poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Paski, jeans i zabawa rękawami...

Zabawa rękawami trwa, rozszerzane rękawy to niewątpliwie hit sezonu /pisałam o nich tu klik/.
Przydługie moim zdaniem trochę zaburzają proporcje ale jak zabawa to się bawmy.
Jeans nigdy się nie zestarzeje.  Projektanci co sezon wprowadzają go do swoich kolekcji.
/w sezonie jesiennym - jeansowe kurtki w stylu lat 90-tych a na nich malunki, nadruki/

Paski w tym sezonie to prawdziwe paskowe szaleństwo.

Jeansowa kurtka a może koszula? 

 Ma ciekawe rękawy, przydługie i rozszerzane,
nie ma malunków ani nadruków ale za to delikatne, paskowe wykończenie które idealnie pasuje do mojej

 pasiastej bluzki

Spodnie

w planach miałam białe ale pogoda zawiodła, słońce a za chwilę chmury i deszcz więc zdecydowałam się na granatowe

Wisiorek

jedyny element biżuterii, bardzo prosty w formie, myślę, że pasuje do pasiastej bluzki

Torebka

niewielka torebka listonoszka kolorem wpasowała się w kolor kurtki

Buty 

na koturnie, miałam trochę biegania wiec wygoda przede wszystkim

Szerokie, długie rękawy do wygodnych nie należą ale przecież można je wywinąć i już!
Noszę w zależności od sytuacji tak jak jest mi wygodnie.

 

Pozdrawiam! Do następnego!

kurtka-koszula-Cecil,bluzka-Mohito,spodnie-Quiosque,naszyjnik-Kraina Stylu,torebka-Reserved,buty-Alano

60 komentarzy:

  1. Basiu cudne te paski i Ty w tych paseczkach. Jak zawsze elegancko, a do tego wygodnie. Bardzo podoba mi sie ta twoja katanka i super torebeczka, buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała zabawa paskami, jeansem i rękawami. Paski opanowały mnie od jakiegoś czasu, co rusz u mnie paski ha!ha! Nie wiem czy dobrze czy źle. Ostatnio coraz częściej stawiam na wygodę, teraz to ja już nic nie muszę a wszystko mogę /no prawie wszystko/. Pozdrawiam Jolu, miłego dnia...

      Usuń
  2. Kurteczka z bluzką tworzą idealny komplet:)))ślicznie wyglądasz:))już od dawna rozglądam się za podobną kurteczką:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka kupiona przez przypadek, jakoś tak wpadła mi o oko a zwróciłam uwagę na te ciekawe rękawy.
      Z moim pasiaczkiem stanowi fajny komplet. Pozdrawiam Reniu serdecznie...

      Usuń
  3. Świetne buty, Basiu! Cały zestaw rewelacyjny a jeans faktycznie jest mponad czasowy:)
    Bardzo podobaja mi się te rekawy szerokie. Serdecznie pozdrawiam i buziaki zostawiam😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeans zawsze będzie, raz więcej raz mniej, teraz znów total a nie tak dawno total był "zabroniony" i tak się to kręci.
      Buty uwielbiam. Miło mi, że Ci się podobają. Kurtka zwróciła moją uwagę właśnie przez te rękawy.
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki posyłam...

      Usuń
  4. Basiu, super zestaw modny, wygodny, młodzieżowy ale też elegancki, uniwersalny i ponadczasowy :) Ślicznie wyglądasz :) A ja rozglądam się za Twoim płaszczykiem jak obiecałam i puściłam posta z dedykacją dla Ciebie :)) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stwierdzenie "młodzieżowy " bardzo mi się podoba. Ponoć i jeans i paski odmładzają więc...w moim wieku wskazane. U mnie prawie same "zwyklaki", tak chodzę a teraz coraz częściej stawiam na wygodę.
      Dziękuję Olu, że się rozglądasz, ja też to robię ale na mnie kupić nie jest łatwo, bo musi być nieco większy rozmiar, trafia mi się albo za mały /zwłaszcza za wąskie rękawy/ albo za duży, że się w nim topię, ostatnio był w sh z krótkimi rękawami ale ja takiego nie chcę. Dzisiaj jadę /przy okazji/ do Bigi, może coś wyszperam a jak nie to tragedii nie ma ha!ha! Posta czytałam, nie komentowałam, bo teraz mam za mało czasu, muszę napisać na spokojnie ale to po południu. Pozdrawiam ...buziaki...

      Usuń
  5. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Barbaro, Ty jesteś niesamowita :):):). Z tych zdjęć bije taka radość i spokój... te paski idealnie zgrane:), uroczy wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno za opinię. Nauczyłam się cieszyć każdym drobiazgiem, bo suma summarum ciuchy to tylko drobiazgi ale jednak cieszą /mnie cieszą/ więc i radość jest. Spokój? Nie zawsze ha!ha! Pracuję nad tym!
      Pozdrawiam serdecznie, miłego i radosnego dnia...

      Usuń
  7. Świetny , elegancki zwyklaczek. Kurtka bardzo ładna i ma potencjał. Wyglądasz jak zwykle kwitnąco, a ten zestaw dodatkowo ujmuje Ci lat. A może to nie jest kwestia ciuchów tylko Twojego uśmiechu. Dla mnie bomba. Pozdrawiam serdecznie Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, może to właśnie uśmiech Danusiu. Dziękuję za komplement. Bardzo mi był potrzebny, bo coś dzisiaj mam chandrę! Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  8. Super zestaw, taki młodzieżowy :) Też takie lubię tego lata. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za opinię, dużo było u mnie sukienek tego lata ale jak chłodniej to spodnie i pełen luz.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  9. Wspaniale wyglądasz, super paski, bardzo ładne buty, fajnie i młodzieżowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marzenko, że Ci się podoba, jak tylko nie przesadziłam z tym "młodzieżowo" to fajnie, bo staram się zachować umiar. Myślę, że się udało. Z paskami to mam tak, że chyba się trochę "zapaskowałam" ha!ha!
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  10. Basiu,jak zwykle cudownie . Uwielbiam kazda odslone denimu,uwielbiam paski :) Czyli uwielbiam Twoj look :))) pozdrawiam serdecznie Renata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za twoją opinię, miło mi, że Ci się podoba 😊😊😊serdecznie Cię pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  11. Kurtka Basiu jest super - te rękawy to jej największa ozdoba. I to pasiaste wykończenie - szyk po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko, wlaśnie na rękawy zwróciłam uwagę i na pasiaste wykończenie, które idealnie wpasowało się w mojego psiaczka 😏. Kurtkę można wykorzystać na wiele sposobów, dzisiaj do sukienki 👗pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

      Usuń
  12. Pięknie Basiu i baaardzo młodzieńczo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Basiu, ten Twój zwyklak, lubię takie.
    Dżinsówka bardzo mi się podoba, zaś buty.... chciała bym takie.
    Jeśli są też wygodne to......
    Muszę sprawdzić, gdzie je kupiłaś, ha,ha,ha.
    Ale najbardziej lubię Twój uśmiech. Buziak wielki.


    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak chodzę, ostatnio u mnie luz i jeszcze raz luz, teraz pędzę na basen, bo za oknami chłód więc jak mam się ubrać? Tylko zwyklak ha!ha! Buty są wygodne ale mam jeszcze wygodniejsze /te z wycieczki/, to częstochowska firma Alano, mam od nich parę par i jestem zadowolona.
      Miło mi, że lubisz mój uśmiech, jak wiesz lubię się śmiać /choć może nie powinnam, bo zmarchy się robią/ ale co mi tam...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  14. ale energia :) zabawa rękawami Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, służy mi i o to właśnie chodzi.
      Mała rzecz a cieszy!
      Nabieram energii. Oj! Nabieram ha!ha!
      Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz Basiu, a ta koszula ma świetne rękawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, miło mi, że Ci się podoba...serdeczności posyłam...

      Usuń
  16. Fajna jest ta kurtko -koszula :-)Wszyte wąskie tasiemki przykuwają uwagę no a rękaw to już sam w sobie wrażenie robi. Bardzo Ci pasuje ten styl, Basiu, oraz kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Miło mi, że się podoba, pasuje mi ten trochę luzacki styl i dobrze się w nim czuję.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  17. Super kurtka Basiu! Rękawy ma naprawdę fajne! I jak idealnie podpasowały do bluzki:))
    Dżins, tak jak mówisz, z mody chyba nigdy nie wyjdzie... I dobrze, bo ma oprócz innych zalet, także tę odejmującą lat:D
    Super wyglądasz Basiu! Od razu młodziej! Ja zawsze ten atut w ciuchach biorę pod uwagę:D Hehehe, pomijając moje kapelutki ;)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam tę kurtkę to od razu zaskoczyło mi w głowie, że do mojego pasiaczka idealna a i do innych rzeczy też pasuje. Fajnie, że odejmuje lat, przyda mi się ha!ha! Powiem Ci w sekrecie, że mojej córce /a ona bardzo krytyczna/ też się podoba, nawet sama to powiedziała, że fajna i dobrze wyglądam /dzisiaj kurtka była z sukienką/.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru...buziaki...

      Usuń
  18. Świetny zestaw, jak zwykle. Bardzo sympatyczna torebka. Co do dżinsowych kurteczek, popatrz, nie wiedziałam,że coś nowego w nich teraz. Sama mam taka malutką uroczą, już 9 lat, ale wciąż jest the best.
    Pozdrawiam serdecznie- Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest coś nowego, musi być, bo musi być "ruch w interesie" ha!ha! Te starsze kurtki bez udziwnień całkowicie się sprawdzają i to przez wiele lat, malowidła, hafty, nadruki wyjdą z mody i to dość szybko.
      Miło mi, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  19. Tak unowocześnionych katan jeszcze nie widziałam, świetnie wyglądają te rękawy. Masz rację, tak dużo się teraz dzieje z rękawami, że te normalne zaraz zaczną wyglądać jak 'odleciane' ;) . Super look - wakacyjny, na luzie, lekko sportowy, ale nadal bardzo elegancki. Wisior przepiękny :))))) Pozdrawiam serdecznie - całuski - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie padło na rękawy, czy będzie jeszcze coś więcej czy się uspokoi - tego nie wiem, zobaczymy co wymyślą projektanci. Małgosiu, ja ostatnio bardzo na luzie choć zdecydowanie tego lata dominują u mnie sukienki /też luzackie/. Przy upałach na szyję nie zakładam wisiorków ale jak tylko trochę chłodniej to od razu mnie kusi...lubię i już! Pozdrawiam serdecznie, buziaki...

      Usuń
  20. Basiu, z jeansu tylko spodnie posiadam ,hmmm
    Co do rękawów wszystko cokolwiek ma za długie rękawy.Część skracam a u innych wywijam rękawy.Taka dola "niziołków"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam spodnie, kurtkę i sukienkę, teraz doszła druga cieńsza kurtka. Noszę rączej rękawy o wygodnej długości bo ja jestem osobą praktyczną ale czasami mnie kusi coś innego, nie koniecznie praktycznego 😉😊serdecznie pozdrawiam Olu...

      Usuń
  21. Basieńko, no cóż ja mogę powiedzieć? tylko - rewelacja!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu 😊😊😊serdecznie pozdrawiam 😢🌸

      Usuń
  22. Fantástica Barbara!!! Un toque casual y chic con tu toque elegante. Me encanta. Bss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma me complace que le guste. Gracias por sus comentarios. Besos ...

      Usuń
  23. Basiu świetny zestaw w którym prezentujesz się niezwykle młodzieńczo :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, na takim luzie, podoba mi się kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być 😉 na luzie, miło mi że kurtka Ci się podoba 😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  25. Świetna stylizacja i bardzo młodzieżowa. Idealnie wpisuje się też w nadchodzące trendy, bo dżins choć zawsze na czasie, to tym razem i na pokazach jesiennych kolekcji (i to nie byle jakich, bo i sam Dior wziął go na warsztat) miał swoje pięć minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo intersujący komentarz Magdaleno. Miło mi że zestaw Ci się podoba😊. Serdecznie pozdrawiam 😎

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Uwielbiamy jeans, chyba coś w sobie ma, bo jest wiele jego zwolenniczek. Miło mi, że podoba Ci się mój zestaw 😊serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  27. Basiu znowu napiszę to samo: bardzo ładnie, a do tego wygodnie i jak zawsze z nutą elegancji. Lubię to. Serdecznie pozdrawiam:)Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Tereniu ostatnio dużo takich wygodnych zestawów ale ponieważ lubię elegancję to troszkę jej przemycam. Właśnie tak lubię 😊😊😊 pozdrawiam serdecznie 😎😎😎 miłej niedzieli życzę...

      Usuń
  28. Lubię dżins, lubię paski, a to znaczy, że lubię Twój zestaw. Jeszcze te rękawy i paski na koszulokurtce, to dodatkowy atut:) Ładny, codzienny zestaw, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że lubisz jeans i paski i mój zestaw...
      Dziękuję za opinię Ewo i serdecznie pozdrawiam.
      Miłej niedzieli...

      Usuń
  29. Basieńko, super,i fantastyczne buty.Ja mam dwie pary na koturnach i ich nie nosze , bo mam szczupe nogi i wygladaja nieciekawie.U Ciebie Rewwelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię na koturnie, dla mojej nogi pasują i mam nadzieję, że dobrze wyglądają. Do spodni mogą być wiązane wokół kostki, do sukienek nie. Każda z nas musi poszukać swojego fasonu butów. Po to jest ich tyle, żeby było w czym wybierać. Dziękuję Danusiu za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń