poniedziałek, 16 lipca 2018

Phenomenal Us-Challenge 18...

Kolejne wyzwanie grupy Phenomenal Us. Dzisiejszy temat to Wielki Błękit/Big Blue.

Kolor niebieski kojarzy się z wodą i morzem, z wakacjami i letnim wypoczynkiem. Niebieski to również kolor nieba.
Dla kobiet w każdym wieku, dla nas 50+ również. W odcieniach odpowiednich to typu urody, inny dla blondynek, inny dla brunetek.

Wybierajmy, przebierajmy i nośmy niebieski

Na wszystkie pory roku

Kolor, który świetnie wygląda również na wiosnę i jesień.
Zakochałam się w kolorze blue 2 lata temu, tym jaśniutkim pastelowym.
Moje pastelove to płaszcz, z którym nie potrafię się rozstać choć ponoć lepiej mi w ciemniejszych odcieniach niebieskiego.

Chwaliłam kolor niebieski w 2014 roku, teraz chwalę ponownie i zachęcam do noszenia.
Z różnych przyczyn nie mam nowych zdjęć ale chciałam wziąć udział w tym wyzwaniu więc "pomęczę" Was starociami choć nadal aktualnymi.

Zapraszam więc na mój

"blue tydzień"

Przegląd tygodnia

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenaluswielkiblekit#phenomenalusbigblue

O Phenomenal Us - przeczytajcie koniecznie...



Na blogu będę dopiero jutro, teraz znikam, obowiązki wzywają.

Pozdrawiam! Do następnego!

64 komentarze:

  1. Basiu jesteś królową błękitu, jest Ci w nim cudownie i ja Cię w tym kolorze uwielbiam. Bardzo Ci pasuje moim zdaniem
    Wszystkie stylizacje blu są wyjątkowe i kłaniam się nisko błękitnej damie, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chyba mój kolor, dobrze się w nim czuję i dobrze wyglądam. Kiedyś było dużo niebieskości, potem trochę mniej a teraz, jak widać, znowu dużo ha!ha! Dzięki Jolu...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  2. To Twój kolor Basiu, wyglądasz świetnie i widać, że lubicie się oboje. No i bardzo ciekawie pokazałaś jak można zestawiać ze sobą i rozmaite odcienie niebieskiego i bieli...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość ze wzajemnością ha!ha! Moim zdanie niebieski najlepiej wygląda z bielą, od razu kojarzy mi się z wakacjami i wypoczynkiem. Muszę przyznać, że lubię wszystkie jego odcienie, zależy, co mi w duszy zagra...buziaki Aniu...

      Usuń
  3. O tak Basiu, niebieski na każda porę roku. I na każdy dzień tygodnia.
    Pamiętam Twoje niebieskości, wszystkie cudne i we wszystkich Ci baaardzo do twarzy.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdą Basiu, nawet na zimę /osobiście mam rękawiczki i szale w tym kolorze ale płaszcza zimowego nie więc mam w dodatkach/. Właściwie to przez cały tydzień można chodzić w jednym kolorze, może to dobry pomysł. Kolor twarzowy więc nośmy, wiem, że Ty też kochasz niebieskości...buziaki...

      Usuń
  4. Świetne zestawy, połączenia i odcienie błękitu i niebieskiego. Basiu ten kolor Cię lubi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu niebieski Ci służy:)))wszystkie propozycje są świetne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu każdy zestaw gustowny, w Toim bardzo dobrym stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu za Twoją opinię, pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  7. Basiu niebieski to Twój kolor swietnie 🦋

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, niebieski to kolor uniwersalny i dobrze wygląda o każdej porze roku. Świetne i bardzo urozmaicone stylizacje, jesteś prawdziwą ekspertką od tego koloru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tak jest, że to kolor na każdą porę roku...pozdrawiam...

      Usuń
  9. Basiu jakie cudowne zestawy nam pokazałaś. Błękit Cię kocha :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kocham ha!ha! Mam trochę niebieskości i kombinuje z nimi na wiele sposobów...

      Usuń
  10. Lubię mocne odcienie niebieskiego - Tobie również w nich do twarzy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mocne są super ale pastelowe również, co kto lubi...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  11. Basieńko, przepięknie Ci w niebieskim! Noś jak najczęściej, a Twoje zestawy są świetne, takie wyszukane i pełne pomyślunku! Super Ci w kurtce dżinsowej i tym zestawie z czwartku! Jest super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski - jeden z moich ulubionych kolorów, trochę jest rzeczy w tym kolorze w mojej garderobie. Noszę i to dość często. Pozdrawiam Asiu, miłego dnia...

      Usuń
  12. Świetne zestawy Basiu! Pięknie wyglądasz w błękicie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci pasuje niebieski, wszyscy to zauważają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, tak chyba jest, lubimy się wzajemnie, on mnie, ja jego ha!ha! Buziaki...

      Usuń
  14. Jakie zestawienie tygodniowe WOW !!! Każdy dzień inaczej, super pomysł z taka niebieska propozycją :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mój pomysł Ci się spodobał, jest trochę wymuszony ale nie było możliwości na nowe zdjęcia...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Błękit i podobne niebieskości, to Twoje kolory ☺ Wszystkie odcienie niebieskiego Ci pasują a zestaw sobotni jest the best:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo, też myślę, że wszystkie odcienie niebieskości mi pasują...serdeczności posyłam...

      Usuń
  16. Piękne masz te błękitności :) i ślicznie w nich wyglądasz. Te wszystkie koszule porywam, one tak fantastycznie uzupełniają kazdy look. Długą sukeinkę pamiętam :) jest fantastyczna, na laoto idealna. Pięknie Basieńko :) )))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, koszule mają to "coś". Sukienka idealna na lato tylko gdzie to lato Małgosiu? Leje drugi dzień non stop...brrr!!! Buziaki...

      Usuń
  17. Basiu najbardziej "lubię Cię " we wtorek i w sobotę...tzn ten mocny odcień błękitu, bo tak w ogóle to lubię Cię przez cały tydzień. Buziaki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, te mocne odcienie świetnie na mnie wyglądają, na weselu córki miałam sukienkę właśnie w tym kolorze, ponoć było super a był rok 2000...buziaki posyłam Beatko...

      Usuń
  18. Basia wygrałas!! Tyle błękitu w ktorym jest Ci przecudnie😍
    Wszystkie kreacje pamietam i nadal podziwiam. Błekit to faktycznie kolor, ktory Ci sluży i podkresla urode. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko już było Małgosiu, jest nadal, czasami z małymi zmianami. Teraz czekam na poprawę pogody żeby nosić swoje niebieskości, błękity...buziaki Małgosiu...

      Usuń
  19. Cudownie wyglądasz Basiu w tych błękitach. Ten sweterek i sukienka na końcu bardzo mi się podoba, wcześniejsze stylizacje też :) Serdecznie pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko, lubię zestaw z sukienką ale...leje i czeka na lepsze czasy ha!ha! Buziaki...

      Usuń
  20. Chciałam wybrać dzień, w którym wygląda Pani najlepiej, ale absolutnie nie mogę się zdecydować, we wszystkim Pani do twarzy :-) Pozdrawiam ciepło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  21. Basiu we wszystkim wyglądasz suuuuuper, ja bardzo lubię kolor niebieski z wszelkimi jego odcieniami, od błękitu po granat. Serdecznie pozdrawiam, jesteś moją blogową faworytką:):):) Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia i wpisy. Pozdrawiam serdecznie:):):) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, granat też uwielbiam, a błękity, niebieskości zagościły w mojej garderobie na dobre.
      Jest mi bardzo miło Tereniu, że mnie doceniasz. Staram się, żeby było jak najbardziej ciekawie.
      Ze zdjęciami to jest kłopot, bo wszystko robimy sami, mąż - pstryk, pstryk, ja całą obróbkę.
      Uczę się, może kiedyś będą jeszcze lepsze ale zawodowym fotografom nie jestem w stanie dorównać.
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki posyłam...

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz w niebieskościach, Basiu! Bardzo mi się podoba pomysł z przeglądem tygodnia :) niebieski na każdy dzień - i wcale nie jet nudno! Okazuje się, że można by go nosić non stop. Raz na elegancko, raz bardziej sportowo, raz casualowo... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię niebieskości i one mnie chyba też ha!ha! Przeglądy tygodnia robię co jakiś czas, czasami są to przeglądy tematyczne /jak w tym przypadku/ ale kolor ten można nosić przez cały tydzień i nie znudzi się /przynajmniej mnie/. Dzięki za Twoją opinię. Serdeczności posyłam, miłego weekendu...

      Usuń
  23. wszystkie stylizacje super! pięknie Pani wygląda w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Basiu, bardzo pasują Ci wszelkie odcienie błękitu i niebieskości :)
    Ja też niedawno polubiłam się z różnymi odcieniami niebieskiego, od ciemnego granatu do błękitu. Ten kolor ma moc, więc nośmy go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, niebieskości to piękne kolory /jeśli ktoś lubi/, zawsze można dopasować ich odcień do typu swojej urody.
      Granat lubię od dawna, noszę choć niektórym kojarzy się ze szkolnym mundurkiem /zwłaszcza osobom w takim wieku jak ja/.
      Ostatnio /2 lata temu/ pokochałam "paselove" odcienie. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  25. Ileż tu niebieskości :)!!!
    Basiu, błękit to Twój kolor :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był temat wyzwania - wielki błękit 😉😁 więc jest i to w nadmiarze...lubię ten kolor, moja garderoba pełna Blue. Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę 😎😎😎

      Usuń
  26. Piekne propozycje z odcieniach niebieskiego i błękitu - mojego ulubionego koloru, pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam...

      Usuń
    2. Cały wachlarz błękitów. Basieńko tyle pomysłów, różne odcienie błękitów i ciekawe zestawienia, to świadczy tylko o Twojej kreatywności i pomysłowości. Ty zawsze wyglądasz pięknie, bo to co prezentujesz wspaniale współgra z Twoją urodą i osobowością (tak myślę). Brawo! Basieńko, miłego dnia i ładnej pogody. Ślę buziaki :)

      Usuń
    3. Tak Krysiu, jest u mnie trochę niebieskości w różnych odcieniach. Na lato i ciepełko najlepsze są cudowne błękity.
      Masz rację, to co na siebie zakładam to "cała JA", taka jestem i już. Ma być prosto, wygodnie i "po mojemu" choć, jak wiesz, śledzę modę żeby być na bieżąco. Czy mi się to udaje? Chyba troszkę ha!~ha! Dzięki za opinię i tyle miłych słów...pozdrawiam cudowny Wrocław, buziaki...miłego dnia...u mnie upalnie...

      Usuń
  28. Wszystkie pani wątki na tym blogu są boskie według mnie.Sam lepszych bym nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje uznanie, miło mi, że Ci się podoba na moim blogu...pozdrawiam...

      Usuń
  29. Widze Basiu, ze masz duzo niebieskich ubran,,zawsze kojarzy mi sie niebieski z latem a tu prosze, plaszcz tez sie wpisal w temat.Ladnie Ci w niebieskim.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ala, jest tego trochę, lubię ten kolor i rzeczy niebieskie same wpadają mi w łapki ha!ha! Fakt, że kojarzy się z latem ale to kolor również na inne pory roku. Płaszcz uwielbiam i noszę wiosną i jesienią też. Pozdrawiam serdecznie w kolorze blue...

      Usuń
  30. Wow! Naprawdę świetne propozycje, ale najbardziej spodobał mi się pastelowy płaszczyk z początku! Jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Płaszcz jest super i nie mogę się z nim rozstać. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń