środa, 11 lipca 2012

Łączenie wzorów... kratka...

Łączenie wzorów to hit tego lata /choć obecne również w poprzednim sezonie/.

Duże kwiaty z małymi, paski z kratkami, kratki z kropkami, kropki z paskami...
Łącząc ze sobą wzory należy kierować się umiarem, dwa desenie to maksimum.
Gładkie dodatki i akcesoria.
Unikamy biżuterii w rozmiarze XL. Takie desenie są ozdobą same w sobie.

Kratka

- choć możemy łączyć ją z paskami i kropkami to najlepiej /przynajmniej moim zdaniem / wygląda we własnym towarzystwie i w jednej tonacji barw.
Moja bluzka i top to połączenie dwóch deseni w kratkę  w tej samej tonacji barw.
Bluzka 100% bawełna, mimo rękawa prawie do łokcia, bardzo przewiewna.
Z paskiem czy bez - trudno mi się zdecydować, dzisiaj było bez...  

Upały trochę odpuściły, nadchodzi ochłodzenie i pewnie teraz będziemy narzekać, że za zimno.
Włosy też wróciły do normy po ostatniej wizycie u fryzjera / pani fryzjerka zrobiła mi głowę w jajo, co widać w poprzednim poście/.

Pozdrawiam i miłego tygodnia.


bluzka i top-sh
spodnie-jeansy/MissBotons/
buty-Embis
pasek-stradivarius

31 komentarzy:

  1. Kratka + krateczka to bardzo dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zwykle. :)Pozdrawiam Basiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak kobieco;) uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam.

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to zestawiłaś i fajnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. krateczki uwielbiam, a w takich kolorach szczególnie. Dzisiaj mam wolne i właśnie w taka krateczkę się dzisiaj wystroiłam i zmarzłam jak nie wiem co, szybko wracałam do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze ciepło choć upały odpuściły ale nadal 21 stopni. Ja krarek nie mam wiele to chyba moja pierwsza od niepamiętnych czasów...

      Usuń
  7. fajne połaczenie i uroczy balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna ta bluzka, podoba mi sie bez paseczka, w stylu"luz":-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj u mnie na wsi szła pewna pani - miała na sobie luźne spodnie w cytrynowojakieś maziaje + bluzeczkę w łączkę. Wyglądała kapitalnie!!!! Oglądałam się za nią, póki mi nie znikła z oczu. Szkoda, że nie miałam aparatu, "wzięłabym" ją chociaż od tyłu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są osoby które instynktownie i w genialny sposób umią łączyć wzory,i wygladają świetnie,ja tego nie umię...

      Usuń
  10. Aaaaa, co do Twojego stroju, to dla mnie fajniej bez paska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowv zestawienie wzorów i kolorów. Ja bede musiała wygrzebać gdzieś z czeluści mojej szafy top który ma wzór cześciowo w kropki a cześciowo w paski myśle że bedzie akurat jeśli chodzi o zestawienie wzorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki i paski - ciekawe połączenie...

      Usuń
  12. wersja bez paska bardziej do mnie przemawia, wysmukla przez pionowe linie zwisu materiału :). Desenie tak dobrane, że byłabym gotowa stwierdzić, że to bliźniak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, też chyba wolę bez paska....

      Usuń
  13. Nic nie widzac nawet jak zrobila Ci "jajko" - wygladasz slicznie. Bardzo mi sie podoba niebieskosc...
    pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Iwonko ale każde zmeczęnie, stes, spadek formy widać na nas a ja to widzę dopiero na zdjeciach....

      Usuń
  14. Nie tak czesto widze cie w spodniach ale tak jak w sukienkach i w spodniach wygladasz rewelacyjnie. Bluzeczka ma bardzo ladne zestawienie kolorystyczne. U nas tez nadchodzi ochlodzenie ale narazie ciagle pobijamy rekordy upalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spodniach chodzę w okresie zimowo-jesiennym i na początku wiosny czuli jak jest chłodniej...

      Usuń
  15. osobiście mam problem z łączeniem wzorów i ten trend jakoś mnie nie przekonuje, ale tak jak to pokazałaś - dwie różnej wielkości krateczki w bardzo zbliżonych kolorach w duecie to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problemy z łączeniem wzorów i nawet nie próbuje, jedynie ta kratka mnie przekonuje...

      Usuń
  16. Mnie też się bardzo podoba połączenie różnych deseni. Kiedyś połączyłam płaszcz w biało czarne paski z białą bluzką w czarne kropki. I w sumie to było jedyne, co potrafiłam wymyślić :) Twoje połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam to samo, nie bardzo mi wychodzi połączenie wzorów i jestem bardzo ostrożna, na innych mi się podoba, na mnie nie....

    OdpowiedzUsuń