poniedziałek, 14 maja 2018

Łączymy wzory...

Kolorowo i z przepychem  to trendy na wiosnę - lato 2018. Wzory mają moc a ich połączenie ma moc podwójną.
Grochy i grafika, pasy i kwiaty, zygzaki i kwiaty, kwiaty i kratka - łączymy wzory jak tylko lubimy.
Jedni mają do tego dar, inni mogą się tego nauczyć. Jeszcze inni nigdy nie zdecydują się na takie połączenia.

Dzisiaj u mnie zygzaki ale nie w połączeniu z kwiatami.

Połączenie zygzaków z paskami i czerwonymi serduszkami. Okulary koniecznie z dobrym filtrem i apaszka to bardzo szykowny duet.
Mała biżuteryjna torebka i buty na wygodnym obcasie - klocku to również mocny trend tego sezonu.
Biel i granat  czyli kolory, które bardzo lubię, tak więc całkowity spokój w ubiorze, mało koloru i zero przepychu.
Mało jestem ostatnio na blogu, powoli wracam, Wasze blogi odwiedzę jutro.

Pozdrawiam! Do następnego!

bluzka-nn,apaszka-Orsay,płaszcz-Con Duo,spodnie-Miko,torebka-H&M,buty-Sagan,okulary-Boss Orange

68 komentarzy:

  1. Granat i biel sa zawsze bezpiecznym polaczeniem i bardzo je lubie..Bluzka sie swietnie wkomponowala w calosc..okularki dodaja uroku a apaszka lekkosci.Caly zestaw moze byc inspiracja.Pozdrawiam milo,.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ja je bardzo lubię, biel od zawsze a granat z małymi przerwami. Bluzka ma wzór dość mocno rzucający się w oczy i dlatego staram się zawsze zastawić ją czymś spokojniejszym. Apaszki to moja słabość więc zakładam przy każdej okazji ha!ha! Bez okularów przeciwsłonecznych nie potrafię się obyć dlatego sprawiłam sobie korekcyjne. Pozdrawiam Ala, przepraszam, że dopiero odpisuję ale miałam ciężki tydzień a wczoraj Komunię...buziaki...

      Usuń
  2. Bardzo lubię biel i granat. Basiu wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, bo to bardzo ładne kolory, pozdrawiam i miłej niedzieli życzę...

      Usuń
  3. Basiu, uwielbiam u ciebie tę umiejętność stylowego "noszenia" trendów. Dyskretnie, ale z pazurem. O to chodzi, zwłaszcza w łączeniu wzorów, gdzie latwo popaść w przesadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trendy nie bardzo dla mnie, niektóre całkowicie omijam a niektóre wprowadzam do swojej garderoby bardzo delikatnie. Wybieram to co mi się podoba i co do mnie pasuje. Co do wzorów to jestem bardzo ostrożna, lubię, noszę ale...nie do przesady, bo to byłoby wbrew mojemu poczuciu estetyki, taka jestem i już się nie zmienię. Pozdrawiam Iwonko, buziaki, miłej niedzieli...

      Usuń
  4. Podpisuję się pod komentarzem Iwony, pięknie przemycasz trendy na swój elegancki i właśnie dyskretny sposób, z trendami, czy bez, zawsze jesteś prawdziwą damą, co nie znaczy dystyngowaną ☺ Buziaki Basiu 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Ola jest, trendy lubię ale tak "po mojemu" troszkę! Muszę brać pod uwagę styl mojego życie, wiek i figurę. Czy jestem damą? Chyba nie! Buziak kochana, ostatnio mało mnie w sieci, coś ochota nie bardzo, jakieś wiosenne przesilenie /a może już letnie ha!ha!/.

      Usuń
  5. Takie misz masze z kwiatkami i paskami to nie dla mnie. Ale Twoja stylizacja bardzo mi się podoba - klasa i elegancja z nutką szaleństwa;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobają ale na innych i głównie i sieci, w czasopismach, "na żywo" widziałam i ...o gustach się nie dyskutuje...
      Dzięki Agnieszko za opinię...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  6. Zestaw bardzo elegancki i idealny dla Twojej figury 😍😍😍pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za Twoją opinię, figurę muszę brać pod uwagę ale to chyba powinna robić każda z nas. Ja nie mam za łatwo ha!ha! Buziaki...

      Usuń
  7. Elegancko jak zawsze. Nie umiem łączyć wzorów. Zupelnie nie czuję tego. Tobie sie to w tej stylizacji udało i wyglądasz super. Podziwiam . Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, nic na siłę, nie umiesz, nie czujesz się w tym dobrze to po co to robić! U mnie też bardzo ostrożnie i w małych ilościach, bo to jednak "nie moja bajka". Buziaki...

      Usuń
  8. Elegancko! Bluzka akurat w sam raz na lato https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/ a buty szałowe! Zazdroszczę torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka bardzo mi się podoba, to takie małe cudeńko. Buty nie dość, że eleganckie i jeszcze bardzo wygodne.
      Dziękuję za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Tak jest Basiu, spokój w ubiorze, elegancja, niewymuszona taka, ładnie i przyjemnie dla oka :) Też lubię takie kolory :) Bardzo fajnie też tu wygląda ten nieco dłuższy płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak taki spokój w ubiorze jest dla mnie, tak czuję się najlepiej i o to właśnie chodzi w tej całej zabawie modą. Takie płaszczyki, ten jest jak dłuższy żakiet czy surdut /jak było ma metce/ bardzo lubię, dobrze się w nich czuję również do sukienek. Pozdrawiam Ewo, miłego dnia...

      Usuń
  10. Łączenie wzorów nie jest proste, sama czasami mam z tym problem. Śliczna stylizacja Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Masz rację, to nie jest proste. Pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  11. No takie niemal Kapitańskie Tango :):):). Bardzo przyjemny, i jednocześnie trendy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anno, masz rację, trochę po kapitańsku ha!ha! Buziaki...miłej niedzieli...

      Usuń
  12. Basieńko jak to cudownie i elegancko wygląda, całuski, serdeczności, uściski.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, że Ci się spodobał mój zestaw...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  13. Stylizacja w Twoim wykonaniu przemawia do mnie i podoba mi się, natomiast łączenie wzorów i róznych kolorów to chyba nie moja bajka... ale u innych nawet lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nic na siłę, możemy próbować ale jak nie czujemy tego to nie ma co się męczyć. Mnie też najbardziej podoba się na innych. U mnie to raczej zawsze dość spokojnie. Pozdrawiam Cię serdecznie, buziaki posyłam...

      Usuń
  14. Basiu świetnie Ci w tych spodniach,Ideana długość i krój. Całość bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za Twoją opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Łączenie kolorów lubię ale nie wzory,choć wyjątkiem było by kwiaty i groszki.
    Ty Basiu jak zwykle umiesz zaskoczyć z stylizacją,fajnie,uroczo i.t.p.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory jednak łatwiej połączyć niż wzory. Miło mi, że podoba Ci się mój zestaw.
      Pozdrawiam Danusiu...buziaki...

      Usuń
  16. Świetny zestaw Basiu! Piękne i bardzo eleganckie kolorki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, masz rację, to bardzo eleganckie kolorki...miłego dnia, pozdrawiam...

      Usuń
  17. Jestem jak najbardziej za mieszaniem nadruków w stylizacjach. Twój zestaw jest niezwykle wytworny a połączenie apaszki z bluzką delikatne i miłe dla oka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twoją opinię Alice...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. O TAK !!!! Łączenie wzorów to coś fantastycznego !!!! Uwielbiam takie eksperymenty - a efekt nigdy nieprzewidywalny !!!
    Cudowna stylizacja :)))) Piękne buty i koszyczek . Zawłaszcza latem kocham granat z białym i czerwonym. Idealnie :)))))) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Małgosiu, że Ty lubisz i potrafisz. U mnie w niewielkich ilościach bo nie bardzo to czuję. Granat z bielą i czerwienią uwielbiam. Torebka-koszyczek to takie małe cudeńko "na spacer", bo niewiele się w nim mieści. Buty na wygodnym obcasie i na dodatek z odrobiną błysku - takie ostatnio lubię. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli, buziaki...

      Usuń
  19. Piękny "głęboki" granat marynarki, doskonała koszula i świetne buty, całość jak zawsze Basiu u Ciebie doskonale skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, marynarski granat zawsze na TAK! Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  20. Basiu bardzo ładne zestawienie, trochę wzorów, ale z umiarem, tak lubię. Buciki śliczne. A u mnie teraz królują groszki, pozdrawiam:) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal paski i oczywiście groszki a co łączenia wzorów to bardzo ostrożnie. Zapomniałam, jeszcze kwiatki ha!ha! Pozdrawiam Tereniu, buziaki...

      Usuń
  21. Basiu, super! Wreszcie pogoda dopisała i możemy ubierać na siebie wszystko czego zapragniemy!:))
    Pieknie Ci w tych kolorach i zazdroszcze apaszek. Bardzo mi się podobają ale średnio w nich wyglądam.
    Swietne spodnie i torebeczka ....mala ksieżniczka!
    Buziaki i pieknego dnia😍😙🌷🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Małgosiu, pogoda od wczoraj ładna, bo parę dni była masakra tak lało /późno odpisuję, miałam ciężki tydzień, pogoda zdążyła się popsuć i naprawić ha!ha!/. Apaszki uwielbiam, noszę jak tylko jest okazja, nie wiem czy dobrze w nich wyglądam ale co ja zrobię jak lubię? Orsay ma fajne i często po przecenie i jeszcze w sh można wyszperać coś ciekawego. Spodnie mam już jakiś czas i trudno mi się z nimi rozstać. Torebusia to małe cudeńko, które niewiele pomieści. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli Ci życzę, buziaki...

      Usuń
  22. U Ciebie jak zwykle Basiu pięknie, elegancko i klasycznie. Kolory które ja też lubię i zestawienie ich trafione.
    Pięknie wyglądasz i masz śliczny uśmiech :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie było wiele okazji do uśmiechu ale może to się już zmieni. Kolory klasyczne, to coś dla mnie choć te ostre też lubię. Pozdrawiam Krysiu, buziaki posyłam do Wrocławia...

      Usuń
  23. Basiu z wielkim wyczuciem i klasą połączyłaś te wzorki! Ty masz po prostu we krwi tę modową smykałkę:))
    Wspaniale wyglądasz! Śliczny kolor pomadki:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba aż tak dobrze to nie ma ha!ha!...ale mam swoje modowe upodobania i tego się trzymam choć śledzę co nowego i co z czym, czasami coś mi się spodoba. Ostatnio nie mam za wiele czasu żeby długo się zastanawiać, wszystko "na szybko" dlatego sprawdzone zestawy są najlepsze. Wiesz, że lubię czerwień w makijażu, wszyscy się już przyzwyczaili do czerwieni na moich ustach i pazurkach. Buziaki, miłej niedzieli...

      Usuń
  24. Ja bardzo ostrożna jestem z łączeniem wzorów:))ślicznie i elegancko wygladasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja Reniu. Chyba mam to z dawnych czasów, wtedy niektóre połączenia były nie do przyjęcia a jeśli już ktoś zastosował to efekt był marny /teraz też, jak widzę w realu niektóre panie co się może za dużo naoglądały a nie potrafią to nie bardzo mi się podoba ale ja nie krytykuje, ja akceptuję.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia, buziaki...

      Usuń
  25. Bardzo pięknie wyglądasz, świetny zestaw. Uśmiech powalający. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię Agnieszko, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Jestem jednak tradycjonalistką i wolę wzory połączone z czymś gładkim.
    Świetna stylizacja Basiu :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i niech tak zostanie Ewo jak tak lubisz, jeden motyw całkowicie wystarczy, żeby było ładnie...jeśli jednak mamy ochotę na eksperymenty to dlaczego nie! Może akurat się spodoba...pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  27. Kiedyś nie do pomyślenia takie mieszanie wzorów, czy duży mix kolorów, a dziś dowolność i bardzo sęe z tego cieszę. Twoja propozycja Basiu jest z dużą klasą, elegancją i szykiem! Buty są cudne!!! Pozdrawia ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda Lilu, czasy się zmieniły i jak tylko mamy ochotę to czemu nie! Jeśli zaś nie mamy ochoty to też dobrze. Każda wybiera co chce i to jest super w zabawie modą. Buty też mi się bardzo podobają, całkowicie w moim stylu...pozdrawiam, buziaki posyłam...

      Usuń
  28. Świetny ten płaszcz(marynarka?)! Klasa i umiar - to u Ciebie na pierwszy rzut oka widać. Zamieszania wzorkowego na sobie nie lubię. Ale czasem komuś uda się tak zamieszać, że przyjemnie się na to patrzy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czasami takie misz masz fajnie wygląda, lubię pooglądać na innych, czasami podziwiam, czasami nie.
      Na sobie nie lubię i już. Pozdrawiam Sylwia, miłej niedzieli życzę...buziaki...

      Usuń
  29. U Pani wszystko genialnie wygląda. Dobrze dopasowanie wzorów, dlatego nie tworzy się niepotrzebny misz masz. Świetna torebka!

    zapraszam do mnie: napisaneprzezkasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę w wolnej chwili, trochę mnie nie było ale już wracam /po ciężkim tygodniu/. Dziękuję za opinię i pozdrawiam...

      Usuń
  30. Połączenie granatu i bieli to zawsze udane zestawienie. Podobnie jak czerń i biel świetnie za sobą współgrają i są przy tym bardzo eleganckie. Basiu jak zwykle klasa i elegancja. Wyglądasz świetnie. Co do łączenia wzorów to ja przyznaję unikam bo nie jestem w tym dobra. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dwa zestawienia, które zawsze są w mojej garderobie. Ostatnio częściej zamieniam czerń na granat choć całkowicie z niej nie zrezygnuję a biel - wiadomo, biel to biel, zawsze...
      Sama nie jestem dobra w łączeniu wzorów a do tego na sobie nie bardzo lubię więc...z umiarem i ostrożnie...
      Pozdrawiam, miłej niedzieli...

      Usuń
    2. Basiu - jak zawsze we wszystkim wyglądasz super <3 pozdrawiam Cię serdecznie - Róża :)

      Usuń
  31. Lubie mixy roznego rodzaju . Podoba mi sie z jaka subtelnoscia pokazujesz jak je nosic ,jak laczyc ,jak ogrywac .Pieknie jest :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię połączenia różnych wzorów! Pięknie Basiu, tak lekko marynistyczne klimaty - moje ulubione. I biel i granat - też uwielbiam. Fajnie, że jesteś:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory łącze bardzo ostrożnie bo nie bardzo lubię i nie bardzo mi to wychodzi. Klimaty marynistyczne jak najbardziej na Tak! Jestem ale trochę mniej 😊😊 pozdrawiam serdecznie 💕💕

      Usuń
  33. Kiedyś byłam przeciwna mieszaniu wzorów, a teraz często to robie. :) I najważniejsze świetnie się z tym czuje!

    OdpowiedzUsuń