piątek, 3 lipca 2015

Nad wodą...

Szybka decyzja - jedziemy nad wodę.
Strój mam odpowiedni, długi, oversize sweter w marynarskie pasy i białe spodnie.
W swetrze nie czuję się najlepiej, bluzki w pasy staram się zastawiać gładkimi narzutkami czy kardiganami, w ten sposób modeluję sylwetkę, tego swetra nie mam czym zastawić, fason i wzór nie dla mnie, trudno, założyłam więc muszę dotrwać do końca dnia, jego zaletą jest to, że wykonany jest z bawełny 100%, cienki, przewiewny, luźny, nie krępuje ruchów, w sam raz na chłodniejsze wieczory czy ranki.

Zamieniam szpilki na klapki /mam je w torebce/ i jestem gotowa na spacer po molo.
/ molo i promenada wokół niego jest miejscem spacerów, spotkań i randek, można zobaczyć młode dziewczyny w wysokich szpilach, ja jednak stawiam na wygodę/
Moja nowa torebka ma również długi pasek, w sam raz na dzisiejszy dzień.  
Może jednak zamoczyć nogi. 
Przy okazji wystraszyłam łabędzie.
Mój fotograf nie chce zamoczyć nóg, robi zdjęcia z góry.

Woda zimna brrr!!!

Humor jednak mnie nie opuszcza.
Zdjęcia robione w chłodniejszy dzień, jest pusto czyli tak, jak lubię najbardziej.
Teraz upały i tłumy ludzi. Miłego weekendu. Nie dajcie się upałom.

Pozdrawiam ! Do następnego!

sweter-C&A,T-shirt-Reserved,spodnie-Miko,torebka-Gussaci,buty-Embis,CCC,zegarek-Gino Rossi,okulary-Vision Express

55 komentarzy:

  1. Basiu - nie narzekaj na sweterek - nie zrobil Twojej sylwetce zadnej szkody! Wresz przeciwnie - wygladasz w nim wspaniale, paski do bieli to uklad idealny. Zwlaszcza nad woda;);)
    Pozdrawiam Cie serdecznie! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam Aniu ale nie czuję się w nim dobrze, może to jakiś znak ha!ha! Żeby nie nosić! Nad wodą jednak świetnie się sprawdza.
      Teraz u mnie upały, wystarczy kostium i coś do zastawienia ramion, bo te opalają się najbardziej.
      Miłego weekendu, pozdrawiam i buziaki posyłam...

      Usuń
  2. Basiu bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku, a szczególnie z białymi spodniami. Świetna torba. Pozdrawiam Ciebie i Twojego fotografa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu w swoim imieniu i mojego fotografa, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  3. Uwielbiam marynarskie klimaty!!!! Świetnie w nich Basiu wyglądasz:)))
    Sweterek bym Ci od razu zabrała!;))
    Hehehe, wiadomo, że młode dziewczyny w szpilkach będą paradować...Jak ja, to mówię do męża mego, który lubi się za takowymi oglądać - "Ja już swego koguta upolowałam, więc mogę w trampkach chodzić";))
    Aczkolwiek trzeba być czujną i tez się czasami w szpilki wbić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarskie klimaty to ja lubię, mój przecież "marynarz słodkich wód" ha!ha!
      Na randkę mnie nie zabrał tylko na spacer więc po co się męczyć w szpilkach?
      Masz rację, trzeba czujną być! Dlatego chyba czasami biegamy w szpilkach!
      Miłego weekendu, uważaj na upały! Buziole...

      Usuń
  4. Jak pięknie wakacyjnie ja mogę tylko powzdychać. Buziaki Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ava, już wakacje więc trzeba korzystać z każdej wolnej chwili...pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  5. A mi się podobasz w tym sweterku! Basiu, u nas takie upały, ze aż zapragnęłam być z toba nad ta woda teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, u nas też upały, nawet nad wodą jest ciężko wytrzymać ale wcześnie rano i wieczorem można wypocząć.
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Sweterek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, pozdrawiam, miłego weekendu życzę...

      Usuń
  7. Ładne zdjecia. Świetnie Pani wygląda w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam Moniko...

      Usuń
  8. Basiu, świetne miejsce na sesję zdjęciową. Aż by się chciało stopy zamoczyć w tej wodzie. Kolorystyka Twojej stylizacji kojarzy mi się z okresem urlopowym. To taki ładny motyw. Bardzo lubię. A Ty Basiu wyglądasz na zrelaksowaną i wypoczętą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja nie mam czasu na sesje i na szukanie ciekawych miejsc, robię tam gdzie mogę, nie za daleko od domu i gdzie nie ma ludzi.
      Trudno o takie miejsca. Nad wodą zawsze dużo ludzi no chyba, że pogoda nie bardzo ładna /jak na zdjęciach/.
      Urlop -oj! chce się urlopu, ja już byłam na krótkim wypoczynku ale 5 dni to stanowczo za mało. Korzystam więc z lokalnych dobrodziejstw.
      Staram się ostatnio Krysiu do wszystkiego podchodzić "na luzie", ograniczać stres, nawet się udaje...pozdrawiam i buziaki do pięknego Wrocławia posyłam...

      Usuń
  9. Great pics and lovely look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Mary for your visit, greet, have a nice weekend ...

      Usuń
  10. No i znowu marynarskie klimaty, takie jak lubię :) Ładnie wyglądasz i dobrze, że nie było tłumów, wyobrażam sobie jak to miejsce wygląda teraz przy tym upale jaki w Polsce panuje...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upały jest tak jak wszędzie Aniu, ludzi moc, zwłaszcza w weekend.
      Marynarskie klimaty dobrze na lato, też lubią. Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  11. Zestw idealny na takie wypady. Myślę Basiu, że niepotrzebnie tak źle oceniasz sweterek, bo bardzo ładnie w nim wyglądasz, własnie w takim zestawieniu z białymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię, jakoś nie przepadam za tym swetrem, coś mi nie pasuje...pozdrawiam, miłej niedzieli...

      Usuń
  12. Spojrzałam na zdjęcia i pomyślałam - fajnie wyglądasz Basiu!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, miłego dnia...

      Usuń
  13. Basiu, marynarski styl, tak jak B&W, nigdy nie wyjdą z mody... Pięknie Ci w tym zestawie i jesteś taka radosna.
    Przepraszam, ale miałam trudny tydzień, zadzwonię w przyszłym tygodniu. Miłej niedzieli. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, masz rację, zawsze będzie w modzie ale mnie trudno przekonać się do pasków.
      Czekam, pozdrawiam serdecznie...buziaki...

      Usuń
  14. Nad wodą wypoczywa się najlepiej.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nad wodą wyglądasz Basiu bardzo elegancko. Świetna bluzka, taka w bardzo modnym marynarskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się starać, zawsze, w każdym miejscu...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  16. Basiu, jak zwykle pełna spójność - strój dobrany do okazji:) !! Pani Marynarz pełną parą, tylko jakiś prywatny jacht by się jeszcze przydał :D, to by było coś. Ja też stawiam na wygodę, więc też zdecydowałabym się na klapki. I nawet z łabędzi zrobiliście blogowe 'gwiazdy'. Fajny zestaw, pozytywny post !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo by się przydał, chętnie bym popływała. Może chociaż na małej kabinówce?
      Mąż zabrał mnie na spacer a nie na randkę więc klapki zastąpiły szpilki ha!ha!
      Łabędzie mi pouciekały, foto z daleka a lubią blisko podchodzić.
      Pozdrawiam w upalny dzień...

      Usuń
  17. Jest pozytywnie i sportowo, więc nie można narzekać na sylwetkę. A w ten weekend to woda najlepsza, ja niestety chowam się w domu. Miłego pobytu i relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dzisiaj to ja też schowana w domu, nad wodę pojadę wieczorem, jak się trochę ochłodzi. Miłego tygodnia...

      Usuń
  18. Love your smile, Barbara.
    Wonderful pics
    XXXXXXXXXXXXXXXXXxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your visit. Greetings ...

      Usuń
  19. Basiu, jesteś bardzo pozytywną osoba, z dystansem do swojej figury i super! zawsze świetnie wyglądasz, masz to wyczucie ... i cudowny uśmiech! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno za opinię, jest dla mnie ważna. Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. W sweterku wyglądasz bardzo ładnie:)))bardzo radosne zdjęcia:)))widać że dobrze się bawisz:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Reniu, dobrze się bawiłam, lubię jak nad wodą nie ma tłoku a temperatura jest umiarkowana, wtedy odpoczywam.
      Miłego tygodnia...

      Usuń
  21. Pomimo, że nie uważam, by ten sweter optycznie dodawał Ci kilogramów, pozwolę sobie zapytać się dlaczego, go w takim razie kupiłaś, skoro źle w nim się czujesz? :)
    Bardzo przyjemny dla oka i harmonijny zestaw, wyglądasz bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko Asiu da się przewidzieć. Wydawało mi się, że będzie pasował, jednak nie pasuje i źle się w nim czuję.
      Mało mam takich pomyłek ale jednak mam.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  22. Chyba uprzedziłaś się do swetra. Wyglądasz bardzo dobrze- idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, trochę się uprzedziłam i dlatego mnie denerwuje.
      Pozdrawiam Grażynko...

      Usuń
  23. Preciosas fotografías y bonito look navy. Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola Gracias por tus comentarios. Besos ...

      Usuń
  24. Qué fotos tan bonitas!!! Me encanta tu jersey de rayas!!!
    Un beso Barbara
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmen me alegro de que te guste mi suéter. Besos ...

      Usuń
  25. Morskie klimaty nie tylko w tle ale i w ubiorze :) Wyglądasz wspaniale :) No ja przynajmniej nie daje się upałowi ale jak wracam to w domu duszno ...no ale od środy ma się ochłodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lato to i morskie klimaty Aniu. Masz rację, nie daj się upałom, trzeba sobie jakoś radzić.
      Pozdrawiam, miłego dnia...

      Usuń
  26. Piękne zdjecia, torebeczka rownież mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała Ci się moja torebka. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie...pozdrawiam...

      Usuń
  27. Masz rację Basiu, ale za to masz świetną, odmładzającą fryzurkę i piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń