedawna, mam nadzieję na jeszcze lepszą poprawę.
      Pozdrawiam serdecznie i czekam na Twoją opinię...

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam :)
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam, bo trudno znacz wszystkie, mnie poleciła kosmetyczka.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Wygląda baaardzo przyzwoicie, tak profesjonalnie, bym powiedziała. Świetne zdjęcia i opisy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są trochę profesjonalne, ponoć różnią się od "drogeryjnych" a ich skuteczność jest o wiele lepsza dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych. Miło mi, że podobają Ci się Ewo moje zdjęcia...cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  11. Dobrze wiedzieć Basiu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post Basiu.
    Jak skończą mi się te, które akurat stosuję, może też się skuszę.:)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, musiałam zmienić kosmeryki, poleciła mi kosmetyczka, bo ostatnio jakieś zmiany u mnie na gorsze. Zobaczę, mam nadzieję że się poprawi. Pozdrawiam cieplutko 💞💞

      Usuń
  13. Od dwóch lat prowadzę kanał na YouTube i uwielbiam testować kosmetyki, Arkana to niezła marka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testuję ale zastosowałam się do rad mojej kosmetyczki. Masz rację, to całkiem dobrze kosmetyki choć nie najtańsze. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  14. Ja ostatnio tylko olejki naturalne. Wszystkie kremy wywaliłam oprócz Avene z filtrem50 :D
    Buziaki Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filtr bardzo ważny, ten krem ochronny z filtrem jest nie tylko na słońce 👍 ale też na zimno /zaleciła pani kosmetyczka/. Poszłam na całość bo i tak skończył mi się lotion i mleczko do demakijażu 😜...💋💋💋

      Usuń
  15. Myślę Basiu, że to będzie dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Iwonko, jak tylko zauważymy jakieś zmiany zaraz trzeba zadziałać. Na razie to się dla mnie liczy. Pozdrawiam cieplutko 💞😍...

      Usuń
  16. Jak dobrze że odwiedziłam Twojego bloga,właśnie mi się kończy mój krem.Zapisuję w notatniku nazwę i firmę Twojego
    i jutro iadę na poszukiwanie po drogeriach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki kupiłam u kosmetyczki, wiem, że są w internecie na stronie firmy Arkana, nie wiem czy są w drogeriach. Serdecznie pozdrawiam 👍

      Usuń
  17. Ten blog po prostu bardzo mi się podoba.Jak chodzi o ten artykuł to on też jest niesamowicie ciekawy w każdym aspekcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba 👍, zapraszam ponownie. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Też nie znałam, polecona przez moją kosmetyczkę...pozdrawiam...

      Usuń
  19. Bardzo fajne kosmetyki, muszę spróbować . Co prawda używam kremy innej firmy ale jak tylko je skończę to będę zaopatrze się w produkty tej firmy. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam stosować choć wcześniej nie miałem nic z tej firmy. Często zmieniam kremy, te polecone przez kosmetyczkę, może zatrzymam się dłużej przy tej firmie. Czas pokaże. Pozdrawiam cieplutko 💞. Miłego dnia...

      Usuń
  20. Zawsze trzeba spróbować czegoś nowego. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich Krystyna

    OdpowiedzUsuń