niedziela, 16 września 2018

Zielony kardigan na nadchodzącą jesień...

Niestety powoli będziemy żegnać lato, choć pogoda rozpieszcza to jednak czuć już powiew jesieni.
Chłodne poranki, chłodne wieczory - zaczyna się ubieranie "na cebulkę".
Ciepłe kardigany czy marynarki /a niebawem też płaszcze i grube swetry/ to będzie nasza codzienność.

"Moda zaczyna się jesienią". Zgadzacie się z tym stwierdzeniem? 

Coś w tym jest bo "warstwowy look" daje więcej możliwości kombinowania przez co staje się ciekawszy.
Za dużą ilością warstw nie przepadam nie dlatego, że mi się taki look nie podoba.

Jak najbardziej podoba się ale... na innych.

 Osobiście wolę mieć na sobie mniej warstw, bo wtedy czuję się swobodniej. 
Większość z nas chce rzeczy, które będą i stylowe i wygodne, takich w których poczujemy się silne i piękne 
nawet po wielu godzinach spędzonych w pracy przy biurku czy po wielogodzinnej bieganinie po mieście.
W okresie przejściowym /taki jak teraz/ dla mnie  ulubioną częścią garderoby jest kardigan.
Cieplutki, mięciutki, jeszcze rozpięty, z cienką bluzką z krótkim rękawem.

Rano - kardigan, w drodze powrotnej - sama bluzka.

Ażurowy przód bluzki w drobne kropki na białym, bawełnianym podkładzie. Nic nie prześwituje czyli tak jak lubię.
/tu podłożyłam moją łapkę😄😉, żeby pokazać wzór/

Kobiety w większości lubią perełki.

 Zaliczam się do tych co lubią i chyba dlatego spodobało mi się wykończenie kieszeni przy kardiganie.

Drobne perełki w dwóch kolorach.

Nawiązując do tego wykończenia dodałam bransoletki z perełek i pierścionek z dużą perłą.
"Perełkowe szaleństwo" - ale ponoć jestem w "takim wieku", w którym już wszystko mi wolno😉.
Wszelkiego rodzaju apaszki, gawroszki czy szale to moja słabość więc nie mogło zabraknąć kolorowej gawroszki.
Moje ulubione /ostatnio/ "zielone maleństwo" dość mocno wyróżnia się na tle spokojnej całości stroju.
Powycinane botki na stabilnym i wygodnym obcasie - w sam raz na dzisiejszy dzień. 
Kardigan w kolorze butelkowej zieleni w zależności od oświetlenia zmienia kolor jak "kameleon".
Można to zobaczyć na zdjęciach poniżej robionych w słońcu.
Gawroszkę można zawiązać przy torebce, ja jednak rzadko to robię, zdecydowanie wolę ją mieć na szyi.

Pozdrawiam! Do następnego!

kardigan,bluzka,torebka,apaszka,pierścionek,bransoletki-Orsay,spodnie-C&A,buty-Alano,okulary-Vasco

58 komentarzy:

  1. Pozazdrościłam Ci tego sweterka. Na pewno cieplutki i milutki. Ja także bardzo lubię malutkie apaszki, bo uważam, że dodają zestawom kobiecości. Najpiękniejszy jest Twój uśmiech. Pozdrawiam Cię serdecznie i mam nadzieje, że ta zimna i mokra część jesieni nie przyjdzie za szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dość fajny, lubię rzeczy z Orsay, nie są złe. Apaszki zawsze nosiłam, te małe i te duże a teraz jeszcze bardziej je lubię. Też mam nadzieję, że będziemy jeszcze długo cieszyć się piękną pogodą. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  2. Basiu pięknie, radośnie i słonecznie wyglądasz. Podoba mi się kardigan, i apaszka,i torebeczka i tak można byłoby wymieniać wszystkie elementy garderoby. Twoje ubranko bardzo spokojnie wprowadza nastrój pięknej jesieni. Choć jesień czuć już w powietrzu, to nie dajmy się i słoneczko niech nam świeci jak najdłużej...pozdrawiam :)Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radośnie Tereniu, bo cały czas pogoda rozpieszcza a jak słonko to od razu lepszy humorek ha!ha!
      Tak, dzisiaj trochę już jesiennie, jeszcze chyba w ciągu tego tygodnia kardigan nie będzie potrzebny ale...na weekend zapowiadają ochłodzenie /oby nie nadeszło/ - tak więc jestem przygotowana...a teraz jeszcze cieszmy się ciepełkiem choć rano jak wychodzę po 7 to chłodno...pozdrawiam cieplutko Tereniu, niech lato jeszcze trwa...

      Usuń
  3. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że moda zaczyna się jesienią... ubieranie na cebulkę daje ogromne pole do popisu. Świetna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki, czyli jesień ma swoje dobre strony. Można poszaleć z ciuszkami...
      Cieszę się, że Ci się podoba mój dzisiejszy zestaw...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jesień potrafi zadziwić kolorami, bywa, że jest piękna...

      Usuń
  5. cudownie Basieńko.och jak się robi chłodniej to tak wspaniale jest otulić sie takim miłym ciepłym długim .Piękna kompozycja ,całuski, serdecznosci, uściski.❤
    swetrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu, jak już robi się chłodno to bardzo fajnie tak się otulać. Miło mi, że Ci się podoba.
      Póki co jeszcze możemy cieszyć się latem, oby jak najdłużej...buziaki...

      Usuń
  6. Pięknie Basiu u Ciebie:))właśnie przypomniałaś mi o zielonym sweterku i muszą go już wyciągnąć z dna szafy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągaj Reniu, nigdy nie wiadomo kiedy się przyda...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  7. Basiu niby zwyczajnie a jednak elegancko i z klasą. Masz talent do tworzenia prostych ale gruntownych stylizacji. Z przyjemnością do Ciebie zaglądam. Pięknej jesieni i pozdrawiam. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, u mnie prawie zawsze zwyczajnie, taka jest moja codzienność i to pokazuję. Miło mi, że Ci się podoba, zaglądaj, zapraszam, zawsze jesteś mile widzianym gościem. Jesień /a właściwie to jeszcze lato/ w tym roku cudna, oby tak było nadal i jak najdłużej. Pozdrawiam serdecznie, pięknego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, mnie też się podoba...pozdrawiam serdecznie Kinga...

      Usuń
  9. Basiu, piękny kolor kardiganu, sama nabrałam ochoty na podobny. Pięknie skomponowałaś dodatki. W pierwszym momencie myślałam, że masz kolejną torebkę zieloną w ciemniejszej tonacji. A tu proszę jak kolor można zmienić poprzez ciemniejsze tło swetra. Gawroszka wspaniała, ale ja sama unwielbiam apaszki, więc gdzie mogę to przemycam. Ostatnio odkryłam Allora sklep w inetrnecie, mają fajne apaszki, oczywiście chińszczyzna i nie są recznie wykańczane, ale gatunkowo w porządku i duży wybór w dosyć przystępnej cenie. Pozdrawiam serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Anno 50+, kolor bardzo ładny, też mi się spodobał i nabrałam na niego ochoty. Torebka tak jak kameleon zmienia kolor w zależności od tego z czym założona, przy tym swetrze robi się ciemniejsza. W cieniu ciemniejsza, w słońcu to tak jakby była "inna torebka" - jaśnieje. Zaglądałam już na tę stronę, sporo tego, można powybierać i...zaszaleć ha!ha! Chyba teraz to już wszędzie chińszczyzna a jak już ręcznie malowane to cena wysoka. Dzięki za Twoją opinię. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  10. Cos w tym jest,ze moda zaczyna sie jesienia :))))) piekny kardigan i kolor i odpowiednia dlugosc i mozliwosci stylizacyjne jakie daje . Poza tym wykonczenie perlami to absolutny hit :))))) rewelacyjnie Basiu ,buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Reniu, jesienią można poszaleć, jest tyle pięknych kolorów /i w ubraniach i w przyrodzie/, że każda z nas znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Oprócz tego warstwy, kto lubi może zaszaleć! Kardigan będzie noszony też z sukienką i z całkowicie innymi dodatkami, pomysłów jest wiele i to jest właśnie fajne. Perełki - oj! lubię, lubię! Pozdrawiam serdecznie, buziaki posyłam...

      Usuń
  11. Basiu z tą jesienią to masz rację.Ja uwielbiam kardigany.Trzy sobie uszyłam a dwa dostałam w prezencie.Twój jest bardzo ładny,kolor i krój.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Danusiu, że Ci się podoba. Takie lubię najbardziej - proste, dłuższe...
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  12. I właśnie takiego kardiganu brakuje w mojej szafie. Twój jest piękny, wręcz idealny i do twarzy Ci w nim :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za Twoją opinię Sandro. Szukaj, znajdziesz...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  13. Przepiękny morski odcień zieleni. Na jesień kardigan to idealne rozwiązanie. Pięknie wszystko połączyłaś!
    Klasyka, prostota, elegancja to "cała" Basia, super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że to dobry wybór. Taka jakaś "kardiganowa" jestem ha!ha! U mnie dużo prostoty i lubię, żeby było elegancko.
      Pozdrawiam Elu serdecznie...

      Usuń
  14. O,ja się z tym zgadzam! Jesienią sama dostaję pałera ubraniowego (i nie tylko). A nad czymś zielonym właśnie siedzę ( w sensie, nad robótką w tym kolorze). Super sweter, bardzo Ci pasuje taka kolorystyka ✌️💚☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że dostajesz ha!ha! Coś się dzieje, bo już "robi się" u Ciebie "coś zielonego", niebawem będziemy podziwiać.
      Kolorystyka piękna, bo z tymi typowymi kolorami jesieni to u mnie mały problem. Pozdrawiam jeszcze letnio...

      Usuń
  15. Ślicznie Basiu wyglądasz! Piękny kolor swetra! W takich odcieniach turkusu, bardzo Ci do twarzy:))
    Mnie już jesień powitała..choróbskiem;)
    Niestety, to też takie jej uroki;)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie turkus choć na niektórych zdjęciach tak wyszło, to ciemna zieleń, chyba trochę butelkowa ale...jak zwał tak zwał - śliczna jest /moim zdaniem/. Kolor twarzowy dla mnie pod warunkiem, że koło buzi mam coś jaśniejszego i weselszego.
      Tak jest o tej porze roku, trzeba uważać, bo rano zimno potem gorąco, ja rano grubiej się ubieram choć jadę samochodem a nie miejską komunikacją więc nie muszę daleko chodzić ani czekać na przystanku. Zdrowiej kochana...buziaki...

      Usuń
  16. Komplecik przyszykowany z myślą o jesieni - bardzo nam się podoba :) Zachęcamy przy tej okazji do zapoznania się z naszą ofertą wyprzedażową https://ewabien.com/pl/wyprzedaze-ewabien.html - z pewnością każda Pan będzie mogła znaleźć coś wygodnego i przykuwającego uwagę, na ten wyjątkowo nostalgiczny okres. Zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, już na jesień jestem przygotowana. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  17. Twoje zielone maleństwo hahaha jest tak piękne, też chodziłabym z nim do wszystkiego. A w przypadku tej popzycji idealnie pasuje i cudownie podkreśla głęboką zieleń swetra.
    Ślicznie to wszystko zgrałaś i fantastycznie wyglądasz Basiu :) ))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podoba się to maleństwo Małgosiu ale jednak trochę za małe i nie zawsze mi pasuje ale noszę. Zieleń swetra jest bardzo ładna ale zdjęcia nie bardzo były w stanie to uchwycić. Dzięki za Twoją opinię, właśnie zmienia się pogoda i kardigan będzie w sam raz. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  18. Torebusia mnie zachwyca Basiu. I świetnie podbija kolor swetra. Podoba mi się pomysł z apaszka przy torebce:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo lubię motać apaszki koło torebki ale...zdarza mi się i powiem Ci, że fajnie to wygląda. Torebusia śliczna, bardzo mi się podoba ale nie zawsze pasuje, jednak zabieram z domu jeszcze duuużo ha!ha! i najlepiej mieć to wszystko w jednym miejscu a nie w dodatkowej torbie. Pozdrawiam Iwonko, miłego weekendu...

      Usuń
  19. Naprawdę pani jest niesamowita według mnie.Bardo dużo wpisów pani robi i nie każdy tak robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak przychylną opinię, bardzo mnie to cieszy. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. Basiu, świetnie połączyłaś wszystkie elementy stroju. Czerń, biel, i ta głęboka zieleń. Dodatki podkreślające szyk. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, cieszy mnie, że Ci się podoba mój jesienny zestaw. Od dziś zmiana pogody na jesienną więc jestem już przygotowana. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  21. Wszyscy juz wszystko napisali i co mi pozostalo?...pochwalic piekna zielona torebke, buty (brawo za odwage, mi byloby zimno), kardigan, bo wyszczupla elegancko mimo ze jest welniany znaczy sie, sweterkowy.Usmiech Ci tez pasuje , bluzka...hmmm a ja widze ze przeswituje..hihihh..czyli komentarz na wesolo.) Pozdrawiam milo Basiu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty - mało wykorzystane bo podobnie jak Tobie, gdy chłodno to mi za zimno więc nie jestem zadowolona z zakupu, nie lubię jak coś stoi w szafce a ja mało korzystam ale mam więc gdy tylko się da noszę /tak jak tydzień temu kiedy w weekend zrobiło się troszkę chłodniej i nie było zimno/. Tak, kardigan wydłuża sylwetkę, mimo, że wełniany nie poszerza. Bluzka - nie świta ha!ha! tu podłożyłam swoją łapkę, żeby pokazać wzór. Wiesz, że lubię komentarze na wesoło, nie traktuję wszystkiego "na poważnie".
      Pozdrawiam Ale już prawie jesiennie, dzisiaj zimno, 20 stopni mniej niż było wczoraj kiedy jeszcze relaksowałam się nad wodą /co zresztą nie wyszło mi na zdrowie, bo kicham dzisiaj i prycham i siedzę w domu i się kuruję, masakra powiem Ci/...buziaki posyłam...

      Usuń
  22. Basiu, zgadzam się z Tobą, że moda zaczyna się jesienią :) Kardigan to mój faworyt, jego kolor zachwyca. Cudownie dobrałaś dodatki :) KLASA :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś chyba jest w tym stwierdzeniu, jesień daje wiele możliwości do modowych szaleństw 😊😉. Ostatnio u mnie faza na zieleń 😃😃😃. Pozdrawiam serdecznie miłej niedzieli...

      Usuń
  23. Basiu wyglądasz niezwykle stylowi i naprawdę... przepięknie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba 😊😉 mój skromny zestaw 😜...buziaki...

      Usuń
  24. Taki sweterek to teraz prawie niezbędnik :) Nie lubię nosić na sobie wielu warstw ale jestem zmarzluchem wiec nie mam wyboru.
    Świetna stylizacja Basiu. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja Ewo, nie lubię wielu warstw ale...teraz to będzie konieczność.
      Cieszę się, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  25. Oj tak, zgadzam się z tym, że jesień daje więcej możliwości. Te wszystkie swetry, sweterki, żakiety. Jest w czym wybierać. Twój kardigan i ładny i ciepły, w sam raz na te pierwsze chłodniejsze dni. Super Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chyba pozytywna strona jesieni, oby była piękna i słoneczna to wtedy będzie kolorowe szaleństwo /w naturze z co za tym idzie - strojach/. Jest w czym wybierać, ja stawiam na kardigany, na marynarki a jak to będzie za mało to na płaszcze. Swetry raczej mniejsze, bo wielkich, za bardzo luźnych nie lubię. Kardigan jest super /moim zdaniem/, lubię za kolor i fason. Pozdrawiam Ewo, miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  26. Bardzo podoba mi się to zestawienie! Elegancko i ciekawie! A torebka super, sama bym taką chętnie przygarnęła :)

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się to zestawienie. Torebka moim skromnym zdaniem jest super i widzę że Twoje zdanie jest takie samo 😊. Pozdrawiam serdecznie 😎

      Usuń
  27. Basieńko, cudowny jest ten kardigan! uwielbiam takie długie swetrzyska ;) i ma piękny kolor! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie długie swetrzyska są świetne, ja bardzo dobrze się w takich czuję, jednak w modzie cenię sobie wygodę. Kolor mnie zauroczył, z jesiennymi kolorami mam problem, nie bardzo je lubię choć przecież jest ich sporo /jak w przyrodzie / więc zawsze można coś wybierać dla siebie😊😊😊. Pozdrawiam Madziu...buziaki...

      Usuń
  28. Wszystko mi się Basiu podoba, torebkę porywam. Taka butelkowa zieleń jest piękna i Tobie bardzo pasuje.:)
    Dzisiaj za oknem zimno, więc cieplutkie swetry się przydadzą.:)
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zmiana za oknami, teraz to już tylko ciepłe swetry, kurtki i płaszcze.
      Na razie siedzę w domu i...kuruje się, taki jest u mnie koniec lata i pięknej pogody.
      Ta zieleń jest bardzo ładna, trudno było to uchwycić na zdjęciach. Buziaki...

      Usuń
  29. TUtaj w zasadzie należy się ten komentarz o groszkach i gawroszkach :) Jestem zachwycona tym zestawem i tym najnowszym, chyba te kolory zieleń i żółty tak cudownie do Ciebie pasują, ze nie mogę oderwać wzroku. Znów cudowna torebka i piękne buty. Basiu, ogromna przyjemność dla oka <3 Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory mnie opanowały /w tym sezonie/, żółte dodatki do tej zieleni też dobrze wyglądają. Kombinuję więc jak tylko mogę, bo przecież garderoba nie jest za obszerna a ja lubię każdego dnia wyglądać inaczej /choć trochę/. To maleństwo jest śliczne ale dla mnie /niestety/ mało praktyczne. Dzięki Ola za Twoją opinię...serdeczności posyłam...

      Usuń