poniedziałek, 15 września 2014

Kardigan w roli głównej w Parku Śląskim...

 

KOBIECA SZAFA - KARDIGAN

To rodzaj swetra bez kołnierza, zapinany na guziki lub zamek /ja prawie zawsze noszę rozpięty/.
Na elegancko lub na sportowo, to zależy od doboru pozostałej części naszej garderoby.



Z sukienką, elegancką spódniczką i bluzką, ze szpilkami stworzy elegancki look.
Ze spodniami, zwłaszcza jeansami, rozpięty, narzucony na t-shirt, z balerinami lub innymi sportowymi butami  - look sportowy.
W różnych kolorach, gładki, w pasy lub inne wzory.
Cienki i grubszy, krótki lub nieco dłuższy /ten ostatni świetnie zatuszuje szersze biodra/.
Z dekoltem w litrę V - wysmukli szyję.
Na wiosnę lub jesień zastąpi płaszcz lub żakiet, wystarczy dodać ciekawą apaszkę lub szal.
W lecie cieńszy kardigan posłuży za narzutkę na chłodniejsze wieczory czy ranki.
To świetna baza do wielu stylizacji, każda z nas powinna mieć choć jeden w swojej szafie.
Dzisiaj w roli głównej mój czerwony kardigan.
Lubicie kardigany czy nie należą one do Waszych ulubionych części garderoby?
Ja jestem ich wielką fanką, o każdej porze roku.

"Polska biało-czerwoni" -  kibicuję naszym siatkarzom.

Barwy narodowe mam dzisiaj na sobie!
Chyba po raz ostatni w tym sezonie wykorzystałam białą sukienką ale dzień był piękny choć rano trochę postraszyło /zdjęcia z niedzieli/.
Do kompletu czerwone szpilki na platformie.
Nadal minimum biżuterii /zegarek i srebrna bransoletka/.
Rozstaję się również z moją ulubioną białą torebką.

Przydały się również okulary przeciwsłoneczne.

/Piękna nasza Polska cała/

PARK ŚLĄSKI

park znajdujący się w całości w granicach administracyjnych Chorzowa, jest to jeden z największych parków miejskich w Europie/ 

Pozdrawiam cieplutko, udanego, jeszcze letniego tygodnia Wam życzę.

Do następnego!


kardigan-George
sukienka-blue shadow
zegarek-Gino Rossi
okulary-Vision Express
buty- MOREK

82 komentarze:

  1. Piękny, elegancki zestaw Pani Basiu! A kolor kardigana, ten odcień czerwieni, jest obłędny! Ja lubię kardigany, bo jestem zmarzluchem, nawet latem często mam jeden w torbie "na wszelki wypadek" :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, te cienkie kardigany mają to do siebie, że można nosić je w torbie "na wszelki wypadek".
      Nie każdy odcień czerwieni mi pasuje ale ten bardzo lubię, to "mój" odcień.
      Pozdrawiam Martusiu...

      Usuń
  2. O poznaje chorzowskie zoo ....
    Ja nie mam , Ups ... Nie miałam do tej pory ;) ale mam juz . Zielony ;);)
    Białe sukienki bardzo lubie , są świeże i eleganckie . Twoja dojrzałą i świadomą siebie elegancję tez bardzo lubie ! Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zoo...
      A widzisz, masz jeden, to dobry początek ha!ha!
      Dziękuję Ci Aniu za opinię.
      Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

      Usuń
  3. Lubię, szczególnie granatowy nadużywam, ale czerwony też jest piękny i muszę sobie koniecznie sprawić. Jak zawsze Basiu, wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Jolu, że lubisz, granat też lubię ale ostatnio przybyło mi parę kolorowych.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  4. Kardigany są niedocenione :) Piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie są docenione a przecież takie wygodne...pozdrawiam Małgosiu...

      Usuń
  5. Kardigan czerwony mam podobny. Sukienka świetna. Podoba mi się ten zastaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Basiu się prezentujesz w naszych narodowych barwach. Śliczny kardigan, doskonale współgra z białą sukienką. Szpilki eleganckie pasują do całości.
    Basiu też mam kardigan.Granatowy. Bardzo go lubię i łączę do wielu stylizacji tworząc ciekawe zestawy :)
    Pozdrawiam Cię Basieńko serdecznie i słonecznie w dalszym ciągu. Może jeszcze nie chowaj tej ślicznej sukienki, jeszcze ją założysz , bo .lato jeszcze się nie pożegnało na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, jeszcze zostawiam, może na jutro mi się przyda.
      U mnie piękna pogoda, szkoda mi żegnać lato.
      Granatowy też mam /długi/, może zapoluję na krótszy, bo taki też by mi się przydał.
      Ostatnio opanował mnie szał kardiganowy ha!ha!
      Pozdrawiam Krysiu cieplutko, miłego dnia...

      Usuń
  7. Very cute look dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam do Ciebie regularnie :) zawsze z zazdrością patrzę na czerwone stylizacje i pantofle na obcasach. Wyglądasz świetnie.
    Dzisiaj zmusiłaś mnie do ujawnienia się :) kocham kardigany miłością totalną. Mam 16 szt w różnych kolorach, grubościach i długościach
    i ciągle jeszcze jakiegoś potrzebuję. Czerwonego oczywiście brakuje, ale jeszcze kilka Twoich czerwonych stylizacji i kto wie ...
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu i bardzo się cieszę, że się ujawniłaś, chciałam do Ciebie napisać ale Twój link nie jest aktywny.
      Zaglądaj jak tylko masz ochotę.
      Pozdrawiam miłośniczkę kardiganów.
      Myślałam, że może ja dostałam małego świra na ich punkcie ale widzę, że nie.
      Jest nas więcej fanek tej wdzięcznej /i jak napisała Małgosia/ mało docenianej części damskiej garderoby.

      Usuń
  9. Wygladasz Basiu bardzo elegancko, kardigan sliczny, suknia rowniez, razem tworza cudowny duet!! Dwa ostanie zdjecia urocze!!
    Ja kardigany uwielbiam i ma je w roznych kolorach... chetnie nosze... sa takie praktyczne i wygodne! Pozdrawiam Cie Basiu bardzo goraco i zycze milego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, wygodne i praktyczne a dla mnie to ostatnio najważniejsze.
      Dziękuję za opinię, pozdrawiam cieplutko, u mnie piękna pogoda, szkoda żegnać lato.
      Miłego dnia Elu...

      Usuń
  10. Śliczny kardigan Basiu, wyglądasz jak zawsze promiennie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor kardiganu, pasuje do sukienki, no a buty masz fantastyczne.
    Ładnie prezentujesz się w tej scenerii

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się w niedzielę zrobić zdjęcia w ładnej scenerii, wybrałam się z moim M. na dłuższą wycieczkę i spacer poza moje miasto, jakoś się udało a pogoda dopisała.
      Na punkcie butów to mam...małego fioła ale kocham szpilki więc zdecydowałam się na te czerwone, długo się zastanawiałam zanim kupiłam. Pozdrawiam Aniu cieplutko, piękna pogoda u mnie...

      Usuń
  12. Zaglądam Do Ciebie bardzo często,ale nie zawsze piszę bo nie jestem pisata:)Cały zestaw wspaniały ,buciki extra!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, zaglądaj nawet jak nie masz ochoty pisać...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

      Usuń
  13. A czy krótszy to też kardigan? Ja właśnie kupiłam taki szary, bo lubię, a dawno nie nie zakładałam. Odczułam brak, bo to fakt, że się przydaje :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdanie tak, te krótsze to też kardigany ale /jak zwał tak zwał, sweterek czy kardigan/ bardzo się przydają...pozdrawiam Sivka, miłego dnia...

      Usuń
  14. Przepięknie się prezentujesz!!!!,bardzo elegancko!!!:)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W powozie z kwiatów wyglądasz świetnie
    Jestem fanka takich swetrów.Teraz się przydają,Buty ...achy i ochy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądasz do mnie to wiesz, że lubię buty choć nie mam ich przesadnie dużo, jak kupię i mi podpasują to chodzę i chodzę....
      Teraz bardzo się przydają, rano chłodno więc nie ma to jak coś lekkiego i praktycznego a kardigany właśnie takie są....
      Pozdrawiam mi miłego dnia życzę....

      Usuń
  16. Przepieknie. Cudowna kolorystyka zestawu i jakie piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuuuuper, zestaw idealny:)), sukienka jest prześliczna.
    A kardigany uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam następną ich fankę....miłego dnia Agnieszko...

      Usuń
  18. owszem mam kilka w swojej szafie, swego czasu chodziłam w nich głownie wiosną lub latem, ostatnio zostały przeze mnie jakoś zepchnięte na dno szafy.. może je przeproszę z nadejściem jesieni? ;) pięknie zaakcentowałaś cały look czerwienią- dwa elementy w zupełności wystarczyły by ożywić set :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i pozdrawiam...
      Tak czasami bywa, że zapominany, odkładamy głęboko na dno a potem wracamy....

      Usuń
  19. Super zestawiłaś Basiu, a czerwień nadaje ciepła - jesiennego ciepła pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dusiu, czerwień to przecież również kolor jesieni ale u mnie jeszcze lato, za oknami i...w szafie też....
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  20. Basiu ślicznie ci w tym sweterki i sukience-już pisałam, że ta sukienka jest dla Ciebie stworzona. Szpilki-super. pozdrawiam dziupla -zmieniam miejsce, bo na onecie nie mogę już wklejać zdjęć. teraz będę http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za opinię, miło mi, że Ci się podoba.
      Ja już tak mam, że jak coś kupię i mi pasuje to często zakładam choć na wiele sposobów, tak, żeby za każdym razem było trochę inaczej.
      Adres zmienię...pozdrawiam...

      Usuń
  21. Basiu wyglądasz kwitnąco!!!! Ta sukienka jest rewelacyjna i w każdym zestawieniu wygląda świetnie! A Ty w niej!!!:D
    Kardigan dostałam ostatnio od siostry:D Polubiłam go bardzo:D
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczę tę sukienkę ostatnio i męczę ha!ha! Lubię i już!
      Ja mam szał kardiganowy, mam ich dużo.
      Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę, piękna pogoda więc trzeba korzystać...buziole...

      Usuń
  22. Bardzo lubię kardigany. Mam ich kilka, w różnych kolorach. Basiu wkradł Ci się do postu malutki błąd. Powinno być "Polska biało czerwoni", a nie Polaka biało czerwoni". Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu, już poprawiłam, czytam po parę razy a i tak przeoczyłam.
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Uwielbiam kardigany i często noszę.
      Teraz jest dobry czas na ich zakładanie, bo jak wychodzę o 6.30 to jest chłodno.
      Pozdrawiam również, miłego dnia...

      Usuń
  23. Mnie się kardigany bardzo podobają, są świetne tylko sama nie potrafię dobrać takiego w którym nie wyglądałabym jak dziecko stróża:( Mam drobną sylwetkę i w większości tego typu swetry/narzutki na mnie wiszą. Ale Pani wygląda bombowo i do tego kolor jest niesamowicie ożywczy. No klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nie każdy lubi i nie każdemu pasuje.
      Wybieramy to w czym czujemy się dobrze i w czym dobrze wyglądamy.
      Dziękuję za opinię i pozdrawiam...

      Usuń
  24. Basiu, sukienkę już chwaliłam, też lubię białe. Może pogoda będzie łaskawa i jeszcze wystąpimy w bieli... Bardzo elegancko i z klasą Basiu wyglądasz, jak zawsze zresztą. A kardigan też uważam, że w naszym klimacie bardzo się przydaje... Mam kilka kolorów, więc witaj w klubie.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, cieszę się, że jest nas więcej. Ja też mam już dużą ich kolekcję ha!ha!
      Sukienkę bardzo lubię, chodzę często na wiele sposobów.
      Pozdrawiam Basieńko, miłego tygodnia Ci życzę, piękna pogoda więc korzystajmy.
      Do następnego, dzwoń jak masz ochotę...buziaki...

      Usuń
  25. Bonito vestido, y el toque de color rojo queda perfecto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kolor i całość zestawu. Od razu życie tętni w tym kolorze, gdy się go ma na sobie. Nie wiem czemu, ale ten kolor zawsze mnie przyciąga. Kardigan miałam sobie uszyć ale pokrzyżowały się plany, ale jak najbardziej korzystajmy z tej części garderoby - bo daje ciepełko. Widzę piękną jeszcze zieleń u Ciebie, bo u nas liście na drzewach zaczynają żółknąć. Tydzień w miarę słoneczny, choć i burza była. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Halinko, to kolor wysoko energetyczny.
      Kardigan niedoceniany ale ja ostatnio bardzo lubię.
      Zieleń jeszcze piękna choć czuć nadchodzącą jesień.
      Pozdrawiam, miłego weekendu...

      Usuń
  27. Piękna i bardzo elegancka:)))śliczne są czerwone dodatki:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, czerwony kardigan będzie również w sam raz do mojej nowej szarej sukienki...pozdrawiam...

      Usuń
  28. Wyjątkowo twarzowy zestaw.
    W czerwieni jest Ci uroczo. Nadaje koloryt i ociepla całą postać.

    Załączam pozdrowienia.
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocne kolory są chyba dla mnie odpowiednie. Muszę z tego korzystać....pozdrawiam...

      Usuń
  29. Un look muy alegre y favorecedor!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kardigan super!! Ale sukienka mnie oczarowała!! Pięknie wygladasz!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że jesień tuż, tuż i muszę się rozstać z białą sukienką, bo bardzo ją lubię...pozdrawiam Anula...

      Usuń
  31. bardzo mi się podoba ta stylizacja :) śliczna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie i bardzo energetycznie z tą czerwienią !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czerwień ma to "coś", dodaje energii i od razu humor się poprawia...miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  33. Pieknie wyglądasz w takich zywych kolorach,ta czerwień jest super dla Ciebie. Kartagiany bardzo lubię ,dzieki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam więc fankę tej niedocenianej części kobiecej garderoby...
      Masz racje, w mocnych kolorach o wiele lepiej wyglądam choć czasami przychodzi ochota na coś spokojniejszego...
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  34. Dear Barbara, I love your elegant style - the dress is beautiful! And I love it even more, when you add a comfy note. The red cardigan is gorgeous and so are the shoes.
    Have a fine weekend!
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it.
      I greet the Polish.
      Have a good weekend...
      Kisses...

      Usuń
  35. Bardzo lubie kardigany ! Twoj jest Swietny :) Basiu pieknie jak zawsze :) Pozdrawiam I zycze milego weekendu :) x

    http://www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Beatko, że Ci się podoba...pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę...buziaki...

      Usuń
  36. Hallo bastamb, juz od dluzszego czasu sledze Twoj blog i musze powiedziec, ze dlugo zastanawiam sie nad tym czy mam jakis komentarz oddac poniewaz mialam duzo spszecznych mysli. Nie wiedzialam gdzie mam cie "zaszufladkowac" poniewaz nie jestes " na czasie " tak jak Krystyna Balakier (szkoda , ale Krystyna Balakier naprawde sie zmienila )ale dajesz Twoimi stylizycjami duzo radosci tym kobietom ktore nie moga sobie pozwolic na jakies drogie ciuchy. Super ! Pokazujesz nam , jak mozemy wykorzystac nasze "skarby " sprzed 30-tu lat ! ( jezeli jeszcze w nie pasujemy )
    Kochana , jestes cudowna , rob tak dalej to i my ,ktore nie mamy wspanialych figur oraz grubych portfeli cos z tego bedziemy mialy ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anonimie! Miło mi, że do mnie napisałaś, dziękuję za ciekawą opinię.
      Moda to zabawa więc pobawmy się trochę i wcale nie musi być wszystko "na czasie", ważne, że w całej tej zabawie pozostaniemy sobą.
      Zapraszam ponownie i jeśli możesz napisz jak mam się do Ciebie zwracać, nie będziesz dla mnie już Anonimem, ja jestem Barbara...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  37. Patriotycznie podeszłaś do ubioru i... wygraliśmy :) Pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo patriotycznie i mamy złoto....pozdrawiam cieplutko....

      Usuń
  38. Bardzo ciekawe kompozycje - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że tak uważasz, pozdrawiam i zapraszam ponownie...

      Usuń
  39. Pięknie Basiu wygladasz. Masz śliczną fryzurę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie Basiu wygladasz. Masz śliczną fryzurę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń