niedziela, 1 kwietnia 2012

Żółty kardigan...

Kolor żółty - dodaje energii.

To kolor, który daje życie, ciepło i radość.

"Gdy nie jesteś przekonana do żółci najlepiej wybierz jasny odcień.
Połącz go dżinsem lub szarością."
Ja nie jestem przekonana do żółci więc wybrałam kardigan /100% cotton/ w jasnym odcieniu.
Połączyłam go z dżinsami i fioletowym, bawełnianym topikiem.
Żółty gości u mnie bardzo rzadko, praktycznie nie mam rzeczy w tym kolorze, ten kardigan to wyjątek.
To wcale nie prima aprilis /dzisiejszy ranek /- widok z mojego okna.
Wróciła zima, mam nadzieję, że na bardzo krótko.
"Przeprosiłam" więc ciepły szalik i kurtkę.
Moje bratki i stokrotki na balkonie nie ucierpiały i czekają na piękną wiosnę.

Pozdrawiam i miłego tygodnia Wam życzę.



kardigan-Vero Moda
spodnie-jeansy/BigSpade/
topik-Orsay
kurtka-Greenpoint
szalik-Greenpoint
buty-Rieker
pierścionek,naszyjnik-I am

27 komentarzy:

  1. Lubie taki kanarkowy kolor:-) Bardzo zgrabna calosc:-)))Pozdrawiam Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam żółty i taki delikatny, jak twój śliczny sweterek, i taki mocniejszy :) u nas słońce, wichura, śnieg, GRAD DESZCZ, kwiecień plecień ;) mam nadzieję,że ciepło wróci szybko, bo nie chce mi się wychodzić nawet z domu. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty w parze z granatowymi jeansami prezentuje się wyśmienicie !
    Piękny balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo ładnie,świetne połączenie .zółty z fioletem. Ja też przeprosiłam dzisiaj płaszczyk:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pięknie wyglądasz. U mnie poranek był bardzo podobny ale już teraz po śniegu nie ma śladu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten sweter:) muszę mój z szafy wyciągnąć:D fantastyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweter:)
    u mnie niestety też dziś rano był snieg:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweterek ,piękny kolorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie:) Bardzo podoba mi się też biżuteria:) No i nieustająco podziwiam (i zazdroszczę) balkon:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, jak Cie widze w spodnaich to mi weselej..a ten snieg na zdjeciach to co on tam robi?..ze tak wprost sie zapytam..ponoc wiosne mamy?...switerek mi sie podoba , ladnie Ci w jasnych kolorach a bizu swietna..wlosy znow robilas bo widze inne blyski albo to aparat przeklamuje..calosc zgrana a popielaty szal moge ukrasc..pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry.."switerek "czytaj sweterek...hihihihi

      Usuń
  11. Barzo ładny sweterek Basiu :) Ja bardzo lubię połączenie jasnego żółtego z szarością lub miętą :) Tobie też miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw :) Ja także mam w swojej szafie sweterek w kolorze jasnej delikatnej żółci i najczęściej łączę go właśnie z granatowymi jeansami oraz bluzeczką w kolorze szarym bądź białym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek,bardzo lubię połączenie żółtego z fioletem,a ostatnio też żółtego z miętą:)Widzę,że Twój balkon będzie znowu przyprawiał mnie o zawrót głowy już ślicznie wygląda a co dopiero będzie latem?;)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweterek:)

    zapraszam do mnie i do obserwowania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście ten odcień żółci pięknie wygląda i chyba każdej z nas byłoby w nim do twarzy:) balkon masz prześliczny!!! wiosna na nim w pełni...szkoda tylko, że zima wróciła...u mnie też śnieg spadł, a nawet grad!
    p.s. mój wczorajszy zestaw był malutkim żartem - prima aprilis:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pieknie Pani wyglada w żółtym kolorkuuu!:D cudownie:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kardigan i ten kolor. :) Basiu jak zwykle kwitnąco wyglądasz. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w mojej szafie nie ma koloru żółtego, a to jak widzę spory błąd
    ten odcień ładnie rozjaśnia i dodaje blasku, ślicznie Basiu wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie! Powiało wiosną! żółty i zielony kolor zawsze kojarzy mi sie z wiosną. Pozdrawiam wiec wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  20. prezentujesz się pięknie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie on mało żółty, ale i tak wyglądasz w nim pięknie. A intensywność żółci powinno się dobierać do kolorystyki cery a Ty uważam zrobiłaś to po mistrzowsku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię żółty, najbardziej cytrynowo - kanarkowy odcień. No i dżinsy, moje ulubione "spodniowe tworzywo" :D
    Piękny pierścień i balkonowy wystrój!

    OdpowiedzUsuń
  23. A u mnie wszystko zasypane sniegiem, bratki i prymulki pomarzly, wymieniam je co tydzien, ale niestety dzisiaj w dzien swiateczny spadlo tyle sniegu, ze nic nie widac! Pogoda jak w Boze Narodzenie :)

    Zdrowych i spokojnych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  24. I see the snow is starting to melt and you are blossoming like the flowers.
    I wish I could see you more in dresses and skirt.
    have a lovely Easter, dear friend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń