sobota, 18 lutego 2017

Tweedowa marynarka...

Hity sezonu 

Stylistki Hot Moda zaprezentowały pięć hitów nadchodzącej wiosny.
Wiosenne niezbędniki to:
transparentna bluzka, mini-gorset, tweedowa marynarka, spodnie w kwiaty i jedwabna piżama.

Czy któryś z tych hitów znajdzie miejsce w Waszej garderobie?

Tweedowa marynarka to mój wybór.
To jeden z klasyków, warto więc mieć taką w swojej garderobie.
W tym sezonie marynarka lekko oversize'owa zestawiona z jakby za dużymi spodniami lub szortami - to będzie strzał w dziesiątkę.
Moja wersja to marynarka vintage w kolorach za którymi nie przepadam /mówię o brązie/, jednak połączenie z granatem to co innego.
Granatowe spodnie nawiązują kolorem do kratki marynarki, tak jak wełniany sweter w romby /angielskie klimaty chodzą mi ostatni po głowie/.
Dodatki to duży kaszmirowy szal, mała torebka na łańcuszku i rękawiczki.
Pogoda nie sprzyjała dzisiejszej sesji, zdjęcia wyszły słabo, stąd też moja niezbyt wyraźna mina.

Na blogu będę jutro.


Pozdrawiam! Do następnego!

marynarka-Classic/vintage/,sweter-Fashion,szal-Kraina Stylu,torebka-Bershka,rękawiczki-nn,spodnie-Quiosque,buty-Embis

85 komentarzy:

  1. Basiu, ale Ty śliczna i elegancka. Ten żkiecik przypadł mi do gustu-lubię takie kratki. Mam gorsecik, trochę szalony...ale co mi tam:) Nie jest z tych mocno usztywnianych, ale mam zamiar ubrać go na elegancką bluzkę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mało chodzę w marynarkach, ta przypadła mi do gustu więc tak dla odmiany znalazła miejsce w mojej garderobie.
      Myślę, że gorset będzie o.k. i wyjdzie ciekawy zestaw. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  2. Basiu bardzo podoba mi się ten zestaw, a tego rodzaju marynarkę też gdzieś mam głęboko w szafie, wełniana kratka, więc szkoda było wyrzucać, a teraz proszę można być na czasie. Ech ta moda wszystko już było prawda... pozdrawiam :) Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moda zatacza kręgi, wraca co pewien czas choć nieco zmieniona. Dobrej jakości rzeczy vintage można spokojnie wykorzystać mieszając stare z nowym. Pozdrawiam Tereniu...

      Usuń
  3. Pięknie i uroczo!!!!Świetny żakiecik,ja też mam taki gdzieś:)Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tweedowe marynarki i żakiety to przecież żadna nowość wiec jak tylko coś zachowało się w dobrym stanie warto wykorzystać.
      Pozdrawiam Aniu cieplutko...

      Usuń
  4. Świetna ta marynarka, super w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw na chłodne dni. Kiedyś miałam podobny żakiet ale w większą kratkę. Ale niestety... miałam. Teraz wiele rzeczy modowych wraca do łask z niewielką zmianą.
    Taki sweterek kiedyś był moim marzeniem. U Ciebie świetnie się sprawdził w towarzystwie ślicznej marynarki. Basieńko stworzyłaś idealne rozwiązanie i modne i wygodne. Pasuje na wiele okazji. Bardzo mi się podoba. Serdeczności dla Ciebie na resztę weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się Krysiu tych chłodnych dni a nie tylko mróz i zimno, marzy mi się zamiana grubych płaszczy i kurtek na marynarki i kardigany.
      Masz rację, wiele rzeczy wraca ale jednak ze zmianami.
      Do dość luźnej marynarki /taka właśnie miała być/ założyłam dopasowany sweterek, wprawdzie nie kaszmirowy ale z dobrej gatunkowo wełny a ponieważ ostatnio mam fioła na punkcie wzorów w romby to mam kolejny sweter z tym wzorem, na dodatek kolor który uwielbiam czyli granat. Dziękuję za Twoją ciekawą opinię Krysiu. Miłego tygodnia Ci życzę...buziaki...

      Usuń
  6. Troszkę Angielskie klimaty - kolor może nie lubiany, ale z granatem się obronił. Spodnie ładnie wydłużyły nogi a szal dekolt. Z resztą ty Basiu, dobrze wiesz co z czym łączyć - ja podpatruję. Podobają mi się kratki, np. popiel z czerwienią czy beżem. Ale w szafie takowej brak. Pozdrawiam cię słonecznie, bo deszczowe dni się zbliżają - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskie klimaty, masz rację. Kolor nie bardzo lubiany, nie lubię brązów i tego odcienia beżu ale z granatem wyszło dobrze. Zawsze można Halinko poszukać takiej kratki jaka nam się podoba.
      Również pozdrawiam...deszczowe dni trzeba jakoś przetrwać...

      Usuń
  7. Marynarkę w podobnym stylu już mam;)
    Twoja Basiu jest świetna!Fajnie, że ją połączyłaś z granatem i z tą kamizelką (sweterkiem) w romby - ciekawie wyszło:)))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy takie połączenie będzie mi pasowało ale jak przymierzyłam to już wiedziałam, że to jest to, co chciałam. Pozdrawiam...buziole....

      Usuń
  8. Mnie taka marynarka kojarzy się z angielskim szykiem, takim nieco w męskim stylu - bardzo to lubię :)
    Świetnie w niej wyglądasz, Basiu!
    Bardzo młodo przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To określenie młodo bardzo mi się podoba.
      Angielskie klimaty w męskim stylu - tak kojarzy mi się tweedowa marynarka.
      Korci mnie połączenie z szerszymi spodniami.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia...

      Usuń
  9. Mnie tez się skojarzyłaś z angielską Lady. Świetnie wyglądasz w tej marynarce.
    Co do trendów to mnie zmartwiłaś , bo słabo się widzę w gorsetowej lub transparentnej bluzce, spodniach w kwiaty czy jedwabnej piżamie. Tweedowa marynarka , nie powiem, tu bym się skusiła, bo do moich psów (rasa pochodząca z Anglii) byłoby super. Tylko gdzie mi tam do angielskiej lady. Za to dzisiaj mamy drobny sukcesik kynologiczny - młoda sunia urodzona w naszej hodowli, wygrała prestiżową wystawę w Anglii, czyli w kraju pochodzenia rasy, więc bardzo się ucieszyłam. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do trendów to trzeba podchodzić bardzo rozważnie, wybierać to co nam pasuje, co nam się podoba i na dodatek wprowadzać po swojemu. Z tej piątki to tylko pasuje mi tweedowa marynarka.
      Gratuluję Danusiu sukcesu, co to za rasa, jeśli można spytać?
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
    2. Bulterier miniaturowy - eleganckie, szykowne, piękne jak dzieło sztuki i absolutnie nie są to psy agresywne.

      Usuń
    3. Oglądałam w necie, śliczne. My mamy /właściwie dzieci/ Redriver z Nowej Szkocji Toller, dla mnie jest najpiękniejszy...

      Usuń
  10. Pięknie Ci Basiu w tych kolorach i marynarce, masz śliczny szal :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal jest super, dobry gatunek procentuje choć to trochę nie mój kolor.
      Miło mi Dorotko, że spodobał Ci się ten zestaw. Serdeczności posyłam...

      Usuń
  11. Do takiej kratki trudno jest mi się przekonać ale zapewne, z czasem, skłonię się ku niej bardziej ;-) Wyglądasz niezwykle elegancko w tym zestawie, piękna fryzurka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad fryzurą w końcu musiałam zapanować, konieczna była wizyta u fryzjera.
      Nic na siłę, trudno Ci się przekonać więc masz możliwości wyboru innych trendów.
      Ja byłam od razu przekonana. Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  12. Z tych wszystkich hitów nadchodzącej wiosny wybieram spodnie w kwiaty, które i mam, i bardzo lubię. W marynarkach tego typu nie za dobrze się czuję,transparentne bluzki i gorsety zupełnie nie dla mnie, a jedwabnej piżamy nie ogarniam... pięknie wyglądasz:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc Anno coś dla siebie wybrałaś, ja też tylko jedną rzecz, bo pozostałe nie dla mnie.
      Spodnie w kwiaty miałam dawno temu, teraz mam "alergię" na kolorowe i kwieciste, lubię tylko w jednym, spokojnym kolorze i tego się trzymam, po co się niepotrzebnie męczyć. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

      Usuń
  13. Basiu, ślicznie to zestawiłaś, też nie lubię brązów i tymi granatami pięknie je ożywiłaś i skontrastowałaś, romby uwielbiam, marynarki tweedowe na kimś bardzo mi się podobają, sama chyba nie zaryzykuję chyba że trafię jakąś przecudną za 2 zł ;)Górę z jedwabnej piżamy już jakiś czas temu nabyłam, coś jak mini gorset czeka na sesję, spodnie w kwiaty jakby mam, przezroczystości lubię, więc nie jest źle z tymi propozycjami :) A Ty wyglądasz pięknie i stylowo :)) Buziaki!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jest tyle kolorów, że jak jakiś nam nie pasuje to spokojnie możemy unikać. Brąz nie dla mnie, źle mi się kojarzy.
      Tak jest, że na kimś nam się podoba ale my w tym całkowicie się "nie widzimy". Trendy są po to, żeby wybrać z nich odpowiednie dla siebie. Mnie np. nigdy piżama nie przekona. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  14. Hm, tę marynarkę (to znaczy taką) to pamiętam z lat, gdy siebie bardziej lubiłam. Niech mi ktoś powie, że moda nie wraca. Kołem się toczy i już. A taka marynarka to naprawdę fajna rzecz na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, moda powraca tylko nieco inaczej, co tu można wymyślić, praktycznie prawie wszystko było, projektanci wracają do lat 40, 50, 60, itd. Dobra gatunkowo rzecz vintage może nam posłużyć do stworzenia ciekawego zestawu z nutką vintage i z bardziej nowoczesnymi elementami. Taki zestaw chciałam stworzyć, czy mi się udało? Pozdrawiam Iwonko i dziękuję za głos w dyskusji...

      Usuń
  15. marynarka jest piękna, ale zachwycam się malutką torebeczką - śliczna jest ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, marynarka mnie też zachwyciła. Miło mi, że podoba Ci się moja malutka torebusia.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  16. Marynarki uwielbiam, to podstawa mojej szafy. Twoja bardzo mi się podoba. Wyglądasz w niej bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej, jeszcze parę lat temu, miałam sporo marynarek, teraz zastępuje je swetrami i kardiganami ale tę musiałam mieć.
      Dziękuję za opinię i serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  17. Basiu,cudnie i jeszcze cudniej :))) na taka wlasnie marynarke poluje :)))) ma wszystko to co miec powinna,piekny kroj z naciskiem na ramiona i rekawy,kratke i wspaniala kolorystyke :)))spodnie cygaretki dla podkreslenia marynarki szalik ,zeby bylo fantazyjnie no i czerwony lakier ,zeby bylo mega kobieco :)))Jakos mam dziwne przeczucie,ze za jakis czas zrobie podobna stylizacje :))))) okrutnie mi sie podoba,jestes moja inspiracja :))))buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, marynarka ma ciekawy krój /z naciskiem na rękawy/, lekko luźna więc u mnie spodnie węższe ale stylistki zalecają szerokie. Przy tej kolorystyce czerwień lakieru dobrze zrobiła całemu zestawowi /zresztą ja uwielbiam czerwień w makijażu/. Czekam więc Reniu na Twoją propozycję, serdeczności posyłam...

      Usuń
  18. Bardzo fajna marynarka:))ślicznie Basiu wyglądasz,u nas też zimno i deszczowo niestety:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za Twoją opinię.
      Pozdrawiam serdecznie i dużo słonka życzę...

      Usuń
  19. Bardzo ciekawie zestawiłaś całość, marynarka piękna i świetnie leży. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, marynarka super, dobrze leży i materiał świetny gatunkowo. Ciepła i miła w dotyku.
      Dziękuję Grażynko za opinię, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  20. Maravillosa Barbara. Besines

    www.almamodaaldia.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu swietnie wygladasz w tej kreacji :) mysle, ze te torbke moglabys alternatywnie zamienic na ktoras z tych https://studiopiel.com/15-kopertowki-skorzane Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Zapewne do tego zestawu dodam też inne dodatki a więc torebkę również.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  22. Basiu, kocham takie marynarki! Twoja jest fantastyczna! taka chciałam ale padło na szarą ;) Wyglądasz stylowo, fantastycznie! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarą też bym chciała, nawet może bardziej, ale tyle u mnie szarości, że ta kolorystyka tak dla odmiany.
      U mnie ostatnio mało marynarek, zastępuję je kardiganami /tak jest mi wygodniej/ ale czy świetną marynarkę można czymś zastąpić? Dziękuję za opinię Magdaleno, cieplutko pozdrawiam piękny Wrocław...

      Usuń
  23. Świetna marynara. Lubię takie konkretne, prawie męskie, duże. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ponoć teraz mają być, duże, męskie...więc to Twój żywioł...pozdrawiam Sylwia, miłego dnia...

      Usuń
  24. Basiu po pierwsze masz dłuższe włosy i wyglądasz bardzo ładnie, marynarka świetna, chociaż ja też nie przepadam za brązami, ale to klasyka. Sweter oczywiście fajny mam podobny w romby, tylko że kolorowe,a jedwabną piżamkę chętnie kupię ale w rozsądnej cenie, od dawna szukam ładnej, nie babcinej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marzenko, od jakiegoś czasu noszę włosy trochę dłuższe przez co muszę częściej odwiedzać fryzjera.
      Mam bzika na punkcie takich swetrów /ostatnio oczywiście/ a marynarka to jedna z nielicznych w mojej garderobie.
      Jedwabna piżama musi być w najlepszym gatunku, żeby dobrze wyglądała i barierą może być cena.
      Mnie ten trend nie przekona, nie pasuje mi i to nie na mnie ale tak ogólnie. Chętnie pooglądam jak Ty go ogarniesz.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  25. U Basieńki już zrobiło się wiosennie i niezawodny uśmiech jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę powiało wiosną, trzeba się do niej przygotować /także ciuchowo/ a uśmiech pozwolił przetrwać zimę.
      Niebawem dalsze wiosenne propozycje. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  26. Świetna marynara. I bardzo Ci w niej do twarzy Basiu. To moje kolory. Pewnie też się na podobna skuszę. Co do piżamy, to raczej sobie odpuszczę, bo to chyba byłaby przesada. Z mody zawsze wybieram, to co pasuje do mojego stylu ubierania się. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Krysiu, należy wybierać tylko to co do nas pasuje, to tylko trendy...piżama może kogoś będzie pasowała...ja postawiłam na marynarkę, kuszą też spodnie w kwiaty ale jednak chyba nie ale kwiaty będą na bluzce...pozdrawiam serdecznie...😊😊😊

      Usuń
  27. Mam jedwabną piżamę i tweedową marynarkę, którą zresztą bardzo lubię... Piękny zestaw :) Życzę lepszej pogody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli trendy masz pod kontrolą, u mnie tylko marynarka 👚😏...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  28. Z tych propozycji najbardziej przekonuje mnie transparentna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam chyba w swojej szafie tylko spodnie w kwiaty :-))). Miałam też marynarkę w tym stylu ale jakiś czas temu odsprzedałam , szkoda :-)
    Basiu pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty jak co roku będą na spodniach, garniturach, pewnie i sukienkach a ja mam na bluzce.
      Dziękuję Grażynko za opinię....serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  30. Wygląda Pani bardzo elegancko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię 😊...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  31. Piękna marynarka, pasuje Ci ona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że w sam raz dla mnie.
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  32. świetna marynarka, uwielbiam kratę ponad wszystko, bez względu czy modna w tym sezonie, czy nie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratka często w modzie więc jak uwielbiasz to możesz nosić jak tylko przyjdzie Ci ochota.
      Marynarka z materiału bardzo dobrej jakości, jest świetna /powiem nieskromnie/.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  33. Moda zatacza koło i tweed jest znowu na czasie. Świetna marynarka Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Haniu, moda kołem się toczy. Tweed na czasie więc dałam szansę marynarce vintage.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  34. Mam kilka podobnych marynarek ale w całkiem innych kolorach, więc cieszę się, że wracają do łask. Bardzo by mi się taka dokładnie jak Twoja przydała.
    Do twarzy Ci Basiu w tych brązach, z tym szalem super się komponuje...

    pozdrawiam serdecznie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze tweedową marynarkę w kolorze zieleni z szarością i granatem, świetne połączenie, pewnie i tę marynarkę pokażę ale jak zrobi się trochę cieplej, bo rozbieranki mi nie służą.
      Inne kolory też mogą być Aniu. Akurat za tym połączeniem nie przepadam ale nawet wyszło fajnie /tylko zdjęcia nie wyszły przez pogodę/.
      Cieplutko pozdrawiam i byle do wiosny...

      Usuń
  35. Bardzo lubię tweed, choć uważam, że wymaga bardzo dużo wyczucia, by dodać uroku, a nie postarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoją opinią, wyczucie jest bardzo ważne...pozdrawiam 😊

      Usuń
  36. Mi jedynie tweed przypadł z tych niezbędników do gustu, ani mini gorsetu ani transparentnej bluzki czy tym bardziej jedwabnej piżamy nie uważam za niezbędniki, ewentualnie jako dodatek, to tak. Ładnie Ci Basiu w tej tweedowej marynarce, a często pisałaś, że z brązami Ci nie po drodze, a tu proszę jakie miłe zaskoczenie...Ja mam podobną kolorystycznie, bardzo sobie ją chwalę, często tez pokazuję w swoich zestawach, bo jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wybrałam tweedowa marynarkę, wszystko inne nie dla mnie, nie przekonało mnie.
      Trendy trendami w a my i tak wybieramy to co nam pasuje. Tak jest rozsądnie.
      Projektanci i styliści muszą co sezon coś proponować, musi być ruch w interesie.
      Nadal twierdzę, że brąz to nie mój kolor, za beżami też nie przepadam ale czasami się przełamuję.
      Chyba każda z nas tak ma, że jakiś kolor omija.
      Pamiętam, że masz podobną marynarkę. Jak coś lubimy to warto nosić.
      Dziękuję Magdaleno za Twoją opinię i serdecznie Cię pozdrawiam...miłego dnia...

      Usuń
  37. Piękna marynarka, elegancka i ponadczasowa. Warto coś takiego mieć w szafie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, marynarka ma właśnie takie zalety.
      Na stałe zagościła w mojej szafie.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  38. W angielskim stylu, wyszło całkiem nieźle. Widzę, że połączyłaś printy i kolory.
    Sweterek taki miałam kiedyś, marynarkę mam i to w całkiem niezłych kolorach, gdzie przeważa szarość.
    Chyba ją wyciągnę.
    Pozdrówka.


    ____Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tess, trochę połączyłam printy i kolory, nie wiem jak wyszło ale mnie się podoba.
      Powiem Ci, że z przewagą szarości bardziej by mi pasowało, bo to kolor, który lubię.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  39. Po przeczytaniu Twojego posta 'odgrzebałam' moją tweedową hahaha . Bardzo lubię takie angielskie klimaty - a w Twoim wydaniu z rękawiczkami !!! moim ulubionym dodatkiem !!! całość prezentuje się bardzo klasycznie. Super - miłego wieczoru - całuski - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam rękawiczki i to od dawna /w różnych kolorach, niezależnie czy są modne czy nie/.
      Angielskie klimaty - tak trochę dla odmiany. Pozdrawiam Małgosiu, miłego weekendu...buziaki...

      Usuń
  40. WITAJ BASIU, WYSZŁO WSPANIALE, ja NA SOBIE NIGDY NIE LUBIŁAM TWEEDU I POODDAWAŁAM , ale podoba mi sie na TOBIE . całość świetna. całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tweedu nie za dużo, tylko marynarki /dobrze, że nie oddałam/.
      Dziękuję Danusiu za Twoją opinię i cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  41. Angielska elegancja! Jak zawsze pięknie i stylowo wyglądasz Basiu.
    Przyznaję, że nie jestem z trendami na bieżąco, dlatego podejrzewam, że nic z tych tegorocznych wiosennych hitów nie znajdzie się w mojej szafie. Chociaż tweedową marynarkę mam od lat więc kto wie, moze tak przez przypadę się uda wpisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się uda w coś wpasować, a jak nie to będzie po twojemu. Najważniejsze, żeby dobrze się czuć w tym w czym chodzimy. Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

      Usuń