wtorek, 1 grudnia 2015

Czas na otulanie - ciepły komin...

Temperatura coraz niższa, koniecznie trzeba zaopatrzyć się w ciepłe dodatki.

Jednym z takich dodatków jest komin.

Może być wełniany, kaszmirowy czy futrzany.  Nie wymaga wiązania, zawsze świetnie wygląda.

Zawinięty na szyi jest dodatkiem nie tylko do okryć wierzchnich ale też do swetrów, bluzek czy tunik.
 Można go również nosić jako czapko-szal /ozdobi i ogrzeje głowę/.
Czas na otulanie u mnie rozpoczęty.

Jest na topie od wielu sezonów /styczeń 2011 i grudzień 2013/.

Drobna przygoda z kolorem /musztarda/, całkowicie nie dla mnie, szal-komin nie był więc długo w mojej szafie.
 Oddałam osobie, która dobrze czuje się w takim kolorze /styczeń 2012/.
Komin z dzisiejszej stylizacji ma spokojny kolor, wykonany jest z przędzy akrylowej, ciepły i miły w dotyku.

"Produkt Polski - razem wspieramy polskich producentów".

Do wełnianej, asymetrycznej narzutki. Narzutka ma trochę fioletu dlatego dodałam rękawiczki właśnie w tym kolorze. 
Sezon na cieplejsze botki też już u mnie rozpoczęty.
Gra świateł - zapewniam, że nie jestem aż tak ruda.
Na chwilę wyszło słońce /zdjęcia z ostatniej niedzieli/.
Słonecznego tygodnia  Wam życzę.

Pozdrawiam! Do następnego!

narzutka-TK Maxx,komin-produkt polski,spodnie-Quiosque,rękawiczki-Market,okulary-Vision Express,torebka-Kazar,zegarek-Gino Rossi, buty-Embis

89 komentarzy:

  1. Przy takiej wietrznej pogodzie komin w sam raz, choć ja od zeszłego tygodnia raczej nie wychodzę z domu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choroba, przykre, zdrówka życzę. Wieje strasznie, mój wnuk mówi, że to Armagedon" ha!ha!
      Trzeba się otulać i to solidnie, od wczoraj chodzę w czapce...buziaki Grażynko...

      Usuń
  2. Masz rację Basiu to już czas na otulanie. Podoba mi się Twoja narzutka. Ten musztardowy komin moim zdaniem dobrze Ci pasował, ale może nie lubisz tego koloru. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, otulam się a i tak coś mnie chyba bierze. Nie lubię tego koloru /musztardy/ na sobie, źle się w nim czuję, jest tyle innych kolorów w których lepiej wyglądam więc nic na siłę.
      Serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  3. Ja też mam komin na zimę, ale czarny i uwielbiam go. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę coś jasnego koło szyi ale miałam też czarny...pozdrawiam...

      Usuń
  4. Tak, już jest czas otulania się, bardzo spodobała mi się narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzutki to ostatnio lubiane przeze mnie okrycia, ta wpadła mi w łapki trochę przypadkowo.
      Trzeba się otulać, nie ma wyjścia, zimno...pozdrawiam Marzenko...

      Usuń
  5. Komin dobra rzecz, mam błękitny :). Może i coraz zimniej, ale trawka ciągle jeszcze zielona, hi hi :) . Pięknie wyglądasz jak zwykle :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, że jeszcze całkiem zielono, u mnie śniegu nie było.
      Miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  6. Szary komin zrobiłam w ubiegłym roku....,otula i grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma same zalety a szary bardzo uniwersalny...pozdrawiam...

      Usuń
  7. Bez komina jesienią i zima ani rusz :) Pozdrawiam moniqueinfashionland :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your coat, great look dear! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu cieplutko i efektownie, jak zawsze bardzo ładnie wyglądasz ... ja też bardzo lubię takie otulacze. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, trzeba dbać o siebie, musi być ciepło, ładnie i wygodnie /zwłaszcza jak tak wieje/. Pozdrawiam Cię cieplutko...buziaki...

      Usuń
  10. Super otulacze, ,pięknie Wam razem!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i lubimy się Aniu...pozdrawiam, serdeczności posyłam...

      Usuń
  11. Kominy były tez modne w latach 80-tych:))
    Bardzo je lubię, jednak wolę jeszcze coś na głowę. Taki ze mnie zmarzluch!
    Basiu, Ty bardzo ładnie w tym swoim otulaczu wyglądasz! Musztarda, to chyba rzeczywiście nie Twój kolor, ale cała reszta jak najbardziej!
    Oby nam za bardzo nie wiało!
    Pozdrawiam Cie cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uruchomiłam pamięć na maksa ale jednak zawodzi, nie pamiętam czy były w latach 80-tych, chyba ja nie miałam. Wiele pamiętam ale komina nie!
      Na głowę czapka, kapelusik u mnie też musi być, zależy, czy mam samochód czy nie. Chronię głowę choć nie lubię czapek. Też jestem zmarzluch.
      Ja nie przepadam za żółcią na sobie a już musztarda to całkowicie nie dla mnie ale lubię inne kolory więc nic na siłę.
      Wielokolorowa jestem a jednak, są też takie, których nie lubię. Dzisiaj wiało, mój wnuczek mówi, że to Armagedon ha~ha~
      Buziole...i słonka życzę...

      Usuń
  12. Ciepły komin lub szal teraz są nieodzowną częścią mojej garderoby. Cóż, coraz zimniej się robi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze elegancki wygląd. Kocham te dwa spojrzenia. Sierść jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję josep-maria za odwiedziny i Twoją opinię...pozdrawiam...

      Usuń
  14. kominy i ciepłe szale to teraz niezbędniki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam kominy. Pięknie Ci w nim. Bardzo podobają mi się wstawki w postaci "zdjęć z przeszłości". Super pomysł. Pozdrawiam cieplutko...mimo wiatru okrutnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę i z wiatrem, trzeba być dobrej myśli i cierpliwie czekać na poprawę.
      Miło mi, że podoba Ci się pomysł ze zdjęciami. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  16. Zgadzam się z Tobą, że musztardowy to jest Twój kolor. Za to szary jak najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wybierać kolory dla nas najbardziej odpowiednie. Szarości lubię i wydaje mi się, że mi pasują.
      Cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  17. Masz rację komin zawsze świetnie się układa,ja nawet zeszyłam kilka szalików:))))Twój otulacz bardzo ładny:)))i masz śliczną narzutkę:)))jak zawsze wszystko starannie i z wielkim smakiem dobrane:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z szalikami. Komin żeby dobrze się układał musi być miękki.
      Miło mi, że podoba Ci się narzutka, ma w sobie trochę koloru, który bardzo lubię.
      Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  18. Basiu, narzutka cudna, i ślicznie dopasowałaś rekawiczki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki trochę rozjaśniły, dodały koloru, bardzo lubię kolorowe, to mój niezbędnik na chłodne dni.
      Pozdrawiam Magdaleno...

      Usuń
  19. Uwielbiam kominy i ciepłe szale :) Taki szary też mam, pasuje do wielu zestawów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię taką uniwersalność. Pasuje do wielu zestawów - to coś dla mnie.
      Cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  20. Me encantan tus bufandas, especialmente la amarilla...
    Un beso, Bárbara
    http://cocoolook.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por su colaboración Carmen y visita. Saludos. Que tengas un buen día.

      Usuń
  21. Zestaw idealny! Ciepły i elegancki. Ja bardzo lubię kominy, są ciepłe i praktyczne. Z szalikami mam zawsze problem jak się nimi omotać :-) Pozdrawiam i ściskam Pani Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalami i szalikami też lubię się otulać, zależy kiedy i do czego. Ważne, żeby było ciepło.
      Pozdrawiam Martusiu...

      Usuń
  22. O jak fantastycznie wyglądasz, narzutka i poncho to chyba najlepsza rzecz, jaką wymyślono jako okrycie niekoniecznie na ciężką zimę, a potem zaraz komin :)
    Dobrze Ci w tych kolorach i nie dziwie się, że ten musztardowy komin oddałaś komuś, ja mam podobną do Ciebie urodę i też mnie te wszystkie miodowo-musztardowe barwy jednak nie pasują i robiąc porządki w garderobie, powyrzucałam wszystko w tym kolorze (kupiłam kiedyś podążając jak owca za stadem, bo był modny).

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nie na ciężką zimę ale bywają i w zimie cieplejsze dni a taki ciepły komin też swoje robi. Wolę osobiście narzutki, łatwiej mi nad nimi zapanować, wtedy nawet taki wiatr jak był ostatnio nie jest mi straszny. Kolory musimy jednak wybierać bardzo starannie do naszej urody /też tak właśnie było u mnie, jak owca za stadem co rzadko robię/ i pomyłka ale nie myli się tylko ten co nic nie robi.
      Pozdrawiam cieplutko Aniu...

      Usuń
  23. Bardzo ładny komin, narzutka i rękawiczki. Też się otulam, tylko że szalikiem, Komin muszę sobie kupić, jestem leniwa i nie chce mi się robić na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dorotko, dbajmy o siebie. Nadal nie mogę u Ciebie dodawać komentarzy, cały czas chce weryfikacji, jest tabelka, klikam i...nic...ostatnio po takich kłopotach komentarze przeszły /jako gość/ ...pozdrawiam...

      Usuń
  24. Nooo, jeśli prodikt polski, to trza chwalić podwójnie! Bardzo w moim stylu komin, ale nie tylko dlatego chwalę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chwalmy swoje nie tylko cudze, bo mania chwalenia cudzego nadal trwa i kupujmy nasze, krajowe najczęściej jak tylko się da...
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  25. Tak Basiu, trzeba się otulać, chociaż nie cierpię zimy, zimna, szalików, kominów, etc, ale coś trzeba nosić, taki klimat i już, z kominami trzeba tylko uważać, bo za grube skracają nas bardzo, nie mamy szyi, ale są fajną alternatywą do czapek, zawsze można nasunąć na głowę. Podoba mi się Twoja dzisiejsza kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja Marzenko, nie lubię ale taki klimat i już. Wiem, że z kominami trzeba uważać, nie może zbyć mocno uciskać szyi tylko lekko opadać. Mierzyłam parę i nie wszystkie pasowały.
      Pozdrawiam cieplutko i...otulajmy się...

      Usuń
  26. Bardzo ladnie Ci w tym szyrym kominie, ale ja uwzam, ze troszeczke za smotno. Jeszcze ladniej jest Ci w musztardowym! Wygladsz w tej barwie radosniej, ozywia Cie znakomicie i nie wazne, ze jest to zdjecie z 2012 roku, w tym roku tez znakomicie ozywilby Cie ten kolor!! Do Twojej karnacji i koloru wlosow muszardowa zolc jak najbardziej jest dla Ciebie, droga Basienko !

    Pozdrawiam cieplo i mocno sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jest za smutno, jest trochę koloru /w makijażu również choć może na zdjęciach mało to widać ale w realu daje pożądane efekty/.
      W musztardowym to dobrze tylko na zdjęciach, w realu nie, to zdecydowanie nie mój kolor.
      Żółty to śliczny kolor, muszę poszukać odcienia dla siebie ale nie mam szczęścia do tego koloru.
      Dziękuję Elu za opinię i ciekawy komentarz...serdecznie Cię pozdrawiam...

      Usuń
  27. Swietnie wyglądasz, Barbaro :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesienia i zima najwazniejsze sa dodatki! N bo potrafia swietnie ozywic calosc, nadac charakteru "zwyklemu" strojowi i... ocieplic:) Co widac na zalaczonych obrazkach! Szary kominek jest super, ale najbardzej podobasz mi sie w tym musztardowym...;)
    Pozdrawiam Basienko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, masz rację, dodatki potrafią wiele. Do codziennego biegania potrzebny jest jednak zwykły, wygodny strój więc możemy trochę go zmienić /na mniej zwykły/ właśnie dodatkami.
      Aniu, ta musztarda nie dla mnie, wiem, na zdjęciu jest O.K ale w realu już nie. Próbowałam kiedyś, bo to rok 2012 ale nie sprawdził się na mnie.
      Pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki posyłam...

      Usuń
  29. Ja też lubię otulić się kominem. Jest fajnie, ciepło i bezpiecznie, bo nic nas nie zawieje. Mam kilka kominów w różnych kolorach.
    A Ty, jak widzę otuliłaś się nie tylko bezpiecznie ale również bardzo twarzowo. Bardzo ładnie wyglądasz w tym szarym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za opinię. Masz rację, jest ciepło i bezpiecznie. Ostatnio mocno wiało więc komin sprawdził się znakomici, nic nie rozwiewa, nie trzeba poprawiać a wiadomo, przy codziennych obowiązkach i tempie życia musimy stawiać również na wygodę. Szary to mój ulubiony i ostatnio...jedyny ha!ha! Buziaki posyłam do Wrocławia...

      Usuń
  30. Serdecznie pozdrawiam,kominów mam kilka,ale Twój bardzo mi się podoba,kolor i wzór,jest genialny.W innych kolorach także było Ci ładnie.Basiu piękne zdjęcia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorów jest wiele, może jeszcze coś zakupię, szary jednak sprawdza się znakomicie ze względu na długość /swobodnie motam go na dwa razy/.
      Miły w dotyku, dobrze się układa, szyi za bardzo nie skraca - to jego zalety.
      Pozdrawiam Danusiu i miłego dnia życzę...

      Usuń
  31. Komin to jeden z najlepszych wynalazków na zimę :-) Poluję na tą część garderoby ale mam problem z decyzją o kolorze :-) Pięknie wyglądasz ,jesteś prawdziwą kobietą z klasą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne coś znajdziesz dla siebie, kolorów wiele więc chyba przez to trudniejsza decyzja.
      Dziękuję za miły komentarz, cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  32. Nie noszę kominów, nie czuję się w nich dobrze. Tobie Basiu jednak bardzo pasują. Najważniejsze jest odpowiednie dopasowanie wszystkich elementów garderoby, Ty robisz to wspaniale.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czujesz się dobrze w kominach więc słusznie, że ich nie nosisz.
      Otulać można się przecież w inny sposób.
      Dziękuję za opinię Ewo i cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  33. Masz rację, kominy są modne od kilku sezonów i ich czar nie ustaje. Podoba mi się Twój szary komin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szary jest fajny i bardzo mi pasuje /prawie uniwersalny do wielu nakryć wierzchnich/. Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  34. Szary komin u mnie tez dzisiaj na blogu - uwielbiam, Pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zobaczę u Ciebie, szary lubię...pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  35. Me encantan las bufandas, una prenda imprescindible para abrigarnos en invierno. Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. En mis inviernos tienden a ser fuerte por lo que tiene que meter Lola ... saludar ... besos ...

      Usuń
  36. Bardzo lubię kominy i wszelkie inne otulacze i zamotki. Lubię jak ciepło mi pod szyją. Twoje Basiu propozycje bardzo mi się podobają.
    A przy okazji wszystkiego najlepszego Basiu z okazji Twojego dzisiejszego święta. Zdrowia i radości na każdy dzień! Pozdrawiam słonecznie w ten nieco pochmurny dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo ważne, żeby było ciepło, dziękuję za opinię.
      Również dziękuję Ci za pamięć i życzenia...cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  37. Basiu, świetny komin. Też lubię zimą, jak mi cieplutko wokół szyi.
    Wszystkiego najlepszego w dniu naszych imienim. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, musi być ciepło, trzeba o siebie dbać.
      Dziękuję za życzenia. Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego.
      Buziaki...miłego weekendu...

      Usuń
  38. Uwielbiam kominy.Mam bardzo podobny ale inny kolor..Wygladasz bardzo ładnie...jak zawsze..jak zawsze:) Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominy, szale, szaliki, chusty to zimowe niezbędniki. Dziękuję za opinię i cieplutko pozdrawiam...

      Usuń
  39. Rzeczywiście chyba musztardowy komin mniej ładnie się prezentuje niż szary, ale ja podobnie jak ty uwielbiam eksperymenty (bo nigdy nic nie wiadomo!), a najwyżej jak cos nie pasuje, to innej osobie się nada:) uwielbiam ciebie w tych szarościach, beżach, przepieknie miękko otulona jestes tym ślicznym paltocikiem i kominem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z musztardowym to był eksperyment ale nie bardzo udany ha!ha! Ostatnio pokochałam spokój w ubiorze. Pozdrawiam Agnieszko...

      Usuń
  40. Interesująca stylizacja + uśmiech = świetny efekt ;) Gratuluję pomysłu na bloga. Będę zaglądała tu częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam ponownie...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  41. Fajny zestaw Basiu - wyglądasz pięknie i baaardzo młodzieńczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo młodzieńczo baaardzo mi się podoba, dziękuję|Ci za opinię...

      Usuń
  42. Dobrze że w tym sezonie kominy i duże szale żądzą. Fajna torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dobrze, duże szale i kominy zdobią i jeszcze grzeją a więc podwójna korzyść...serdecznie pozdrawiam...

      Usuń