poniedziałek, 12 listopada 2018

Kolor i krata czyli mocne trendy sezonu...

Dobra wiadomość dla zwolenniczek koloru i kraty.

Nie tylko jeden kolorowy akcent, nie tylko jeden element w kratę ale...idziemy na całość!
Umiar, stonowane kolory, delikatne akcentowanie stylizacji - nie w tym sezonie. 

Tej jesieni i zimy cała bądź kolorowa, możesz też być cała w kratę.

Kolor

Od jakiegoś czasu jestem "zakręcona" na punkcie zieleni.

Nie tej przygaszonej /khaki, oliwkowa/ tylko wyrazistej szmaragdowej.
Dopuszczam również turkus i butelkową / tę ostatnią jak najdalej od twarzy/.

Krata

W tym sezonie robi furorę. 

Krata księcia Walii, tartan/szkocka krata/, pink check /bardzo drobna/, buffalo, kurza stopka, romby.
/ta ostatnia głównie na kamizelkach i swetrach/
Modne jest łączenie krat o różnej wielkości, ponoć im więcej tym lepiej.
Jak jesień - zima to i warstwy, miksujemy różne sploty i grubości.

Jednym słowem - szaleństwo w kratę!

Tyle jeśli chodzi o tegoroczne trendy, ja jednak wybieram rozwiązanie nietrendowe czyli umiar.
Kolor non stop, cała w kratę - to nie dla mnie. Wybieram więc dzisiaj trochę koloru, trochę kraty.

Pozdrawiam! Do następnego!

szalik-Pierre Cardin,płaszcz-JSA/produkt polski/,bluzka-Quiosque,spodnie-C&A,torebka,biżuteria-Orsay,buty-Embis,okulary-Vasco

46 komentarzy:

  1. Takie żywe, radosne kreacje są najlepsze, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu doskonała stylizacja dla Ciebie i nie tylko, świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co wybieram i pokazuję staram się Basiu, żeby było dla mnie. Może nie zawsze mi się udaje ale próbuję..buziaki...pozdrawiam...

      Usuń
  3. Szal jest szaleńczo efektowny . Taki dodatek powoduje że każdy kto go czuje sie młodo. Pozdrawiam i zapraszam do http://krystynaczarnecka.pl/



    krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zgadzam się, dodatki wiele potrafią, warto zwracać na nie uwagę...serdecznie pozdrawiam Krysiu...

      Usuń
  4. oczywiście miałobyć " każdy kto założy czuje się młodo"..
    Pozdrawiam
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.K. Mnie też zdarzają się pomyłki zwłaszcza jak piszę z komórki...

      Usuń
  5. Basiu jesteś niesamowita, pięknie wyglądasz. Bardzo mi się podoba, zieleń jest radosna i ślicznie wygląda przy tej lekkiej szarości. pozdrawiam,Teresa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, podnosisz mnie na duchu ha!ha! Dzięki bardzo...ostatnio pokochałam zieleń i to właśnie taką. Myślę, że pasuje do mojego typu urody. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  6. Jestem antytrendowa, dlatego rozumiem Twoje podejście. Bierzmy to, co lubimy, a nie to co nam każą lubić :)))Aczkolwiek kratę lubię od zawsze. Ale to Twój błękit mi się tu najbardziej podoba :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, całkowicie się z Tobą zgadzam. To co lubimy, co nam się podoba i co do nas pasuje. Za kratą nie bardzo przepadam ale w niewielkich ilościach jak najbardziej.

      Usuń
  7. Piękne kolory ma ten szal.Masz Basiu rację o kratce,jest teraz wszędzie.Bardzo długo utrzymuje się w modzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo spodobał się ten szal, uwielbiam jego kolory. Dzięki Danusiu, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  8. Basiu, pięknie wyglądasz w tym zestawie. Zielony szalik to taka "wisienka na torcie" :) Buziaki Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko, masz rację, ten szalik ma tak cudne kolory /dla mnie/ że go uwielbiam...pozdrawiam, buziaki...

      Usuń
  9. Basiu, bo na rudo się zrobiłaś! Ja też, gdy zrudziałam, to odkryłam zieleń!
    Pięknie Ci w niej!!!
    Wspaniały zestaw! Taki radosny!
    Buziaki!
    I sto lat raz jeszcze!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda już byłam i też nosiłam zieleń ale trochę inny odcień. Teraz odkryłam ją na nowo.
      Jeszcze raz dzięki za życzenia...buziaki...

      Usuń
  10. Dla mnie bomba! Ja w ogóle tej jesieni mam bzika na punkcie kolorów ... Ten szalik na prawdę dopełnił stylizację! Meeeega!

    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię kolory, właściwie to wszystkie. Dzięki za opinię, serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  11. Torebka i szal w kratę fajnie ożywiły płaszczyk. Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w tym odcieniu zieleni :) A i wiadomości o kracie to dla mnie bardzo dobre wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kraty teraz dużo i to różnej i w dużych ilościach.
      Odcień zieleni bardzo mi pasuje, chyba to mój odcień.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  13. Też wybieram umiar, to bezpieczniejsze. Wszystko pięknie, ale mnie wpadł w oko jeszcze ten czarny pierścień i bransoletka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria jest dla mnie bardzo ważna, ostatnio bardzo lubię pierścionki.
      Umiar to chyba moje "drugie imię" ha!ha! Pozdrawiam Ewo...buziaki...

      Usuń
  14. Basiu, wyglądasz jak zwykle wspaniale, ale... jakoś mało tej kraty u ciebie. Czyżby jednak umiar na przekór trendom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko, wybieram umiar. Na przekór trendom. Pozdrawiam serdecznie 😍... buziaki 💞

      Usuń
    2. To zupełnie tak jak ja. Nie wyobrażam sobie siebie np. w kratce od góry do dołu ;-)

      Usuń
    3. Iwonko, trendy trendami, trochę o nich piszę ale nie stosuję a jeśli już to tylko to co do mnie pasuje i po swojemu. Cała w kratkę to nie byłabym "ja" ale jako dodatek lub jeden element to owszem, czemu nie. Zaglądasz do mnie więc wiesz, że cenię sobie umiar i tak nich już u mnie zostanie choć dla niektórych to zwykła nuda. Pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę...

      Usuń
  15. Basiu, jak zawsze wyglądasz pięknie i stylowo :)!!!
    Mówisz kolory i krata... to świetnie się składa, bo bardzo je lubię :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, że lubisz 😀, możesz zaszaleć i z kolorem i z kratą. Niech się dzieje... dzięki, pozdrawiam serdecznie 😍😍😍

      Usuń
  16. Z tym odcienie zieleni zdecydowanie trafiłaś w punkt! Świetnie i stylowo wyglądasz Basiu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie bardzo pokochałam zieleń, najbardziej właśnie ten odcień. Dzięki Madzia za opinię 😍 serdecznie pozdrawiam ❣️

      Usuń
  17. Do twarzy Ci z takim wydaniem kratki...fajnie to wyszło:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba 😀 serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  18. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś Basiu. Piękny odcień zieleni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Jolu, dla mnie to piękny odcień...pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Bardzo mi się podoba, tak jakoś inaczej z tą zielenią... a to tylko szalik, bardzo ładny, no i bardzo praktyczna torebka...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, przepraszam że dopiero odpisuję ale ostatnio mało jestem na blogu. Dzięki za Twoją opinię 😍. Cieszę się że Ci się podoba 👍. Ta zieleń trochę rozweseliła całość dość spokojną. Pozdrawiam cieplutko 💞buz buzi💚

      Usuń
  20. Uśmiech i elegancja to zdecydowanie perfekcyjne połączenie tworzące styl, który robi wrażenie ;) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz 👍💞 serdecznie pozdrawiam ❣️

      Usuń
  21. Szal jest boski! Pięknie Ci w odcieniach zieleni :)
    W ogóle cały zestaw i torebeczka bardzo mi się podoba.
    Buziaków moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanowały mnie zielenie 😜😝ten odcień 💚 jest bardzo twarzowy 😊🤔. Taki 💚💚💚 dodatek dobrze zrobił całości. Tak myślę 😜👍, buziaki Basieńko...

      Usuń
  22. Jestem zakochana w tym kolorze !!!! Ten odcień zieleni jest niewiarygodnie piękny. Udało Ci się idealnie dobrać szal i torebkę. Cudowna propozycja Basiu - pięknie wyglądasz :) ))) Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie jest najpiękniejszy odcień zieleni. Bardzo się ucieszyłam, jak zobaczyłam go w Orsay. Szal - tak, udało się dopasować prawie idealnie do torebki i jeszcze na dodatek w kratkę, bo to ona- kratka właśnie jest "numerem jeden" tego posta. Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń